Haku löysi 13 tulosta
- 21.08.2010 17:28
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Bongausketju, Olitko se sinä?
- Vastaukset: 1650
- Luettu: 308924
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Eilen oli Porvoossa 18-19 aikoihin kaks mankia. Eka näin mustan, jossa oli tankissa valkonen Honda-tarra ja tää ajo siihen matkahuollon parkkikselle. Toinen oli sit sininen, ajo keskustasta Näsiin päin. Molemmilla oli mukana jotkut crossipojat 
- 11.08.2010 16:48
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Bongausketju, Olitko se sinä?
- Vastaukset: 1650
- Luettu: 308924
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Tänää oli Askolan amiksen pihalla siistin näkönen punamusta manki, joku täältä? (:
- 21.06.2010 10:02
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Bongausketju, Olitko se sinä?
- Vastaukset: 1650
- Luettu: 308924
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Eilen yhdeksän aikaan Malmin juna-aseman lähettyvillä ajeli kaks mankia. En kovin tarkkaan nähnyt, mutta jotain punaista ja valkoista niissä oli : ) kukaan täältä?
- 12.05.2010 23:08
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Bongausketju, Olitko se sinä?
- Vastaukset: 1650
- Luettu: 308924
Re: Bongausketju, Olitko se sinä?
Tänään oli joskus viiden aikoihin Porvoon matkahuollon luona parkissa ihan siistin näkönen manki. Tankki oli ainakin musta, mun mielestä ei ollut mitään tarroja. Kukaan täältä? (:
- 06.01.2010 19:20
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Honda Monkey -98 kunnostaminen
- Vastaukset: 50
- Luettu: 9925
Re: Honda Monkey -98 kunnostaminen
Juuri näin! Jään seurailemaan (:Monkisti kirjoitti:kyllä nyt on asialline projekti
- 19.12.2009 14:36
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Poliisi.
- Vastaukset: 3437
- Luettu: 564845
Re: Poliisi.
Opetetaakohan poliiseille miten mopolla ajetaan?
- 28.11.2009 14:59
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: **\\Honda goes stunt/talvimonkey//**
- Vastaukset: 84
- Luettu: 15988
Re: **\\Honda goes stunt/talvimonkey + kilpiin?//**
Söpö oli ensimmäinen adjektiivi joka mulle tuli tästä mieleen 
- 31.10.2009 22:23
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
- Vastaukset: 1549
- Luettu: 292743
Re: Tänään Monkeylle tehtyä huoltoa, korjausta, patentointia ym.
Pesin koko mopon.
- 30.10.2009 20:58
- Keskustelualue: Projektit
- Aihe: Yellow & white Monkey (Picture)
- Vastaukset: 421
- Luettu: 50817
Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (päivitystä)
Oon samaa mieltä : )Vilzze kirjoitti:Toi muuten ON aika hieno väri noissa kannen osissa. Jatka samaan malliin
- 28.10.2009 14:53
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Millä rahoitatte manki harrastuksenne?
- Vastaukset: 129
- Luettu: 64187
Re: Millä rahoitatte manki harrastuksenne?
Iskä maksaa. Tai no, tää nykynen mopo tuli synttäri lahjaks eikä tohon nyt oo kauheesti osia tarvinnu ostaa.
- 26.10.2009 21:20
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankilla kikkailu...
- Vastaukset: 1845
- Luettu: 646266
Re: Mankilla kikkailu...
Ei voi muuta sanoa kuin vau! Tuijotettiin kaverin kanssa noita teiän videoita varmaa puoltuntia silmät pyöreenä (: Ei olla tommosta ennen nähty, ei ainakaan täällä meiän hikisessä kylässä. Jhuupe&jolssi video oli kyl ihan huippu, kivan näköstä toi tolpan ympärillä pyöriminen! Mä alan nyt harjoit...
- 26.10.2009 19:33
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Kypärät
- Vastaukset: 434
- Luettu: 88263
Re: Kypärät
Joku tuolla kyseli, että pitäisikö kypärän värit sopia mopoon, niin ainakin mulla sopii (: Ittelläni on siis puna-musta krossikypärä, merkistä en tiedä.
- 25.10.2009 13:39
- Keskustelualue: Yleinen keskustelu
- Aihe: Mankiin kohdistunut ilkivalta, rikokset ja mollaus
- Vastaukset: 627
- Luettu: 139976
Re: Mankiin kohdistunut ilkivalta, rikokset ja mollaus
No täällä päin ei paljon tytöt mankeilla ajele, joten siitä oon saanut kuulla. Ajan kuulemma liian hiljaa, kävelijätki kulkee kovempaa ym. Niin ja yks ilta kun olin kaverin kanssa ajelemassa, niin pari tyyppiä lähti kaupalta mopoillansa perään. Ajoivat ihan perässä kiinni, loppujen lopuks ohitti keu...