Haku löysi 54 tulosta

Kirjoittaja Astar
26.02.2011 20:04
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Action- kuvat
Vastaukset: 1017
Luettu: 261306

Re: Action- kuvat

Pari lisää
Kuva
Kuva
Kirjoittaja Astar
24.02.2011 23:38
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Action- kuvat
Vastaukset: 1017
Luettu: 261306

Re: Action- kuvat

Kuva
Kirjoittaja Astar
24.10.2010 23:26
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Kypärät
Vastaukset: 434
Luettu: 88227

Re: Kypärät

Vilzze kirjoitti:Mitämitäs, onko porukalla kokemusta Streetfigher-merkkisistä kypäristä? Itse aattelin tuollaista kypäräksi. Sitten toinen kysymys: mitä näissä visiireissä tarkoittaa tuo TNT lyhenne? Tarkoittaako tummennettua tms?
Itellä ei oo, mutta yks duunikaveri kehunnu noita kypäriä maasta taivaaseen.
Kirjoittaja Astar
03.10.2010 17:26
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Stunt Monkey
Vastaukset: 13
Luettu: 1956

Re: Stunt Monkey

Se kun ottaa "turhat" rojut pois moposta niin tekeekö se siitä stunttimopon? Ainakin mun käsityksen mukaan stunttimopossa pitäis olla käppäri,keulimisrauta, tai joku pieni roundbari, takatappei sun muuta pikku tingeltangelia. Joku uus villitys et ku lyhentää takaloksuu ja ottaa töötin pois...
Kirjoittaja Astar
12.08.2009 13:02
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankivideot
Vastaukset: 1022
Luettu: 231734

Re: Mankivideot

Olen pahoillani ettei "julkaisupäivä" pitäny. Ongelma on tässä: Matskut on editoijan muijan koneella, herra editoija asuu Nurmijärvellä ja käy Lohjalla vain viikonloppusin. Eli ne materiaalit pitäis saada Lohjalta Nurmijärvellä, raakamatskuu löytyy melkee 10 gigaa :shock: Mutta mutta kyllä...
Kirjoittaja Astar
09.08.2009 22:54
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankivideot
Vastaukset: 1022
Luettu: 231734

Re: Mankivideot

panyz kirjoitti:Astar: Tuleeko se stuntti video millo :?:
Sitten joskus.
Kirjoittaja Astar
09.08.2009 16:28
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Streetfighter PBR
Vastaukset: 172
Luettu: 24355

Re: Streetfighter PBR

et kai tilannu maskia tuolta kikottimesta?
Kirjoittaja Astar
05.08.2009 11:48
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankilla kikkailu...
Vastaukset: 1845
Luettu: 643135

Re: Mankilla kikkailu...

Tasakaasulla mennään. Pumppaaminen= (N)
Kirjoittaja Astar
08.06.2009 21:21
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankilla kikkailu...
Vastaukset: 1845
Luettu: 643135

Re: Mankilla kikkailu...

ujee alkaa vihdoin onnistumaan kunnolla noi seatstander circles combot! onnistu ekat candy bar ja blind side Ralph Louise circlet! :smoke: Laita kunnon videoo??? Tuutko kuvaa? Ei täält Lohjalt kukaan jaksa tulla kuvaa. :? Eikös toi candy bar vedetä jalka tangolla ja Ralph Louise on tää ? http://www...
Kirjoittaja Astar
07.06.2009 12:54
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankilla kikkailu...
Vastaukset: 1845
Luettu: 643135

Re: Mankilla kikkailu...

ujee alkaa vihdoin onnistumaan kunnolla noi seatstander circles combot! onnistu ekat candy bar ja blind side Ralph Louise circlet! :smoke:
Kirjoittaja Astar
06.06.2009 19:47
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankivideot
Vastaukset: 1022
Luettu: 231734

Re: Mankivideot

jls kirjoitti:hjuvin pyörii!! (Y)
thaaaaaaaaaanks : )
Kirjoittaja Astar
06.06.2009 15:20
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankivideot
Vastaukset: 1022
Luettu: 231734

Re: Mankivideot

Kirjoittaja Astar
03.06.2009 21:38
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 684487

Re: Mankikuvat.

ukkoperkele kirjoitti:Mun mielestä olis parempi että tänne laitettaisiin suoraan kuvia, ei linnkejä?? :think:
+1
Suoraan kuvat vaan.
Kirjoittaja Astar
03.06.2009 19:00
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 684487

Re: Mankikuvat.

Kuva
Kirjoittaja Astar
21.05.2009 21:14
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Poliisi.
Vastaukset: 3437
Luettu: 563490

Re: Poliisi.

mut pysäytettii äskön Lohjan keskustassa :D Ajelin liikkenneympyräs sit katon et joku valkonen pakettiauto mun takana, ja just ku tuun ulos ympyräst nii posliinit laitto vilkut päälle. No ajelin sitten sivuun ja sitten tuli vähän valituksia. Kilpi ei saa olla reppuun ruuvattuna kiinni(ORLY?! :roll: ...
Kirjoittaja Astar
26.04.2009 15:39
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankilla kikkailu...
Vastaukset: 1845
Luettu: 643135

Re: Mankilla kikkailu...

skeittikengät ja adidas superstarssit
Kirjoittaja Astar
16.03.2009 16:51
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Vastaukset: 1549
Luettu: 292366

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

Poltin kumin paskaks (Y) ja sitten vaihdoin uuden renkaan. Heidenau<3
Kirjoittaja Astar
10.03.2009 20:03
Keskustelualue: Tuning ja parantelu
Aihe: Stunttimanat
Vastaukset: 240
Luettu: 90600

Re: Stunttimanat

PeZq kirjoitti:
Jonttupeke kirjoitti:Vois kyllä itekkin värkkäillä tohon mankiin bmx tapit ja käsijarrun kiinnikkeen (Ja sitten joskus vaijeri ja kahva kuha on rahhoo), kun aika helppo tehä. :)
joo on tosi helppo tehä kasitakajarru.. ja halvalla (Y) ku valmis setti onko lähemmäs 100€ ...
99€ :D
Kirjoittaja Astar
06.02.2009 22:52
Keskustelualue: Miitit
Aihe: Monkey miittejä?
Vastaukset: 398
Luettu: 174797

Re: Monkey miittejä?

pate135 kirjoitti:pk- seudulle se pitäis saada. (Y)
samaa mieltä (C)
Kirjoittaja Astar
29.01.2009 15:40
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Missä korjaat mankiasi?
Vastaukset: 214
Luettu: 29229

Re: Missä korjaat mankiasi?

perus autotalli mis löytyy manki,Aprilia Rx ja Sherco 320cc triali (C) työkaluissa ei oo leijumisen varaa joten en taida mainita niistä sen enempää. :? pitäis siivoo siel nii mahtuis vähä paremmin :shock:
Kirjoittaja Astar
28.01.2009 22:41
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Poliisi.
Vastaukset: 3437
Luettu: 563490

Re: Poliisi.

ookoo kuullostaa kyl samalt tyypilt ku kävi amiksel hänkin oli vähän vanhempi posliini ja vihanen ku perseeseen ammuttu karhu :shock:
Kirjoittaja Astar
27.01.2009 16:23
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Poliisi.
Vastaukset: 3437
Luettu: 563490

Re: Poliisi.

muistatko sen poliisin nimeä tai minkä näkönen se oli? kumminki se sama v*ttumainen poliisi joka kävi amiksel kesäl valittamas! :twisted:
Kirjoittaja Astar
10.01.2009 23:34
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Vastaukset: 296
Luettu: 73254

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

mopo makso 700€ sitten kaikki osat nii sellanen 500€ (Y)
Kirjoittaja Astar
10.01.2009 13:13
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankilla kikkailu...
Vastaukset: 1845
Luettu: 643135

Re: Mankilla kikkailu...

39 circlee ennätys vuodelta -07, keulaa menee niin pitkään ku tietä löytyy periaattessa : ) No handerii menee kans tyyliin niin pitkälle kun haluan, tossa pieni video klippi --> http://irc-galleria.net/view.php?nick=a ... d=94130116 Harmi vaan että suora loppu kesken (N)
Kirjoittaja Astar
25.11.2008 00:00
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Pidättekö työkaluja ja varaosia mukana ajellessa?
Vastaukset: 173
Luettu: 37232

Re: Pidättekö työkaluja ja varaosia mukana ajellessa?

jesari ja nippuside! (Y)