Tänään on 18.11.2018 15:41


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Alueen säännöt


Ohjeet kuvien lisäämiseen!



Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 193 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 19.05.2015 13:59 
Avatar

Liittynyt: 06.12.2013 20:14
Paikkakunta: Ylivieska
Luitko tota tekstiä ollenkaan?

_________________
"Ei ole olemassa esteitä, on pelkkiä hidasteita"

Honda monkey -90 "Paranneltu orkkis"


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 20.05.2015 13:02 

Liittynyt: 07.07.2012 20:20
Paikkakunta: Kuopio
Valitettavasti lukutaitoa ei saa bolttiksena :?

_________________
"Omani on melko löysä ja jotkut on saatanan jäykkiä."
juha ei ole stuntajaminen


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 20.05.2015 13:42 

Liittynyt: 27.12.2013 15:25
Oli vähä tökerön näkönen tuo alakauttanen, varsinki se pätkä jarrupolkimelta-äänenvaimentimelle :D
Kuulostaa nuo välitykset aika villiltä varsinki 4 vaihteella ajamiseen, mut onha ne hiton hyvät kiihyttää 1-2-3 ku jaksaa ja on vetoaluetta (Y) Videolla ainaki vaikutti hyvälle. 8)

_________________
a.k.a tuuppari

Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli viewtopic.php?f=2&t=20703

Honlei 201cc "fighter" kesä mopo viewtopic.php?f=3&t=21854

Monkey YX160 "Hell K" viewtopic.php?f=3&t=22702

https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 21.05.2015 10:30 

Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Vähän liian massiivinen toi alakauttanen oli, vaikka sitä lyhens. Katotaan jos se jollekkin kelpais tai sitten toisen alkukäyrän kera sitä vois yläkäutta koittaa sommitella. Vähän vmäisesti toi nykynen pasuuna tulee jalan tielle, mutta ei pahasti.

En vielä "täysvetoa" oo kokeillu kuin vasta kerran. Yhen skoda taxikuskin kanssa otettiin vähän miehestä mittaa, kun sitä harmitti miten näppärästi ruuhkassa gorilla siihen jonon kärkeen pujotteli :(

Lievä etunoja tyhjällä tankilla ja ihan nätin lähetyksen sai tehtyä, 80 nurkilla sitten luovutti kun tajus ettei kyseessä ole mopo :mrgreen: On toi kireempi nokka kyllä helvetin hupaisa ajattava sopivilla välityksillä.

Muuten perinteistä hymyä saanu aiheutettua sivustakatsojille kun laitosta johonkin on parkkeerannu tai nätisti körötelly pintakaasulla ohitte.

Pitää noi viralliset huiput ottaa gepsiin ja vähän selvitellä paljon toi vakiomittari valehtelee samalla.

Enskuun palkasta varmaan 280/285 iskarit ostoslistalle, ohjauslukon vaihto uuteen lukkosarjaan sopivaks ja samalla keulan esijännitysholkkien lyhennys. Latauspuolta pitäisi myös ihmetellä uuden säätimen kera kun töiltä kerkeäisi. Polttelis noi 3.5 aluvanteetki..


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 21.05.2015 23:52 
Avatar

Liittynyt: 13.02.2010 21:26
Hyvän näkönen gorilla kyllä :) Jotenki toi etukate sopii tohon keulille. Ja alakauttanen just hyvän massiivinen. Täyspitkänä olis ehkä voinu olla vielä parempi :mrgreen:
E: Tuttu tunne tuo että ihmiset kattoo naama pitkänä ku vetää mankilla autoista ohitte 80 alueella :lol:

_________________
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"


Viimeksi muokannut Tokzz päivämäärä 22.05.2015 15:54, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 22.05.2015 11:42 

Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Tattista (Y) Vielä pikkasen madallusta ja leveemmät rimssit, niin rupee jo olemaan hyvä. Putkistopolitiikka saattaa vaihtua vähän sirompaan + kevyempään ja "täyspitkään" alakauttaseen Nhrc:n putkulaan jos sellasen jostain fiksuun hintaan löydän ja saan vanhan alakauttasen eteenpäin myytyä.

Tuli tänään ekat moottoritiepätkätkin ajettua ja välitykset on just passelit. 4 pintakaasulla mittarinopeutta 80 tarpeen tullessa jaksaa vielä lähteä kiihtymään ihan sopivasti. Autoilioiden ilmeet taas täys 10+ kun pujotteli nätisti menemään ruuhkassa :mrgreen:


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 22.05.2015 15:13 

Liittynyt: 27.12.2013 15:25
Pieni madallus ja leveemmät vanteet kuulostaa hyvälle (Y) Onha ne ilmeet kyll aina hyviä ku isommilla teillä puikkaa "mopolla" ohitte :mrgreen:

_________________
a.k.a tuuppari

Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli viewtopic.php?f=2&t=20703

Honlei 201cc "fighter" kesä mopo viewtopic.php?f=3&t=21854

Monkey YX160 "Hell K" viewtopic.php?f=3&t=22702

https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 27.05.2015 15:17 

Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Jatkojalostusta tiedossa.

Nykynen swingi, 300 iskarit ja yläkauttasesta kaupat sovittu. Ensviikolla viimeistään tilaukseen laakeroitu +4 haarukka, 285 iskarit ja alakauttanen alumiinivaimentimella oleva nhrc pasuuna.

Vaihdon yhteydessä keulan esijännitysholkkien lyhennys, ehkä Aeroxin etujarruhilppeiden tilaus purkamolta ja oikean sivukopan asennusta.

2,75 & 3,5 tubelessit ostoslistalle jos noi peltivanteet saa jollekkin pakettina myytyä hintaan +100 eur (renkaineen ilman napoja). 28 takarataskin harkinnassa, ei tuo 26 oikein jaksa vetää loppuun asti ilman etukatetta motarisiivuilla. 428 o-rengasketjutkin vois olla siinäyhteydessä fiksu ostos kun aika reippaasti noi ketjut saa värinää ja piiskaa tosta koneesta.


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 01.06.2015 18:24 

Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Runoilusta tekemiseen, eli Mbfmotolta saapui 305 iskarit, kepspeedin laakeroitu swingi ja alakauttanen Nhrc:n piippu alumiinisella vaimentimella ja killerillä.

Kuva

Kuva

Sinäänsä hyvä, että tuli 305 iskarit tilattua. Kepin swingi huomattavasti tota puslahaarukkaa pidempi vaikka muistelin, että olis ollut +4 tuo entinen. Tietenkin ketjut jäi lyhyeksi ja pitää uudet käydä tossa huomenissa hakemassa.. (C) Ketjunkiristimiäkin sai dremelillä hieman muokata tolle 12mm taka akselille sopivaksi, siinäkin nysväyksessä meni rattosasti tunti.

Kuva

Putkella erittäin sivistyneet saundit tohon entiseen yläkauttaseen rauhanrikkojaan verrattuna killerin kera. Pitää vielä testata vaikuttaako killeri tehoihin ja onko ääni minkälainen ilman killeriä. Ehkä vaimentimen vielä kuumankesto mustalla vetäsen, ettei niin hirveästi pistäisi silmään niiltä joita se mahdollisesti kiinnostaa :D

Työmatkalle Lahden mp messuille otin Gorillan kans mukaan, kun kätevästi kyytiin mahtui. Illalla pienet lenkitkin tuli heitettyä Lahden keskustan nurkilla :mrgreen:

Kuva

Pientä käynnistymisongelmaa tuli myös toissapäivänä ja kohokammiossa aikapaljon roinaa tankista tullut vaikka sitä sitruunahapolla tulikin putsattua. Pitää sopiva filtteri vissiin pikapuolin hommata.

Kuva

Parempia kuvia ja isompaa videopätkääkin tulee kohtapuolin. 16mm taittuva kiksi tuli myös tilattua ja se ei tohon yx:n poskeen oikein tuppaa sopimaan. Jos jollakin tarvetta myynnistä löytyy sellainenkin.


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 01.06.2015 23:38 
Avatar

Liittynyt: 27.12.2014 01:41
Paikkakunta: Hvesi
Laita siitä NHRC:tä kuvaa kun paikallaan? Ja onko siinä siis joku dB-killeri?

_________________
-Let the good times roll-
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewtopic.php?f=2&t=22126


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 03.06.2015 12:30 

Liittynyt: 29.03.2015 09:58
Paikkakunta: Liperi
Nättiä nättiä! Ja kyllähän noissa Nhrc:issä on vakiona db-killerit.

_________________
Nykyiset:
-Honda Monkey 72cc -90
-Ford Mondeo 1.8 -96
-Comance Cross 200cc

Ex:
Skyteam Monkey 110cc -09
Fude 150cc Cross -07
Samurai Cross 110cc -06


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 03.06.2015 21:59 

Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Vetäs todella rikkalle killerin kanssa, niin nyt tokaapäivää liikenteessä ilman killeriä :mrgreen: Parempi kuin entinen yläkauttanen kuitenkin. Taas motaripätkällä tänään auto täynnä porukkaa ja peukutukset. Oudoin juttu tänään myös yksi asiakas (+60v mankisti) töissä totes et oli gorillan jossain nähny ja mainitti monkeyt.netin fooruminki. Ei ollu uskaltanu tehä topikkia kun omansa menee n. 80km/h :D

Pidempi swingikin vähän rauhottanu kolmosella keulanostoa täyskaasulla (Y) Nyt hinkuis vaan kovasti leveempiä vanteita.. Pitää laittaa rahahanat kiinni vähäks aikaa, et säästyis edes jotain talveks. Isompi tekniikkakin rupes kiinnostamaan, tosin takajarru ja etujarru pitäis päivittää samalla. Ehkä syssymmällä sit..

Käyn kuvaamassa gorillan varmaan sunnuntaina pienen pesun jälkeen, ripustelen tänne ja videopätkääkin vois alottaa kuvaamaan koht.


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 14.06.2015 14:51 

Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Vihdoin sai otettua pari tuoreempaa kuvaa uuden linkun ja iskarien kanssa. Pientä taistelua vielä ton haarukan laakeriholkkien "keskittämisen" suhteen. Tuntuu vieläkin hieman väljää olevan sivuttais suunnassa rattaan puolella..

Kuva

Ja kakkosputkella vähän vertailua :D

Kuva

Kuva

Kuva

Muuten taas tyhjäkäyntisuutin tukossa tankista irtoavan paskan takia.. pitää tilata purkuosaskytarin bensahana missä olis tankinpäässä tuo karkeasuodatin (nykynen siis ilman). Eu liputon kilpi heppailtu paikalleen, motaritestiä tehty melkein 100km ja vehje vaan tuntuu pysyvän kasassa edelleen (Y)

Neulan sokka siirretty keskelle tyhjäkäyntisuuttimen aukomisen yhteydessä. Tuntui käyvän vähän paksulla 102 pääsuuttimen kera neula toiseksi alimmassa lovessa alkukäyrän väristä ainakin päätellen. Putken ulostuloki hieman nokinen.

Muuten veri häpi vaikka työkiireet ja kalseet kelit vähän ajamisia rajottanu. Latauksen ja mittariston toimimattomuutta pitäis ihmetellä kans jossainraossa. Takavilkkukin pitäisi uusia ja vekotin pestä kunnolla.

Voisko modet siirtää tän topikin omalaite puolelle vai hyväksytäänkö tällänen hifistely projetkipuolelle vielä?


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 14.06.2015 16:22 
Avatar

Liittynyt: 27.12.2014 01:41
Paikkakunta: Hvesi
Tuo alakauttanen NHRC on niin pitkä, että vaatii +16 swingin. Näyttäs tyhmältä jos tyyliin vakio swingille laittas ku tulis puolimetriä liian taakse. :D

_________________
-Let the good times roll-
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewtopic.php?f=2&t=22126


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 14.06.2015 17:52 
Avatar

Liittynyt: 15.10.2014 02:23
Paikkakunta: Lappeenranta
maksaako tollanen vanhanmallinen kilpi enemmän kun tavallinen? ajattelin että vois omassa näyttää aika päheeltä.

_________________
menopelit: Jincheng monkey (140cc), Datsun Cherry (1500cc), Volvo 360 (2000cc)

ex: Honlei monkey, MBK mach g LC, GasGas EC 50, Jincheng dax, Polini XP4, Yamaha DT125R, Peugeot vivacity, Orion RX50, Masai DB125, Skyteam monkey


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 14.06.2015 18:45 

Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Nhrc just sopusuhtanen ton +5 kanssa. Kyllä ex piikissä tolla vakioswingillä motorpowerin kinkkiränni oli aika härski.

Kuva

Yllätyin että toi nhrc oli yhtäpuuta, eli vaimenninta ei saa alkukäyrästä erikseen irti.. Ei nyt sinäänsä haittaa mut vähän mulkku työstää jos pitää vaimenninta lyhennellä tai villoja vaihdella. :roll:

Vanhanmallin kilpi ei maksa yhtään enempää kuin normikilpi. Eli tais olla jotain 8-10 euron nurkilla, vanha vaan vaihdossa kun tilattu kilpi saapuu konttorille.

Oikeeta sivukoppaa tuli vähän mallailtua ja sekin varmaan löytää kohta tiensä paikalleen. Kuvia siitä jostain tienpäältä sit myöhemmin. Takapään sivuttaisjoustokin johtuu vissiin tosta renkaan korkeesta profiilista :think: (Edessä ja takana 2,5 bar painetta) 3,5 takavanne varmaan venyessään ehkä jäykistäis hieman?


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 28.06.2015 12:00 

Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Monologi ja hifistely jatkuu.

Öljyt vaihdettu toissapäivänä 5 tankillisen jälkeen. Yllättävän likasiksi olivat menneet vaikka reippaat lämmittelyt enne ajoa kuuluu tapoihin. Vissiin kolmas vaihto tälle motille. Noita Teboilin 15/50 superbike öljyjä suosittelen lämpimästi hintalaatusuhteensa puolesta.

Kuva

Kuva

Magneettiproppu hoitanut hommansa hyvin (Y)

Kuva

Ketjuohjurirulla vihdoin paikallaan kans. Ketjujen "piiskaus" efekti hävisi totaalisesti ja vaihtaminen pehmeyty mukavasti. Toivottavasti ketju ei venyisi enään niin herkästi, seurataan tilannetta.

Kuva

Kuva

Hyvä tuli vaikka toi kierteiden teko ohjuripultille hikoilutti perinteisesti taas aikalailla :mrgreen:

Seuraavaksi työkiireiden ohella pitäisi toi oikea koppa hypistellä paikoilleen ja latauspuolta ihmetellä. Tosin led h4 edessä on helpottanu tota akun elämää huomattavasti ja käyttänyt akkua laturissa työpäivien ohella. Takavilkutkin pitää vaihtaa, kun motonetistä ei enään saa noita vastaavia :roll:


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 28.06.2015 14:58 

Liittynyt: 27.12.2013 15:25
Ite ollaan käytetty ohjuria takana, nii nuo ketjut ei sit hypi joka välissä pois paikaltaan (Y) Pitemmällä svingillä tympee ku kerran pomppaa kesken ajon, nii se ei sit pysy paikallaan enää ees suoralla tiellä :lol:

_________________
a.k.a tuuppari

Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli viewtopic.php?f=2&t=20703

Honlei 201cc "fighter" kesä mopo viewtopic.php?f=3&t=21854

Monkey YX160 "Hell K" viewtopic.php?f=3&t=22702

https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 28.06.2015 17:05 

Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Omallakohalla toi hyppiminen ei ollut ongelma, eikä koskaan ollukkaan kun tosta ketjulinjasta pitää huolen ja toisiovedosta muutenki. Rasittavaa toi piiskausefekti kun ketjut pääsee vähänkin venymään ja toi motti ei hirveesti 420 ketjua sääli, vaikka vahvistetut reginat laitoinkin paikoilleen.. :D 428 o-renkaalliset (rattaat ja ketjut) voi ehkä enskaudeks harkita jos tehon nälkä kasvaa syödessä.

420 o-rengas ketjujakin mietin, tosin eturataskopasta loppuu tila kun o-renkaallinen ketju hieman leveämpi kuin normi. Eikä ton 18 piikkinen kanssa ketjut muutenkaan tilalla juhli. :mrgreen:


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 17.07.2015 17:20 

Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Laite meinataan viedä käsistä kokeilumyynnissä ollessaan. Eli vanhempi herra kiinnostui pelistä ja halajaisi satunaiseen kruisailuun vekotinta. Ensviikolla ehkä vaihtaa omistajaa ja kohdistan ropausinnon sitten veljen skytariin loppukaudeksi. Teineille en enään laitteita myy, sen opin jo ekasta piikkiprojusta.

Pari päivitettyä kuvaa tähän lopuksi, en nyt mene lupaamaan etten toista piikkiaihiota ostaisi :D Visiona sitten enempi käyttisrassi / talvipulkka vakioswingillä ja vähän laimeemmalla tekniikalla, mut katsotaan nyt paljon toi asuntoauto unelma rokottaa bujettia.

Tuli myös kysely rakennanko rahasta pelejä tulevaisuudessa ja jos hinnasta sopuun päästään, niin idea ei ole sinäänsä mahdoton. (Y)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 17.07.2015 18:01 
Avatar

Liittynyt: 21.09.2012 20:35
Uutta projua vaan tän jälkeen :D Omaan silmään tuli todella komee tästä (Y)


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 04.08.2015 11:44 

Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Ostajaehdokas katosti jonnekkin ja luppoaikaa vihdoin töistä saaneena pikkuedistystä saatu aikaseks :

- Oikea sivukoppa paikoilaan.
- Vilkut vaihdettu kokonaan pienempiin.
- Nopeusmittarin toimimattomuus / pyörittäjäongelma ratkastu eturenkaan laakerien keskityksellä (pyörittäjän istuu napaan nätisi). Samalla oikeni jarrulevyn linjaus satulaan nähden.
- Keulan esijännityspultit vaihdettu lyhyempiin ja takapään esijännitystä lisätty.

Todisteeksi pari kuvaa :

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Seuraavaksi polttelisi

- Tehokkaampi tekniikka

Jostain kumman syystä nälkä kasvanut, vaikka nelosen jaksaa nyt melkein vetää loppuun ennenkuin alkaa motarilla pieni woblaus :lol: Ohjausiskarin paikka?

Isompi syöttypuoli vaatis jo sitten 428 ketjuja ja rattaita + billtetti takanapaa myös = €€€

- Leveemmät (tubeless) vanteet ja (laadukkaat) matalaprofiilirenkaat tai ventytetyt 3.5 heidenaut.

Yli 80 vauhdissa ja reippaammissa kiihdytyksissä tuntuu alusta vähän antavan "periksi" varsinkin takapäästä. Pitäis tota kepspeedin swingin toleranssejä vähän tarkemmin syynätä tai sitten noiden heidenauden seinämävahvuus vähän liian pehmonen 2.75 vanteella, vaikka paineet tällähetkellä 2.75 bar takana.

- Etujarru

Hoitaa hommansa, tosin Aeroxin satulan sovitus ei iso lisähomma. Teräspunosletku tulis samalla vihdoin teetettyä ja kahvarungonkin vois vaihtaa parempaan. Mankin tangossa tosin nyt jo ongelmia saada kaasuhavalle tarpeeks tilaa.

- Madallus

Vielä kahen vaihdeilla tarvisko moiseen lähteä. Voisi aluksi kattoa paljon rengasprofiilin vaihto vaikuttaa asiaan. Pyritään välttämään jalkatappien vmäiset maahanosumiset pidemmissä kaarteissa :D

- Tarakka / kuormauskyky

Aidon mankin tarakka hakusessa ja tarvittaessa toi oma nykynen takavalon kera myyntiin. Etutarakkaa ei laadukkaan kromauksena takia viitsi laittaa kiinni, vois kokeilla lähteekö hiomalla vai pitääkö puhallutta ennen mustaksi maalaamista.

- Syksy / paskakelit & kikkailupolte

Polttelis ajaa, tosin jatkuva peseminen ei innostaisi = kakkosrunko mistä "rottamaisempi" luukki (tankki,penkki,takswingi,vanteet) ja miedompi tekniikka liukkaille keleille.

Tai sitten ostais vaan jonkun kakkosmopon millä voisi töihin luisutella pyöräteillä kurasuojien kera? :D Rottagorilla madallettuna, pidemmällä swingillä ja nappuloilla?

Jos joltakin löytyy myytäviä osia joita etin, voi yv:tä laittaa.


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 04.08.2015 13:21 

Liittynyt: 27.12.2013 15:25
80kmh woblaa :think: Voi johtua siittä jos takahaarukka on turhan letkee puslista, tai jos hiilostaa jonku rekan imussa tms tuulessa :lol: Mut jos haluu että on mukava ajaa isommilla vauheilla nii 10" alle ja ajettavuus paranee 100%. Ajokorkeuski tekee jänniä asioita ajettavuudelle samoin millaset renkaat siellä pyörii, itellä kiinan kumeilla 95kmh oli vauhtia nii pompotti nii pirusti että renkaat oli ilmassa XD. Kyllä tollee läpirakennettu pitäs olla ajettava 80kmh ku vakio piiskahonleiki on viel 100 vauhissa :lol:

_________________
a.k.a tuuppari

Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli viewtopic.php?f=2&t=20703

Honlei 201cc "fighter" kesä mopo viewtopic.php?f=3&t=21854

Monkey YX160 "Hell K" viewtopic.php?f=3&t=22702

https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 04.08.2015 13:27 
Avatar

Liittynyt: 27.12.2014 01:41
Paikkakunta: Hvesi
Minunkin manki menee 100kmh vauhtia kuin juna, vaikka on kiinanpaskavanne takana ja levipelti edessä matalaprofiileilla. Ei pompota yhtään, tekis mieli päästä kovempaa. :D Akselivälin pidennys auttaa myös, että vaikka +10 swingi ei olis paha tuolla satasen vauhdissa. (Y)

_________________
-Let the good times roll-
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewtopic.php?f=2&t=22126


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 04.08.2015 22:23 

Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Korjataas nyt hieman eli 80-120 "mittarinopeuksissa" ajettavuus täysin bueno ja menee kuin juna suoraan. Ei vatkaa eikä pompota (parhaimmat vanteet tähänmennessä rehellisesti mitä oon ajanu). Vasta nelonen tapissa (ei vielä mittarinopeutta otettu mut olettaisin 120 + 1cm yli asteikon) alkaa etunen vähän seilaamaan vaikka kyyryssä paiskoo menemään. Vissiin toi heidenaun 130 nopeusluokka vaan tulee vastaan? Pitää noi viralliset huiput kyllä gepsiin ottaa.

Todella paha ongelma tää vauhdinälkä, nyt vasta malttanu ajaa tolla 3 vaihteella "nätisti" taajamanopeuksia (50-70). Isommalla tekniikalla ja väleillä varmaan kakkosellakin pärjäis. Satasen vauhdeissa taas loppuu aerodynamiikka ja sitä kovemmat vauhdit on aika tuskallisia ilman katetta avokypärä ja rosvohuivi painaessa.

Tänään nostin paineet 3 bar:in nurkille ja totesin et toi Kepspeedin (Neulalaakeroitu, ei pusla) antaa vieläkin jostainsyystä sivuttaisväljyyttä eturattaan puolelta aika reippaasti :roll: vois kohta siirtyä vähän laadukkaampien alustaosien (g-craft) pariin, alkaa vähän kiukuttamaan tää kiinalaadun kanssa puljaaminen ja toleranssien jälkikorjaus. Kerrankin on kelejä ja ajoaika kortilla niin pitäis alkaa jotain s*****an prikkoja sovittelemaan swingin ja runkokiinnikkeen väliin..

Paha muutenkin kun nytten toi trialilla temppuilu maistunu vapaa ajalla, niin on alkanu tekemään mieli antaa happea kans Gorillalle paikoittain aika roimasti :D Pitää ehkä asappina ostaa käyttisruoska moiseen, ettei toi nhrc oo kohta aivan ruvella ja ketjut eturattaan ympärillä.


Ylös
Poissa Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 193 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com