Isokilpinen Gorilla Replica -06

Monkey-projektit.
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
jarez
Viestit: 187
Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Viesti:

Isokilpinen Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja jarez »

Noniin.. :think:

Se on taas aika vuodesta kun mankikuume on kovimmillaan. Eikä se katso ikääkään enään monien kohdalla. Itse siis kohta 27v seniori, jotka muutamat jo foorumilta muistaa edellisten vempaimien tiimoilta. 11 - Vuotiaana ensimmäistä kertaa ajoin aidolla Hondalla ja se koeajo sitten sinetöi nykyisen ammatinkin loppuenlopuksi.

Kaikki lähti tästä. Armeijan jälkeen 2008 kesällä ostettu bussinkorvike joka myymisen jälkeen ostettiin takaisin. Lopputulos muutaman satasen ja muutaman hassun tunninjälkeen tämä :

Kuva

http://www.bikepics.com/members/jarez/08st125/

Sitten 2011 taas jokin napsahti päässä, auto myyntiin ja Daxi alle.

Kuva

http://www.bikepics.com/members/jarez/11skymax/

2014 keväällä 2 vuoden seurustelun loputtua napsahti kolmannen kerran. Käyttöentisöinti ja myyty eteenpäin.

Kuva

http://www.bikepics.com/members/jarez/12ape125/

Kolmatta kertaa en olisi uskonut tulevan kun menin ostamaan tälläisen sähkömopon.

Kuva

Kuitenkin tänään auton takaluukkuukusta löytyi Gorillaihio A1 rungolla..

Kuva

Viikkoa aikaisemmin ostin jo vähän rompetta etukäteen (kiitos blockhead)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Tästä homma alkaa taas. Budjetti menee varmasti överiksi taas. Tekniikka tulee olemaan "katuystävällinen" ja akseliväli alustavasti vakio. Sliipperiluukki pienillä parannuksilla suunnitelmissa. Jos on holtiton ajettava vakioswingillä, niin sitten +4/5 alupalkki swingi taakse.

Visio olis alustavasti tähänsuuntaan.

Kuva

Poikkeuksena etutarakka tulossa ja takatarakka erityyppinen.

Jos joltakin foorumilta löytyy sopuhintaan, näille osille olisi tarvetta :

- Monkey orkkistanko (löydetty)
- Edullinen tai vähänajettu tekniikka 10-15 hp 2 venanen (löydetty)
- Keula (löydetty)
- Etunapa, levy, etujarru kokonaisuudessaan. (löydetty)
- Takaiskarit (300 / 305mm)
- Putkisto (löydetty)
- Öljylauhari
- Vanteet (4 reikäset mustat 2,75 leveet tai alumiiniset 8 reikäset 3,0 / 3,5 leveet)

Kettu kuittaa, riipustelen lisää kun osia saapuu ja saan pyörää rullaavaksi. (Y)

(alotusviestiä siivoiltu 22.2)
Viimeksi muokannut jarez, 28.06.2015 17:10. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
onkimato
Viestit: 2006
Liittynyt: 21.07.2011 17:11
Viesti:

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja onkimato »

Hyvältä projektilta vaikuttaisi, pidetään todellakin seurannassa. Ja erityisen hauska oli lukea vähän tuosta sun mankihistoriastakin.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
keksu98
Viestit: 521
Liittynyt: 23.12.2012 23:13
Paikkakunta: Porvoo, HMR hoods

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja keksu98 »

+1, ja kuviinkin näyttävästi panostat (Y)
2 kpl kiinanmankia rakenteilla kesän ajoihin.
Töhö
Viestit: 137
Liittynyt: 19.05.2013 20:02
Paikkakunta: Vaala

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja Töhö »

Hyvältä näyttää! Haitko tän muuten kuopiosta? Jos hait, niin tästä on jo aikaisempikin omistaja kirjoitellut tänne. :)
-93 punamusta
Ei hyvä, ei huono. Inhimillinen.
jarez
Viestit: 187
Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Viesti:

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja jarez »

Töhö kirjoitti:Hyvältä näyttää! Haitko tän muuten kuopiosta? Jos hait, niin tästä on jo aikaisempikin omistaja kirjoitellut tänne. :)
Kuopiosta tuli tänne eteläsuomeen entisen omistajan kyydillä ja aikaisemmin foorumilla siis nähty. (C)
Jombe
Moderaattori
Viestit: 2356
Liittynyt: 13.12.2009 19:47
Paikkakunta: Piikkiö

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja Jombe »

Itseä lämmittää aina kokeneiden käyttäjien paluu näiden pienipyöräisten pariin. (C)
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
jarez
Viestit: 187
Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Viesti:

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja jarez »

Tätä vois verrata johonkin pienoismalliharrastukseen :D Ehkä uudella sukupolvella on vähän vaikeuksia sulkea se puhelin hetkeksi ja mennä talliin viettämään sitä kokoajan hupenevaa "omaa laatuaikaa".

Kohtapuolin varmaan pitracing:ista johtosarja, säädin, keula & iskarit tilaukseen.
maukaskurpitsa
Viestit: 594
Liittynyt: 15.07.2012 20:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja maukaskurpitsa »

Jos sä oot pitracingiltä jotain tilaamassa ja suunitellut noita aluvanteita 8 tuumasina, niin ite oataisin ainakin sieltä saatavat billet vanteet. Pitäis kestää ainakin paremmin kuin ne perus kaksiosaset ja kasireikäset.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Luici
Viestit: 278
Liittynyt: 11.11.2014 20:15

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja Luici »

Yks heppu tossa kans sano että hänellä piikkisessä alko halkeilla kaks osaset vanteet, ihan tehtaalaiset siis. Billetit kesti hyvin. Tiedä sitte mistä sekin mahto johtua, tai mistä kohtaa ne alko halkeilla.
jarez
Viestit: 187
Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Viesti:

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja jarez »

Kasireikäset olis ulkonäolliset mukavat. Tasapainotan vanteet vielä käsin ja aattelin eteen 2,75 leveen ja taakse 3,0. Niiden päälle sit 3,5 heidenaut. Tosin noi kasibilletit ei nyt ihan mitkään mahottomat olis. Verkkokauppa tosin todella tyhjä tällähetkellä, mut pitracingin keula olis halvin mitä oon löytäny. :? Tilaan varmaan sähköt ym pikkunippelit muualta ja noi vanteet, takaiskarin ja keulan sitten kun niitä on taas hyllyssä. Tänää pikkuosien maalailua ja krapulasta toipumista :D
jarez
Viestit: 187
Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Viesti:

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja jarez »

Käytetty keula, takaiskarit ym pikkuhilpettä löydetty. Toivottavasti ensviikolla sais osia jo nyplättäväksi. Budjetti venyis nyt alustan osien säästön myötä noihin tubeless 8 - tuumasiin ja laittelen ehkä noita omia blockheadilta pelastettuja osia eteenpäin. Eli alustavasti noi aikaisemmissa kuvissa näkyvät vakio kiinankromivanteet myynnissä jos jotakin kiinnostaa.
Viimeksi muokannut jarez, 19.01.2015 22:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jarez
Viestit: 187
Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Viesti:

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja jarez »

Töidenjälkeen nostin potilaan pöydälle yleistarkastelua varten.

Kuva

Pikkunypläys mielessä rupesin takavalotelinettä tutkailemaan "pikkuhommana" ja yllätys oli melkoinen..

Kuva

:roll:

Kuva

:shock:

Kuva

Uus kilpi ilmeisesti tilaukseen..

Kuva

Hetken paskartelun jälkeen..

Kuva

Pitäisi nyt pysyä takavalohässäkän kyydissä & kilvenalunen tuli tehtyä.. Vaihdan noi mustat kartiopultit lyhyempiin ja vaihdan varmaan nylokit ja aluslevyt loppukasauksessa.

Eipä kummoisempaa, odotellaan keula ja takaiskarimyyjän lisäkuvia & hintapyyntiä. Ehkä ensviikolla johtosarja, vilkut, takarenkaan laakerit ja muuta pikkunippeliä tilaukseen. (C)

19.2 (vanhoja osakuvia poisteltu)
Viimeksi muokannut jarez, 19.02.2015 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja panda »

Tästäki tulee varmaan kiva mopedi. Harmi vaan et edellisellä omistajalla meni nii pienestä hermot ja into (N) No seurataan nyt sit tätä kautta millanen tästä tulee. :)
jarez
Viestit: 187
Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Viesti:

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja jarez »

Ei hosumalla hyvää tule. Ehkä toi takavaloasennus on tehty sen takanavan räjähtämisen jälkeen :wink:

Keulakaupat alustavasti purettu, oli myymässä lunarimopon osia. T - palan olis saanu "kotikonstein" väänettyä suoraks myyjän mielestä, etujarrusatula & pyörittäjä puuttu. Niin totesin, että ostan joko ite kokonaisen vehkeen ja otan siitä keulan ym tarvittavat ja myyn loppuvehken paloina tai sitten ostan kokonaan uuden..

Vakio takaiskareista, jarrupolkimesta ja jännitteensäätimestäkin pyys mielenkiintosia summia. Nettimotoa surffattu tässä paripäivää elintenluovuttaja mielessä, mut kyllä noista käytetyistä ihan järkyttäviä hintoja pyydetään suhteessa kuntoon ja määrään mitä on myynnissä. :roll:

Ton takavaloepisodin jälkeen käytettyjen osien ostelu tuntuu vähän tahmealta idealta..

Laakereista köyhdyin biltemaan yhteensä huimat 6 euroa ja takanavan pohjamaalaus meni reisille hosumisen takia. Jatketaan harjoituksia..
jarez
Viestit: 187
Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Viesti:

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja jarez »

Vaikka vehjettä ittelleni askartelen ja ihmettelen muiden projekteissa yleison sanaa, tuli tän keltasen tankin myötä pieni ongelma eteen ton väriteeman puolesta. Eli :

- Navat tulee valkosella (takanapa vasta pohjamaaleissa).
- Keulapumput mustaksi (takahaarukka myös).
- Etujarrusatula valkoseksi (suunnitelmissa).
- Levyn keskiosa mustaksi (suunnitelmissa).
- Etulamppu on jo musta.

Nyt en osaa päättää vaan lokarien väriteemaa. Tilatakko mustat, kromiset vai valkoset.

Jos tilaan valkoset, pitää tankkikin maalata valkoseksi ja koko ilme menee valkoseks.

Kuva

Mustat lokarit vaatis sitten mustia napoja lisää keltasia yksityiskohtia..

Kuva

Tähän valkoseen väriin littyy entisen projektin patouma jota en saanu imkaulan takia toteutukseen :

Kuva

Kuva

Jalkajarrukilkkeet (poljin & tanko), käytetty ok kuntonen johtosarja, takaiskarit, tanko ja kiinniikkeet tilattu foorumilaiselta jonka nimeä nyt en muista, mutta kiitos nopeista kaupoista jos tätä luet! Säästyi uusien osien ostamiselta. Kuunvaihteessa keula, lokarit ja pikkunippelit tilaukseen ja vekotin olis tarkotus saada jaloilleen "välikasattuna" orkkisvanteiden ja toimivien sähköjen yms kera työpaikalta omaan olohuoneeseen koristeeksi.

Tekniikka, putkisto ja ehkä ne tubeless 8 tummaset katstotaan viimeistään huhtikuussa kuntoon.
jarez
Viestit: 187
Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Viesti:

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja jarez »

Tavaraa taas haalittu.

Kuva

Hondan orkkistanko oli myös ihan ok ja sellanenkin olisi hakusessa jos joltain löytyy. (löydetty)

Kuva

Kuva

Noudin 3,5 Heidenaut ja mukaan sattui Sbs:n jarrukengät joittenka kitkamateriaali ei ihan sahanpurua vastaava, niinkuin kiinalaisissa. Voi lujemmistakin vauhdeista sitten jarrutella vähän paremmalla omatunnolla. :D Samalla Ba20d kannalla oleva 35/35w halogeenipolttimo sinisellä linssillä kokeiluun.

Kuva

Kuva

Sitten itse putki joka sattumalta nettivaraosan puolelta löyty huokeeseen hintaan. Aikasempi kokemus positiivinen putkesta. Ei räi iskarinjuureen ja rosterista koko pasuuna. Ex omistaja tosin jostiansyystä hitsannut liitoskohdat umpeen.. :roll: Katsotaan jaksaako saumoja ohennella ja sisään kurkkia. Puolet vaimentimesta on reikäraudalla ja ennen loppuilliä osittain kammiovaimennettu.

Kuva

Moottorisetupista ja äänimailmasta riippuen katsotaan onko lopullinen vai vaihtuuko alakauttaseen.

Etupää vielä hakusessa, yhdestä käytetystä setistä taas tiedusteltu. Jos en kelpuuta, tilaan uuden ja etujarrusatulan vois Aeroxin 2 mäntäseen Bremboon vaihdella, kun jossain sellasen näin sovitettuna vakiokeulaan. Aeroxin työsylinterin vois tilata samalla ja käydä teräspunosletkun teettämässä sitten lopuksi jos oikein innostuu.

(19.2 vanhoja kuvia siivoiltu)
Viimeksi muokannut jarez, 19.02.2015 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jarez
Viestit: 187
Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Viesti:

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja jarez »

Osien kierrättäminen ja haaliminen edennyt mukavasti. Timelessi vaihtu suoraan vakiotankoon joka kaipaa vähän töitä ja tuoretta maalia.

Kuva

Iskarit ym ylimääräset pikkukilkkeet lähti maailmalle. Motorpowerilta tilattu läjä pikkunippeleitä (lokarin vaimenninkumia, kahvarunkoa yms) ja alkuperäinen johtosarjakin meni tilaukseen, kun tuo käytetty ei nyt aivan täysin tähän projektiin soveltunut.

Viikonalussa paikallisen rakentelian yllyttämänä päädyin koeajolle nastojen ja 140 yx:n kera. Tuloksena lompakko keveni ja tallille päätyi melkein sisäänajettu tekniikka + keula. Eilen pikanen pesu ja alustavat suunnitelmat lohkojen maalauksesta nyt käynnissä. Omaa kosmeettista silmää tuohon harmaaseen väriin tarttuva paska jotenkin häiritsee aika rajusti.

Kuva

Liuotinta, tiskiharjaa, metalliharjaa ja vähän rakeista bilteman käsienpesuainetta ja lopputulos kohtuullisen hyvä. Tehtaan tarratkin tuli irroteltua. Sivuposken pultit perinteisesti aivan liian lyhyet. Pari kylmää hikipisaraakin otsalla kävi kun ensimmäisen kerran kiinnittelin koppaa takas..

Kuva

Keula saapuneena. Suunnitelmissa öljyjen vaihto, ala t-palan maalaus, ohjauslaakerien putsaus ja kasatessa sitten viimeinen päätös pidänkö noi lievästi sisäpuolelta kukkimaan alkaneet lampunkiinnikkeet vai vaihtuuko bilteman tekeleisiin.

Kuva

Toimintakuvia

Kuva

Ihan hirveästi ei keulasta öljyä ulos tullut.. Hajusta päätellen onko ne tehtaalla laittanut tonne sisälle (api gl-4) peräöljyä vai miten helvetissä toi litku oli kellertävää ja suht jäykän näköstä tavaraa? 25mm iskarin yläreunasta (sisuskaluineen pohjaan painettuna) oli öljytilavuuden raja jos joku joskus samaan hommaan lähtee.

Kuva

Tänään varmaan haen jäykimmät halpisöljyt ala biltema mitä tohon keulaan löydän ja sitten heitän varmaan ohjauslaakerit paikalleen ja osittain kiillotan pumput. Ennen kevyttä kiillotusta pitäis päättää mitä noille ylimääräsille kannakekorvakkeille teen. Surutta rälläkällä veke vai tekiskö tohon jonkun pienen poikittaistuen? Myös jarrunesteet lähtee vaihtoon.

Seuraavaan isompaan kimppatilaukseen / köyhtymiseen lähtee :

Vanteet, mustat lokarit, gorillan keltaset sivuposket, jarrupoljin, tangonkiinikkeet, 420 vahvistetut o-rengas ketjut, 17/24 rattaat, pikakaasu, +4/5 palkkiswingi, 305mm iskarit, pidempi kytkinvaijeri ja jalkatappirunko.

Sillävälin motorpowerin pakettia odottaessa, keulaa huoltaessa ja yksityiskohtanypläämisessä meneekin kätevästi seuraava viikko. Laitelkaa kommenttia, vaikkei yksinpuhelussa mitään vikaa ole (Y)
honkleibomba
Viestit: 497
Liittynyt: 10.02.2014 19:56
Paikkakunta: Galapakos saari

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja honkleibomba »

Mikäs soppakannu tähä on tulossa? kannattaa nyt ottaa kansiki työalle ku on kone pöydällä, tuli kyl kliini kone.
Nyt on asialliset välitki tulossa, luulen kyllä että joutuu 16p pistää etee vaa sittehän sen näkee.
En oo ihte viel siirtyny vahvistettuihi ketjuihin saa nähä pitääkö ruveta ens kesänä jos rupiaa antautumaa.
Paljoko muuten kutistu sukavarsi yxsän myllystä?

E: Itsellä pysyny ketjut hyvi ku tekee vaan ohjurin takahampin etee alas kärsii polttaa sutia ja antaa omistajan kädestä mite lystää eikä pomppaa.
Että ei tarvi tuhlata aikaa välttämättä siihen etuohjurii kun takaa se ainapomppaa jos pomppaa.
Viimeksi muokannut honkleibomba, 15.02.2015 13:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jarez
Viestit: 187
Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Viesti:

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja jarez »

Molkt:in 26 soppakannu tuli mukana, pitää vielä ehkä tyhjäkäyntisuutinta suurentaa ja se olisi varmaan sitten siinä. 28 flättikaasarin säätörumbaa en varmaan kerkee huhtikuussa enään tekemään, niin tää kausi mennään tolla Molkt:illa.

Kansi kävi auki ex omistajan toimesta, en nyt muista tehtiinkö siinä mitään ihmeellisyyskiä. Seuraavassa männänvaihdossa / talvella aukasu tehdään jos tarvetta. Vetolujuus rupeaa olemaan aika rajoilla näillä nykysillä tehoilla mitä oon lukenu tuon z40 nokan kera (13-15hp) saatavaks. Pyrin kans jarruihin ja alustaan vähän satsata, motarinopeuksista jonkun osan pettäminen voi aiheuttaa isoakin tuhoa.

Uskoisin et 17/24 välit on ihan ajettavat. 17 - piikkinen helpotaa ton tulevan swingin ketjulaahaimen elämää kans hieman. Pitää tota alempaa ketjuohjuri ideaa vielä vähän miettiä. Tuskin siitäkään mitään haittaa olis.

Köyhdyin sopivasti, annoin vaihdossa yhen minikrossin josta piti tekniikka ottaa ja käteistä. Samaan syssyyn toi keula tuli myös. Uuden tekniikan hinta olis ollut kuitenkin satasen pari isompi kun nykynen investointi.
onkimato
Viestit: 2006
Liittynyt: 21.07.2011 17:11
Viesti:

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja onkimato »

Lifanin 140cc koneesta on otettu Z40 nokan ja 28mm PWK kaasarin kanssa 17,39hp. Tuo Z40 nokka on siis ilmeisesti aika hyvä ja ulkomaillakin kehuttu kapine.Hyvältä näyttää projekti ja tekniikka kyllä tässä kohtaa.
Monkeyn tuning ja viriosia myyvä verkkokauppa:www.pitracing.fi ja Facebookissa
Monkeyt.net defence forcesJoin the army!
88-rothmansKlik!
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja panda »

Melkosia tehoja ne pojjaat meinaa 140 kynsiä virinokalla kaasarilla :lol: Ainaki itellä on kestäny nuo normiketjut hyvi, ku on vaa taate laittanu ohjurin nii ei ne pompi päältä (Y) ja 17-24 on ihan hyvät välit tuoho koneesee, ehkä 16...
jarez
Viestit: 187
Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Viesti:

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja jarez »

Onko kenelläkään tosta takarattaan ohjurista jotain havainnollistavaa kuvaa? Periaattessa sellasen osaisin nikkaroida. Aluswingiin helposti popniiteillä kannake ja sitten jostain tarvikeohjuri mestoille. Rullaohjuri olis hyvä, koska sen kunnon tarkkailu olisi helppoa. Liukuva ohjuri vaatis taas sitten vähän enemmän kuikuilua. Oon samaa mieltä, että toi eturattaan alle tuleva ohjurirullan hyöty / nikkarointisuhde on suht pieni.

Tosiaan pienessä pöhnässä tänään piti vain nopeasti jotain "pikkuhommaa" mennä tekemään. Yhtäkkiä 7 tuntia mennyt ja havahduin ooracing:in nettikaupasta kuivuvan maalin käry nenässä.

Ohjauslaakerit ja alempi t-pala löysi ittensä paikalleen runkoon. Etuiskarit & t-pala sai myös mustaa vannemaalia niskaansa. Satula, levy ja navat varmaan keltasta myöhemmin.

Kimppatilausta vois kohtapuolin laittaa vetämään rompetta nopeasti laskettuna taas 150 eur edestä menossa.. :roll: Gorillan keltasia sivukoppia ei kyllä oor:ltä löydy..

Nettivaraosasta löysin rumat 3 - puolaset 8 tuumaset (3,5) tubeless vanteet ja tarjosin niistä huvinvuoksi jotain. Aikavarmasti mustat 2,75 leveet peltivanteet loppuenlopuks eteen ja taakse päätyy.

Kuva

Kuva

Kuva

Kansi & pytty sai niskaansa 650 astetta kestävää kuumankestoa.

Lohkot ja posket pohjamaalin ja vannemustaa 2-3 kerrosta. 8) Ei pitäisi nyt pistää silmään niinpaljoa toi kone mustan rungon ja keltasen tankin kera. Paskakelejä välttäen voisin melkein uskoa, että toi maalaus kestää omassa käytössä varsin pitkälle. Lohkon pultit varmaan otan yksitellen irti ja putsaan maalista. Ylempään venttiilikorkkiin tekis mieli lähtönippa huohotinlähdölle myös. Kahtellaan sitä sitten lähempänä kevättä. (Y)
Minkey
Viestit: 1019
Liittynyt: 11.07.2013 10:22
Paikkakunta: Turku

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja Minkey »

paljon hienompi kone nyt (Y)
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke
jarez
Viestit: 187
Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Viesti:

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja jarez »

Monologi jatkuu. Motorpowerin pakettikin tuli. Tilattu orkkis johtosarja ei värien puolesta vastaa mitenkään alkuperäistä kaaviota tietenkään.. (Y) Palataan sähköihin kun säätimen metsästän jostain ja ex omistaja löytäisi ne laitteen avaimet vihdoin.

Kuva

Maalaushommissa ja pohjatöissä mennyt myös rattosasti paripäivää.. Huomenissa lakkaus vielä ja toivottavasti ei yksikään pinta kiehahda homman aikana. Värisävy näyttäis mätsäävän hyvin suhteessa tankkiin. Mustat peltivanteet tekis mieli jo ensviikolla tilata.. Pitää kyllä tohon palkkapäivää yrittää kiltisti odotella.

Kuva

Takanapa samaa sävyä siis kuin etunapa. Kuvan värisävy heittää hieman.

Kuva

Orkkistangosta sai painia maalikerroksia melkein puoltuntia irti metalliharjan ja porakoneen kera. Päälle suihkuteltu pohjamaali ja musta vannemaali.

Kuva

Etuiskarit tuli kasattua ja 10w bilteman litku todettu väliaikasesti kohtuullisiksi. Varmaan 20w olis optimaali, palataan öljyihin kun tuo takaiskarien tyyppi / kovuus varmistuu myöhemmin.

Pari johtosarjaa myynnissä jos jollakin on tarvetta ->

Kuva
maukaskurpitsa
Viestit: 594
Liittynyt: 15.07.2012 20:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: A1 Gorilla Replica -06

Viesti Kirjoittaja maukaskurpitsa »

En oo varma onko tästä jo aikaisemmin puhuttu mutta kai tähän tulee takakeskiöön läpipultit ?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö taas sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Vastaa Viestiin