
tynink
Joku Jinkku yms ja siin levee crossistonga ja maski?Arski kirjoitti:yhdellä niistä sellane kiva limetti manki
Niin mopossa, mutta tos kevari-daxissa 5.5lNosSami kirjoitti:Daxissa on vain 2,4 litran tankki
Suosittelisin ennemmin selvittämää, miks se vaijeri jatkuvasti menee poikki, ei se ihan normaalia ole.kone123 kirjoitti:itellä on jatkuvasti jinkusta mittarin vaijeri poikki vois ostaa jonku polkupyörämittarin vaan tekeekö niin yhtää mitään
No nyt se tekee taas tota, pariin kertaan jo putsattu.Jepp3 kirjoitti:Mikähä on ku toi Keihinin ysimillinen vuotaa bensaa sieltä pohjan letkusta?
Avasin jo kaasarin ja ainakin koho liikkui hyvin.
Kerros vähä lisää noista laseista. "Toimiiko" ne?Stuntman kirjoitti:KBC Bionic ja Progripin itsestään tummenevat lasit.

Hyvä sittenpetsku kirjoitti:älä huoli seuraavaa projektia en "pilaa".