Haku löysi 82 tulosta

Kirjoittaja Kakkånen
11.05.2010 09:38
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Tuttifrutti Hondan käyttöentisöintiä
Vastaukset: 89
Luettu: 15681

Re: Tuttifrutti Hondan entisöintiä

Maalattu tietenki.
Kirjoittaja Kakkånen
02.05.2010 22:11
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda Monkey Vm.90 juhla
Vastaukset: 105
Luettu: 20053

Re: Honda Monkey Vm.90 juhla

Nätti, heti vähä tuli mieleen meikäpojan manki sillo kultaisina aikoina. Ite maalaisin ton jarrupolkimen lisäksi myös tuon stongan mustaks ( Jonka siis maalasinki :D ) koska miusta se tasapainottais nuita värejä vähänsen.
Kirjoittaja Kakkånen
12.04.2010 14:06
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda Monkey -92 ehostus *VALMIS!*
Vastaukset: 56
Luettu: 7981

Re: Honda Monkey -92 ehostus *VALMIS!*

Mites muuten ko heräs tämmönen kysymys, että maalisitko nui lohkon ja kopat ihan normi maalilla, vai kuumakesto?
Kirjoittaja Kakkånen
10.04.2010 16:44
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda Monkey -92 ehostus *VALMIS!*
Vastaukset: 56
Luettu: 7981

Re: Honda Monkey -92 ehostus *VALMIS!*

Kyllä manki kaikista komeimpana on ihan orkkiksena. Hyvää jälkee ja hieno on (C)
Kirjoittaja Kakkånen
06.03.2010 16:41
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Projektini Ennen ja Jälkeen
Vastaukset: 155
Luettu: 42012

Re: Projektini Ennen ja Jälkeen

Ero on ihan silmin huomattavissa :shock:
Kirjoittaja Kakkånen
05.03.2010 11:33
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda Monkey -92 ehostus *VALMIS!*
Vastaukset: 56
Luettu: 7981

Re: Honda Monkey -92 ehostus

Teeppä ny yhtä huolel loppuu saakka ku omas mankis.
Kirjoittaja Kakkånen
22.11.2009 00:20
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Poliisi.
Vastaukset: 3437
Luettu: 563490

Re: Poliisi.

Tänää tossa illalla pysäyttivät. Samun satakyrpäkone kiinni, kaasarit ja välit ym. Takarengaasta näkyy jo kankaat ja valot kummatkaa ei pala ja oli Maglite kiinni stongas = Kirjallinen varotus ajovalon puuttumisesta. Heha
Kirjoittaja Kakkånen
17.09.2009 21:06
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 684487

Re: Mankikuvat.

Uppia
Kuva
Kirjoittaja Kakkånen
01.07.2009 14:16
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Poliisi.
Vastaukset: 3437
Luettu: 563490

Re: Poliisi.

Marraskuus sain ja kerran pysäytti talvella arkipäivänä. Luulis et ne enämmä kesällä pysäyttelis mut ei oo viel kertaakaa vaik vastaa on tullu.
Kirjoittaja Kakkånen
08.06.2009 18:26
Keskustelualue: Projektit
Aihe: ARMY SS Monkey 150cc (toimii taas kokoonpanolla 150cc)
Vastaukset: 260
Luettu: 38624

Re: ARMY SS Monkey 150cc

Eiköhän tuo ollu ehotus vaa.
Kirjoittaja Kakkånen
07.06.2009 18:55
Keskustelualue: Projektit
Aihe: OOooMonkey Z160YX
Vastaukset: 74
Luettu: 12179

Re: Musta Honda Monkey 140Z -90

Meittillekki tuli heti Sipen mana mielee, iha komeeha tuo o.
Kirjoittaja Kakkånen
07.06.2009 13:27
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Vastaukset: 319
Luettu: 89384

Re: -91 Entisöinti ja -76 Ehostus. By Klausssi. Kuvia 4.6

Koska se on sen alkuperänen väri ?

E: Hidaas
Kirjoittaja Kakkånen
03.06.2009 09:58
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 684487

Re: Mankikuvat.

Kuva
Kirjoittaja Kakkånen
30.05.2009 09:37
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda monkey projekti.
Vastaukset: 127
Luettu: 34765

Re: Honda monkey projekti.

Juu sori ku kuvat ne tuli vaa katsastettua, hyvä.
Kirjoittaja Kakkånen
29.05.2009 16:15
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda monkey projekti.
Vastaukset: 127
Luettu: 34765

Re: Honda monkey projekti.

IMO ois hienompi jos laittaisit ton kilven toho lampun alle.
Kirjoittaja Kakkånen
28.05.2009 22:02
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda Chameleon Z85J
Vastaukset: 548
Luettu: 78161

Re: Honda Monkey -94

Vau :shock: Yks mikä pisti heti silmää, että voisit maalata tolla samalla maalilla tossa mg-koppassa olevan honda teksin taustan hyvin selitetty
Kirjoittaja Kakkånen
23.05.2009 12:31
Keskustelualue: Projektit
Aihe: ARMY SS Monkey 150cc (toimii taas kokoonpanolla 150cc)
Vastaukset: 260
Luettu: 38624

Re: ARMY SS Monkey 150cc

Sen toteuttaminen ois aika haasteellist ainaki.
Kirjoittaja Kakkånen
18.05.2009 13:54
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Poliisi.
Vastaukset: 3437
Luettu: 563490

Re: Poliisi.

Onkos muuten kenenkään hemmon koulus käyty nuita mopoja kokeilee?
Kirjoittaja Kakkånen
25.04.2009 23:25
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Klaussin Monkey projektit -91,ex-76,-74...ja uus 78
Vastaukset: 319
Luettu: 89384

Re: -91 Entisöinti ja -76 Ehostus. By Klausssi. Kuvia 27.3VALMIS

tukse kirjoitti:Toinhan -76 manki menis varmaan museo rekisteriinkin. :mrgreen:
Ei mee koska on niin paljon uuden mankin osia
Kirjoittaja Kakkånen
25.04.2009 23:23
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Poliisi.
Vastaukset: 3437
Luettu: 563490

Re: Poliisi.

Tänää ku ajoin nii rupes kuuluu sireenin ääni takanta, mut helpotuin ku huomasin et se olikin paloauto :mrgreen:
Kirjoittaja Kakkånen
16.04.2009 20:03
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Rothmans pölinää
Vastaukset: 191
Luettu: 74271

Re: Rothmans pölinää

Eiks se oo vuosimallist kyse, koska on nuit musta stongasii ja valkokans.
Kirjoittaja Kakkånen
11.04.2009 09:12
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Apina rojekti
Vastaukset: 238
Luettu: 65024

Re: Apina rojekti

Mie ainakin aattelin sitä tuppee siit stongast, mut ei sitä meinannukkaa.
Kirjoittaja Kakkånen
10.04.2009 23:29
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Apina rojekti
Vastaukset: 238
Luettu: 65024

Re: Apina rojekti

aaPo kirjoitti: miten perkeleessä saa helposti sen kaasukahvahärpäkkeen irti stongasta? :think:


Kuumassa veessä pie jonki aikaa
Kirjoittaja Kakkånen
10.04.2009 11:32
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda Monkey -90 (Kuvaa 2.6)
Vastaukset: 135
Luettu: 17553

Re: Honda Monkey -90 (Putki 9.4)

Ja muutenkin itse Manki, ainuut mikä jää miua vaivaa nii toi kone huutais kiilotusta :!: