Haku löysi 82 tulosta
- 11.05.2010 09:38
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Tuttifrutti Hondan käyttöentisöintiä
- Vastaukset: 89
- Luettu: 15681
Re: Tuttifrutti Hondan entisöintiä
Maalattu tietenki.
- 02.05.2010 22:11
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda Monkey Vm.90 juhla
- Vastaukset: 105
- Luettu: 20053
Re: Honda Monkey Vm.90 juhla
Nätti, heti vähä tuli mieleen meikäpojan manki sillo kultaisina aikoina. Ite maalaisin ton jarrupolkimen lisäksi myös tuon stongan mustaks ( Jonka siis maalasinki
) koska miusta se tasapainottais nuita värejä vähänsen.
- 12.04.2010 14:06
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda Monkey -92 ehostus *VALMIS!*
- Vastaukset: 56
- Luettu: 7981
Re: Honda Monkey -92 ehostus *VALMIS!*
Mites muuten ko heräs tämmönen kysymys, että maalisitko nui lohkon ja kopat ihan normi maalilla, vai kuumakesto?
- 10.04.2010 16:44
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda Monkey -92 ehostus *VALMIS!*
- Vastaukset: 56
- Luettu: 7981
Re: Honda Monkey -92 ehostus *VALMIS!*
Kyllä manki kaikista komeimpana on ihan orkkiksena. Hyvää jälkee ja hieno on 
- 21.03.2010 02:58
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
- Vastaukset: 319
- Luettu: 89384
- 06.03.2010 16:41
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Projektini Ennen ja Jälkeen
- Vastaukset: 155
- Luettu: 42012
Re: Projektini Ennen ja Jälkeen
Ero on ihan silmin huomattavissa 
- 05.03.2010 11:33
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda Monkey -92 ehostus *VALMIS!*
- Vastaukset: 56
- Luettu: 7981
Re: Honda Monkey -92 ehostus
Teeppä ny yhtä huolel loppuu saakka ku omas mankis.
- 22.11.2009 00:20
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Poliisi.
- Vastaukset: 3437
- Luettu: 563490
Re: Poliisi.
Tänää tossa illalla pysäyttivät. Samun satakyrpäkone kiinni, kaasarit ja välit ym. Takarengaasta näkyy jo kankaat ja valot kummatkaa ei pala ja oli Maglite kiinni stongas = Kirjallinen varotus ajovalon puuttumisesta. Heha
- 17.09.2009 21:06
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 684487
Re: Mankikuvat.
Uppia

- 01.07.2009 14:16
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Poliisi.
- Vastaukset: 3437
- Luettu: 563490
Re: Poliisi.
Marraskuus sain ja kerran pysäytti talvella arkipäivänä. Luulis et ne enämmä kesällä pysäyttelis mut ei oo viel kertaakaa vaik vastaa on tullu.
- 08.06.2009 18:26
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: ARMY SS Monkey 150cc (toimii taas kokoonpanolla 150cc)
- Vastaukset: 260
- Luettu: 38624
Re: ARMY SS Monkey 150cc
Eiköhän tuo ollu ehotus vaa.
- 07.06.2009 18:55
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: OOooMonkey Z160YX
- Vastaukset: 74
- Luettu: 12179
Re: Musta Honda Monkey 140Z -90
Meittillekki tuli heti Sipen mana mielee, iha komeeha tuo o.
- 07.06.2009 13:27
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
- Vastaukset: 319
- Luettu: 89384
Re: -91 Entisöinti ja -76 Ehostus. By Klausssi. Kuvia 4.6
Koska se on sen alkuperänen väri ?
E: Hidaas
E: Hidaas
- 03.06.2009 09:58
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 684487
- 30.05.2009 09:37
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda monkey projekti.
- Vastaukset: 127
- Luettu: 34765
Re: Honda monkey projekti.
Juu sori ku kuvat ne tuli vaa katsastettua, hyvä.
- 29.05.2009 16:15
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda monkey projekti.
- Vastaukset: 127
- Luettu: 34765
Re: Honda monkey projekti.
IMO ois hienompi jos laittaisit ton kilven toho lampun alle.
- 28.05.2009 22:02
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda Chameleon Z85J
- Vastaukset: 548
- Luettu: 78161
Re: Honda Monkey -94
Vau
Yks mikä pisti heti silmää, että voisit maalata tolla samalla maalilla tossa mg-koppassa olevan honda teksin taustan hyvin selitetty
- 23.05.2009 12:31
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: ARMY SS Monkey 150cc (toimii taas kokoonpanolla 150cc)
- Vastaukset: 260
- Luettu: 38624
Re: ARMY SS Monkey 150cc
Sen toteuttaminen ois aika haasteellist ainaki.
- 18.05.2009 13:54
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Poliisi.
- Vastaukset: 3437
- Luettu: 563490
Re: Poliisi.
Onkos muuten kenenkään hemmon koulus käyty nuita mopoja kokeilee?
- 25.04.2009 23:25
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
- Vastaukset: 319
- Luettu: 89384
Re: -91 Entisöinti ja -76 Ehostus. By Klausssi. Kuvia 27.3VALMIS
Ei mee koska on niin paljon uuden mankin osiatukse kirjoitti:Toinhan -76 manki menis varmaan museo rekisteriinkin.
- 25.04.2009 23:23
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Poliisi.
- Vastaukset: 3437
- Luettu: 563490
Re: Poliisi.
Tänää ku ajoin nii rupes kuuluu sireenin ääni takanta, mut helpotuin ku huomasin et se olikin paloauto 
- 16.04.2009 20:03
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Rothmans pölinää
- Vastaukset: 191
- Luettu: 74271
Re: Rothmans pölinää
Eiks se oo vuosimallist kyse, koska on nuit musta stongasii ja valkokans.
- 11.04.2009 09:12
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Apina rojekti
- Vastaukset: 238
- Luettu: 65024
Re: Apina rojekti
Mie ainakin aattelin sitä tuppee siit stongast, mut ei sitä meinannukkaa.
- 10.04.2009 23:29
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Apina rojekti
- Vastaukset: 238
- Luettu: 65024
Re: Apina rojekti
aaPo kirjoitti: miten perkeleessä saa helposti sen kaasukahvahärpäkkeen irti stongasta?
Kuumassa veessä pie jonki aikaa
- 10.04.2009 11:32
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda Monkey -90 (Kuvaa 2.6)
- Vastaukset: 135
- Luettu: 17553
Re: Honda Monkey -90 (Putki 9.4)
Ja muutenkin itse Manki, ainuut mikä jää miua vaivaa nii toi kone huutais kiilotusta 
