Tänään on 23.10.2018 02:26


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 217 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Palaute- ja toive topic
ViestiLähetetty: 28.02.2006 17:07 
Ylläpitäjä
Avatar

Liittynyt: 07.08.2005 18:13
Paikkakunta: Keski-Suomi
Tänne siis tulee aluksi nuo ohjeet Monkeyn huoltoon ja korjaamiseen liittyen, kunnes saadaan tuo oikea "Artikkeli-homma" pelaamaan. Eli tulossa on tuonne etusivulle nämä hommat etempänä.

Jos sinulla on joku artikkeli jonka tahtoisit julkaistavan täällä, pistä yksityis viestiä minulle, niin katsotaan.

Omia mielipiteitä tästä "Artikkeli-foorumista" saa laittaa tähän ketjuun.

E: Ja tosiaan, myös toiveita saa esittää!


Viimeksi muokannut Jonke päivämäärä 11.11.2006 17:45, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.03.2006 14:11 
Avatar

Liittynyt: 09.09.2005 20:29
Paikkakunta: Savitaipale
Vois tehdä Hopperin keulan asennusohjeet.


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.03.2006 17:27 
Ylläpitäjä
Avatar

Liittynyt: 07.08.2005 18:13
Paikkakunta: Keski-Suomi
Tulossa kunhan itselle asennan sen.

E: Voipi olla ettei minun toimestanu tule :)


Viimeksi muokannut Jonke päivämäärä 20.01.2007 23:55, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.03.2006 22:27 

Liittynyt: 01.11.2005 22:47
Tää on kyllä todella hyvä sivu, varsinkin ku tuli noi kuvalliset ohjeet..
Helpottaa Huoltamista/korjaamista todella paljon..


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.03.2006 20:41 

Liittynyt: 05.03.2006 19:43
saisko samanlaiset ohjeet myös nokan vaihdosta ja asennuksesta?
ohjeet ovat todella selkeät, kiitos tekijöille.. ;)

_________________
jinkku jää sittenkin vakioksi..


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.03.2006 20:48 
Ylläpitäjä
Avatar

Liittynyt: 07.08.2005 18:13
Paikkakunta: Keski-Suomi
irska-90 kirjoitti:
saisko samanlaiset ohjeet myös nokan vaihdosta ja asennuksesta?
ohjeet ovat todella selkeät, kiitos tekijöille.. ;)
Tekijälle, krhm :D No ei vaan, täytyy tehdä joku päivä ohjeet tuosta nokasta, ei ole vaikea.


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 16.03.2006 22:15 
Lifetime-bannit

Liittynyt: 28.01.2006 13:28
Paikkakunta: Aronkylä
hyvä artikkeli...ja hyvä ku on kuviaki nii saa jotaki selevääki

_________________
Oisko mitään sivuu miltä sais 8" supermoto renkaita?


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.03.2006 18:09 
Avatar

Liittynyt: 08.08.2005 22:31
Paikkakunta: Kankoonpiä
Purkamisista on paljon ohjeita,mut entäs kasaus ohjeet :wink:
Olisi ihan kätevä esim. johkin kannen ja sylinterin asennukseen.

_________________
Clikkaa,Ja kommentoi kans :wink:


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 17.03.2006 20:10 

Liittynyt: 01.11.2005 18:32
Hekazi kirjoitti:
Purkamisista on paljon ohjeita,mut entäs kasaus ohjeet :wink:
Olisi ihan kätevä esim. johkin kannen ja sylinterin asennukseen.



ÖÖÖ, kertaat samat ohjeet takaperin?


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 18.03.2006 12:39 

Liittynyt: 08.01.2006 14:49
Paikkakunta: Tuusula
misku kirjoitti:
Hekazi kirjoitti:
Purkamisista on paljon ohjeita,mut entäs kasaus ohjeet :wink:
Olisi ihan kätevä esim. johkin kannen ja sylinterin asennukseen.



ÖÖÖ, kertaat samat ohjeet takaperin?


Niin, ei toi mankin kone oo muutenkaan niin monimutkanen, Kyllä ne aina järjen käytöllä takasin saa

_________________
88cc & 90cc & 125cc apinanraivoa


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.03.2006 21:44 

Liittynyt: 10.08.2005 08:17
Paikkakunta: Ruokolahti
olisiko jotain hyvää sivua mihin laittais vähäsen kuvia (puran mankin koko koneen) ja voisin kirjottaa jonkun laisen purku ohjeen


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.03.2006 22:05 
Ylläpitäjä
Avatar

Liittynyt: 07.08.2005 18:13
Paikkakunta: Keski-Suomi
sami_88 kirjoitti:
olisiko jotain hyvää sivua mihin laittais vähäsen kuvia (puran mankin koko koneen) ja voisin kirjottaa jonkun laisen purku ohjeen
Kuvat voit uppia vaikka galleriaan (Tuskin kovin isoja) tai esim. http://www.imageshack.net :iin.


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.03.2006 22:19 

Liittynyt: 10.08.2005 08:17
Paikkakunta: Ruokolahti
Jones kirjoitti:
sami_88 kirjoitti:
olisiko jotain hyvää sivua mihin laittais vähäsen kuvia (puran mankin koko koneen) ja voisin kirjottaa jonkun laisen purku ohjeen
Kuvat voit uppia vaikka galleriaan (Tuskin kovin isoja) tai esim. http://www.imageshack.net :iin.


jep ! mie pienennän ne kuvat ennen laittoa


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.03.2006 15:55 

Liittynyt: 10.01.2006 15:51
mankin vakio keulan purkamis ohjeet


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.03.2006 16:07 

Liittynyt: 10.08.2005 14:54
Paikkakunta: Soini
busse kirjoitti:
mankin vakio keulan purkamis ohjeet


Tuo ohjetta tarvitaan :wink:

_________________
sopuli95 kirjoitti:
Mistä lähtien jenkeissä manki on käynyt kaasulla? Eikö tuo gas tank ole kaasu tankki :shock:


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.03.2006 16:09 
Ylläpitäjä
Avatar

Liittynyt: 07.08.2005 18:13
Paikkakunta: Keski-Suomi
Ai koko keula? Kun otetaan rungosta irti etc. vai pelkästään holkkien vaihto?


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.03.2006 20:59 

Liittynyt: 11.09.2005 13:49
No tuon vakiokeulan purkuhan nyt on helppo homma, ja siihen kyllä ohjeita on jo jokapuolella nettiä. Paljo hyödyllisempi esim. tuo hopperin keulan asennusohjeet. Mutta hyvä lisähän tuokin kyllä ois.

Jones hyvää työtä oot kyllä tehny, jatkahan artikkeleiden kirjoittamista kunhan kiireiltäsi ehdit, ettei nyt noihin pariin vaan jää :) Ja teehän artikkeli siitä moottorin purkamisesta/tiivisteiden vaihdosta.

Edit: niin ja jones se piti vielä kysyä että ei tuolla moposportissa ole noita vaihteiston neulalaakereita? Sieltä vissiin sillon katsoit kun teit sen remonttisi? Nimittäin tuolta haulla löytyy useampiakin neulalaakereita..

Edit2: niin ja sanoppa että kannattasko nuo vanhat venttiilitkin vaihtaa samalla uusiin kun tuon koneremontin teen? Kun nehän ei hirveitä kuitenkaan maksa ja nuo vanhatkin mahtaa jo kuluneet olla. 150km ajettu porattu pytty ja mäntäsarja muuten tulivat tänään, 32e+pk:t hinnalla sain, ei paha? :)


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.03.2006 21:22 
Ylläpitäjä
Avatar

Liittynyt: 07.08.2005 18:13
Paikkakunta: Keski-Suomi
Monttu kirjoitti:
Edit: niin ja jones se piti vielä kysyä että ei tuolla moposportissa ole noita vaihteiston neulalaakereita? Sieltä vissiin sillon katsoit kun teit sen remonttisi? Nimittäin tuolta haulla löytyy useampiakin neulalaakereita..

Edit2: niin ja sanoppa että kannattasko nuo vanhat venttiilitkin vaihtaa samalla uusiin kun tuon koneremontin teen? Kun nehän ei hirveitä kuitenkaan maksa ja nuo vanhatkin mahtaa jo kuluneet olla.
Itse asiassa en katsonut moparilta onko siellä :D Oli sillon tuo Rovan tilaus menossa niin tilasin sitten suoraan sieltä :).

Kannattaahan sinne uusia kerralla niin paljon vaan kun on rahaa uusia ;)


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.03.2006 22:24 

Liittynyt: 11.09.2005 13:49
Jees. Niinhän se varmasti on. Katsoppa tuolta moposportista että onks siellä mikään noista neulalaakereista mankiin sopiva? Ja monta niittä tarttee, kaks ilmeisesti? Kannattaako muuten ostaa nuo runkolaakerit tuolta moposportista, maksaa kuitenki meleko paljo ku yli 8e. Ja niitä tarttee vissiin kans kaks?


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.03.2006 14:31 
Ylläpitäjä
Avatar

Liittynyt: 07.08.2005 18:13
Paikkakunta: Keski-Suomi
Monttu kirjoitti:
Jees. Niinhän se varmasti on. Katsoppa tuolta moposportista että onks siellä mikään noista neulalaakereista mankiin sopiva? Ja monta niittä tarttee, kaks ilmeisesti? Kannattaako muuten ostaa nuo runkolaakerit tuolta moposportista, maksaa kuitenki meleko paljo ku yli 8e. Ja niitä tarttee vissiin kans kaks?
Joo, et sä niitä runkolaakereita varmaan alle 8e:n saa mistään? Nuo kaksi neulalaakeriakin maksoi 19,50e :S


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.03.2006 19:57 

Liittynyt: 11.09.2005 13:49
Jones kirjoitti:
Monttu kirjoitti:
Jees. Niinhän se varmasti on. Katsoppa tuolta moposportista että onks siellä mikään noista neulalaakereista mankiin sopiva? Ja monta niittä tarttee, kaks ilmeisesti? Kannattaako muuten ostaa nuo runkolaakerit tuolta moposportista, maksaa kuitenki meleko paljo ku yli 8e. Ja niitä tarttee vissiin kans kaks?
Joo, et sä niitä runkolaakereita varmaan alle 8e:n saa mistään? Nuo kaksi neulalaakeriakin maksoi 19,50e :S


Joo okei, pitääpä sitten nekin tilata samalla että varmasti saa oikeet. Kakshan niitä siis tarvii? Eikö enempää? Ja sanoppa käykö nuo neulalaakerit tuolta vai ei? Ja tarviiko muita laakereita ostella?? Kerrohan nyt, kun vituttaa sitten huomata että joo tälläsenki laakerin ois tarttenu ja joutuu taas erikseen tilaamaan..


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.03.2006 20:21 
Ylläpitäjä
Avatar

Liittynyt: 07.08.2005 18:13
Paikkakunta: Keski-Suomi
Vois tehä sen listan niistä, jos löydän vielä ne vanhat laakerit, en mä niitä ulkoa muista :lol: Mutta kun purat konetta, niin kyllähän sieltä tulee vastaan, mitä laakereita tarvit.


Viimeksi muokannut Jonke päivämäärä 06.06.2007 17:48, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30.03.2006 21:20 

Liittynyt: 10.08.2005 14:54
Paikkakunta: Soini
Jones kirjoitti:
Ai koko keula? Kun otetaan rungosta irti etc. vai pelkästään holkkien vaihto?


Etupään timmauksesta eli niistä holkkien vaihtamisesta ja mitä muuta siihen tarviikaan.

_________________
sopuli95 kirjoitti:
Mistä lähtien jenkeissä manki on käynyt kaasulla? Eikö tuo gas tank ole kaasu tankki :shock:


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.04.2006 16:41 

Liittynyt: 11.09.2005 13:49
Jones kirjoitti:
Monttu kirjoitti:
Jones kirjoitti:
Monttu kirjoitti:
Jees. Niinhän se varmasti on. Katsoppa tuolta moposportista että onks siellä mikään noista neulalaakereista mankiin sopiva? Ja monta niittä tarttee, kaks ilmeisesti? Kannattaako muuten ostaa nuo runkolaakerit tuolta moposportista, maksaa kuitenki meleko paljo ku yli 8e. Ja niitä tarttee vissiin kans kaks?
Joo, et sä niitä runkolaakereita varmaan alle 8e:n saa mistään? Nuo kaksi neulalaakeriakin maksoi 19,50e :S


Joo okei, pitääpä sitten nekin tilata samalla että varmasti saa oikeet. Kakshan niitä siis tarvii? Eikö enempää? Ja sanoppa käykö nuo neulalaakerit tuolta vai ei? Ja tarviiko muita laakereita ostella?? Kerrohan nyt, kun vituttaa sitten huomata että joo tälläsenki laakerin ois tarttenu ja joutuu taas erikseen tilaamaan..
Vois tehä sen listan niistä, jos löydän vielä ne vanhat laakerit, en mä niitä ulkoa muista :lol: Mutta kun purat konetta, niin kyllähän sieltä tulee vastaan, mitä laakereita tarvit.


Teehän lista. Eiku perhana sen takia tässä kiinnostas tietää kun teen tuon tilauksen moposporttiin ja jos sieltä jotain osia saa niin sama tilata. Ei nimittäin kiinnostas sitten uusiks tilailla kun ei täältä paikanpäältä satu saamaankaan...


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 31.05.2006 21:28 

Liittynyt: 04.04.2006 23:19
ois iha kiva saada konkka rajoittimen ketkentä opas


Ylös
Poissa Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 217 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com