Haku löysi 79 tulosta
- 04.11.2009 08:30
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Yleinen Öljy/voiteluaine topic
- Vastaukset: 548
- Luettu: 232235
Re: Yleinen Öljy/voiteluaine topic
No sinuna menisin sitten vielä parille äidinkielentunnille.
- 07.09.2009 15:59
- Keskustelualue: Tuning ja parantelu
- Aihe: Renkaat
- Vastaukset: 1673
- Luettu: 344156
Re: Renkaat
Saako jostain Michelin S1 kumeja kahdeksan tuuman vanteelle?
-Kiitos
-Kiitos
- 29.08.2009 12:33
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Paljon ajetut apinat
- Vastaukset: 146
- Luettu: 35771
Re: Paljon ajetut apinat
Nyt on 28tkm. Mutta alkaa epäilyttää kestääkö kauaa kun on vähän huono kaasari...
- 23.08.2009 10:55
- Keskustelualue: Tuning ja parantelu
- Aihe: Digitaalinen mittari
- Vastaukset: 375
- Luettu: 198028
Re: Digitaalinen mittari
Semmonen todista mitään! Tarpeeks iso rengaskoko siihen mittariin ja magneetilla käden kanssa heiluttelet niin saat sinne vaikka 250km/h 
- 14.08.2009 11:42
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Tapaturmat
- Vastaukset: 549
- Luettu: 142928
Re: Tapaturmat
Kuka ottaa pelikoneesta ulos 3€jojjo kirjoitti:MUTTA VOITIN SENTÄÄ MANSIKASTA 10 € JA TÄHESTÄ 3€ YHTEENSÄ 13€![]()
Sori offtopic. Oli pakko sanoa kun voitin itse 40€
- 13.08.2009 06:45
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Välitykset
- Vastaukset: 1614
- Luettu: 359895
Re: Välitykset
42:sta kehiin. Oma meni vakiona 16/42 väleillä 47km/h jos loppuun asti kiersi. Kyllä pitäis vielä jaksaa hyvin noilla väleillä, riippuu vähän mihin on tottunu.
- 12.08.2009 16:33
- Keskustelualue: Miitit
- Aihe: Monkey miittejä?
- Vastaukset: 398
- Luettu: 174962
Re: Monkey miittejä?
Satakuntamiitti olis hyvä, kyllä täälläpäin näitä mankeja on. 
- 01.07.2009 17:24
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Poliisi.
- Vastaukset: 3437
- Luettu: 564291
Re: Poliisi.
Maaliskuussa 2 vuotta sitten tuli kortti, eikä ole pysäytetty kuin kerran, sekin skootterilla ja silloin poliisit pysäytti kaikki siinä risteyksessä. 
Re: Pikkuviat
Ei ole. Kiinankaasarin ilmanputsari vähän avarrettuna. Pitäis silti suodattaa hyvin, sillä siellä on kaks tiheetä metalliverkkoa ja vaahtomuovia. Voiko kaasari tollasta kolinaa aiheuttaa? 
Re: Pikkuviat
Lähin tästä normaalisti pihalta ajelemaan ja pysähdyin ylä-asteen pihaan. Eli ajoin noin kilometrin, koitin lähteä liikkeelle uudestaan ja väänsin kaasua ja seurauksena oli: kierrokset ei nousseet vaan booas ja piti ihmeellistä kolinaa alakerrasta (''tok tok tok'') Varmaa ei ole, mutta kuulosti kui...
Re: Pikkuviat
Lähin tästä normaalisti pihalta ajelemaan ja pysähdyin ylä-asteen pihaan. Eli ajoin noin kilometrin, koitin lähteä liikkeelle uudestaan ja väänsin kaasua ja seurauksena oli: kierrokset ei nousseet vaan booas ja piti ihmeellistä kolinaa alakerrasta (''tok tok tok'') Varmaa ei ole, mutta kuulosti kuin...
- 04.06.2009 19:49
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
- Vastaukset: 296
- Luettu: 73366
Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
~700€ se sillon maksoi. Tais olla vuotta 2002?
Ja kulutusosiin mennyt varmaan jotain pari sataa, jos sitäkään.

Ja kulutusosiin mennyt varmaan jotain pari sataa, jos sitäkään.

- 03.06.2009 20:50
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 685339
Re: Mankikuvat.
Mä tykkään linkeistä, ei kestä ladata miljoonaa vuotta hitaalla netillä.
Siis kunhan linkit menevät suoraan kuvaan eikä mihinkään muuhun.
- 03.06.2009 19:31
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankikuvat
- Vastaukset: 4655
- Luettu: 685339
- 01.06.2009 18:09
- Keskustelualue: Tuning ja parantelu
- Aihe: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
- Vastaukset: 2154
- Luettu: 363489
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Mitä kaikkea tarttis tehä jotta vois maalata sylinterin/kannen uudestaan? Ja mimmosilla maaleilla? Hopea/musta väritys niinkuin ennenkin.
- 30.05.2009 23:45
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Poliisi.
- Vastaukset: 3437
- Luettu: 564291
Re: Poliisi.
Poliisit tulee paikalle ja puolet joukosta lähtee pakoon, leikkikenttä täynnä rikottuja pulloja, tölkkejä ja roskaa. M = minä, P= poliisit. J= joku toinen. (kaikilla viritetty mopo, ja niillä jotka eivät aja, reppu täynnä juomia. :D ) P: Jahas, mitäs täällä tehdään, ja miksi nuo toiset juoksivat pak...
- 20.05.2009 18:03
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Poliisi.
- Vastaukset: 3437
- Luettu: 564291
Re: Poliisi.
Show me the badge, just niinku amerikan leffoista. 
- 18.05.2009 20:03
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Yleistä keskustelua Mankeista
- Vastaukset: 3393
- Luettu: 565182
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Meniskö tommonen mankin etuvaloon?
http://www.kcs.fi/pictures/kupla01.jpg Noissa lampuissa on tollaset ''luomet''
http://www.kcs.fi/pictures/kupla01.jpg Noissa lampuissa on tollaset ''luomet''
- 06.05.2009 16:53
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
- Vastaukset: 2900
- Luettu: 825997
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Mun mielestä lähtee ihan hyvin, lähtee paremmin kun kaverin Aprilia RX
Ohitinta en haluis käyttää kun tuntuu vähän ettei kone ''tykkää'' kun huudattaa. Ykkösvaihdettakaan en ole pitkään aikaan käyttänyt kun sillä ei tee mitään.
- 06.05.2009 16:02
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
- Vastaukset: 2900
- Luettu: 825997
Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Nyt kulkee 47km/h 19mm kaasutin (avartamaton kansi) , alkukäyrä porattu, avarrettu putsari ja 16/42
Millä väleillä menis joku 53-55km/h
Millä väleillä menis joku 53-55km/h
- 04.05.2009 15:13
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Kun pappa apinan osti: Manki -93
- Vastaukset: 92
- Luettu: 17202
Re: Kun pappa apinan osti: Manki -93
Ihan nyt tohon öljykysymykseen vastaisin, että yhdet öljyt vain koneessa, ja se 10w-40 taitaa olla se ''paras'' Monkeyn koneelle. Kyllä se vähän vaikuttaa, että miten ne vaihteet menee päälle. Itse huomasin pienen eron kun käytin 5w-50 niin meni aluksi paremmin vaihteet päälle kuin tuossa 10w-40, mu...
- 09.04.2009 16:40
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
- Vastaukset: 2606
- Luettu: 531748
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Hmph, liian rikkaalla käynnistyy hyvin kylmänä, mutta pätkii keskikierroksilla ja vähän laihemmalla ei enää käynnisty hyvin, mutta ei pätki. 
- 08.04.2009 16:41
- Keskustelualue: Tuning ja parantelu
- Aihe: Renkaat
- Vastaukset: 1673
- Luettu: 344156
Re: Renkaat
Ei olis hienompaa kun joku vanha alkuperäinen pikkutankki ja valkosivurenkaat.Tobezki kirjoitti:Onko missää saatavilla 10" valkosivu-renkaita? Ei varmaan mikään maalikaan renkaassa pysy?
- 31.03.2009 21:43
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Tapaturmat
- Vastaukset: 549
- Luettu: 142928
Re: Tapaturmat
Taitaa olla järjen valo sammunut jos niin ajaa. 
- 26.03.2009 22:22
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
- Vastaukset: 2606
- Luettu: 531748
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Niin siis liian pientä tarkotin juu. Vähän huonosti sanottu. 