Eli onko öljynlauhdutin 270 pumpulla IHAN tarpeeton 49cc moottorissa? kai se nyt vähentää aika reilusti lämpöleikkaamisen vaaraa, ja olis aika bling bling kans
juu. Tulin vaan kauheeseen pakokauhun valtaan kun just olin ostanu ton lauhurin ja sit katon että tarttee 270% pumpun. Veikkaan että kyl se jaksaa pyörittää sitä öljyä siel.
Kaasua! kirjoitti:juu. Tulin vaan kauheeseen pakokauhun valtaan kun just olin ostanu ton lauhurin ja sit katon että tarttee 270% pumpun. Veikkaan että kyl se jaksaa pyörittää sitä öljyä siel.
No totta kai jaksaa, mut parempi jäähytysteho tulis isommal pumpulla.
Ei se välttämättä jaksa. Pumppu on aika kovilla kun se jauhaa öljyä sinne lauhariin, ja sitten ku se on koko ajan kovassa rasituksessa niin helposti laukeaa jossain vaiheessa.
Juuzmo kirjoitti:Ei se välttämättä jaksa. Pumppu on aika kovilla kun se jauhaa öljyä sinne lauhariin, ja sitten ku se on koko ajan kovassa rasituksessa niin helposti laukeaa jossain vaiheessa.
Näin siinä tosiaankin käy kuitenkin. Parempi taata koneelle valoisa tulevaisuus ja ostaa suorilla se tehokkaampi ö-pumppu.
"Maineestamme huolimatta suurin osa meistä on heteroita" http://www.dnsf.org
Jos ton 270% pumpun pistää niin pitääkö tiivisteitä vaihtaa ja mihin? Ja sitte vielä sitä et parantaakohan tuo pelkkä 270% pumppu tehoja ku pumppu jaksaa silloin pumpata enemmän öljyä eikä rupea ahistamaan konetta niinku vakio pumpulla voi tehä jos on liikaa öljyä? Toivottavasti joku tajus...
ei ahista ellet laita liikaa öljyy. Se vaan pyörittää nopeemmin sitä yläkerras. Ja tarvit vasemman lohkontiivisteen ja sen öljypumpun tiivisteen ainekin.
Ei nyt ehkä ihan asiaan kuuluva, mutta täällä puhutaan öljypumpusta jne., niin ajattelin kysyä että mahtaako kellään olla tietoa paljoko tuo mankin pumppu tuottaa painetta tyhjäkäynnillä/maksimikierroksilla?