Haku löysi 6 tulosta

Kirjoittaja Nikoooooo
27.12.2009 05:45
Keskustelualue: Viritys
Aihe: CDI-yksikkö
Vastaukset: 395
Luettu: 165429

Re: CDI-yksikkö

onko kellään tietoo auttaako toi kitacon superpuola yhtään mitään tossa 110cc samurain koneessa, tossa kuvaa ---> http://www.minimotoracing.fi/images/kitaco_coil.JPG
Kirjoittaja Nikoooooo
05.02.2009 21:06
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Vakiokaasarin poraaminen/fixaus
Vastaukset: 119
Luettu: 93374

Re: Vakiokaasarin poraaminen/fixaus

onko siinä mitään järkeä jos ei porais sitä kaasaria vaan dremelillä vähän vetelis sieltä? ja muuten tuosta suutin asiasta,onko kellää tohon keihinii suuttimia? tai käykö siihen jotkut dellorton 6mm kierteel olevat suuttimet?
Kirjoittaja Nikoooooo
24.11.2008 22:23
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)
Vastaukset: 1964
Luettu: 416737

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

minkä kokone kaasari on 110cc koneess, tietääkö kukaan?
Kirjoittaja Nikoooooo
28.09.2008 16:50
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankilla kikkailu...
Vastaukset: 1845
Luettu: 644646

Re: Mankilla kikkailu...

Stoppieta oon opetellu vetää manalla, Perhana ku tahtoo olla niin pieni mopo ni meinaa mennä ympäri,mutta ihme ei oo viel kertaakaa menny, keuliminen ei suju ku pitkä takaswingi :( mutta V'tun hyvä burnata. (Y)
Kirjoittaja Nikoooooo
29.06.2008 23:54
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Välitykset
Vastaukset: 1614
Luettu: 359929

Re: Välitykset

paskaa puhut. mulla samoilla jakso vetää just ja just 16-35. ja ilman teharia ei pystynyt edes suoralla ajaan jos tuuli vastaan :mrgreen:. kiertääkö sulla ajossa yhtä pitkälle kuin jos paikoilteen kierrättelis. meinaa mulla oli ajossa kierroksia ehkä just ja just joku 5000rpm ilman teharia 16-35 + ...
Kirjoittaja Nikoooooo
26.06.2008 02:52
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Välitykset
Vastaukset: 1614
Luettu: 359929

Re: Välitykset

ei mulla mana hyytyny ku oli kiinni 16mm dellortto,ohitin,tehari,uudenmallin kansi, JA 17 / 35 :D ja jotkut sano muka että nuilla ei mee mihinkää :D :lol: olisko kellää arvioo paljo noilla se ois menny?