YX 201cc monkey "fighter" - EVO 2.5

Monkey-projektit.
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja panda »

Nonii tänää onki niputettu sit koko päivä. Johdot vedin kaikki piiloon tankin alle, että tulee kliini lookki. Niitä ei näy kun parin cm pätkä magneetonkopasta ku tulee ilmansuodatin sopivasti eteen. Puola yms vedin kans uudestaa kokonaa, että saatii piiloo. Sit rengasta mottia sun muuta kiinni vaa tangon tanhuamisessa tuli ongelmia, kun T-pala o paksumpi mitä tangon kiinnikkeissä on kierrettä... Se nyt vähä jää sit sen takia kesken. No tommosta suunnilllee siittä on tulossa, eturengas, penkki ja tanko viel projektina ja tietenki vielä jotai pikku tuhertamista. Ihan jees kyllä ku akseliväli kasvo joku 10cm viimekesästä (Y)


Kuva

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut panda, 15.11.2016 20:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ZJ90
Viestit: 1063
Liittynyt: 27.12.2014 01:41
Paikkakunta: Hvesi

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja ZJ90 »

Onha tää ny härskillä tapaa hieno. (Y) Tosiaa hyvä ku tankki ja katteet tummaharmaalla. :think: Toivottavasti tulee jonkulaine etuloksu.
-Let the good times roll-
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=22126
Moniosaaja97
Viestit: 179
Liittynyt: 03.07.2014 00:16
Paikkakunta: Helsinki, Lohja
Viesti:

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja Moniosaaja97 »

Tässä on sitä jotain joka vetää puoleensa (Y) . Ai että kun saisi rakennettua vastaavanlaisen tekniikan omaan piikkimonkey-projuun mutta taitaa toistaiseksi jäädä haaveeksi. Mutta hieno vekotin omaan silmään :D . Mitäköhän tuon huippunopeus tulisi loppujenlopuksi olemaan?
Nykyiset:
Honda Monkey -99 (Käyttis)
Honda CRF50 -04
Solifer Export Thermomat -64
Mercedes Benz E320 STW -97
Suzuki DR650 RSE -92
Kazuma stunttimönkijä

Projektit:
Masai DB50 -08
Skyteam "Kevari" monkey -07
Skyteam monkey -11
Motovert 125cc -08

EX:
-Yamaha DT50 -05
-Skyteam Monkey -09
-Jincheng "black-rässi" Manki -04
-YCF Factory Pilot -12
-Mercedes Benz CE 230 -88

Vuodet vierivät mutta monkey-innostus ei lopu, päinvastoin, se kasvaa.
Ikä ei ole este.
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja panda »

Se on tarkotuski olla härski ja erikoinen, sopii tekniikan kans yhtee. Pelottaa ja ihmetyttää ku pelkästää näkee, saati kuulee kylillä rullailevan "Ei saatna, mikä helkkari toi on!? ny on karu pärrä! :O" Niitä se keräilee enimmäkseen missä kulkeeki :D Kylvää kauhua ja pahennusta, mitä enempi ni sen parempi :P Lokasuojaa itseasiassa mallailin eteen ja taakse, semmosta lähelle rengasta tulevaa sporttipyörän mallista. Eesä vaa mietityttää kun se tulee moottorin jäähytyksen eteen, sitä kun ei tämmösessä oo ikään liikaa... Eikä tuo omaan silmää oo paha ilmankaa ku ei siinä oo herran aikoihin ollukkaa. :think:

Huippunopeus on laskujen mukaan näillä välityksillä 140kmh samoilla tehoilla ku viimevuona, ei vaa päästy koittamaan ikää...Nyt ku enempi voimaa nii yli 140 pakko mennä.. 140kmh on minimi mikä ois ok ja 142kmh ois tyytyväinen, kaikki sen yli on plussaa.
Tomppa99
Viestit: 947
Liittynyt: 06.12.2013 20:14
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja Tomppa99 »

Tuu joskus amikselle "kylvämään kauhua" Kun etkös sää nivalasta oo :D
"Ei ole olemassa esteitä, on pelkkiä hidasteita"

Honda monkey -90 "Paranneltu orkkis"
ZJ90
Viestit: 1063
Liittynyt: 27.12.2014 01:41
Paikkakunta: Hvesi

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja ZJ90 »

Tätä ois kyllä makia päästä kokeilee. :P
-Let the good times roll-
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=22126
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja panda »

Juu nivalan amiksen ohi ajan melkee joka päivä, siellä pian pojilla valahtaa kura housuu ku käy pyörähtää. Sullaki menee opiskelut iha sivu suun ku tulee muuta mietittävää :D Ei muuta ku koittamaa vaa haastaan, se on varma että se otetaan vastaan ;) Sitä varten tuo on tehty. Pidetä joskus joku 4 miehe minimiitti ku otetaa bomba mukaa :D
ZJ90
Viestit: 1063
Liittynyt: 27.12.2014 01:41
Paikkakunta: Hvesi

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja ZJ90 »

Pittääkö tässä alkaa itekki moottorin vaihtoon ni pääsee sit syksyllä haastaan ku Nivalan amikselle meen. :D
-Let the good times roll-
Monkey
Zongshen Z125 HO
16-24 välit + Portattu kansi + R20 nokka + 26mm flat slide PWK + KP mäntä + Alakauttanen NHRC + Outter rotor kit= +15hp = 115km/h (kovempaa mennään vielä ;) )
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =2&t=22126
honkleibomba
Viestit: 497
Liittynyt: 10.02.2014 19:56
Paikkakunta: Galapakos saari

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja honkleibomba »

Mopo on komia ku morsian!
kride97
Viestit: 444
Liittynyt: 26.12.2013 11:53
Paikkakunta: Uusikaupunki

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja kride97 »

Todella hieno ja siisti fighter monkey (Y) Väritys sopii hyvin mopon tyyliin. 8)
Etutarakka ja takatarakka mankissa 6/5!

Menopelit: Honda "tavaramanki" vm.87
ex Saab 9-3 og 2.0t vm.2001
jarez
Viestit: 187
Liittynyt: 03.12.2006 19:03
Paikkakunta: Etelä
Viesti:

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja jarez »

Siististi cool kieltämättä :mrgreen: Vaimentimelle kannattaa joku kevyt panta vääntää ehkä. Yks oma putki irtos alkukäyrän hitsauksista kun vähän liikaa ohens hitsisaumaa alkukäyrän sisäpuolelta :D

Keulan vaihto teki ihmeitä ulkonäölle ja varmaan ajettavuudellekkin!
Tomppa99
Viestit: 947
Liittynyt: 06.12.2013 20:14
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja Tomppa99 »

panda kirjoitti:Juu nivalan amiksen ohi ajan melkee joka päivä, siellä pian pojilla valahtaa kura housuu ku käy pyörähtää. Sullaki menee opiskelut iha sivu suun ku tulee muuta mietittävää :D Ei muuta ku koittamaa vaa haastaan, se on varma että se otetaan vastaan ;) Sitä varten tuo on tehty. Pidetä joskus joku 4 miehe minimiitti ku otetaa bomba mukaa :D
Eei mee. :D Tuut jätättään kotari ja hussepojut. :wink:
"Ei ole olemassa esteitä, on pelkkiä hidasteita"

Honda monkey -90 "Paranneltu orkkis"
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja panda »

No tuo keula on kyll hyvä muutos tähän, tuli pidemmälle eteen tuo rengas/akseli nii on mukavempi ajaa ku ei oo nii äkkipikanen pitemmällä akselvälillä. Sitten vähä lisää painoa tuli samalla ni pysyy keula paremmin tiessä ja on vakaampi ajaa isoissa vauhdeissa, mukaan lukien ku viimekesänä keula jousti tasan ei yhtään ja lenkkasi kovassa jarrutuksessa, nyt siinä sentää on 3cm joustoo ja on sopivan pehemee (Y) 50mm isompi jaarulevyki tuli eteen, viel jos sais brembon satula/työsylinteri niinku Jaresillaki on. Tuo putki on kestäny nyt varmaa jo 5 vuotta ni eiköhän se vieläki kestä, vaik alkaa olee jo ehtoon puolella.

Luulis tuolla jo hussekotarit jäävän ku niitä piikkejä on pari kyykätty muutenki jo viimekesänä, jo 184cc jäi tommone tehari husseki. Tällä fighterilla jätättää kaverin yamaha yz250 ku tikku paskaa :lol: :mrgreen:
Väiski00
Viestit: 20
Liittynyt: 29.11.2015 16:13
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja Väiski00 »

(C) mites tuo käyttääntyy liikenteessä ja minkälaisen ajotuntuman tolla saa
Honda monkey -91

"Pienillä" virityksillä, mutta hyvällä maulla.
~55km/h näillä välityksillä.
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja panda »

No viimekesänä ainaki oli ihan hyvä ajaa, parhaiten suoriutuu matka-ajossa (90-110kmh) menee pehmeen tasasesti ilman kummempia ja matka taittuu rattosasti. Muutenki aivan oiva ku ei keuli, tärryytä eikä tee äkkiliikkeitä, luisunheittoki taittuu kätevästi. Sit pieneen pyörittelyyn ja liikkeelle lähtöön aivan paska :mrgreen: Tuo kytkin on sen verta vekkuli ja pitkät välit kai siihen vähä vaikuttaa. Sitä lukuunottamatta on ku unelma missä vois olla vähä enempi voimaa :think: Jos se tolla keulalla ja svingillä ois viel parempi, kun tuli painoa ja pituutta lisää.
Tokzz
Viestit: 2026
Liittynyt: 13.02.2010 21:26

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja Tokzz »

Ompas tämä häröllä tavalla tyylikäs peli 8) Tykkään :wink:
Hienoin ja UNIIKEIN Honda Monkey IKINÄ! & Honda Cr80/cr500
"Kierteet paskaks ja vähän takas"
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja panda »

Noni ja päivitystä... Kylältä piti käydä ostaa tosiaan uudet tangonkiinnikkeet, että sai tangon kiinni. Olivat vaa nii hirveen korkeet, että piti ottaa rälläkällä puolet pois nii alko näyttää hyvältä jo. Uuvet ketjutki tuli hommattua samalla reissulla nii pääsi jo suunnitteleen käynnistystä ekaa kertaa. Jalkatappiin pitäs hitsata tavaraa ku menny ihan joikkeliin.

Kuva

Sitten ollu ongelmaa vähä noitten ketjunkiristimien kans jotta ei käy vanhanaikaset nii laitoin jatkomutterit normaalien tilalle, viimekesänä ku kerran jos toisenki pettäny ketjun puolelta kierteet ku antanu rannetta :mrgreen: Sitten että pääse lipsumaan tuo kiristäjä urastaan pois niinku kävi kans parikertaa, nii laitoin 3mm paksut alustalaatat tuohon viel kaveriksi nii kyllä kestää antaa sikaa. Pikkuhiljaa paranee vaa paikojen kestävyys tehon tasolle. (Y)

Kuva

Uuvet ketjutki, vekkulin näköset kyllä nuo pitkät välit, kun etu ja taka rissa melkee saman kokoset :D Aluksi sillon varsinki tuli katteltua että ommmnnn, ompa pieni hampi ja ketju menee melkee suoraa linjaa eturattaalle. Asennuskaveriki näkyy taustalla, se repi mulle ketjupaketin auki ja lopuksi kävi viel nuolemalla tekeen diaknoosin, että ketjut on oikee asennettu. Tämä tarina on tosi, mitä lie ne on toho ketjurasvaa laittanu tehtaalla... :think: :lol:

Kuva

Sitte tuli vähä semmone suunnitelma, että laittas tupla coolerin tuohon ku tommone ylimääränen pikkujääähy tuolla pyörii. Alunperin oli tarkotus laittaa vaa yks iso tuohon sivulle, mutta nyt näin ku ei rahat riitä. Tein jo kaikki kiinnikkeet ja muut valmiiksi oottelemaan, että saa sopivat öljylähöt ja letkut ostettua. Molemmista vaa maalit pois pikku siistiminen toho pienee ja mustaa vähä päälle (Y)

Suunnittelua

Kuva

Nojo sitte oliki kaikki valmiina, vielä tarkistaa että kaikki paikat on kiinni ja tiukalla, öljyt moottorii ja polkee nuotttaaaaa lähteeköhän tuo vielä... Tovi aikaa ähistii ja sittehä se räjähti kaikilla yhellä pytyllä käymään, vähä tyhjäkäynnin kans pulmaa, pitää ostaa suutinsarja, että saa isomman TK suuttimen. Huomenna jälkikiristää kaikki ku kone on jäähtyny ja sit vasta näkee mikä on totuus ja miten hommat soi. Nyt tässä illala huomasin että kohokammion tiiviste vuotaa vähä ja kaasari oli vähä huonosti paikkallaan. Voimaahan tuossa tuntu olevan tallessa ku vähä kävi tiellä koittamassa, että toimii ees vähän. Lopuksi kuulosteltii ku yhteensä 402cc mankia kävi tyhjäkäyntiä lämpimässä tyynenrauhallisessa kesäillassa <3 on se vaa kaunista ja harvinaista tommonen...
Viimeksi muokannut panda, 15.11.2016 20:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mlgnikke
Viestit: 5
Liittynyt: 10.05.2016 23:23

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja Mlgnikke »

Tää tekniikka on jotai niin hienoo :twisted: ja kyllä toi loppu"mopo"kin räyhee on!
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja panda »

No nyt kävi huonotuuri vaa näitähän sattuu, tarkistellessa kaikki pultit ja mutteri tulee tarkastettua että kannessaki on öljyä. No kuivahan se oli ku kakku... sen vertaa oli öljyä mitä asennuksessa laittanu, sen kerran ku jättää öljyn lisäämisen kannen kautta ekastarttia varten, onneksi ei enempää tullu käytettyä eilen. Tarkistin sit öljyputket ja kanavat ettei oo tukossa, siellä kaikki hyvin eipä jääny enää vaihtoehtoja ku öljypumppu. Alakerta purkuun ja kuvat kertoo enempi ku tuhat sanaa. Eipä ihme että lämpeni nii nopsaa tyhjäkäynnillä ja cooleri oli kylmä, pientä epäilystä oli että kansi käy kuivana.

Kuva


En tiiä mikä tuonne välii on menny ku pumppuki pyöri niinku pitää eikä ite pumpussa ollu jälkiä, tänää kaverilta uus pumppu ja sit pitää kansi purkaa ja kattoo ettei siellä oo käyny pahasti (Y)

EDIT

Purin tuossa kannen illanpäälle ja tarkistin että kaikki on ok siellä, ei ollu käny kuinkaan ja säikähdyksellä selvittiin. Pelkkiä lämpöjälkiä vaan oli tullu keinuihin ja nokkaan eikä näkyny tai tuntunu sormilla yhtään mitään naarmuja tai kulumia missään.

Kuvasssa näyttää että ois jääny jälkiä, mutta ne vaa hioutunu himmeemmäksi kosketuspinnoilta.

Kuva

Uuden rattaan sain kaverin pumpusta kun se kiikutti koko lohkon mukanaan, samalla varastin siittä ohjuriholkit ja uudet pumpun kiinnityspultit :mrgreen:

Kuva

Uuven karhia ratas puhistetussa ja tarkistetussa pumpussa

Kuva

Tuossa pumppua jumppaillessa tuli kytkinki purettua ja katottua ku heilu nii paljon, shimmailin sit 0,25 prikalla sen vähä tukevammaksi rattaan ja laakerin välistä. Ois voinu jonku 0,50 laittaa vaa eipä ollu ku tuo yks joka siihen oli sopiva.
Sit kasasin yläkerran ja kytkimen vaa kesken jäi vesisateen takia nii pitää huomenna iskostaa pumppu kii ja laittaa romut kasaan jos keli sallii, jos ei salli nii sit toine rutjake tallista ulos nii alkaa sallimaan. Tälläkertaa vois laittaa ne öljyt sisää sieltä kannen kautta... (C)
Viimeksi muokannut panda, 15.11.2016 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja panda »

Hirveetä suutinjumppaa ollu nyt lähinnä kun saanu öljypumpumpun toimimaan, ja kannen tienoilta kuuluu inhottavaa sirinäää mikä vois olla venttiilin kosketus mäntään. Säädettävän nokkapyörän tein tuohon ku jako oli puolihammasta pielessä, arvelin sen korjaavan tuon siritys ongelmanki kun venttiili kerkee mennä alta pois. Lämpimänä moottori toimii niinku ennenki mutta käyntiin saamine on nii työlästä että ei mitää järkee, kukaa jaksa tommosta 10000:1 puristuksia vastaa potkia tuntia käyntii, että pääsee ajamaan. :lol: Saatiin siittä jollaki ihmeellä jopa pääsuutin poikki ku jumppailtiin tovi, keulaan laitoin myös öljyt ja ilmasin tuossa nii alko jo toimimaan paremmin. Tänää laitoin myös jarrusylinterin ja jarrusatulan paikalleen, seki oli ahdas nii piti työstää satulasta pois vähä tavaraa, että renkuli mahtu pyörimään. Huomenna kysellä wandamotorilta, että onko niillä sopivia suuttimia tohon vai meneekö tilaus hommiksi.

Siinä tyttäret nätisti oottelee jo kesän ajoja (C)

Kuva
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja panda »

Dodih, tullu viikko hifisteltyä vähä joka paikkaa moposta että kaikki on viimesen päälle. Missää ei oo välyksiä ja kaikki kilinät sun muut on eliminoitu, väheni mopon ääni varmaa puolella näillä toimenpiteillä :lol: Vähä kaikki kahvat, vivut, änkkä ja pilipalit ollu vaa nakattuna paikalleen, ilman mitää kumivaimetimia tai muuten vaa löyhällä että värinästä helissy.

Säädettävällä nokkapyörällä ei ollu vaikutusta naputukseen, muutenki se tuntu kuuluvan aluksi vasta ku kone lämpenee nykyää kuuluu kokoajan. Viel kansi irti kerran ja varmistaa, jos on osumaa nii nyt testilenkin jälkee ainaki näkyy jälkiä. Suuttimetki löyty sopivat suoraa kaupasta ni ei tarvinu lähtee tilaan, viel ois parannettavaa vaa ainaha noissa on, paremmin se toimii ku viimekesänä kun pikku pyörittelyki on jo helppoa.

Nojoo testilenkillä tuli käynnistymisongelma, se johtuu ilmeisesti tulpasta kun ei suostu antaa kunnon kipinää ku on vähä karstassa ku kone on rikkaalla. Puhistaa nii toimii ja käy ku unelma, käydä ostaa uus tulppa jos tuo on vaa ehtioo puolella. Uudella keulalla ja svingillä ajettavuus on aivan loistava, huomattava ero viimekesään . Ajo on tasasta ja pehmeetä sekä mutkii pystyy tulla paljon kovempaa, viimevuonna tuntu että menee mehtää ku vähä kovempaa koitti :D nyt ei ollu hetkeekään epävarmaa oloa. Sit tuo kapikammion huohotin lähti irti enkä huomannu nii lykäs puolilitraa öljyä sit vaatteille ja pitkin mopoo :lol: Nyt siinä on normaali öljytuikku. Juu voimaa ja rähinää piisaaa enempi ku tarviikaa, taivas varjele mikä tuomiopäivän värkki sitä onnki rakenettu :shock: :roll:
kride97
Viestit: 444
Liittynyt: 26.12.2013 11:53
Paikkakunta: Uusikaupunki

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja kride97 »

Hyvältä näyttää ja kuulostaa :smoke: Milloin tulee ajovideota? :D
Etutarakka ja takatarakka mankissa 6/5!

Menopelit: Honda "tavaramanki" vm.87
ex Saab 9-3 og 2.0t vm.2001
kride97
Viestit: 444
Liittynyt: 26.12.2013 11:53
Paikkakunta: Uusikaupunki

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja kride97 »

Hyvältä näyttää ja kuulostaa 8) Milloin tulee ajovideota? :D
Etutarakka ja takatarakka mankissa 6/5!

Menopelit: Honda "tavaramanki" vm.87
ex Saab 9-3 og 2.0t vm.2001
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja panda »

Oon mä jo kuvannu pätkiä mut jostai syystä tuli nii huonolaatusia ett poistin ne kokonaa... Paikallaan vähä käyntiä ja kaasuttelua + pikku suddailua. Eilen sain jopa chestmountin, että saa paremman kulman videoihin. Näkyy sit stongaa jne että ei oo nii tylsän näkönen ja näkee sit miten paljo tuo ruopii, elää ja hakee perää sivulle ku ajelee. Saa jonkilaisen kuvan ja käsityksen minkälainen tappovehje tuo on mankiksi. Kypärässä ku on ollu kiinni, nii näkyy vaa maisemaa ja kuuluu vähä ääniä ni ei niistä nää yhtään miten se elää oikeesti perseen alla, sitämukaa ku annostelee herkkua oikeella kädellä :twisted: Pitäs viel saada nopeusmittari siihe näkyy jotenki, ku ois tuo piikkimankin 0-120hm/h mittari :think:
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Honlei 201cc "fighter" kesä mopo. EVO II

Viesti Kirjoittaja panda »

Dodih, tänää tullu vähä projektoitua pitkästä aikaa. Asentelin tänää tuo toisen öljycoolerin hollillee, ja kävin ostaa banjot ja letkut. Kehtaa antaa vähä enempiki sikaa :think:

Noi Oor banjopultit oli näköjää vähä sinne päin, jännä ku ei sillo asennusvaiheessa huomannu, no kuitenki öljuletkujen ja muitten banjojen jne sisähalkasia on 4mm ja niissä pulteissa on kaksi poistoreikää jotka on 2,5mm. Oor pulteissa taasen oli 3mm kanava ja vaan 1kpl 2mm poistoreikiä ja nämä pultit on justiin viel lähtöpuolella lohkossa, joten aika paljon rajottanu tuota öljyn virtausta coolerille. Porasin pulttien kanavat 4mm ja tein toisen poistoreijän sekä suurensin ne 3mm, että ei ainakaa sieltä ahista öljyn kulkua enää.

Kuva

Näytti että tuli öljynvaihtoki tarpeeseen...

Kuva

Romut paikallaa ja nyt ollaa sit tuplacoolerilla varustettuna, parempi väri viel nakkoo päälle joskus. Tärkein nyt että sai ees homman toimiin.

Kuva

Kuva

Juu ja mopua ei oo sit pesty 1,5kk ku ei oo ajettukka ku 3 kertaa koko kesänä. :lol: Vähä tuntuu et veto loppuis yläkierroksilla, pitää koittaa nokkaa säätää vähä ja kaasaria lopuksi jos ei kummene.
Viimeksi muokannut panda, 15.11.2016 21:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin