Haku löysi 21 tulosta
- 06.07.2010 00:15
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Poliisi.
- Vastaukset: 3437
- Luettu: 564898
Re: Poliisi.
Kytät testas ja meni 52 ja sano et aja 45:tä.
- 16.05.2010 22:49
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Bongausketju, Olitko se sinä?
- Vastaukset: 1650
- Luettu: 308960
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Hyvinkäällä Toukokuussa:
Vehkojan alueella joku yritti tien poskessa käynnistää rothmanssia mut, tais aika huonolla menestyksellä.
Keskustassa hyväkuntonen orkkis mana, näytin peukkuu kun tulin vastaan! : D
Ite ajelen Rothmanssilla
Vehkojan alueella joku yritti tien poskessa käynnistää rothmanssia mut, tais aika huonolla menestyksellä.
Keskustassa hyväkuntonen orkkis mana, näytin peukkuu kun tulin vastaan! : D
Ite ajelen Rothmanssilla
- 04.04.2010 23:04
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
- Vastaukset: 2606
- Luettu: 532426
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Katoppa ettei kaasari päästä mistään vuotaa ilmaa.. Itellä oli taannoin 14mm SHA ja pitkään tappelin mutta huomasin että vuotaa ilmaa imukaulan liitoksesta niin johan alkoi skulaa kun asian korjas.
Re: Pikkuviat
Nojoo, voi olla ettei, toine ois magneetto. Mutta toki imukin voimistuu kun kierrokset nousee ^^ Tai huohotinletku irti tjsp? No tulipa tutkittua ja melkeenpä hävettää sanoa että karsta luukun läpässä ollut ruuvi se vaan täristi ja alko "suhisee" vast ku kiekkoja on! :D No onneks ei ollu ...
Re: Pikkuviat
En usko ku se suhina on semmone erillaine ja tulee vasta ku kiekkoi on vähä enempi.orgu kirjoitti:Ota ilmanputsari pois, voimistuuko? :s
edt: äh tai sit se on vaan siitä karstaluukusta..
Re: Pikkuviat
Noni eilen tuli pannutettua silleen että peiliä hajos kahvaa väänty ja karstaluukku aukes.. Nyt kun menin tänään kouluun huomasin että koneesta kuuluu jotain suhinaa kun antaa kierroksia, ei oo mitään ideaa mistä voisi tulla. Kertokaas arvon monkimiehet mikä mättää!
- 06.11.2009 00:07
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Tänään Mankiin tullut vika, rikki mennyt osa etc.
- Vastaukset: 281
- Luettu: 54333
Re: Tänään Mankiin tullut vika, rikki mennyt osa etc.
Tuli leikittyy ensilumilla rallikuskia ja sivuttain sladissa renkaat nappas maahan -> kuperkeikkaa ja peili paskaks ja putkest varmaa kartaluukku vähä aukes ku äänet möräköity.
- 29.10.2009 00:04
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Vakiokaasarin poraaminen/fixaus
- Vastaukset: 119
- Luettu: 93452
Re: Vakiokaasarin poraaminen/fixaus
eli mistä kohista pitää kaasaria porata että saa 12 milliseksi? pitääkö avartaa myös imukaulaa? paljo tulee kilometreissä lisää tehoa jos kaasari porataan 12milliseksi verrattuna 9milliseen? muita virejä siis on 17/39, porattuputki, imukaulankuristus poistettu ja ohitin Itellä tismalleen samat viri...
- 13.10.2009 18:39
- Keskustelualue: Tuning ja parantelu
- Aihe: Renkaat
- Vastaukset: 1673
- Luettu: 344441
Re: Renkaat
Kannattaa ekaks päästää ilmaa veke, avata ruuvit ja sitten pistää lisää ilmaa niin puoliskot irtoo huomattavasti helpommin kun leviävät toisistaan irti, sitten vaan ruuvi penkkiä ja väkivaltaa
.
Ohhops jakkepa selitti melkeen saman tossa ylempänä, meikä on killisilmä!
Ohhops jakkepa selitti melkeen saman tossa ylempänä, meikä on killisilmä!
Re: Ohitin
Itseasiassa kyseessä oli 22k säätövastus joka on säädetty melkee täysille (ymmärtääkseni).komentaja6666 kirjoitti:Jännä juttu...ardhu kirjoitti:Noni vaik 88' mana nii 22k ohm vastuksel alko pelittää!!
Re: Ohitin
Noni vaik 88' mana nii 22k ohm vastuksel alko pelittää!!
Re: Ohitin
Ostinpa tänään sen paljon puhutun vasatuksen eli vuoden 88' manaa 220k ohmin vastuksen, yks iha pikkuriikkinen porbleema oli, ei lähe käyntiin. Silleesti sain pelaa et ilman vastusta käynnistin ja sit ku kiekkoi nii vastus väliin sillon kyl kiersi oikeen makosaa :D sain 17/tai 19/39 väleil menee kak...
- 29.09.2009 17:55
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Yleistä keskustelua Mankeista
- Vastaukset: 3393
- Luettu: 565698
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Täytyy toivoa että joku kokeillut hemmo avautuu asiasta hieman enemmän
olis aika makee vaa!
- 28.09.2009 20:52
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Yleistä keskustelua Mankeista
- Vastaukset: 3393
- Luettu: 565698
Re: Yleistä keskustelua Mankeista
Joku kerto että oli laittanut koropalat keulaan, eli käykö koropalat vakio manan keulaan sinne jousien päälle vai mihin ne tulee ja vaikuttaako etupään toimintaan mitenkään?
- 28.09.2009 17:59
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Välitykset
- Vastaukset: 1614
- Luettu: 361199
Re: Välitykset
Onks 14/33 liian raskaat näille: 12mm keihin, porattu alkukäyrä, ohitina ei taida olla.
- 26.09.2009 22:21
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
- Vastaukset: 2606
- Luettu: 532426
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Eihän suuttimen pitäs kai toho vaikuttaa kun eikös suutin vaikuta pääasiassa yläkierroksil?HPT kirjoitti:Eiköhän siihen löydy kun otat suuttimen mukaan ja menet sen kanssa kyselemään jostain liikkeestä...
- 26.09.2009 22:06
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
- Vastaukset: 2606
- Luettu: 532426
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
No toi oli tommone nopee selostus, hieoin kannan lähes kokonaan pois silleen dremelillä että se mahtu sinne "suutinpilliin" sisälle. Mankin keihinin suuttimessa ei oo varsinaista kantaa, eikä taida saada siihen suoraa sopivia suuttimia mistään?
- 26.09.2009 21:50
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
- Vastaukset: 2606
- Luettu: 532426
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Mikäköhän mahtaa olla vikana kun mul on 12mm:seks porattu keihin, ja tyhjäkäynti heittelee sillee et välil pysyy käynnis ja välil ei ollenkaa ja saa olla koko aja käsi kaasul jos taas säätää tyhjäkäyntii kovemmaks nii välil huutaa niin maan perusteellisesti ja välil taas iha normi? Enkä oikeen meina...
- 11.08.2009 17:05
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
- Vastaukset: 2606
- Luettu: 532426
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
No mitäpä luulet? Siinähän on aivan täydellinen virtaus, eli on hyvä kokoonpano. Tuosta imukaulasta en ihan sata varma ole, että onko se 13mm. Itsellä on menty sitä joskus viilaamaan, mutta minäkin muistelisin sen oleva vakiona sen 13mm. No oon urpo ja mietin kun esim SHA on 14mm ja imukaula 17mm..
- 11.08.2009 14:44
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Rothmans pölinää
- Vastaukset: 191
- Luettu: 74388
Re: Rothmans pölinää
Ittelläki on melko orginaali Rothmans, keulan oon vaihtanut uuteen (valkoseen) ja takaiskarit on kromiset. Penkkiki on alkuperänen sininen tosin niin revennyt että pidän päällä mustaa penkinpäällistä, saatan kyl hommaa tuolt penkinpaalliset.arkku.netist uuden jahka saan rahaa. Vanteetkin on kärsinyt...
- 11.08.2009 13:27
- Keskustelualue: Viritys
- Aihe: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
- Vastaukset: 2606
- Luettu: 532426
Re: Kaasuttimet (ex. yleistä keskustelua kaasareista)
Pelaako 13mm porattu keihin mankin vakio imukaulalla ku seki taitaa olla 13mm(?), ja ilman imuaukon avarrusta ku seki taitaa sen 13 vai 14 mm olla?