Haku löysi 13 tulosta

Kirjoittaja Iina
21.08.2010 17:28
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Bongausketju, Olitko se sinä?
Vastaukset: 1650
Luettu: 308924

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Eilen oli Porvoossa 18-19 aikoihin kaks mankia. Eka näin mustan, jossa oli tankissa valkonen Honda-tarra ja tää ajo siihen matkahuollon parkkikselle. Toinen oli sit sininen, ajo keskustasta Näsiin päin. Molemmilla oli mukana jotkut crossipojat :D
Kirjoittaja Iina
11.08.2010 16:48
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Bongausketju, Olitko se sinä?
Vastaukset: 1650
Luettu: 308924

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Tänää oli Askolan amiksen pihalla siistin näkönen punamusta manki, joku täältä? (:
Kirjoittaja Iina
21.06.2010 10:02
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Bongausketju, Olitko se sinä?
Vastaukset: 1650
Luettu: 308924

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Eilen yhdeksän aikaan Malmin juna-aseman lähettyvillä ajeli kaks mankia. En kovin tarkkaan nähnyt, mutta jotain punaista ja valkoista niissä oli : ) kukaan täältä?
Kirjoittaja Iina
12.05.2010 23:08
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Bongausketju, Olitko se sinä?
Vastaukset: 1650
Luettu: 308924

Re: Bongausketju, Olitko se sinä?

Tänään oli joskus viiden aikoihin Porvoon matkahuollon luona parkissa ihan siistin näkönen manki. Tankki oli ainakin musta, mun mielestä ei ollut mitään tarroja. Kukaan täältä? (:
Kirjoittaja Iina
06.01.2010 19:20
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Honda Monkey -98 kunnostaminen
Vastaukset: 50
Luettu: 9925

Re: Honda Monkey -98 kunnostaminen

Monkisti kirjoitti:kyllä nyt on asialline projekti (Y)
Juuri näin! Jään seurailemaan (:
Kirjoittaja Iina
19.12.2009 14:36
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Poliisi.
Vastaukset: 3437
Luettu: 564845

Re: Poliisi.

Opetetaakohan poliiseille miten mopolla ajetaan?
Kirjoittaja Iina
28.11.2009 14:59
Keskustelualue: Projektit
Aihe: **\\Honda goes stunt/talvimonkey//**
Vastaukset: 84
Luettu: 15988

Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**

Söpö oli ensimmäinen adjektiivi joka mulle tuli tästä mieleen :D
Kirjoittaja Iina
30.10.2009 20:58
Keskustelualue: Projektit
Aihe: Yellow & white Monkey (Picture)
Vastaukset: 421
Luettu: 50817

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (päivitystä)

Vilzze kirjoitti:Toi muuten ON aika hieno väri noissa kannen osissa. Jatka samaan malliin (Y)
Oon samaa mieltä : )
Kirjoittaja Iina
28.10.2009 14:53
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Millä rahoitatte manki harrastuksenne?
Vastaukset: 129
Luettu: 64187

Re: Millä rahoitatte manki harrastuksenne?

Iskä maksaa. Tai no, tää nykynen mopo tuli synttäri lahjaks eikä tohon nyt oo kauheesti osia tarvinnu ostaa.
Kirjoittaja Iina
26.10.2009 21:20
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankilla kikkailu...
Vastaukset: 1845
Luettu: 646266

Re: Mankilla kikkailu...

Ei voi muuta sanoa kuin vau! Tuijotettiin kaverin kanssa noita teiän videoita varmaa puoltuntia silmät pyöreenä (: Ei olla tommosta ennen nähty, ei ainakaan täällä meiän hikisessä kylässä. Jhuupe&jolssi video oli kyl ihan huippu, kivan näköstä toi tolpan ympärillä pyöriminen! Mä alan nyt harjoit...
Kirjoittaja Iina
26.10.2009 19:33
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Kypärät
Vastaukset: 434
Luettu: 88263

Re: Kypärät

Joku tuolla kyseli, että pitäisikö kypärän värit sopia mopoon, niin ainakin mulla sopii (: Ittelläni on siis puna-musta krossikypärä, merkistä en tiedä.
Kirjoittaja Iina
25.10.2009 13:39
Keskustelualue: Yleinen keskustelu
Aihe: Mankiin kohdistunut ilkivalta, rikokset ja mollaus
Vastaukset: 627
Luettu: 139976

Re: Mankiin kohdistunut ilkivalta, rikokset ja mollaus

No täällä päin ei paljon tytöt mankeilla ajele, joten siitä oon saanut kuulla. Ajan kuulemma liian hiljaa, kävelijätki kulkee kovempaa ym. Niin ja yks ilta kun olin kaverin kanssa ajelemassa, niin pari tyyppiä lähti kaupalta mopoillansa perään. Ajoivat ihan perässä kiinni, loppujen lopuks ohitti keu...