EFI- Skyteam Monkey

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
PasiOnDrifter
Viestit: 17
Liittynyt: 01.12.2018 22:36

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja PasiOnDrifter »

Kaasu pohjaan virrat päälle pitäisi jäädä bensapumpun ääni päälle ja syttyä vikavalo. Pidä 10 sec pohjassa, päästä kaasu, virrat pois ja virrat päälle. ECU:si on resetattu vikavalo on sammunut, jos teit oikein
PasiOnDrifter
Viestit: 17
Liittynyt: 01.12.2018 22:36

Re:

Viesti Kirjoittaja PasiOnDrifter »

Makkara Peruna kirjoitti:Tietääkö kukaan missä tuolla pakoputkessa on kuristuksia. Ainakin siinä alkukäyrässä joo mutta en viittis alkaa halkaseen putkea jos en tiiä niistä muista. Sitte se tappokatkasija ja automaattiset ajovalot tympii että oisko mitään vinkkiä niitten ohittamiselle, kiitos etukäteen :)
Tappokatkaisijan saa pois irroittamalla sen härvelin siitä jalkatuesta ja ottamalla johdot irti siitä. Johdot voit laittaa itte minne haluat mutta itte teippasin ne umpeen ja sivuposken taakse piiloon. Yksi johto oli feikki ja ei mennyt minnekkään. Mikähän idea siinä??
mopopoika555
Viestit: 88
Liittynyt: 24.09.2018 20:19

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja mopopoika555 »

PasiOnDrifter kirjoitti:
Makkara Peruna kirjoitti:Tietääkö kukaan missä tuolla pakoputkessa on kuristuksia. Ainakin siinä alkukäyrässä joo mutta en viittis alkaa halkaseen putkea jos en tiiä niistä muista. Sitte se tappokatkasija ja automaattiset ajovalot tympii että oisko mitään vinkkiä niitten ohittamiselle, kiitos etukäteen :)
Tappokatkaisijan saa pois irroittamalla sen härvelin siitä jalkatuesta ja ottamalla johdot irti siitä. Johdot voit laittaa itte minne haluat mutta itte teippasin ne umpeen ja sivuposken taakse piiloon. Yksi johto oli feikki ja ei mennyt minnekkään. Mikähän idea siinä??

maadoitus.
Efi
Viestit: 26
Liittynyt: 03.01.2019 22:36

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja Efi »

Ei missään sattuisi olemaa ohjetta tai videoo imukaulan irroituksesta. Näytti nimittäin olevan hieman monimutkaisemmin kiinni verrattuna kaasari mankii
Makkara Peruna
Viestit: 27
Liittynyt: 06.02.2019 23:59

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Makkara Peruna »

PasiOnDrifter kirjoitti:
Makkara Peruna kirjoitti:Tietääkö kukaan missä tuolla pakoputkessa on kuristuksia. Ainakin siinä alkukäyrässä joo mutta en viittis alkaa halkaseen putkea jos en tiiä niistä muista. Sitte se tappokatkasija ja automaattiset ajovalot tympii että oisko mitään vinkkiä niitten ohittamiselle, kiitos etukäteen :)
Tappokatkaisijan saa pois irroittamalla sen härvelin siitä jalkatuesta ja ottamalla johdot irti siitä. Johdot voit laittaa itte minne haluat mutta itte teippasin ne umpeen ja sivuposken taakse piiloon. Yksi johto oli feikki ja ei mennyt minnekkään. Mikähän idea siinä??
Ai voiko ton johon nyt vaan napsasta poikki tosta?
PasiOnDrifter
Viestit: 17
Liittynyt: 01.12.2018 22:36

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja PasiOnDrifter »

Voi
PasiOnDrifter
Viestit: 17
Liittynyt: 01.12.2018 22:36

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja PasiOnDrifter »

Efi kirjoitti:Ei missään sattuisi olemaa ohjetta tai videoo imukaulan irroituksesta. Näytti nimittäin olevan hieman monimutkaisemmin kiinni verrattuna kaasari mankii
Anturi joka on imukaulassa kiinni lähtee painamalla metalli osaa alaspäin ja vetämällä (näyttää ihan giljotiinilta) irrottelet vaa kaikki letkut ja johot siitä irti nii lähtee.
Hienoilla torkseilla auki itellä ei oo mitää mikä menis siihe ku työkalu on nii pitkä joten joutuu tanki siirtää eestä.
Efi
Viestit: 26
Liittynyt: 03.01.2019 22:36

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja Efi »

PasiOnDrifter kirjoitti:
Efi kirjoitti:Ei missään sattuisi olemaa ohjetta tai videoo imukaulan irroituksesta. Näytti nimittäin olevan hieman monimutkaisemmin kiinni verrattuna kaasari mankii
Anturi joka on imukaulassa kiinni lähtee painamalla metalli osaa alaspäin ja vetämällä (näyttää ihan giljotiinilta) irrottelet vaa kaikki letkut ja johot siitä irti nii lähtee.
Hienoilla torkseilla auki itellä ei oo mitää mikä menis siihe ku työkalu on nii pitkä joten joutuu tanki siirtää eestä.
Juu kiitos neuvosta
Efi
Viestit: 26
Liittynyt: 03.01.2019 22:36

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja Efi »

Eli ne kaikki johot vaa vedetään siit imukaulast?
PasiOnDrifter
Viestit: 17
Liittynyt: 01.12.2018 22:36

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja PasiOnDrifter »

Kyllä. Ruisku lähtee vetämällä ylöspäin kunhan oot ensin irrottanu sen levyn joka on kuusiokololla kiinni
mopopoika555
Viestit: 88
Liittynyt: 24.09.2018 20:19

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja mopopoika555 »

miten tuossa säädetään tyhjäkäyntiä,kun tuossa ecun kyljessä on tuo tyhjäkäynti ruuvin,mutta mikään ei muutu kun sitä säätää..
ALF
Viestit: 9
Liittynyt: 07.01.2019 22:06

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja ALF »

mopopoika555 kirjoitti:miten tuossa säädetään tyhjäkäyntiä,kun tuossa ecun kyljessä on tuo tyhjäkäynti ruuvin,mutta mikään ei muutu kun sitä säätää..
No johan on. Tuon nimenomaan on tyhjäkäyntiruuvi. En kyllä ole kokeillut toimiiko se täälläkään, koska säätötarvetta ei ole vielä ilmennyt.
mopopoika555
Viestit: 88
Liittynyt: 24.09.2018 20:19

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja mopopoika555 »

noniin nyt huomasin vaikutusta.vaihdoin tosiaan sivulle osottavana vaahtomuovi suodattimen ja sen jälkeen mopo on ruvennut booamaan kun kaasun vääntää pohjaan,käänsin tänään tuota tyhjäkäynti ruuvia eteen päin niin johan loppu booaaminen ja kiihtyykin paremmin.
lollxddd
Viestit: 34
Liittynyt: 07.01.2019 19:56

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja lollxddd »

ahaa että ihan tyhjäkäynnin säätäminen noin helppoa?

haluisin kysellä teiän välityksistä millasia teillä on laitettu ku aattelin laittaa noi 15-35 välit mutta mietin paljonko se kulkis niillä
Makkara Peruna
Viestit: 27
Liittynyt: 06.02.2019 23:59

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja Makkara Peruna »

lollxddd kirjoitti:ahaa että ihan tyhjäkäynnin säätäminen noin helppoa?

haluisin kysellä teiän välityksistä millasia teillä on laitettu ku aattelin laittaa noi 15-35 välit mutta mietin paljonko se kulkis niillä
tästä on juteltu jo aikasemmin olikohan se 62kmh mitä sillä menee jos jaksaa vetää
mopopoika555
Viestit: 88
Liittynyt: 24.09.2018 20:19

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja mopopoika555 »

Makkara Peruna kirjoitti:
lollxddd kirjoitti:ahaa että ihan tyhjäkäynnin säätäminen noin helppoa?

haluisin kysellä teiän välityksistä millasia teillä on laitettu ku aattelin laittaa noi 15-35 välit mutta mietin paljonko se kulkis niillä
tästä on juteltu jo aikasemmin olikohan se 62kmh mitä sillä menee jos jaksaa vetää
totuushan on että ei jaksa vääntää.mäet saa taluttaa noilla välityksillä :DD
Efi
Viestit: 26
Liittynyt: 03.01.2019 22:36

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja Efi »

Aika moni sanonu et kyl se ny iha siedettävä esim 16-35 väleil ja kurittomal imukaulal tai ainaki ite meinaa aluks testaa
Makkara Peruna
Viestit: 27
Liittynyt: 06.02.2019 23:59

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja Makkara Peruna »

Niin no jos mulla on mpr putki ja kuriton imukaula mitenhän menis ylämäkeen 16 piikkisellä eturattaalla ja 60kilosella kuskilla
lollxddd
Viestit: 34
Liittynyt: 07.01.2019 19:56

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja lollxddd »

itellä mpr putki ni mietin että kummal ois helpompi mennä 16-35 vai 15-35?
Makkara Peruna
Viestit: 27
Liittynyt: 06.02.2019 23:59

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja Makkara Peruna »

lollxddd kirjoitti:itellä mpr putki ni mietin että kummal ois helpompi mennä 16-35 vai 15-35?
Suosittelen 15-35
lollxddd
Viestit: 34
Liittynyt: 07.01.2019 19:56

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja lollxddd »

Makkara Peruna kirjoitti:
lollxddd kirjoitti:itellä mpr putki ni mietin että kummal ois helpompi mennä 16-35 vai 15-35?
Suosittelen 15-35
joo mut eikai se hyydy sit mäkee?
Makkara Peruna
Viestit: 27
Liittynyt: 06.02.2019 23:59

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja Makkara Peruna »

jos sulla on pelkkä putki nii hyytyy nii että joudut down shiftaamaan varmaan 2 vaihteelle että pitää porata imukaulaki niillä väleillä nii kyllä se sitte jotenki menee ehkä vähä alle 40 ylämäkee
Efi
Viestit: 26
Liittynyt: 03.01.2019 22:36

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja Efi »

Nonii nyt on itekki kuriton imukaula vaihdettu ja 16-35 välit ja tosiaa huiputtaa se 62 alamäkeen ja tasasel jaksaa hyvi ku vaa joka vaihteel päästää rajottajalle asti mitä ny täs nopeesti kerkesi testaamaa. Aino miinus et jyrkemmäs mäes hyytyy 35 pintaa mut eipä se vakiona tainnu paljon parempi olla. Mielestäni kannattava laittaa jos ei jaksa hommata tehoputkee niinku itse en jaksanu
lollxddd
Viestit: 34
Liittynyt: 07.01.2019 19:56

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja lollxddd »

Efi kirjoitti:Nonii nyt on itekki kuriton imukaula vaihdettu ja 16-35 välit ja tosiaa huiputtaa se 62 alamäkeen ja tasasel jaksaa hyvi ku vaa joka vaihteel päästää rajottajalle asti mitä ny täs nopeesti kerkesi testaamaa. Aino miinus et jyrkemmäs mäes hyytyy 35 pintaa mut eipä se vakiona tainnu paljon parempi olla. Mielestäni kannattava laittaa jos ei jaksa hommata tehoputkee niinku itse en jaksanu
paljo oot saanu kulkeen tasasel?
Efi
Viestit: 26
Liittynyt: 03.01.2019 22:36

Re: EFI- Skyteam Monkey

Viesti Kirjoittaja Efi »

lollxddd kirjoitti:
Efi kirjoitti:Nonii nyt on itekki kuriton imukaula vaihdettu ja 16-35 välit ja tosiaa huiputtaa se 62 alamäkeen ja tasasel jaksaa hyvi ku vaa joka vaihteel päästää rajottajalle asti mitä ny täs nopeesti kerkesi testaamaa. Aino miinus et jyrkemmäs mäes hyytyy 35 pintaa mut eipä se vakiona tainnu paljon parempi olla. Mielestäni kannattava laittaa jos ei jaksa hommata tehoputkee niinku itse en jaksanu
paljo oot saanu kulkeen tasasel?
Jos ny oikein muista ni tais olla jtn 55-60 mut riippu toki vähä suorasta
Vastaa Viestiin