Honda monkeyssa ohitin tulee siihen sinivalkosen johdon väliin.Keinone kirjoitti:Eihän ohitin tuu akun johtoon, vaan impulssikäämiltä tulevaan.
Haku löysi 7 tulosta
Re: Ohitin
- 06.11.2008 16:13
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
- Vastaukset: 618
- Luettu: 111118
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Eiköhän sitä pitäis tehari hankkia. Ei kellään olis myynnissä mitään? Yyveellä tämmöset. -Tomi
- 04.11.2008 08:55
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
- Vastaukset: 618
- Luettu: 111118
Re: Mita seuraavaksi aijot hommata apinaan?
Moposoppiin lähti tos äsken tilaus 3x takaiskareitten muttereita, 25e penkinpäällinen (Honda-teksti ja raidat) sekä 15-piikkinen eturatas. Kyllä kelpaa istua sitte :) Ja äsken tuli haettua vakioputki takas med. uus loppupilli ja maalit ja lauantaina ostin sitkostettua voiteluöljyä Ylivieskan Käkkär...
- 01.11.2008 21:38
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
- Vastaukset: 1549
- Luettu: 292366
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
No kaikenlaista "hienonnus" työtä olen tässä väsäillyt. Maalaillut lokarit, jalan, sarvet, vaihdepolkimen, käynnistyspolkimen, jarrupolkimen ja jotain pientä. Myös olen huomannut, että välillä kannattaa vaihdella pultteja. 2 vuoden takaa irroitetut ruosteiset pultit olivat aivan "fina...
Re: Ohitin
No voin kyllä lyödä vetoa, että tuo.Keinone kirjoitti:Hähää, ohitin ei tuo kiihtyvyyttä. (suoranaisesti, muutaman mutkan kautta kyllä)
- 31.10.2008 16:17
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Vakiokaasarin poraaminen/fixaus
- Vastaukset: 119
- Luettu: 93227
Re: Vakiokaasarin poraaminen/fixaus
Johtuu siitä kun oot porannu, niin kaasarin ilmavirtaus on häiriintynyt. Kaasarin poraaminen ei oikeastaan auta mitään. Ehkä hieman.Andhu kirjoitti:Mulla on porattu 12,5 ja toimii muuten hyvin paitsi, että jostain kumman syystä välillä rupee ns. booailee, et ihankun ei sais bensaa kunnolla.
Re: Ohitin
Itselläni ensimmäinen viri-osa oli ohitin, kierrosten mukaan säädettävä. Hyvällä säädöllä mopo kulki n. 50km/h ja kiihtyi jonkun verran paremmin.