Haku löysi 6 tulosta
- 27.12.2009 05:45
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: CDI-yksikkö
- Vastaukset: 395
- Luettu: 165429
Re: CDI-yksikkö
onko kellään tietoo auttaako toi kitacon superpuola yhtään mitään tossa 110cc samurain koneessa, tossa kuvaa ---> http://www.minimotoracing.fi/images/kitaco_coil.JPG
- 05.02.2009 21:06
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Vakiokaasarin poraaminen/fixaus
- Vastaukset: 119
- Luettu: 93374
Re: Vakiokaasarin poraaminen/fixaus
onko siinä mitään järkeä jos ei porais sitä kaasaria vaan dremelillä vähän vetelis sieltä? ja muuten tuosta suutin asiasta,onko kellää tohon keihinii suuttimia? tai käykö siihen jotkut dellorton 6mm kierteel olevat suuttimet?
- 24.11.2008 22:23
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)
- Vastaukset: 1964
- Luettu: 416737
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
minkä kokone kaasari on 110cc koneess, tietääkö kukaan?
- 28.09.2008 16:50
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankilla kikkailu...
- Vastaukset: 1845
- Luettu: 644646
Re: Mankilla kikkailu...
Stoppieta oon opetellu vetää manalla, Perhana ku tahtoo olla niin pieni mopo ni meinaa mennä ympäri,mutta ihme ei oo viel kertaakaa menny, keuliminen ei suju ku pitkä takaswingi
mutta V'tun hyvä burnata. 
- 29.06.2008 23:54
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Välitykset
- Vastaukset: 1614
- Luettu: 359929
Re: Välitykset
paskaa puhut. mulla samoilla jakso vetää just ja just 16-35. ja ilman teharia ei pystynyt edes suoralla ajaan jos tuuli vastaan :mrgreen:. kiertääkö sulla ajossa yhtä pitkälle kuin jos paikoilteen kierrättelis. meinaa mulla oli ajossa kierroksia ehkä just ja just joku 5000rpm ilman teharia 16-35 + ...
- 26.06.2008 02:52
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Välitykset
- Vastaukset: 1614
- Luettu: 359929
Re: Välitykset
ei mulla mana hyytyny ku oli kiinni 16mm dellortto,ohitin,tehari,uudenmallin kansi, JA 17 / 35
ja jotkut sano muka että nuilla ei mee mihinkää
olisko kellää arvioo paljo noilla se ois menny?