No paska puhettahan toi 800€ on.
Mahdollisesti 800€ kun myyjä lähettää postipakettina merirahtina. Suoraan kotiovellesi toimitettuna.
Ite teen näin:
-Osta kohde. Yleensä lukee että ''vain nouto'' ennen ostoa kysyn myyjältä voiko pakata esim. trukkilavalle
-Bookkaa kuljetus noudettuna myyjältä toimitettuna konttifirmalle valmiiksi pakattuna.
-Konttifirma laittaa paketit konttiin ja hoitaa tullin paperityöt
-Kun kontti suomessa toimita kuitit tulliin
-Kun hyväksytty nouda paketit tullista
-Tässä tapauksessa maksoin näistä kahdesta x$
-Kuljetus 172€ kontti firmalle (120kg trukkilava sis. molemmat raadot Missouri - Florida)
-Konttifirman velotus 115€ /m3 (mahtuu monta purettua mankin raatoa)
-ALV 24% ja tulli VARAOSISTA 5%?
300€ ebayssa maksetusta läjästä menee 87€ tulleja ja veroja. Tässä jekkuna että kaikki tullataan varaosina, kokonaista pyörää tuodessa joutuu tekemään enemmän paperitöitä ja maksamaan 14% tullit. Lisäks melkeen mihinkään vanhaan raatoon ei löydy tarvittavia papereita(title ja notarisoitu bill of sale) jos ne ajoneuvoina tuo. Raadot pitää olla täysin purettuna jotta menee varaosista, saa sisältää rungon.
Kerran manamies aina manamies. 1971-jäykkis entisöintiä
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: Kerran manamies aina manamies. 1971-jäykkis entisöintiä
Monse on masiina!
Re: Kerran manamies aina manamies. 1971-jäykkis entisöintiä
Kas, sain pitkästä aika jotain aikaseks. Taukoa ollut tauon perään. Tulin viikko sitten neljän kuukauden aasian reissulta ja nyt löyty inspiraatiota. Kunnostelin kaasarin ja magneeton aluslevyn, ja maalasin vanteet.
Tullut lisää romuja maailmalta. Nää olis myynnissäkin
vm.1970 Z50A K1
jenkkimallin pikkutankki vm.1976 Z50JE K6?
Huomenissa vois kannen ja sylinterin kunnostella. Missäs päin porukka porauttaa pyttyjänsä pk seudulla ja mikä onkaan isoin ylikokonen mäntä mitä saa? Mäntäsarja vielä uupuu, unohtunut täysin!
Edit: Ja tiedän kaasarin pari pikkuruuvia ja ryypyn vivun päässä oleva mutteri pitää vielä vaihtaa!!!
Tullut lisää romuja maailmalta. Nää olis myynnissäkin
vm.1970 Z50A K1
jenkkimallin pikkutankki vm.1976 Z50JE K6?
Huomenissa vois kannen ja sylinterin kunnostella. Missäs päin porukka porauttaa pyttyjänsä pk seudulla ja mikä onkaan isoin ylikokonen mäntä mitä saa? Mäntäsarja vielä uupuu, unohtunut täysin!
Edit: Ja tiedän kaasarin pari pikkuruuvia ja ryypyn vivun päässä oleva mutteri pitää vielä vaihtaa!!!
Monse on masiina!
Re: Kerran manamies aina manamies. 1971-jäykkis entisöintiä
Ei voi muuta kun tykätä noista sun romppeista mitä maailmalta tulee ja hitaasti, mutta vamasti osat putsaantuu uuteen loistoon.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
Re: Kerran manamies aina manamies. 1971-jäykkis entisöintiä
Komeet vanteet
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
Re: Kerran manamies aina manamies. 1971-jäykkis entisöintiä
Tässä eilen ja tänään illalla tapahtunut pientä edistystä. Koneen kaikki osat on puhallettu lasilla ja lohkojen kiillotus on aloteltu. Kytkimeen vaihdoin levyt ja renkaat kasasin uusilla pulteilla ja alkuperäisillä gummeilla.
Annoinpahan 76 jenkkitankin 14v pikkuveljelle projektoitavaksi kun syksyllä saa mopokortin. Ehtona että alkuperäis osia ei tuhota ja myydessä 1/3 rahoista mulle. Porukoilla kun tätä muutenkin entisöin niin mukava veljen kanssa iltasin näpertää. Availtiin jenkkitankin kone tänään, osiltaan melko hyvä mylly. Lohkojen tiivistepinnat vaan murjottu.
Jänniä raatoja nämä uudet. Molemmat jäykkis ja jenkkitankki on alkuperäisessä maalissa ja orkkis osissa. Kumpaakaan ei ole räpelletty millään tavalla ja molemmat on samanlailla patinoitunut/ruostunut. Olisko ollu aina samassa perheessä? -76:ssa on työkalutkin vielä paikallaan. Näkyy kuvassa. Molemmat on seissy kymmeniä vuosia, kun niissä on kumit aivan kivettyneitä. ajettu niillä on paljo!
Annoinpahan 76 jenkkitankin 14v pikkuveljelle projektoitavaksi kun syksyllä saa mopokortin. Ehtona että alkuperäis osia ei tuhota ja myydessä 1/3 rahoista mulle. Porukoilla kun tätä muutenkin entisöin niin mukava veljen kanssa iltasin näpertää. Availtiin jenkkitankin kone tänään, osiltaan melko hyvä mylly. Lohkojen tiivistepinnat vaan murjottu.
Jänniä raatoja nämä uudet. Molemmat jäykkis ja jenkkitankki on alkuperäisessä maalissa ja orkkis osissa. Kumpaakaan ei ole räpelletty millään tavalla ja molemmat on samanlailla patinoitunut/ruostunut. Olisko ollu aina samassa perheessä? -76:ssa on työkalutkin vielä paikallaan. Näkyy kuvassa. Molemmat on seissy kymmeniä vuosia, kun niissä on kumit aivan kivettyneitä. ajettu niillä on paljo!
Monse on masiina!