Haku löysi 164 tulosta
- 21.09.2011 00:09
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)
- Vastaukset: 1964
- Luettu: 416256
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
no ei hirveesti viittis maksaa siitä koneesta max max 500 jos ees sitä tulossa siis piiki mankiin kun jos sellasen nyt hommaan.. Nii sais kestää normi ajoa ja kikkailua
- 20.09.2011 13:00
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)
- Vastaukset: 1964
- Luettu: 416256
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
mitä +125cc konetta suosittelette piikki mankiin tulis stuntti + normi ajokäyttöön.. tehoa voi mieluiten vois olla minimissään se 15hp ja sais kans kestää että ei kokoajan tarvis olla huoltamassa tai korjaamassa.. eli joku luotettava kone. mites toi minimotoracingin lifan 150cc? tai ooracingin konee...
Re: Pikkuviat
millanen homma ois vaihtaa vetoakseli? eli siis se johon eturatas tulee kiinni.. vai onko sitä mitenkään mahdollista suoristaa ku taitaa olla kierossa 
Re: Pikkuviat
kertokaa nyt että mikäs tossa jinkussa on ku laitoin sen jing ken kaasarin niin pätkii ylä kierroksilla vaikka olen kokeillut 65 70 ja 75 suuttimia ja säätänyt neulaa ja ilmaruuvia? vai voisiko olla jokin sähkö vika? tulppa oli ainakin sellanen ruskehtava.. vai millä säädöillä ootte ton jing ken to...
Re: Pikkuviat
ei oo rajotin ku sen huomaa kyllä ku se rupee booa pätki ja nykii ja putkiki paukkuu välillä =D
voiko venttiilin välykset vaikuttaa tohon jos ne on päin peppua?
voiko venttiilin välykset vaikuttaa tohon jos ne on päin peppua?
Re: Pikkuviat
kertokaa nyt että mikäs tossa jinkussa on ku laitoin sen jing ken kaasarin niin pätkii ylä kierroksilla vaikka olen kokeillut 65 70 ja 75 suuttimia ja säätänyt neulaa ja ilmaruuvia? vai voisiko olla jokin sähkö vika? tulppa oli ainakin sellanen ruskehtava.. vai millä säädöillä ootte ton jing ken toi...
- 24.04.2010 01:16
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Bensan kulutus
- Vastaukset: 161
- Luettu: 69525
Re: Bensan kulutus
ei munkaa jinkulla mennä ku varmaa 120km nii tankki on jo tyhjänä, mutta toi 17mm kaasari saattaa kyllä vähä edes auttaa asiaa 
- 23.04.2010 23:48
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Välitykset
- Vastaukset: 1614
- Luettu: 358339
Re: Välitykset
kun nyt menee sen joku 72kmh nii mitkä välit pitäs laittaa et menis alle verojen jos taakse tulee 45 piikkinen takaratas?
- 22.04.2010 21:32
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Välitykset
- Vastaukset: 1614
- Luettu: 358339
Re: Välitykset
Mulla on nytte 14/42 välitykset ja pitäs uudet ketjut ja rattaat hommata, niin semmoine kysymys että jos laitan taakse 45 piikkisen niin mikä etu ratas kandee laittaa, että välitykset pysyy ns. samoina ja kuinka pitkät ketjut niille kannattaa ostaa?
- 22.04.2010 14:40
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Poliisi.
- Vastaukset: 3437
- Luettu: 563519
Re: Poliisi.
niin ja toho vielä että mulle väitti kiven kovana että mun jinkussa on ollu rajotin vakiona ja että olisin ohittanu sen.. että eipä ne paljoo tiiä 
- 16.04.2010 14:19
- Keskustelualue: Oppaat
- Aihe: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
- Vastaukset: 851
- Luettu: 218417
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
mikähän tos jing kes on ku 75 suuttimel pätki pirusti yläkiekoilla ja ryyppy päällä ei toiminu ollenkaan että sammu heti.. sitten ostin 70 nii ei vaikutusta juurikaan yhtään mutta nyt toimii ryyppy täysillä mutta röpöttää ja ryyppy suunnillee puoles välissä toimii suht normaalisti niin pitäskö nyt i...
- 08.04.2010 19:35
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
- Vastaukset: 2900
- Luettu: 825293
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
nii mut haluun pysyä vero rajan alapuolella ku kevari korttia just suorittelen.. ja kai se kovempaa noil menee ku vakio kassul huiput on sigmaa 66,6kmhJakke kirjoitti:kiihtyy hyvin mutta raskaammat välit tois lissää noppeutta, esim: joku 17/42
menis varmaan jottaan 70km/h
- 08.04.2010 18:32
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
- Vastaukset: 2900
- Luettu: 825293
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
paljon menis ja miten kiihtyis? -->
50cc jinkku
samurain kaasari varmaa joku 16-18mm?
välit 14/42
tehari
?
Ei kuulu aiheeseen mutta millä säädöillä ootte saanu tuon samurain kaasarin toimii?
50cc jinkku
samurain kaasari varmaa joku 16-18mm?
välit 14/42
tehari
?
Ei kuulu aiheeseen mutta millä säädöillä ootte saanu tuon samurain kaasarin toimii?
- 06.04.2010 16:34
- Keskustelualue: Oppaat
- Aihe: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
- Vastaukset: 851
- Luettu: 218417
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
Teeppä siihen imukaulaan jonkinlainen tiiviste esim. tiivistepaperista... Tai käyt ostamassa siihen tiivisteen... Kaverilla oli sikaflexiä kerran siellä välissä, toimi, mutta kaasari oli aika mielenkiintoinen ottaa irti imukaulasta. :lol: joo mulla on tuol ylimääräsenä kai jokin lohkon tiivite nii ...
- 06.04.2010 15:50
- Keskustelualue: Oppaat
- Aihe: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
- Vastaukset: 851
- Luettu: 218417
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
ihan sellane normi tiiviste mikä siihen kuuluuki joka tulee jonku tiiviste sarjan mukana..HPT kirjoitti:Minkäslainen tiiviste sulla on imukaulan ja kannen välissä?
- 05.04.2010 23:03
- Keskustelualue: Oppaat
- Aihe: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
- Vastaukset: 851
- Luettu: 218417
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
missä voisi olla vika ku vaihoin jing ken 18mm kaasarin kiinni ja ei lähde ku ryyppy päällä käyntiin ja huuta pirusti ja samalla myös pätkii ja kun ottaa ryypyn pois niin kierrokset vaan lisääntyy? eikä auta vaikka ruuvailisi kaasarin kyljessä olevaa kahta ruuvia.. kumpihan niistä edes mahtaa olla t...
Re: Pikkuviat
missähän vois olla vika ku laitoin 18mm jingen kaasarin kiinni ja kun polkasee käyntiin niin huutaa kokoajan ja ei auta vaikka säätäisi kaasarin kyljessä olevaa kumpaakaan ruuvia? :think: tietääkö joku että onko se vasemman vai oikean puoleinen ruuvi tyhjäkäynti ruuvi? E: hyvin mahollista ku kaasari...
- 27.03.2010 00:43
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
- Vastaukset: 2900
- Luettu: 825293
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
kumpi jinkkuun kannataisi laitta 72cc vai 85cc kun haen kiihtyvyyttä ja vääntö? En siis nopeutta ja nopeus saakin jäädä siihen +-60km/h paikkeille. kaasariks tulee joku 16-19mm. Ei noissa varmaan mitään suurta teho eroa ole? Eikös se ole kummissakin sylinteri sarjoissa että -87vm alaspäin käy jinkku...
Re: Pikkuviat
mistä voisi johtua tyhjä käynnillä kuuluva pieni ''kolina''? Oisko kampiakselin runkolaakerit tai jotku laakerit paskana? 
- 26.03.2010 22:47
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Virityssylinterit
- Vastaukset: 2049
- Luettu: 385811
Re: Virityssylinterit
mutta eihän tuola moposopissa ole erikseen tuon kokoisia mäntiä tai en ainakaa löytäny 
- 26.03.2010 22:22
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Virityssylinterit
- Vastaukset: 2049
- Luettu: 385811
Re: Virityssylinterit
minkä kokonen mäntä tohon? http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... de=100-409
Ja mistä tohon saa mäntiä ja tiiviste sarjoja?
Ja mistä tohon saa mäntiä ja tiiviste sarjoja?
- 26.03.2010 21:54
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
- Vastaukset: 2606
- Luettu: 531107
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
minkä kokonen kaasari kanattaisi laittaa jinkun avartamattomalle kannelle? 
Re: Pikkuviat
juu on krominen tulpanhattu, mutta mites se vaikuttaa asiaan?HPT kirjoitti:Epäilisin että toi sun piperis imee vaan niin paljo vettä että ei käy kunnolla, tai sitte sähköt kastuu. Onko sulla krominen tulpanhattu?
Re: Pikkuviat
missä vois olla vika kun aina kun sataa vettä tai lunta tai pelkästään ajaa märällä niin rupee pirusti pätkii ja booaa ylä kierroksilla? (N) en usko että ilmanputsari vois imasta vettä kun on kuitenkin lokarit ja ilmanputsarissa kunnon jotkut pipercros ilmanputsari öljyt :think: Olisiko ideoita mist...
Re: Pikkuviat
pystyykö sitä pinnapulttii vaihtaa muuten kun että ottaa sylinterin ja kannen pois?
vai saako sen jotenki sielt ruuvattuu ja vedettyy pois ja sit uus tilalle ja ruuvaa kiinni?