Haku löysi 164 tulosta

Kirjoittaja haraa
21.09.2011 00:09
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)
Vastaukset: 1964
Luettu: 416256

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

no ei hirveesti viittis maksaa siitä koneesta max max 500 jos ees sitä tulossa siis piiki mankiin kun jos sellasen nyt hommaan.. Nii sais kestää normi ajoa ja kikkailua
Kirjoittaja haraa
20.09.2011 13:00
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)
Vastaukset: 1964
Luettu: 416256

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

mitä +125cc konetta suosittelette piikki mankiin tulis stuntti + normi ajokäyttöön.. tehoa voi mieluiten vois olla minimissään se 15hp ja sais kans kestää että ei kokoajan tarvis olla huoltamassa tai korjaamassa.. eli joku luotettava kone. mites toi minimotoracingin lifan 150cc? tai ooracingin konee...
Kirjoittaja haraa
17.07.2010 16:52
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Pikkuviat
Vastaukset: 4074
Luettu: 659425

Re: Pikkuviat

millanen homma ois vaihtaa vetoakseli? eli siis se johon eturatas tulee kiinni.. vai onko sitä mitenkään mahdollista suoristaa ku taitaa olla kierossa (N)
Kirjoittaja haraa
18.05.2010 21:39
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Pikkuviat
Vastaukset: 4074
Luettu: 659425

Re: Pikkuviat

kertokaa nyt että mikäs tossa jinkussa on ku laitoin sen jing ken kaasarin niin pätkii ylä kierroksilla vaikka olen kokeillut 65 70 ja 75 suuttimia ja säätänyt neulaa ja ilmaruuvia? vai voisiko olla jokin sähkö vika? tulppa oli ainakin sellanen ruskehtava.. vai millä säädöillä ootte ton jing ken to...
Kirjoittaja haraa
17.05.2010 16:06
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Pikkuviat
Vastaukset: 4074
Luettu: 659425

Re: Pikkuviat

ei oo rajotin ku sen huomaa kyllä ku se rupee booa pätki ja nykii ja putkiki paukkuu välillä =D

voiko venttiilin välykset vaikuttaa tohon jos ne on päin peppua?
Kirjoittaja haraa
17.05.2010 16:01
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Pikkuviat
Vastaukset: 4074
Luettu: 659425

Re: Pikkuviat

kertokaa nyt että mikäs tossa jinkussa on ku laitoin sen jing ken kaasarin niin pätkii ylä kierroksilla vaikka olen kokeillut 65 70 ja 75 suuttimia ja säätänyt neulaa ja ilmaruuvia? vai voisiko olla jokin sähkö vika? tulppa oli ainakin sellanen ruskehtava.. vai millä säädöillä ootte ton jing ken toi...
Kirjoittaja haraa
24.04.2010 01:16
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Bensan kulutus
Vastaukset: 161
Luettu: 69525

Re: Bensan kulutus

ei munkaa jinkulla mennä ku varmaa 120km nii tankki on jo tyhjänä, mutta toi 17mm kaasari saattaa kyllä vähä edes auttaa asiaa :mrgreen:
Kirjoittaja haraa
23.04.2010 23:48
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Välitykset
Vastaukset: 1614
Luettu: 358339

Re: Välitykset

kun nyt menee sen joku 72kmh nii mitkä välit pitäs laittaa et menis alle verojen jos taakse tulee 45 piikkinen takaratas?
Kirjoittaja haraa
22.04.2010 21:32
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Välitykset
Vastaukset: 1614
Luettu: 358339

Re: Välitykset

Mulla on nytte 14/42 välitykset ja pitäs uudet ketjut ja rattaat hommata, niin semmoine kysymys että jos laitan taakse 45 piikkisen niin mikä etu ratas kandee laittaa, että välitykset pysyy ns. samoina ja kuinka pitkät ketjut niille kannattaa ostaa?
Kirjoittaja haraa
22.04.2010 14:40
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Poliisi.
Vastaukset: 3437
Luettu: 563519

Re: Poliisi.

niin ja toho vielä että mulle väitti kiven kovana että mun jinkussa on ollu rajotin vakiona ja että olisin ohittanu sen.. että eipä ne paljoo tiiä :mrgreen:
Kirjoittaja haraa
16.04.2010 14:19
Keskustelualue: Oppaat
Aihe: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Vastaukset: 851
Luettu: 218417

Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan

mikähän tos jing kes on ku 75 suuttimel pätki pirusti yläkiekoilla ja ryyppy päällä ei toiminu ollenkaan että sammu heti.. sitten ostin 70 nii ei vaikutusta juurikaan yhtään mutta nyt toimii ryyppy täysillä mutta röpöttää ja ryyppy suunnillee puoles välissä toimii suht normaalisti niin pitäskö nyt i...
Kirjoittaja haraa
08.04.2010 19:35
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Vastaukset: 2900
Luettu: 825293

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Jakke kirjoitti:kiihtyy hyvin mutta raskaammat välit tois lissää noppeutta, esim: joku 17/42 :?:
menis varmaan jottaan 70km/h
nii mut haluun pysyä vero rajan alapuolella ku kevari korttia just suorittelen.. ja kai se kovempaa noil menee ku vakio kassul huiput on sigmaa 66,6kmh
Kirjoittaja haraa
08.04.2010 18:32
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Vastaukset: 2900
Luettu: 825293

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

paljon menis ja miten kiihtyis? -->

50cc jinkku
samurain kaasari varmaa joku 16-18mm?
välit 14/42
tehari
?


Ei kuulu aiheeseen mutta millä säädöillä ootte saanu tuon samurain kaasarin toimii?
Kirjoittaja haraa
06.04.2010 16:34
Keskustelualue: Oppaat
Aihe: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Vastaukset: 851
Luettu: 218417

Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan

Teeppä siihen imukaulaan jonkinlainen tiiviste esim. tiivistepaperista... Tai käyt ostamassa siihen tiivisteen... Kaverilla oli sikaflexiä kerran siellä välissä, toimi, mutta kaasari oli aika mielenkiintoinen ottaa irti imukaulasta. :lol: joo mulla on tuol ylimääräsenä kai jokin lohkon tiivite nii ...
Kirjoittaja haraa
06.04.2010 15:50
Keskustelualue: Oppaat
Aihe: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Vastaukset: 851
Luettu: 218417

Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan

HPT kirjoitti:Minkäslainen tiiviste sulla on imukaulan ja kannen välissä?
ihan sellane normi tiiviste mikä siihen kuuluuki joka tulee jonku tiiviste sarjan mukana..
Kirjoittaja haraa
05.04.2010 23:03
Keskustelualue: Oppaat
Aihe: Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Vastaukset: 851
Luettu: 218417

Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan

missä voisi olla vika ku vaihoin jing ken 18mm kaasarin kiinni ja ei lähde ku ryyppy päällä käyntiin ja huuta pirusti ja samalla myös pätkii ja kun ottaa ryypyn pois niin kierrokset vaan lisääntyy? eikä auta vaikka ruuvailisi kaasarin kyljessä olevaa kahta ruuvia.. kumpihan niistä edes mahtaa olla t...
Kirjoittaja haraa
04.04.2010 00:55
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Pikkuviat
Vastaukset: 4074
Luettu: 659425

Re: Pikkuviat

missähän vois olla vika ku laitoin 18mm jingen kaasarin kiinni ja kun polkasee käyntiin niin huutaa kokoajan ja ei auta vaikka säätäisi kaasarin kyljessä olevaa kumpaakaan ruuvia? :think: tietääkö joku että onko se vasemman vai oikean puoleinen ruuvi tyhjäkäynti ruuvi? E: hyvin mahollista ku kaasari...
Kirjoittaja haraa
27.03.2010 00:43
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Vastaukset: 2900
Luettu: 825293

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

kumpi jinkkuun kannataisi laitta 72cc vai 85cc kun haen kiihtyvyyttä ja vääntö? En siis nopeutta ja nopeus saakin jäädä siihen +-60km/h paikkeille. kaasariks tulee joku 16-19mm. Ei noissa varmaan mitään suurta teho eroa ole? Eikös se ole kummissakin sylinteri sarjoissa että -87vm alaspäin käy jinkku...
Kirjoittaja haraa
27.03.2010 00:09
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Pikkuviat
Vastaukset: 4074
Luettu: 659425

Re: Pikkuviat

mistä voisi johtua tyhjä käynnillä kuuluva pieni ''kolina''? Oisko kampiakselin runkolaakerit tai jotku laakerit paskana? :think:
Kirjoittaja haraa
26.03.2010 22:47
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Virityssylinterit
Vastaukset: 2049
Luettu: 385811

Re: Virityssylinterit

mutta eihän tuola moposopissa ole erikseen tuon kokoisia mäntiä tai en ainakaa löytäny :roll:
Kirjoittaja haraa
26.03.2010 22:22
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Virityssylinterit
Vastaukset: 2049
Luettu: 385811

Re: Virityssylinterit

minkä kokonen mäntä tohon? http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... de=100-409

Ja mistä tohon saa mäntiä ja tiiviste sarjoja?
Kirjoittaja haraa
26.03.2010 21:54
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Vastaukset: 2606
Luettu: 531107

Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)

minkä kokonen kaasari kanattaisi laittaa jinkun avartamattomalle kannelle? :think:
Kirjoittaja haraa
20.03.2010 19:29
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Pikkuviat
Vastaukset: 4074
Luettu: 659425

Re: Pikkuviat

HPT kirjoitti:Epäilisin että toi sun piperis imee vaan niin paljo vettä että ei käy kunnolla, tai sitte sähköt kastuu. Onko sulla krominen tulpanhattu?
juu on krominen tulpanhattu, mutta mites se vaikuttaa asiaan?
Kirjoittaja haraa
19.03.2010 21:45
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Pikkuviat
Vastaukset: 4074
Luettu: 659425

Re: Pikkuviat

missä vois olla vika kun aina kun sataa vettä tai lunta tai pelkästään ajaa märällä niin rupee pirusti pätkii ja booaa ylä kierroksilla? (N) en usko että ilmanputsari vois imasta vettä kun on kuitenkin lokarit ja ilmanputsarissa kunnon jotkut pipercros ilmanputsari öljyt :think: Olisiko ideoita mist...
Kirjoittaja haraa
04.03.2010 18:36
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Pikkuviat
Vastaukset: 4074
Luettu: 659425

Re: Pikkuviat

pystyykö sitä pinnapulttii vaihtaa muuten kun että ottaa sylinterin ja kannen pois? :? vai saako sen jotenki sielt ruuvattuu ja vedettyy pois ja sit uus tilalle ja ruuvaa kiinni?