Haku löysi 39 tulosta

Kirjoittaja Jepp3
06.06.2011 23:36
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankikuvat
Vastaukset: 4655
Luettu: 686118

Re: Mankikuvat.

Kuva
Kirjoittaja Jepp3
19.09.2010 21:52
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Weloon:n 1994 Mana Projekti
Vastaukset: 85
Luettu: 9311

Re: Weloon:n 1994 Mana Projekti

Kympit kaseiks ja stereoperä.
Kirjoittaja Jepp3
19.09.2010 21:35
Keskustelualue: Projektit
Aihe: - * Wobbler´s Monkey Z72J - Näyttely monkey * -
Vastaukset: 298
Luettu: 44699

Re: - * Honda Monkey Z72J - Näyttely monkey * -

Faktaaha ukkoperkeleeltä vaa tulee.
Kirjoittaja Jepp3
10.09.2010 15:31
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honlei goes custom manki look! s.17
Vastaukset: 341
Luettu: 37068

Re: Honlei goes custom manki look! (95% VALMIS s.9)

erittäin hienosti aikaansaatu ruma mopedi
Kirjoittaja Jepp3
16.06.2010 20:00
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda Chameleon Z85J
Vastaukset: 548
Luettu: 78228

Re: Honda Chameleon Z85J

Arski kirjoitti:yhdellä niistä sellane kiva limetti manki :D
Joku Jinkku yms ja siin levee crossistonga ja maski?
E2: se on sit luokkakaverin mana. tai siis entisen luokkakaverin :)


E: oho, tää oliki projutopicci 8) anteex vaa
Kirjoittaja Jepp3
14.06.2010 15:38
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda monkey projekti (täydellinen muutos)
Vastaukset: 69
Luettu: 17928

Re: Honda monkey projekti (täydellinen muutos)

No jos saat vähänkää samanlaisen tehtyy ku tos ekas kuvas ni eiköhän sil näyttelyis olla :smoke:
Kirjoittaja Jepp3
13.06.2010 23:15
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Re: Honda Monkey '76 ''The Cow''
Vastaukset: 167
Luettu: 23338

Re: Honda Monkey '77 ''The Sport Citron''

Mitä se "kisanen" sit tarkottaa? Toi swingi ainaki vaihtoo, iha järkyttävä.
Kirjoittaja Jepp3
29.05.2010 11:38
Keskustelualue: Tuning ja parantelu
Aihe: Digitaalinen mittari
Vastaukset: 375
Luettu: 198213

Re: Digitaalinen mittari

Parempi mitata renkaan ympärysmitta kiertämällä mittanauha renkaan ympärille. Toki voi noinkin, mutta pitää olla tarkkana työntäessä, että menee varmasti täydellisesti suoraan. sit ku siihe tulee joku luku ni pitääks se jakaa ja sit sinne siqmaan se luku vai? Ihan suoraan se sinne laitetaan millime...
Kirjoittaja Jepp3
24.05.2010 20:28
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Monkey-kaupat
Vastaukset: 2390
Luettu: 548815

Re: Monkey-kaupat

Elikkä oon tilaamas Ooracingilt, ja oon ny täs maksuvaiheessa, mis kysyy noit visa electronin tietoi ja nimee ym. Mites täs ny pitäis toimii ku rekannu sinne oorille omal nimel mut maksan siskon kortil ni mites se ny toimii ku eri nimi on kahes paikkaa?
Kirjoittaja Jepp3
15.05.2010 11:04
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Kypärät
Vastaukset: 434
Luettu: 88266

Re: Kypärät

Tolla hinnalla ostaisin kyllä, ite maksoin 120e, mut siihen tuli lasitkin päälle. Kyllä toi mun mielestä ihan laadukas on, sellanen peruskypärä, ja omaan päähän se sopi ainakin tosi hyvin (Y)
Kirjoittaja Jepp3
12.05.2010 19:03
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Skyteam Monkey 125 tieliikenne versio!!
Vastaukset: 475
Luettu: 117477

Re: Skyteam Monkey 125 tieliikenne versio!!

NosSami kirjoitti:Daxissa on vain 2,4 litran tankki
Niin mopossa, mutta tos kevari-daxissa 5.5l

http://www.nettimoto.com/sky-team/st/811315
Kirjoittaja Jepp3
11.05.2010 15:26
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Skyteam Monkey 125 tieliikenne versio!!
Vastaukset: 475
Luettu: 117477

Re: Skyteam Monkey 125 tieliikenne versio!!

Ole erilainen, valitse Dax (Y)
Kirjoittaja Jepp3
06.05.2010 19:39
Keskustelualue: Tuning ja parantelu
Aihe: Digitaalinen mittari
Vastaukset: 375
Luettu: 198213

Re: Digitaalinen mittari

kone123 kirjoitti:itellä on jatkuvasti jinkusta mittarin vaijeri poikki vois ostaa jonku polkupyörämittarin vaan tekeekö niin yhtää mitään :?:
Suosittelisin ennemmin selvittämää, miks se vaijeri jatkuvasti menee poikki, ei se ihan normaalia ole.
Kirjoittaja Jepp3
06.05.2010 16:03
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Pikkuviat
Vastaukset: 4074
Luettu: 661678

Re: Pikkuviat

Jepp3 kirjoitti:Mikähä on ku toi Keihinin ysimillinen vuotaa bensaa sieltä pohjan letkusta?
Avasin jo kaasarin ja ainakin koho liikkui hyvin.
No nyt se tekee taas tota, pariin kertaan jo putsattu.
Kirjoittaja Jepp3
05.05.2010 22:50
Keskustelualue: Tuning ja parantelu
Aihe: Renkaat
Vastaukset: 1673
Luettu: 344441

Re: Renkaat

http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... 0ae32bc67b
Eikös noi oo ne Kingstiret? Finnspeedien kopiot.

Ois aika halvat.
Kirjoittaja Jepp3
04.05.2010 21:20
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Re: Honda Monkey '76 ''The Cow''
Vastaukset: 167
Luettu: 23338

Re: Honda Monkey '77 ''The Sport Citron''

Heidennauerit ei kyllä sovi tähän Urheilusitruunaan



E: Multa löytyis sit sellane pv:n pyöreä lamppu, voin ottaa toin sun putkes vaihdos (Y)
Kirjoittaja Jepp3
24.04.2010 23:02
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Manan kevättuunausta... VALMIS. Kuvia!!!
Vastaukset: 38
Luettu: 4792

Re: Manan kevättuunausta... Lähes Valmis. Kuvia!!!

Ihan näppärä peli ja kyl toi penkinpäällinenki omaan silmään näyttäs ihan hyvin olevan
Kirjoittaja Jepp3
24.04.2010 22:35
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Nipen Skytari (50cc)
Vastaukset: 43
Luettu: 12091

Re: Nipen Skytari (50cc)

Joo pidä mustana vaa (Y)
Kirjoittaja Jepp3
23.04.2010 21:35
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Kypärät
Vastaukset: 434
Luettu: 88266

Re: Kypärät

Stuntman kirjoitti:KBC Bionic ja Progripin itsestään tummenevat lasit.
Kerros vähä lisää noista laseista. "Toimiiko" ne? :) Itekkin vähä ajatellu tollasia.


Itellä tollanen kypärä Scotin perushalpisnormilaseilla:
Kuva
Kirjoittaja Jepp3
19.04.2010 21:19
Keskustelualue: Ylläpito
Aihe: Pikkuviat
Vastaukset: 4074
Luettu: 661678

Re: Pikkuviat

Mikähä on ku toi Keihinin ysimillinen vuotaa bensaa sieltä pohjan letkusta?
Avasin jo kaasarin ja ainakin koho liikkui hyvin.

EDIT: NYT TOIMII!! :smoke:
Kirjoittaja Jepp3
05.04.2010 18:56
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda Monkey -92 ehostus *VALMIS!*
Vastaukset: 56
Luettu: 7983

Re: Honda Monkey -92 ehostus *KUVAA*

Huh huh ku on nätti tulossa 8)
Kirjoittaja Jepp3
31.01.2010 15:24
Keskustelualue: Projektit
Aihe: L1m3t3c:in Söndag & käyttis mankit
Vastaukset: 32
Luettu: 6297

Re: L1m3t3c:in Söndag & käyttis mankit

Mistä änkkä on peräisin?
Kirjoittaja Jepp3
31.01.2010 00:13
Keskustelualue: Projektit
Aihe: petskun paranneltu truttifutti.
Vastaukset: 387
Luettu: 57088

Re: 72cc mankeli

Ok, ei näköjään oltu mun kanssa paljoa samoilla linjoilla :)
Ite ainakin pidän tästä värityksestä, mut makuasia, kuten pari kertaa on tullut todettua.
Saathan sää omalles tietenkin tehdä mitäs lystäät :P



petsku kirjoitti:älä huoli seuraavaa projektia en "pilaa". 8)
Hyvä sitten (Y)
Kirjoittaja Jepp3
30.01.2010 21:50
Keskustelualue: Projektit
Aihe: petskun paranneltu truttifutti.
Vastaukset: 387
Luettu: 57088

Re: 72cc mankeli

Älä ny hyvä mies mee pilaa orkkista :?