YX 201cc monkey "fighter" - EVO 2.5
Lähetetty: 11.03.2015 15:27
Eliikkäs ajattelin huvin ja urheilun vuoksi iskostaa topiccia moottorin läjäämisestä, kattoo sit ketä edes kiinnostaa Parivuotta sitten ostin gen3 yx160 moottorin, kerkesi oleen parikuukautta rungossa kiinni vaikka kytkin luisti aika raakasti.(rungosta tulee ehkä erikseen topikkia) Talveksi sit purkuun ja kantta paremmaksi, muutenki zekkaa että kaikki on ok ja mitä se on syöny, jäykemmät kytkinjouset vaihdettii samalla. Kesä ajeltii sit sillä, voimaa piisasi jotenki epäilyttävän paljon... no, viikon verran ainaki Loppukesästä siihen kutiteltii vielä seuraavaa kesää aatelle imukaula, pwk 30mm D-slide powerjetillä. Säädöt oli vähä nii ja näin mut huippuja keräsi kyllä enempi, ja vääntöäki tuntu olevan hippasen lisää. Alko laatikkokin loppu kesästä vähän temppuilla ja rattaan palanen löytyi magneetti propusta, öljyn vaihdossa.
Tommonen siittä siunaantu
Lyhkäsiä testin pätkiä kesältä https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... t0H_PFg9KA
Sitten talvella tuli tilausta akunarille ja OORacelle. oorilta tuli 67mm sylinterisarja 5mm patilla, vaihteisto, banjoja yms muuta kilkettä, Akunarilta putki, kansi, nokka, kytkintä, kaasari... jne
Eli 67mm sylinteri ja 57mm isku = 200.96ccm
Ja siittä nyt ois tarkotus alkaa mutustelemaan tänne
Akunarin paketti, sylinteri lähti kaverille kohtuu hintaan. OOR paketista en kuvaa ottanut edes.
Nojoo, kone sitten purkuun ja kattoo mitä se oli syöny, rikkaalla oli käyny ja kolmosvaihteesta oli tullu vähän huonokuntonen...
Sit piti koittaaa meneekö sylinteri suoraan lohkoihin... no eipä tietenkää menny
Sitte vinku soimaan ja avartaa lohkoja ja parituntia huutamista...
...Ja hups sinne se sujahti vittulematta
Sitten lohkot puhtaaksi kunnolla metalli törystä ja alkaa suunnittelemaan vaihdelaatikkoa. senki joutui parikertaa pureskeleen ku ei vaihteet toiminu ja muutenki pyöri nahkeesti... Epäilyksenä oli yks shimmilevy liikaa, no sen otti pois ja vaihteet toimii paremmin ku ikinä koskaa. Mut pitihän se viel kasata kerran väärin viel että sai purkaa
Oor gen3 vahvistettu vaihteisto ja uus siirtäjä.
Lohkot putsattuna ja tarkistettuna.
Sit romut nakattuna sisää, ne sentää meni ilman muokkaamisia
Ja päivän lopputulos, siittä jatketaan...
Tommonen siittä siunaantu
Lyhkäsiä testin pätkiä kesältä https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... t0H_PFg9KA
Sitten talvella tuli tilausta akunarille ja OORacelle. oorilta tuli 67mm sylinterisarja 5mm patilla, vaihteisto, banjoja yms muuta kilkettä, Akunarilta putki, kansi, nokka, kytkintä, kaasari... jne
Eli 67mm sylinteri ja 57mm isku = 200.96ccm
Ja siittä nyt ois tarkotus alkaa mutustelemaan tänne
Akunarin paketti, sylinteri lähti kaverille kohtuu hintaan. OOR paketista en kuvaa ottanut edes.
Nojoo, kone sitten purkuun ja kattoo mitä se oli syöny, rikkaalla oli käyny ja kolmosvaihteesta oli tullu vähän huonokuntonen...
Sit piti koittaaa meneekö sylinteri suoraan lohkoihin... no eipä tietenkää menny
Sitte vinku soimaan ja avartaa lohkoja ja parituntia huutamista...
...Ja hups sinne se sujahti vittulematta
Sitten lohkot puhtaaksi kunnolla metalli törystä ja alkaa suunnittelemaan vaihdelaatikkoa. senki joutui parikertaa pureskeleen ku ei vaihteet toiminu ja muutenki pyöri nahkeesti... Epäilyksenä oli yks shimmilevy liikaa, no sen otti pois ja vaihteet toimii paremmin ku ikinä koskaa. Mut pitihän se viel kasata kerran väärin viel että sai purkaa
Oor gen3 vahvistettu vaihteisto ja uus siirtäjä.
Lohkot putsattuna ja tarkistettuna.
Sit romut nakattuna sisää, ne sentää meni ilman muokkaamisia
Ja päivän lopputulos, siittä jatketaan...