Haku löysi 21 tulosta

Kirjoittaja ardhu
06.07.2010 00:15
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Poliisi.
Vastaukset: 3437
Luettu: 564898

Re: Poliisi.

Kytät testas ja meni 52 ja sano et aja 45:tä.
Kirjoittaja ardhu
16.05.2010 22:49
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Bongausketju, Olitko se sinä?
Vastaukset: 1650
Luettu: 308960

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Hyvinkäällä Toukokuussa:

Vehkojan alueella joku yritti tien poskessa käynnistää rothmanssia mut, tais aika huonolla menestyksellä.

Keskustassa hyväkuntonen orkkis mana, näytin peukkuu kun tulin vastaan! : D

Ite ajelen Rothmanssilla
Kirjoittaja ardhu
04.04.2010 23:04
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Vastaukset: 2606
Luettu: 532426

Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)

Katoppa ettei kaasari päästä mistään vuotaa ilmaa.. Itellä oli taannoin 14mm SHA ja pitkään tappelin mutta huomasin että vuotaa ilmaa imukaulan liitoksesta niin johan alkoi skulaa kun asian korjas.
Kirjoittaja ardhu
06.11.2009 22:31
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Pikkuviat
Vastaukset: 4074
Luettu: 661678

Re: Pikkuviat

Nojoo, voi olla ettei, toine ois magneetto. Mutta toki imukin voimistuu kun kierrokset nousee ^^ Tai huohotinletku irti tjsp? No tulipa tutkittua ja melkeenpä hävettää sanoa että karsta luukun läpässä ollut ruuvi se vaan täristi ja alko "suhisee" vast ku kiekkoja on! :D No onneks ei ollu ...
Kirjoittaja ardhu
06.11.2009 15:46
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Pikkuviat
Vastaukset: 4074
Luettu: 661678

Re: Pikkuviat

orgu kirjoitti:Ota ilmanputsari pois, voimistuuko? :s

edt: äh tai sit se on vaan siitä karstaluukusta..
En usko ku se suhina on semmone erillaine ja tulee vasta ku kiekkoi on vähä enempi.
Kirjoittaja ardhu
06.11.2009 15:26
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Pikkuviat
Vastaukset: 4074
Luettu: 661678

Re: Pikkuviat

Noni eilen tuli pannutettua silleen että peiliä hajos kahvaa väänty ja karstaluukku aukes.. Nyt kun menin tänään kouluun huomasin että koneesta kuuluu jotain suhinaa kun antaa kierroksia, ei oo mitään ideaa mistä voisi tulla. Kertokaas arvon monkimiehet mikä mättää!
Kirjoittaja ardhu
06.11.2009 00:07
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Tänään Mankiin tullut vika, rikki mennyt osa etc.
Vastaukset: 281
Luettu: 54333

Re: Tänään Mankiin tullut vika, rikki mennyt osa etc.

Tuli leikittyy ensilumilla rallikuskia ja sivuttain sladissa renkaat nappas maahan -> kuperkeikkaa ja peili paskaks ja putkest varmaa kartaluukku vähä aukes ku äänet möräköity.
Kirjoittaja ardhu
29.10.2009 00:04
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Vakiokaasarin poraaminen/fixaus
Vastaukset: 119
Luettu: 93452

Re: Vakiokaasarin poraaminen/fixaus

eli mistä kohista pitää kaasaria porata että saa 12 milliseksi? pitääkö avartaa myös imukaulaa? paljo tulee kilometreissä lisää tehoa jos kaasari porataan 12milliseksi verrattuna 9milliseen? muita virejä siis on 17/39, porattuputki, imukaulankuristus poistettu ja ohitin Itellä tismalleen samat viri...
Kirjoittaja ardhu
13.10.2009 18:39
Keskustelualue: Tuning ja parantelu
Aihe: Renkaat
Vastaukset: 1673
Luettu: 344441

Re: Renkaat

Kannattaa ekaks päästää ilmaa veke, avata ruuvit ja sitten pistää lisää ilmaa niin puoliskot irtoo huomattavasti helpommin kun leviävät toisistaan irti, sitten vaan ruuvi penkkiä ja väkivaltaa ;).

Ohhops jakkepa selitti melkeen saman tossa ylempänä, meikä on killisilmä!
Kirjoittaja ardhu
04.10.2009 00:29
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Ohitin
Vastaukset: 1008
Luettu: 257495

Re: Ohitin

komentaja6666 kirjoitti:
ardhu kirjoitti:Noni vaik 88' mana nii 22k ohm vastuksel alko pelittää!!
Jännä juttu... :think:
Itseasiassa kyseessä oli 22k säätövastus joka on säädetty melkee täysille (ymmärtääkseni).
Kirjoittaja ardhu
01.10.2009 19:52
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Ohitin
Vastaukset: 1008
Luettu: 257495

Re: Ohitin

Noni vaik 88' mana nii 22k ohm vastuksel alko pelittää!!
Kirjoittaja ardhu
29.09.2009 18:44
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Ohitin
Vastaukset: 1008
Luettu: 257495

Re: Ohitin

Ostinpa tänään sen paljon puhutun vasatuksen eli vuoden 88' manaa 220k ohmin vastuksen, yks iha pikkuriikkinen porbleema oli, ei lähe käyntiin. Silleesti sain pelaa et ilman vastusta käynnistin ja sit ku kiekkoi nii vastus väliin sillon kyl kiersi oikeen makosaa :D sain 17/tai 19/39 väleil menee kak...
Kirjoittaja ardhu
29.09.2009 17:55
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Yleistä keskustelua Mankeista
Vastaukset: 3393
Luettu: 565698

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Täytyy toivoa että joku kokeillut hemmo avautuu asiasta hieman enemmän :D olis aika makee vaa!
Kirjoittaja ardhu
28.09.2009 20:52
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Yleistä keskustelua Mankeista
Vastaukset: 3393
Luettu: 565698

Re: Yleistä keskustelua Mankeista

Joku kerto että oli laittanut koropalat keulaan, eli käykö koropalat vakio manan keulaan sinne jousien päälle vai mihin ne tulee ja vaikuttaako etupään toimintaan mitenkään?
Kirjoittaja ardhu
28.09.2009 17:59
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Välitykset
Vastaukset: 1614
Luettu: 361199

Re: Välitykset

Onks 14/33 liian raskaat näille: 12mm keihin, porattu alkukäyrä, ohitina ei taida olla.
Kirjoittaja ardhu
26.09.2009 22:21
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Vastaukset: 2606
Luettu: 532426

Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)

HPT kirjoitti:Eiköhän siihen löydy kun otat suuttimen mukaan ja menet sen kanssa kyselemään jostain liikkeestä...
Eihän suuttimen pitäs kai toho vaikuttaa kun eikös suutin vaikuta pääasiassa yläkierroksil?
Kirjoittaja ardhu
26.09.2009 22:06
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Vastaukset: 2606
Luettu: 532426

Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)

No toi oli tommone nopee selostus, hieoin kannan lähes kokonaan pois silleen dremelillä että se mahtu sinne "suutinpilliin" sisälle. Mankin keihinin suuttimessa ei oo varsinaista kantaa, eikä taida saada siihen suoraa sopivia suuttimia mistään?
Kirjoittaja ardhu
26.09.2009 21:50
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Vastaukset: 2606
Luettu: 532426

Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)

Mikäköhän mahtaa olla vikana kun mul on 12mm:seks porattu keihin, ja tyhjäkäynti heittelee sillee et välil pysyy käynnis ja välil ei ollenkaa ja saa olla koko aja käsi kaasul jos taas säätää tyhjäkäyntii kovemmaks nii välil huutaa niin maan perusteellisesti ja välil taas iha normi? Enkä oikeen meina...
Kirjoittaja ardhu
11.08.2009 17:05
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Vastaukset: 2606
Luettu: 532426

Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)

No mitäpä luulet? Siinähän on aivan täydellinen virtaus, eli on hyvä kokoonpano. Tuosta imukaulasta en ihan sata varma ole, että onko se 13mm. Itsellä on menty sitä joskus viilaamaan, mutta minäkin muistelisin sen oleva vakiona sen 13mm. No oon urpo ja mietin kun esim SHA on 14mm ja imukaula 17mm..
Kirjoittaja ardhu
11.08.2009 14:44
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Rothmans pölinää
Vastaukset: 191
Luettu: 74388

Re: Rothmans pölinää

Ittelläki on melko orginaali Rothmans, keulan oon vaihtanut uuteen (valkoseen) ja takaiskarit on kromiset. Penkkiki on alkuperänen sininen tosin niin revennyt että pidän päällä mustaa penkinpäällistä, saatan kyl hommaa tuolt penkinpaalliset.arkku.netist uuden jahka saan rahaa. Vanteetkin on kärsinyt...
Kirjoittaja ardhu
11.08.2009 13:27
Keskustelualue: Viritys
Aihe: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Vastaukset: 2606
Luettu: 532426

Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)

Pelaako 13mm porattu keihin mankin vakio imukaulalla ku seki taitaa olla 13mm(?), ja ilman imuaukon avarrusta ku seki taitaa sen 13 vai 14 mm olla?