Haku löysi 79 tulosta

Kirjoittaja KuuSiTo
04.11.2009 08:30
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Yleinen Öljy/voiteluaine topic
Vastaukset: 548
Luettu: 232235

Re: Yleinen Öljy/voiteluaine topic

No sinuna menisin sitten vielä parille äidinkielentunnille.
Kirjoittaja KuuSiTo
07.09.2009 15:59
Keskustelualue: Tuning ja parantelu
Aihe: Renkaat
Vastaukset: 1673
Luettu: 344156

Re: Renkaat

Saako jostain Michelin S1 kumeja kahdeksan tuuman vanteelle?

-Kiitos
Kirjoittaja KuuSiTo
29.08.2009 12:33
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Paljon ajetut apinat
Vastaukset: 146
Luettu: 35771

Re: Paljon ajetut apinat

Nyt on 28tkm. Mutta alkaa epäilyttää kestääkö kauaa kun on vähän huono kaasari...
Kirjoittaja KuuSiTo
23.08.2009 10:55
Keskustelualue: Tuning ja parantelu
Aihe: Digitaalinen mittari
Vastaukset: 375
Luettu: 198028

Re: Digitaalinen mittari

Semmonen todista mitään! Tarpeeks iso rengaskoko siihen mittariin ja magneetilla käden kanssa heiluttelet niin saat sinne vaikka 250km/h :?
Kirjoittaja KuuSiTo
14.08.2009 11:42
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Tapaturmat
Vastaukset: 549
Luettu: 142928

Re: Tapaturmat

jojjo kirjoitti:MUTTA VOITIN SENTÄÄ MANSIKASTA 10 € JA TÄHESTÄ 3€ YHTEENSÄ 13€ :D
Kuka ottaa pelikoneesta ulos 3€ :think:

Sori offtopic. Oli pakko sanoa kun voitin itse 40€ :D laitoin 2€
Kirjoittaja KuuSiTo
13.08.2009 06:45
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Välitykset
Vastaukset: 1614
Luettu: 359895

Re: Välitykset

42:sta kehiin. Oma meni vakiona 16/42 väleillä 47km/h jos loppuun asti kiersi. Kyllä pitäis vielä jaksaa hyvin noilla väleillä, riippuu vähän mihin on tottunu.
Kirjoittaja KuuSiTo
12.08.2009 16:33
Keskustelualue: Miitit
Aihe: Monkey miittejä?
Vastaukset: 398
Luettu: 174962

Re: Monkey miittejä?

Satakuntamiitti olis hyvä, kyllä täälläpäin näitä mankeja on. :mrgreen:
Kirjoittaja KuuSiTo
01.07.2009 17:24
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Poliisi.
Vastaukset: 3437
Luettu: 564291

Re: Poliisi.

Maaliskuussa 2 vuotta sitten tuli kortti, eikä ole pysäytetty kuin kerran, sekin skootterilla ja silloin poliisit pysäytti kaikki siinä risteyksessä. :think:
Kirjoittaja KuuSiTo
16.06.2009 15:25
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Pikkuviat
Vastaukset: 4074
Luettu: 660572

Re: Pikkuviat

Ei ole. Kiinankaasarin ilmanputsari vähän avarrettuna. Pitäis silti suodattaa hyvin, sillä siellä on kaks tiheetä metalliverkkoa ja vaahtomuovia. Voiko kaasari tollasta kolinaa aiheuttaa? :shock:
Kirjoittaja KuuSiTo
15.06.2009 17:36
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Pikkuviat
Vastaukset: 4074
Luettu: 660572

Re: Pikkuviat

Lähin tästä normaalisti pihalta ajelemaan ja pysähdyin ylä-asteen pihaan. Eli ajoin noin kilometrin, koitin lähteä liikkeelle uudestaan ja väänsin kaasua ja seurauksena oli: kierrokset ei nousseet vaan booas ja piti ihmeellistä kolinaa alakerrasta (''tok tok tok'') Varmaa ei ole, mutta kuulosti kui...
Kirjoittaja KuuSiTo
14.06.2009 20:14
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Pikkuviat
Vastaukset: 4074
Luettu: 660572

Re: Pikkuviat

Lähin tästä normaalisti pihalta ajelemaan ja pysähdyin ylä-asteen pihaan. Eli ajoin noin kilometrin, koitin lähteä liikkeelle uudestaan ja väänsin kaasua ja seurauksena oli: kierrokset ei nousseet vaan booas ja piti ihmeellistä kolinaa alakerrasta (''tok tok tok'') Varmaa ei ole, mutta kuulosti kuin...
Kirjoittaja KuuSiTo
04.06.2009 19:49
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?
Vastaukset: 296
Luettu: 73366

Re: Paljon monkiisi on uponnut rahaa?

~700€ se sillon maksoi. Tais olla vuotta 2002?

Ja kulutusosiin mennyt varmaan jotain pari sataa, jos sitäkään.

Kuva
Kirjoittaja KuuSiTo
03.06.2009 20:50
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 685339

Re: Mankikuvat.

Mä tykkään linkeistä, ei kestä ladata miljoonaa vuotta hitaalla netillä. :| Siis kunhan linkit menevät suoraan kuvaan eikä mihinkään muuhun.
Kirjoittaja KuuSiTo
03.06.2009 19:31
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 685339

Re: Mankikuvat.

Orkkis. (Y)

Kattokaa kaikki!

Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Kuva 4
Kuva 5
Kirjoittaja KuuSiTo
01.06.2009 18:09
Keskustelualue: Tuning ja parantelu
Aihe: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Vastaukset: 2154
Luettu: 363489

Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista

Mitä kaikkea tarttis tehä jotta vois maalata sylinterin/kannen uudestaan? Ja mimmosilla maaleilla? Hopea/musta väritys niinkuin ennenkin.
Kirjoittaja KuuSiTo
30.05.2009 23:45
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Poliisi.
Vastaukset: 3437
Luettu: 564291

Re: Poliisi.

Poliisit tulee paikalle ja puolet joukosta lähtee pakoon, leikkikenttä täynnä rikottuja pulloja, tölkkejä ja roskaa. M = minä, P= poliisit. J= joku toinen. (kaikilla viritetty mopo, ja niillä jotka eivät aja, reppu täynnä juomia. :D ) P: Jahas, mitäs täällä tehdään, ja miksi nuo toiset juoksivat pak...
Kirjoittaja KuuSiTo
20.05.2009 18:03
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Poliisi.
Vastaukset: 3437
Luettu: 564291

Re: Poliisi.

Show me the badge, just niinku amerikan leffoista. (C)
Kirjoittaja KuuSiTo
18.05.2009 20:03
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Yleistä keskustelua Mankeista
Vastaukset: 3393
Luettu: 565182

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Meniskö tommonen mankin etuvaloon? :D

http://www.kcs.fi/pictures/kupla01.jpg Noissa lampuissa on tollaset ''luomet''
Kirjoittaja KuuSiTo
06.05.2009 16:53
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Vastaukset: 2900
Luettu: 825997

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Mun mielestä lähtee ihan hyvin, lähtee paremmin kun kaverin Aprilia RX :mrgreen: Ohitinta en haluis käyttää kun tuntuu vähän ettei kone ''tykkää'' kun huudattaa. Ykkösvaihdettakaan en ole pitkään aikaan käyttänyt kun sillä ei tee mitään.
Kirjoittaja KuuSiTo
06.05.2009 16:02
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)
Vastaukset: 2900
Luettu: 825997

Re: Yleinen viritys topic (Paljo kulkee ku pistän...)

Nyt kulkee 47km/h 19mm kaasutin (avartamaton kansi) , alkukäyrä porattu, avarrettu putsari ja 16/42

Millä väleillä menis joku 53-55km/h
Kirjoittaja KuuSiTo
04.05.2009 15:13
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Kun pappa apinan osti: Manki -93
Vastaukset: 92
Luettu: 17202

Re: Kun pappa apinan osti: Manki -93

Ihan nyt tohon öljykysymykseen vastaisin, että yhdet öljyt vain koneessa, ja se 10w-40 taitaa olla se ''paras'' Monkeyn koneelle. Kyllä se vähän vaikuttaa, että miten ne vaihteet menee päälle. Itse huomasin pienen eron kun käytin 5w-50 niin meni aluksi paremmin vaihteet päälle kuin tuossa 10w-40, mu...
Kirjoittaja KuuSiTo
09.04.2009 16:40
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Vastaukset: 2606
Luettu: 531748

Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)

Hmph, liian rikkaalla käynnistyy hyvin kylmänä, mutta pätkii keskikierroksilla ja vähän laihemmalla ei enää käynnisty hyvin, mutta ei pätki. :evil:
Kirjoittaja KuuSiTo
08.04.2009 16:41
Keskustelualue: Tuning ja parantelu
Aihe: Renkaat
Vastaukset: 1673
Luettu: 344156

Re: Renkaat

Tobezki kirjoitti:Onko missää saatavilla 10" valkosivu-renkaita? Ei varmaan mikään maalikaan renkaassa pysy?
Ei olis hienompaa kun joku vanha alkuperäinen pikkutankki ja valkosivurenkaat. (Y)
Kirjoittaja KuuSiTo
31.03.2009 21:43
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Tapaturmat
Vastaukset: 549
Luettu: 142928

Re: Tapaturmat

Taitaa olla järjen valo sammunut jos niin ajaa. :roll:
Kirjoittaja KuuSiTo
26.03.2009 22:22
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Vastaukset: 2606
Luettu: 531748

Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)

Niin siis liian pientä tarkotin juu. Vähän huonosti sanottu. :wink: