Haku löysi 7 tulosta

Kirjoittaja Kuristus
07.11.2008 23:06
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Ohitin
Vastaukset: 1008
Luettu: 257046

Re: Ohitin

Keinone kirjoitti:Eihän ohitin tuu akun johtoon, vaan impulssikäämiltä tulevaan.
Honda monkeyssa ohitin tulee siihen sinivalkosen johdon väliin.
Kirjoittaja Kuristus
06.11.2008 16:13
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Vastaukset: 618
Luettu: 111118

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Eiköhän sitä pitäis tehari hankkia. Ei kellään olis myynnissä mitään? Yyveellä tämmöset. -Tomi
Kirjoittaja Kuristus
04.11.2008 08:55
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Vastaukset: 618
Luettu: 111118

Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?

Moposoppiin lähti tos äsken tilaus 3x takaiskareitten muttereita, 25e penkinpäällinen (Honda-teksti ja raidat) sekä 15-piikkinen eturatas. Kyllä kelpaa istua sitte :) Ja äsken tuli haettua vakioputki takas med. uus loppupilli ja maalit ja lauantaina ostin sitkostettua voiteluöljyä Ylivieskan Käkkär...
Kirjoittaja Kuristus
01.11.2008 21:38
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Vastaukset: 1549
Luettu: 292366

Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.

No kaikenlaista "hienonnus" työtä olen tässä väsäillyt. Maalaillut lokarit, jalan, sarvet, vaihdepolkimen, käynnistyspolkimen, jarrupolkimen ja jotain pientä. Myös olen huomannut, että välillä kannattaa vaihdella pultteja. 2 vuoden takaa irroitetut ruosteiset pultit olivat aivan "fina...
Kirjoittaja Kuristus
31.10.2008 17:29
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Ohitin
Vastaukset: 1008
Luettu: 257046

Re: Ohitin

Keinone kirjoitti:Hähää, ohitin ei tuo kiihtyvyyttä. (suoranaisesti, muutaman mutkan kautta kyllä)
No voin kyllä lyödä vetoa, että tuo.
Kirjoittaja Kuristus
31.10.2008 16:17
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Vakiokaasarin poraaminen/fixaus
Vastaukset: 119
Luettu: 93227

Re: Vakiokaasarin poraaminen/fixaus

Andhu kirjoitti:Mulla on porattu 12,5 ja toimii muuten hyvin paitsi, että jostain kumman syystä välillä rupee ns. booailee, et ihankun ei sais bensaa kunnolla.
Johtuu siitä kun oot porannu, niin kaasarin ilmavirtaus on häiriintynyt. Kaasarin poraaminen ei oikeastaan auta mitään. Ehkä hieman. :(
Kirjoittaja Kuristus
31.10.2008 16:11
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Ohitin
Vastaukset: 1008
Luettu: 257046

Re: Ohitin

Itselläni ensimmäinen viri-osa oli ohitin, kierrosten mukaan säädettävä. Hyvällä säädöllä mopo kulki n. 50km/h ja kiihtyi jonkun verran paremmin.