Tänään on 15.11.2018 09:42


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Levykeulan lyhennys/madallus
ViestiLähetetty: 24.08.2014 16:13 

Liittynyt: 19.01.2014 15:41
Elikkäs ostin ooracing:ltä levykeulan ja se on liian korkea. Pystyykö keulaa lyhentämään ja jos pystyy niin kuinka?

Tässä linkki kyseiseen levykeulaan

http://www.ooracing.com/store/index.php ... uctId=1231


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 17.11.2014 09:23 
Avatar

Liittynyt: 20.09.2014 12:22
Paikkakunta: Kokemäki
Nostellaas tätä vähäsen koska itsekkin tarvis ohjeita madallukseen. Joku vois vähäsen kertoilla tai antaa linkin.

_________________
Snow Camo Monkey ??? Skyteam Fresh Blue
X-Treme Car Show 2015


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 17.11.2014 21:26 

Liittynyt: 27.12.2013 15:25
Joo muutes, kertokaa et miten madaltaa ja mikä ois hyvä vaihtoehto. Jousta lyhentämällä kun jousto loppuu, jää löysää ja menee aika jämäkäksi.

_________________
a.k.a tuuppari

Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli viewtopic.php?f=2&t=20703

Honlei 201cc "fighter" kesä mopo viewtopic.php?f=3&t=21854

Monkey YX160 "Hell K" viewtopic.php?f=3&t=22702

https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 12.12.2014 14:45 

Liittynyt: 11.11.2014 20:15
Itse lyhensin iskarin männän vartta, ja liukuputkea yläpäästä samassa suhteessa. Liukuputkea ei välttämättä tarviste lyhentää, mutta itse näin tein. Omassa USD keulassa on molemmissa iskareissa kaksi jousta, jätin toisen jousen kokonaan pois, ja otin yli jääneet holkit yläpäähän, jotta iskarissa ei ole yhtään tyhjää. Keula lyheni 70mm ja näyttäs toimivan täydellisesti. Vähän jäykempi siitä luonnollisesti tulee kun joustosta otetaan 50% pois.

Eli vaikka rälläkällä sopiva pätkä pois iskarin varresta, sitte uudet kierteet (mielellään esim sorvissa niin kierre tulee suoraan), huomaa että männän varressa ei ole normi metrinen kierre vaan joku 1.25mm nousulla tod näk. Itse veivasin iskarin päihin vaan uuden metrisen kierteen vanhan tilalle. Ja jos hyvän haluaa niin sitte vaikka poraa vanhan reiän pois ja tekee kierteen helicoileilla.

Kuva

Kuva

Toden näkösesti sama taktiikka toimii myös tossa toisinpäin olevassa iskarissa?

_________________
EG K23
HybridRacing


Ylös
Poissa Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com