Palaute- ja toive topic

Ohjeita erinäisiin Monkeyn huolto-toimenpiteisiin. Vain rekisteröityneille käyttäjille.
Jonke
Ylläpitäjä
Viestit: 935
Liittynyt: 07.08.2005 18:13
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti:

Palaute- ja toive topic

Viesti Kirjoittaja Jonke »

Tänne siis tulee aluksi nuo ohjeet Monkeyn huoltoon ja korjaamiseen liittyen, kunnes saadaan tuo oikea "Artikkeli-homma" pelaamaan. Eli tulossa on tuonne etusivulle nämä hommat etempänä.

Jos sinulla on joku artikkeli jonka tahtoisit julkaistavan täällä, pistä yksityis viestiä minulle, niin katsotaan.

Omia mielipiteitä tästä "Artikkeli-foorumista" saa laittaa tähän ketjuun.

E: Ja tosiaan, myös toiveita saa esittää!
Viimeksi muokannut Jonke, 11.11.2006 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phazer
Viestit: 173
Liittynyt: 09.09.2005 20:29
Paikkakunta: Savitaipale

Viesti Kirjoittaja Phazer »

Vois tehdä Hopperin keulan asennusohjeet.
Jonke
Ylläpitäjä
Viestit: 935
Liittynyt: 07.08.2005 18:13
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jonke »

Tulossa kunhan itselle asennan sen.

E: Voipi olla ettei minun toimestanu tule :)
Viimeksi muokannut Jonke, 20.01.2007 23:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
0_o
Viestit: 22
Liittynyt: 01.11.2005 22:47

Viesti Kirjoittaja 0_o »

Tää on kyllä todella hyvä sivu, varsinkin ku tuli noi kuvalliset ohjeet..
Helpottaa Huoltamista/korjaamista todella paljon..
irska-90
Viestit: 7
Liittynyt: 05.03.2006 19:43

Viesti Kirjoittaja irska-90 »

saisko samanlaiset ohjeet myös nokan vaihdosta ja asennuksesta?
ohjeet ovat todella selkeät, kiitos tekijöille.. ;)
jinkku jää sittenkin vakioksi..
Jonke
Ylläpitäjä
Viestit: 935
Liittynyt: 07.08.2005 18:13
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jonke »

irska-90 kirjoitti:saisko samanlaiset ohjeet myös nokan vaihdosta ja asennuksesta?
ohjeet ovat todella selkeät, kiitos tekijöille.. ;)
Tekijälle, krhm :D No ei vaan, täytyy tehdä joku päivä ohjeet tuosta nokasta, ei ole vaikea.
zEEMou!
Lifetime-bannit
Viestit: 102
Liittynyt: 28.01.2006 13:28
Paikkakunta: Aronkylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja zEEMou! »

hyvä artikkeli...ja hyvä ku on kuviaki nii saa jotaki selevääki
Oisko mitään sivuu miltä sais 8" supermoto renkaita?
Hekazi
Viestit: 153
Liittynyt: 08.08.2005 22:31
Paikkakunta: Kankoonpiä

Viesti Kirjoittaja Hekazi »

Purkamisista on paljon ohjeita,mut entäs kasaus ohjeet :wink:
Olisi ihan kätevä esim. johkin kannen ja sylinterin asennukseen.
misku
Viestit: 12
Liittynyt: 01.11.2005 18:32

Viesti Kirjoittaja misku »

Hekazi kirjoitti:Purkamisista on paljon ohjeita,mut entäs kasaus ohjeet :wink:
Olisi ihan kätevä esim. johkin kannen ja sylinterin asennukseen.

ÖÖÖ, kertaat samat ohjeet takaperin?
Migu
Viestit: 5
Liittynyt: 08.01.2006 14:49
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Migu »

misku kirjoitti:
Hekazi kirjoitti:Purkamisista on paljon ohjeita,mut entäs kasaus ohjeet :wink:
Olisi ihan kätevä esim. johkin kannen ja sylinterin asennukseen.

ÖÖÖ, kertaat samat ohjeet takaperin?
Niin, ei toi mankin kone oo muutenkaan niin monimutkanen, Kyllä ne aina järjen käytöllä takasin saa
88cc & 90cc & 125cc apinanraivoa
sami_88
Viestit: 28
Liittynyt: 10.08.2005 08:17
Paikkakunta: Ruokolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sami_88 »

olisiko jotain hyvää sivua mihin laittais vähäsen kuvia (puran mankin koko koneen) ja voisin kirjottaa jonkun laisen purku ohjeen
Jonke
Ylläpitäjä
Viestit: 935
Liittynyt: 07.08.2005 18:13
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jonke »

sami_88 kirjoitti:olisiko jotain hyvää sivua mihin laittais vähäsen kuvia (puran mankin koko koneen) ja voisin kirjottaa jonkun laisen purku ohjeen
Kuvat voit uppia vaikka galleriaan (Tuskin kovin isoja) tai esim. http://www.imageshack.net :iin.
sami_88
Viestit: 28
Liittynyt: 10.08.2005 08:17
Paikkakunta: Ruokolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sami_88 »

Jones kirjoitti:
sami_88 kirjoitti:olisiko jotain hyvää sivua mihin laittais vähäsen kuvia (puran mankin koko koneen) ja voisin kirjottaa jonkun laisen purku ohjeen
Kuvat voit uppia vaikka galleriaan (Tuskin kovin isoja) tai esim. http://www.imageshack.net :iin.
jep ! mie pienennän ne kuvat ennen laittoa
busse
Viestit: 3
Liittynyt: 10.01.2006 15:51

Viesti Kirjoittaja busse »

mankin vakio keulan purkamis ohjeet
TuningMan
Viestit: 85
Liittynyt: 10.08.2005 14:54
Paikkakunta: Soini

Viesti Kirjoittaja TuningMan »

busse kirjoitti:mankin vakio keulan purkamis ohjeet
Tuo ohjetta tarvitaan :wink:
sopuli95 kirjoitti:Mistä lähtien jenkeissä manki on käynyt kaasulla? Eikö tuo gas tank ole kaasu tankki :shock:
Jonke
Ylläpitäjä
Viestit: 935
Liittynyt: 07.08.2005 18:13
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jonke »

Ai koko keula? Kun otetaan rungosta irti etc. vai pelkästään holkkien vaihto?
Monttu
Viestit: 85
Liittynyt: 11.09.2005 13:49

Viesti Kirjoittaja Monttu »

No tuon vakiokeulan purkuhan nyt on helppo homma, ja siihen kyllä ohjeita on jo jokapuolella nettiä. Paljo hyödyllisempi esim. tuo hopperin keulan asennusohjeet. Mutta hyvä lisähän tuokin kyllä ois.

Jones hyvää työtä oot kyllä tehny, jatkahan artikkeleiden kirjoittamista kunhan kiireiltäsi ehdit, ettei nyt noihin pariin vaan jää :) Ja teehän artikkeli siitä moottorin purkamisesta/tiivisteiden vaihdosta.

Edit: niin ja jones se piti vielä kysyä että ei tuolla moposportissa ole noita vaihteiston neulalaakereita? Sieltä vissiin sillon katsoit kun teit sen remonttisi? Nimittäin tuolta haulla löytyy useampiakin neulalaakereita..

Edit2: niin ja sanoppa että kannattasko nuo vanhat venttiilitkin vaihtaa samalla uusiin kun tuon koneremontin teen? Kun nehän ei hirveitä kuitenkaan maksa ja nuo vanhatkin mahtaa jo kuluneet olla. 150km ajettu porattu pytty ja mäntäsarja muuten tulivat tänään, 32e+pk:t hinnalla sain, ei paha? :)
Jonke
Ylläpitäjä
Viestit: 935
Liittynyt: 07.08.2005 18:13
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jonke »

Monttu kirjoitti: Edit: niin ja jones se piti vielä kysyä että ei tuolla moposportissa ole noita vaihteiston neulalaakereita? Sieltä vissiin sillon katsoit kun teit sen remonttisi? Nimittäin tuolta haulla löytyy useampiakin neulalaakereita..

Edit2: niin ja sanoppa että kannattasko nuo vanhat venttiilitkin vaihtaa samalla uusiin kun tuon koneremontin teen? Kun nehän ei hirveitä kuitenkaan maksa ja nuo vanhatkin mahtaa jo kuluneet olla.
Itse asiassa en katsonut moparilta onko siellä :D Oli sillon tuo Rovan tilaus menossa niin tilasin sitten suoraan sieltä :).

Kannattaahan sinne uusia kerralla niin paljon vaan kun on rahaa uusia ;)
Monttu
Viestit: 85
Liittynyt: 11.09.2005 13:49

Viesti Kirjoittaja Monttu »

Jees. Niinhän se varmasti on. Katsoppa tuolta moposportista että onks siellä mikään noista neulalaakereista mankiin sopiva? Ja monta niittä tarttee, kaks ilmeisesti? Kannattaako muuten ostaa nuo runkolaakerit tuolta moposportista, maksaa kuitenki meleko paljo ku yli 8e. Ja niitä tarttee vissiin kans kaks?
Jonke
Ylläpitäjä
Viestit: 935
Liittynyt: 07.08.2005 18:13
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jonke »

Monttu kirjoitti:Jees. Niinhän se varmasti on. Katsoppa tuolta moposportista että onks siellä mikään noista neulalaakereista mankiin sopiva? Ja monta niittä tarttee, kaks ilmeisesti? Kannattaako muuten ostaa nuo runkolaakerit tuolta moposportista, maksaa kuitenki meleko paljo ku yli 8e. Ja niitä tarttee vissiin kans kaks?
Joo, et sä niitä runkolaakereita varmaan alle 8e:n saa mistään? Nuo kaksi neulalaakeriakin maksoi 19,50e :S
Monttu
Viestit: 85
Liittynyt: 11.09.2005 13:49

Viesti Kirjoittaja Monttu »

Jones kirjoitti:
Monttu kirjoitti:Jees. Niinhän se varmasti on. Katsoppa tuolta moposportista että onks siellä mikään noista neulalaakereista mankiin sopiva? Ja monta niittä tarttee, kaks ilmeisesti? Kannattaako muuten ostaa nuo runkolaakerit tuolta moposportista, maksaa kuitenki meleko paljo ku yli 8e. Ja niitä tarttee vissiin kans kaks?
Joo, et sä niitä runkolaakereita varmaan alle 8e:n saa mistään? Nuo kaksi neulalaakeriakin maksoi 19,50e :S
Joo okei, pitääpä sitten nekin tilata samalla että varmasti saa oikeet. Kakshan niitä siis tarvii? Eikö enempää? Ja sanoppa käykö nuo neulalaakerit tuolta vai ei? Ja tarviiko muita laakereita ostella?? Kerrohan nyt, kun vituttaa sitten huomata että joo tälläsenki laakerin ois tarttenu ja joutuu taas erikseen tilaamaan..
Jonke
Ylläpitäjä
Viestit: 935
Liittynyt: 07.08.2005 18:13
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jonke »

Vois tehä sen listan niistä, jos löydän vielä ne vanhat laakerit, en mä niitä ulkoa muista :lol: Mutta kun purat konetta, niin kyllähän sieltä tulee vastaan, mitä laakereita tarvit.
Viimeksi muokannut Jonke, 06.06.2007 17:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
TuningMan
Viestit: 85
Liittynyt: 10.08.2005 14:54
Paikkakunta: Soini

Viesti Kirjoittaja TuningMan »

Jones kirjoitti:Ai koko keula? Kun otetaan rungosta irti etc. vai pelkästään holkkien vaihto?
Etupään timmauksesta eli niistä holkkien vaihtamisesta ja mitä muuta siihen tarviikaan.
sopuli95 kirjoitti:Mistä lähtien jenkeissä manki on käynyt kaasulla? Eikö tuo gas tank ole kaasu tankki :shock:
Monttu
Viestit: 85
Liittynyt: 11.09.2005 13:49

Viesti Kirjoittaja Monttu »

Jones kirjoitti:
Monttu kirjoitti: Joo okei, pitääpä sitten nekin tilata samalla että varmasti saa oikeet. Kakshan niitä siis tarvii? Eikö enempää? Ja sanoppa käykö nuo neulalaakerit tuolta vai ei? Ja tarviiko muita laakereita ostella?? Kerrohan nyt, kun vituttaa sitten huomata että joo tälläsenki laakerin ois tarttenu ja joutuu taas erikseen tilaamaan..
Vois tehä sen listan niistä, jos löydän vielä ne vanhat laakerit, en mä niitä ulkoa muista :lol: Mutta kun purat konetta, niin kyllähän sieltä tulee vastaan, mitä laakereita tarvit.
Teehän lista. Eiku perhana sen takia tässä kiinnostas tietää kun teen tuon tilauksen moposporttiin ja jos sieltä jotain osia saa niin sama tilata. Ei nimittäin kiinnostas sitten uusiks tilailla kun ei täältä paikanpäältä satu saamaankaan...
monkkelson
Viestit: 1
Liittynyt: 04.04.2006 23:19

Viesti Kirjoittaja monkkelson »

ois iha kiva saada konkka rajoittimen ketkentä opas
Vastaa Viestiin