Tänään on 23.02.2018 21:31


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 356 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 19.04.2011 18:07 

Liittynyt: 14.11.2010 23:55
Ei oo enää jumis, kiitti kaikille neuvojille! :D

_________________
Bomber99 kirjoitti: "Tästä ei mitään ebinii oo tulos!"


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 19.04.2011 18:49 

Liittynyt: 14.11.2010 23:55
Joo mikäs siinä nyt on? Kun laittaa nokkarattaan pultteja kiinni niin nokka menee taas jumiin :o

_________________
Bomber99 kirjoitti: "Tästä ei mitään ebinii oo tulos!"


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 19.04.2011 19:05 
Vip-käyttäjä
Avatar

Liittynyt: 25.07.2010 00:54
Paikkakunta: Kangasniemi
Jos on väli- tai vanhanmallin mana, niin sielä rattaan takana pitäis olla sellanen "shimmiprikka" jos sitä ei oo niin voi varmaan lagia se. uudemman mallissa taas ei oo sitä.

_________________
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 19.04.2011 19:13 

Liittynyt: 14.11.2010 23:55
Siis pitääkö sen männän olla sen sylinterin reunan tasalla vai siellä lohkojen kohdalla? Siis kun se magneetton merkki on oikealla kohdalla?

_________________
Bomber99 kirjoitti: "Tästä ei mitään ebinii oo tulos!"


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 19.04.2011 21:12 
Vip-käyttäjä
Avatar

Liittynyt: 25.07.2010 00:54
Paikkakunta: Kangasniemi
Männän pitää olla yläkuolokohdassa, eli sylinterin tasalla kun vauhtiksen T-merkki on lohkon "kolon" kohdalla. Eli klo 12 T merkki ja mäntä sylkän tasalla.

_________________
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 19.04.2011 23:02 
Moderaattori
Avatar

Liittynyt: 25.07.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere
T0by kirjoitti:
Jos on väli- tai vanhanmallin mana, niin sielä rattaan takana pitäis olla sellanen "shimmiprikka" jos sitä ei oo niin voi varmaan lagia se. uudemman mallissa taas ei oo sitä.


Rattaan takana? Ite oon törmänny siihen niin, että se olis rattaan päällä ja pultin kannat siihen nojalla.

Oman käsityksen mukaan sillä prikalla ei oo väliä siellä

m4nk1 kirjoitti:
Joo mikäs siinä nyt on? Kun laittaa nokkarattaan pultteja kiinni niin nokka menee taas jumiin :o


Ihan näin? Oothan varma että sulla ei oo venttiili kiero.

Pyöriikö nokka-akseli siis kannen ollessa irti täyden kierroksen? Vai vasta sitten kun kansi on kiinni koneessa ja pyörität magneetosta?

_________________
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 20.04.2011 20:03 

Liittynyt: 14.11.2010 23:55
Ongelma ratkastu, nyt vaan nakuttaa pirusti ja käynnistyspoljin on vähän jäykkä mutta saa kyllä poljettua.

_________________
Bomber99 kirjoitti: "Tästä ei mitään ebinii oo tulos!"


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 27.04.2011 20:56 
Avatar

Liittynyt: 30.10.2010 21:46
Paikkakunta: Taivalkoski, Kesäsin vaala.
Onko täällä foorumeilla missään topiccia tuosta nokkarattaan ajoittamisesta? :D

_________________
"Ei se haittaa, vaikka menopeli onkin vähän ruoska, kunhan siinä on asennetta,
ja asenteella pääsee jo pitkälle."

Skygo Monkey 72cc vm. 2005?
Peugeot XPS vm. 2009


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 28.04.2011 15:20 
Avatar

Liittynyt: 12.11.2010 15:23
Vauhtipyörän T-merkki klo.12 eli ylös ja nokkarattaan O-merkki klo.9 (kannessa on joku merkki siin klo.9 kohdilla).

E: Vai kysyitkö siinä mielessä että ajattelit ite tehä siit topicin?

_________________
Honda Monkey -95 EX
Honda Monkey -91 viewtopic.php?f=2&t=9220
Honda Monkey 125cc viewtopic.php?f=2&t=18309
http://www.flickr.com/photos/103103138@N08/


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 02.05.2011 15:58 

Liittynyt: 08.03.2010 22:26
kuuluskos skyteamin nokkarattaan alla olla joku laatta ? Ja putke puolella on se sivu laattaa ja siinä semmonen kolo mitäs se meinaa ?


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 05.05.2011 21:08 
Avatar

Liittynyt: 30.10.2010 21:46
Paikkakunta: Taivalkoski, Kesäsin vaala.
en siinä mielessä :D kiitoksia vain

_________________
"Ei se haittaa, vaikka menopeli onkin vähän ruoska, kunhan siinä on asennetta,
ja asenteella pääsee jo pitkälle."

Skygo Monkey 72cc vm. 2005?
Peugeot XPS vm. 2009


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 17.06.2011 17:40 
Avatar

Liittynyt: 08.08.2010 10:48
Paikkakunta: Mellilä
Missä kohtaa se laatta on siinä nokkarattaassa? kun otin irti sen niin en huomannut mitään laattaa ei kai se tipppunut sitte sinne moottoriin? :|

E: ja kuuluuko sen ketjun kiristimen rullan olla silleen et sen vaan voi ottaa siittä irti vai kuuluuko siinä olla ruuvi tai pultti? :think:


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 17.06.2011 18:32 

Liittynyt: 27.07.2010 13:13
Paikkakunta: Kruunupyy
Se rulla on kiinni pultilla 8)

_________________
Honda Monkey -91
Volkswagen Golf -98 mk4 1.6


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 17.06.2011 18:52 
Vip-käyttäjä

Liittynyt: 21.10.2008 20:13
Ellet tarkoita sitä staattorin takana olevaa rulla, joka ei ole millään kiinni.

_________________
Honda monkey -74 -78 -81 -87 -87 -89 -91


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 17.06.2011 19:04 
Avatar

Liittynyt: 08.08.2010 10:48
Paikkakunta: Mellilä
Ok, meinaan just tota staattorin takana olevaa rullaa. :wink:


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 18.06.2011 08:46 
Vip-käyttäjä
Avatar

Liittynyt: 25.07.2010 00:54
Paikkakunta: Kangasniemi
Minkätakia mulla on tiputtanu jonniin aikaa alemmasta venankorkista vähän öljyä? Kokeilin toisella korkillakin ja tiivisteellä, ei vaikutusta. Ennen ei vuotanu. Se päätypalakin on vähän öljypaskanen. siinäkin uusi tiiviste. Vai voisko johtua siitä, kun ei ole niissä päätymuttereissa kupari prikkoja ja kupumuttereita tiivistämässä pinnapultin öljykanavaa ja vuotaisi siitä?

Kun käsittääken niissä pitäis olla ne kupari prikat ja kupumutterit että se tiivistää sen kanavan? Oonko väärässä?

_________________
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 18.06.2011 17:17 
Avatar

Liittynyt: 08.08.2010 10:48
Paikkakunta: Mellilä
Ootko kattonu että se pinta ei oo naarmuinen ja ettei se venakorkki oo haljennu?


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 18.06.2011 17:38 
Vip-käyttäjä
Avatar

Liittynyt: 25.07.2010 00:54
Paikkakunta: Kangasniemi
Juu, suurinpiirtein.

_________________
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 18.06.2011 22:35 

Liittynyt: 10.03.2010 23:26
Voisko joku kertoo että missä kohin on uudessa skyteam monkey ''blackpowerissa'' lohkossa yläkuolokohan merkki?!?! nopeita vastauksia!!


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 18.06.2011 22:39 
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Avatar

Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa
tuskinpa ne mihinkään sitä tuossa blackpowerissa siirtäneet, elikkä suoraan kampuran yläpuolella, klo 12.

_________________
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 17.07.2011 18:16 
Avatar

Liittynyt: 08.03.2009 21:46
Juu, alkaa itseltä ideat loppumaan nokkarattaan irroituksessa. Ei lähde irti millään. Olen painellut ratasta ja varovasti naputtanut puupalalla ja vasaralla. T merkki klo 12 ja O 9. Olen myös käännellyt magneettoa ja sitten yrittänyt saada sitä irti.

Ja kyllä olen irroittanut ne nokkarattaan pultit. :lol:

E: Sain nokkarattaan pois, thänks!


Viimeksi muokannut sdf päivämäärä 18.07.2011 00:02, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 17.07.2011 23:02 
Avatar

Liittynyt: 04.08.2010 22:50
Taita vaikka jostain ruuvarista kärki 90 asteen kulmaan, tai sitten jollain kuusiokolo avaimella veät sen nokkarattaan pois, Kokeile myös irroittaa magneeton puolelta moottorin pohjasta, nokkaketjun kiristin, helpottuu irroitaminen.


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 19.08.2011 14:32 
Avatar

Liittynyt: 04.08.2011 15:20
Onko toi kuinka vaikee avata kansi ja sylinteri?? Mikä kasaamisessa on vaikeinta?? Venttiilien säätö ja nokkaketjun laitto??

_________________
Jonen topikki


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 19.08.2011 14:49 
Moderaattori
Avatar

Liittynyt: 29.03.2009 18:08
Paikkakunta: Huittinen/Ilmajoki
Ei ole vaikea avata. Vittumaisin siinä on männäntapinsokkien paikalleen laittaminen ja männän pyttyyn muljaaminen.

_________________
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04

EX. Devil, nyk. Osmo_


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 19.08.2011 16:07 
Avatar

Liittynyt: 04.08.2011 15:20
Mitä tapahtuu jos aukasee ton nokkaketjun kiristimen ruuvin kun tässä on se automaattinen kiristin vai saako sen rattaan irti vaikka ketju on kireellä?

_________________
Jonen topikki


Ylös
Poissa Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 356 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com