Haku löysi 54 tulosta
Siirry tarkennettuun hakuun
- Kirjoittaja Astar
- 24.10.2010 23:26
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Kypärät
- Vastaukset: 434
- Luettu: 88227
Vilzze kirjoitti:Mitämitäs, onko porukalla kokemusta Streetfigher-merkkisistä kypäristä? Itse aattelin
tuollaista kypäräksi. Sitten toinen kysymys: mitä
näissä visiireissä tarkoittaa tuo TNT lyhenne? Tarkoittaako tummennettua tms?
Itellä ei oo, mutta yks duunikaveri kehunnu noita kypäriä maasta taivaaseen.
- Kirjoittaja Astar
- 03.10.2010 17:26
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Stunt Monkey
- Vastaukset: 13
- Luettu: 1956
Se kun ottaa "turhat" rojut pois moposta niin tekeekö se siitä stunttimopon? Ainakin mun käsityksen mukaan stunttimopossa pitäis olla käppäri,keulimisrauta, tai joku pieni roundbari, takatappei sun muuta pikku tingeltangelia. Joku uus villitys et ku lyhentää takaloksuu ja ottaa töötin pois...
- Kirjoittaja Astar
- 12.08.2009 13:02
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankivideot
- Vastaukset: 1022
- Luettu: 231734
Olen pahoillani ettei "julkaisupäivä" pitäny. Ongelma on tässä: Matskut on editoijan muijan koneella, herra editoija asuu Nurmijärvellä ja käy Lohjalla vain viikonloppusin. Eli ne materiaalit pitäis saada Lohjalta Nurmijärvellä, raakamatskuu löytyy melkee 10 gigaa :shock: Mutta mutta kyllä...
- Kirjoittaja Astar
- 09.08.2009 22:54
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankivideot
- Vastaukset: 1022
- Luettu: 231734
panyz kirjoitti:Astar: Tuleeko se stuntti video millo

Sitten joskus.
- Kirjoittaja Astar
- 09.08.2009 16:28
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Streetfighter PBR
- Vastaukset: 172
- Luettu: 24355
et kai tilannu maskia tuolta kikottimesta?
- Kirjoittaja Astar
- 08.06.2009 21:21
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankilla kikkailu...
- Vastaukset: 1845
- Luettu: 643135
ujee alkaa vihdoin onnistumaan kunnolla noi seatstander circles combot! onnistu ekat candy bar ja blind side Ralph Louise circlet! :smoke: Laita kunnon videoo??? Tuutko kuvaa? Ei täält Lohjalt kukaan jaksa tulla kuvaa. :? Eikös toi candy bar vedetä jalka tangolla ja Ralph Louise on tää ? http://www...
- Kirjoittaja Astar
- 07.06.2009 12:54
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankilla kikkailu...
- Vastaukset: 1845
- Luettu: 643135
ujee alkaa vihdoin onnistumaan kunnolla noi seatstander circles combot! onnistu ekat candy bar ja blind side Ralph Louise circlet!

- Kirjoittaja Astar
- 03.06.2009 21:38
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 684487
ukkoperkele kirjoitti:Mun mielestä olis parempi että tänne laitettaisiin suoraan kuvia, ei linnkejä??

+1
Suoraan kuvat vaan.
- Kirjoittaja Astar
- 21.05.2009 21:14
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Poliisi.
- Vastaukset: 3437
- Luettu: 563490
mut pysäytettii äskön Lohjan keskustassa :D Ajelin liikkenneympyräs sit katon et joku valkonen pakettiauto mun takana, ja just ku tuun ulos ympyräst nii posliinit laitto vilkut päälle. No ajelin sitten sivuun ja sitten tuli vähän valituksia. Kilpi ei saa olla reppuun ruuvattuna kiinni(ORLY?! :roll: ...
- Kirjoittaja Astar
- 10.03.2009 20:03
- Keskustelualue: Tuning ja parantelu
- Aihe: Stunttimanat
- Vastaukset: 240
- Luettu: 90600
PeZq kirjoitti:Jonttupeke kirjoitti:Vois kyllä itekkin värkkäillä tohon mankiin bmx tapit ja käsijarrun kiinnikkeen (Ja sitten joskus vaijeri ja kahva kuha on rahhoo), kun aika helppo tehä.

joo on tosi helppo tehä kasitakajarru.. ja halvalla

ku valmis setti onko lähemmäs 100€ ...
99€

- Kirjoittaja Astar
- 06.02.2009 22:52
- Keskustelualue: Miitit
- Aihe: Monkey miittejä?
- Vastaukset: 398
- Luettu: 174797
pate135 kirjoitti:pk- seudulle se pitäis saada.

samaa mieltä

- Kirjoittaja Astar
- 29.01.2009 15:40
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Missä korjaat mankiasi?
- Vastaukset: 214
- Luettu: 29229
perus autotalli mis löytyy manki,Aprilia Rx ja Sherco 320cc triali

työkaluissa ei oo leijumisen varaa joten en taida mainita niistä sen enempää.

pitäis siivoo siel nii mahtuis vähä paremmin

- Kirjoittaja Astar
- 28.01.2009 22:41
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Poliisi.
- Vastaukset: 3437
- Luettu: 563490
ookoo kuullostaa kyl samalt tyypilt ku kävi amiksel hänkin oli vähän vanhempi posliini ja vihanen ku perseeseen ammuttu karhu

- Kirjoittaja Astar
- 27.01.2009 16:23
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Poliisi.
- Vastaukset: 3437
- Luettu: 563490
muistatko sen poliisin nimeä tai minkä näkönen se oli? kumminki se sama v*ttumainen poliisi joka kävi amiksel kesäl valittamas!
