Tänään on 18.01.2018 07:00


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Alueen säännöt


Ohjeet kuvien lisäämiseen!



Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Monkey Z50J -84 entisöinti
ViestiLähetetty: 28.02.2017 18:26 
Avatar

Liittynyt: 24.08.2015 06:09
Paikkakunta: Ylivieska
Tällä kertaa työnalle hieman vanhempaa mallia.

Myyjän mukaan kyseessä oli 80-81 vuoden "traktori" malli. Kaikki mopon pisteosat siihen viittasivatkin, mutta totuus paljastui brandtilta, kun tein runkonumerokyselyn. Sieltä kerrottiin, että runko on vuosimallia 1984. Pieni pettymyshän sen oli, mutta minkäs teet.

Entisöin mopon nyt sitten siis rungon mukaan, eli ei tule traktorimalli, vaan puna/oranssi väri, normaalit pyöreäreikäiset vanteet ja "isommat" jarrut. Lähes kaikki tämän vuotiset ja tällä värityksellä olevat on sitä mallia, jossa on mustia pisteosia kuten ohjaustanko, pakoputken yläsuoja, etuvalokehys. Näin ajelin tämänkin tehdä. Lisäksi sininen penkinpäällinen.
Alkuperäinen värikoodi on R120 Blaze red ja löysin jo maalikaupan, joka voi sekoittaa alkuperäistä sävyä.


Lähtökohta on melkoinen romukasa. Pelkässä rungossakin on korjattavaa melko paljon. Ainakin jarrupolkimen tappi on oijottava tai vaihdettava, takaiskareiden kiinntysakseli on vaihdettava, sekä ohjaustangon stoppari oikaistava. Lisäksi pienempää ruhjetta on. Myös etuvalonkorvat on melko mutkalla. Romukamaa on myös tankki ja penkki.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Traktorin takavaloteline hitsattu runkoon kiinni. :x

Kuva

Kuva

Joku kyläseppä ilmeisesti opetellut mopoon hitsaamista, kun vaihdevipu sekä käynnistyspoljin on hitsattu akseleihin kiinni.

Kuva

Kuva

Kuva

Varamoottori.

Kuva



Mopon mukana tuli myös yksi kappale traktorin vanne + pieni jarrurumpu. Traktorin osat laitan varastoon. Mukana tuli myös toinen moottorin alakerta.

Käytettyjen osien ostoslista:

-Pyöreäreikäiset vannteet (löytyi varastosta)
-Puolarin "pyöreämmät" isot jarrurummut+jarrukilvet (takarumpu puuttuu, eturumpu + kilvet 2kpl tilattu)
-Puolarin normaali ohjaustanko, ilman kiinteää jarrukahvan paikkaa (ostettu)
-Lokasuojat (etunen löytyi varastosta, takaloksu ostettu)
-Ehjä tankki (ostettu)
-Penkin pohjarauta (etsinnässä)
-Etuvalokoppa (etsinnässä)
-Kaasukahva ja valokatkaisinrungot tankoon (etsinnässä)
-Takavalorauta + valo (löytyi varastosta)
-Ehjät suorat takaiskarit löytyi myös omasta varastosta ja ne kunnostan tähän.

Lisäksi uutta osaa täytyy hankkia iso kasa, mutta ne sitten pikkuhiljaa myöhemmin.

Kaikki nippelitieto kyseiseen vuosimalliin on tervetullutta, sekä risut ja ruusut myös kuunnellaan. :)

_________________
Monkeyt -97, -94, -84, -83, -78

Honda alkuperäisosat: http://www.motokellari.fi


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 28.02.2017 19:17 
Avatar

Liittynyt: 26.12.2013 11:53
Paikkakunta: Uusikaupunki
Katos, kolmas manki jo (Y) Hyvä aloitusviesti ja hyvä, että jatkat mankiharrastusta. Aihio on kyllä karun näköinen, mutta kyllä tuosta vielä saa hyvän ja siistin mankin. Minkä hintainen tämä manki oli ? Lisää päivityksiä odotellessa. 8)

_________________
Etutarakka ja takatarakka mankissa 6/5!

Menopelit: Honda "tavaramanki" vm.87
Saab 9-3 og 2.0t vm.2001


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 28.02.2017 22:17 
Avatar

Liittynyt: 24.08.2015 06:09
Paikkakunta: Ylivieska
450e. Annoin sen mitä pyysikin, kun ostajia oli kuulemma kymmeniä. Olihan se kuvissa vähän paremman näköinen mutta koitetaan jonkulainen tehdä. :lol:

_________________
Monkeyt -97, -94, -84, -83, -78

Honda alkuperäisosat: http://www.motokellari.fi


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 01.03.2017 00:54 
Avatar

Liittynyt: 02.04.2014 21:19
Hyvä tästä vielä tulee (Y) Itselläkin työn alla samanlainen, tosin mustalla rungolla ja swingillä.

_________________
En tajua miks kaikki sanoo mankeja hyviksi koska se on huijausta. Ne on parhaita

YouTube kanava:https://www.youtube.com/channel/UCJDRLgpVQepKDFzjCUFRUtw


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 06.03.2017 18:09 

Liittynyt: 30.11.2016 21:44
No niin.

Onko tämä semmoinen kromiton? Sellainen on itsellä työn alla.

Mikäs kauppa tekee maalin?


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 06.03.2017 21:10 
Avatar

Liittynyt: 24.08.2015 06:09
Paikkakunta: Ylivieska
Rocla kirjoitti:
No niin.

Onko tämä semmoinen kromiton? Sellainen on itsellä työn alla.

Mikäs kauppa tekee maalin?

Juurikin semmoinen tästä olisi tulossa.
Maalit otan varmaankin Ylivieskan 1 varaosakeskuksesta. Hopea nh35 löytyy vesimassana, mutta r120 punaista lupailivat liuotinvärinä, eli luultavasti sitä otan. Cromax valmistajalta löytyi siis kaava.
Vianorin standoxilta löytyi myös vesimassan kaava.

_________________
Monkeyt -97, -94, -84, -83, -78

Honda alkuperäisosat: http://www.motokellari.fi


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 07.03.2017 10:54 

Liittynyt: 31.01.2015 15:59
Hienoa työtä, hyvät kuvat ja mukava lukea. Jatka samaan malliin!


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 10.03.2017 23:19 
Avatar

Liittynyt: 24.08.2015 06:09
Paikkakunta: Ylivieska
Mitään isompaa ei vielä ole tapahtunut, kun runkokin on vielä korjaamatta. Joitain yksittäisiä osia olen kuitenkin aina ohimennen hieronut maalausvalmiiksi.

Pyöreäreikäisen vannesarjan näin joskus halvalla netissä myynnissä ja nehän hyödynsin tähän, kun varastossa vastaan tulivat. Kunto näissä oli melko hyvä, mutta ruostetta ja pientä painaumaa tietysti oli, vanhat kun ovat. Joskus jo uudelleen maalattukin.

Kuva

Kuva

Prässillä painelin muutamat painaumat pois.
Kuva

Voitelin lautaset maalinpoistoaineella. Arvelin, että helpottaa hieman puhtaaksi puhallusta, mutta ei siitä kyllä juurikaan apua ollut.

Kuva

Hiekalla lähtee. 8)

Kuva

Kuva

Puhalletulle pinnalle ruiskutin 2-k epoksipohjamaalin.

Kuva

Kuva

Epoksin päälle tein tarvittavat viimeistelykittaukset. Kaikki pienetkin virheet koitin korjata, etteivät näy valmiista pinnasta sitten.

Kuva

Varmuuden vuoksi vedin pohjatöiden jälkeen pintaan vielä toisen kerroksen epoksia. Vanteilla kun paha tapa ollut ruostua ajan saatossa. Epoksin päälle tuli vielä lisäksi 2-k trotonin hiontapohjamaali, että eiköhän pohjamaalit nyt riitä.

Kuva

Kuva

Varastosta löysin myös ehjät hyvät takaiskarit, jotka ajattelin tähän mopoon käyttää. Iskarit osiksi ja hiekkapuhallukseen. Iskarin varsissakin oli melko paljon jälkiä ja nirhaumia joten pohjustusta nekin tarvitsivat. Olin ajatellut korjauttavani ne tig hitsarilla, mutta se ei suostunu näitä hitsaamaan. Arveli, että voivat olla mitä vain sekamateriaalia ja hitsaus voi epäonnistua. Niimpä käytin jo aiemmin hyväksi havaittua korjausainetta, eli kemiallista metallia. Tarttuu puhallettuun pintaan kuin tauti.

Kuva

Hiomakapulalla + P120 paperilla muotoilu.

Kuva

Kuva

Pohjamaalasin iskarit epoksilla. Pohjamaali paljasti vielä muutamat pienet kolot jotka fiksasin hienokitillä ja lopuksi vielä hiontamaali päälle.

Kuva

Kuva

Jousille myös puhallus, epoksipohja + hiontamaali.

Kuva

Uusi jarrupolkimiakaan ei enään saa, mutta taas kerran varastosta löytyi kunnostettavissa oleva jarrupedaali. Mutkallahan sekin oli niin kuin arvata saattoi. Kaasupilleillä vähän lämpöä jotta sai suoraksi.

Kuva

Kuva

Hiekkapuhallus ja lasikuitukitilä raakakittaus sekä hienokitillä viimeistely.

Kuva

Kuva

Epoksipohjamaali alle ja pintaan matta/silkinhohtomusta.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

_________________
Monkeyt -97, -94, -84, -83, -78

Honda alkuperäisosat: http://www.motokellari.fi


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 11.03.2017 10:34 

Liittynyt: 20.10.2011 20:50
Tuo kemiallinenmetalli on toimivaa täyteainetta noissa paikoissa. Mg-koppaa tms vähäistä mitä ei uskalla hitsata.


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 11.03.2017 16:51 
Avatar

Liittynyt: 26.12.2013 11:53
Paikkakunta: Uusikaupunki
Tarkkaa ja hyvää työtä (Y) Joo, tuo maalinpoisto ei aina toimi ja tuntuu, että se sotkee enemmän kuin poistaa maalia. Pulverimaaliin ei toiminut, kun itse kokeilin maalinpoistoa vanteisiin. :?

_________________
Etutarakka ja takatarakka mankissa 6/5!

Menopelit: Honda "tavaramanki" vm.87
Saab 9-3 og 2.0t vm.2001


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 29.03.2017 21:42 
Avatar

Liittynyt: 24.08.2015 06:09
Paikkakunta: Ylivieska
Kaikenlaista edistystä on tapahtunut, mutta ei ole ollut aikaa päivitellä.

Rungossa oli melko paljon korjattavaa. Takaiskareiden yläpään akseli oli hitsailtu pilalle, sekä jarrupolkimen akseli oli kierossa. Tuttu metallimies sorvasi uudet osat ja hitsasi ne paikalleen. Jälki mielestäni erittäin hyvä. Uudet osat valmistettiin työkaluteräksestä sorvaamalla.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva


Ostin kasan osia, jossa oli muunmuassa kunnostuskelpoinen puolarin tankki. Puhalsin tankin puhtaaksi ja etuosasta paljastui melko iso lommo. Lommo oli sen verran terävä, ettei sitä oikein saanut oijottua, joten kolo täytettiin koritinalla.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Joutuihan tankkia tinauksen jälkeen vielä kittaamaankin, kun siellä täällä oli pientä sanomista.

Kuva

Kuva

Kuva

Käytettynä löytyi myös ehjät puolarin jarrurummut sekä kilvet. Näihinkin hiekkapuhallus ja epoksimaalaus. Pohjamaalauksen jälkeen kittasin kaikki pienimmätkin virheet pois.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Puhallettu ja epoksimaalattuja osia.

Kuva

Käytettynä tuli myös ehjä hyvä kromattu tanko sekä etuvalokehus löytyi iteltäni. Päätin kokeilla kromiosien maalausta ja aika näyttää miten kestävät. Hiekalla karhennus ja epoksit pohjalle.

Kuva

Kuva

Etupään lampunkorvat oli aivan helvetin solmussa, mutta niistäkin sai oikomalla ja leipomalla vielä hyvät.

Kuva

Tori.fi:stä löytyi erinomainen jalkatappirunko jossa myös vanhanmallin seisontatuki. Yksi parhaista ostoksia mitä olen tehnyt. Tämä on ilmeisesti joskus kasattu uusista alkuperäisosista, kun jouset ja kaikki hilppeet oli hondan. Maali näissä orkkis osissa on aivan onneton, joten maalaukseen sekin meni tietenkin. :lol:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ensimmäinen osatilauskin saapui, vaikkakin vielä puolet jäi jälkitoimitukseen. Paljon ruuveja ja pultteja, akselit, tangonkiristimet, teleskooppien holkit, pölysuojat + pikkunippeleitä, sisä ja päällyrenkaat, johtosarja ja käynnistyspoljin. Poljin on mopo-sportin tarvike, mutta on tismalleen alkuperäistä vastaava, vain väärän värinen, joten maalaan myös sen.

Kuva

Kuva

Kuva

Torin kautta löytyi luotettavalta myyjältä myös pitreplican valmistama päällinen. 8)

Kuva

_________________
Monkeyt -97, -94, -84, -83, -78

Honda alkuperäisosat: http://www.motokellari.fi


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 30.03.2017 16:39 
Avatar

Liittynyt: 17.04.2014 15:22
Siistiä tekemistä! Mitähän varten tuo seisontatuen kyljessä oleva härpäke siinä on?

_________________
Honda Monkey '89 Orkkis Kuvia

Skyteam Monkey 72cc '13 Kuvia


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 30.03.2017 17:55 
Avatar

Liittynyt: 24.08.2015 06:09
Paikkakunta: Ylivieska
kiipap kirjoitti:
Siistiä tekemistä! Mitähän varten tuo seisontatuen kyljessä oleva härpäke siinä on?

Tuota kumiosaa itsekki oon miettiny, enkä ole keksiny sille tarkoitusta. Näyttäs vielä saavan sitäkin osaa uutena. :roll:

_________________
Monkeyt -97, -94, -84, -83, -78

Honda alkuperäisosat: http://www.motokellari.fi


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 30.03.2017 18:21 

Liittynyt: 18.07.2015 20:21
Paikkakunta: Nivala/Oulu
Oisko se silleen, että se helpottaa mopon pystyssä pysymistä pehmeellä alustalla :think:

_________________
"Kyky on se mitä pystyt tekemään, motivaatio määrää sen mitä teet, asenne ratkaisee kuinka hyvin teet sen!"

Ex. Honda Monkey Punamusta -91
Tivoli Monkey -90
Honda Monkey Mustavalko välimalli -87


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 30.03.2017 18:42 
Avatar

Liittynyt: 17.04.2014 15:22
Tai sitten jos sen on tarkoitus suojata takahaarukan pintaa kun se on ylhäällä jolloin haarukka saattaa hinkata polkimeen

_________________
Honda Monkey '89 Orkkis Kuvia

Skyteam Monkey 72cc '13 Kuvia


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 17.04.2017 09:42 
Avatar

Liittynyt: 24.08.2015 06:09
Paikkakunta: Ylivieska
Rungon korjaaja teki vielä yhden korjauksen, nimittäin takahaarukan akselinpesä rungosta oli kulunut soikeaksi ja haarukassa tuntui useamman millin välys. Homma hoitui poraamalla ja asentamalla reikään sopivan kokoinen holkki.

Kuva

Rungon sain hiekkapuhallettua puhtaaksi ja seuraavana pohjamaalia perään. Takahaarukkaan pitää tehdä vielä yksi korjaus ennen kuin pääsee sitä puhaltamaan ja maalaamaan.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Vanhojen hondan muovien uudelleen maalaus ei meinannut onnistua sitten niin ei yhtään mitenkään. Meni useita sivukoppia pilalle kun aina, erilaisista pohjamaaleista huolimatta, kiehui vanhat maalit alla. Tämän viimeisen sivukopan vedin raa'asti hiekkapuhaltimella täysin puhtaaksi vanhoista maaleista ja sen päälle pari kerrosta 2k hiontapohjamaalia, jolla sai pinnan tasaiseksi.

Kuva

Takavalorauta löytyi omasta osakasasta, josta oikomalla ja hitsaamalla sai vielä hyvän. Raudan sivuun joskus jyrsitty reijät tarakan kiinnitystä varten.

Kuva

Hionta ja hiekkapuhallus.

Kuva

Muutamia osiakin tuli jälkitoimituksesta. Pääsiäisen aikaan kerkesin myös välihioa kaikki hiontapohjamaalatut osat, joten nyt pääsee vetämään iskarit, vanteet, jarrut ja kytkinposken hopeaan pintamaaliin. Myös ohjaustanko ja etuvalonkehys on pohjustettu valmiiksi ja niihin tulossa puolikiiltävä musta maalaus, niin kuin tähän vuosimalliin kuuluupi.

Kuva

_________________
Monkeyt -97, -94, -84, -83, -78

Honda alkuperäisosat: http://www.motokellari.fi


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 28.04.2017 12:36 
Avatar

Liittynyt: 11.07.2013 10:22
Paikkakunta: Turku
hienoa (C)

_________________
Laatu korvaa määrän
Ruisku hakkaa kaiken maailman spraypullot 100-0. -Jonke


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 20.06.2017 10:10 
Avatar

Liittynyt: 24.08.2015 06:09
Paikkakunta: Ylivieska
Huhtikuun lopulla sain maalattua kaikki hopeat osat valmiiksi, niin tässä niistä muutama kuva. Sen jälkeen ei honda ole edennyt mihikään. Koko kesä meneekin tehdessä muita projekteja, joten tätä luultavasti jatketaan sitten syksymmällä taas.

Pohjana 2k epoksi sekä 2k hiontapohjamaali.

Kuva

Kuva

Kuva

Hondan alkuperäinen cloud silver ja muutama kerros 2k autolakkaa, joka sekoitettu puolikiiltäväksi. Kuvissa pinta vielä märkä, niin siksi näyttää täyskiiltävälle.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Tässä osat kuivina, jolloin kiiltoa on sopivasti kadonnut. Vieläkin hieman liikaa kiiltoa alkuperäiseen, mutta annetaan olla näin.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

_________________
Monkeyt -97, -94, -84, -83, -78

Honda alkuperäisosat: http://www.motokellari.fi


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 02.07.2017 08:26 

Liittynyt: 10.09.2016 15:14
Hurjan näköinen peli, ostettaessa !! Käynnistinkampi oli varsinainen viritys.

Paljon olet tehnyt Monkeyn eteen (Y)

_________________
Z50 1978


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 23.10.2017 21:22 
Avatar

Liittynyt: 24.08.2015 06:09
Paikkakunta: Ylivieska
Tervehdys pitkästä aikaa!
Kesä meni taas muissa hommissa ja mopoon en kerennyt koskea oikeastaan ollenkaan. Nyt on hilut taas kaivettu esille ja syys-lokakuun aikana sain kaikki runko osat pintamaalattua valmiiksi.
Tankki ja kaikki muovit on edelleen pintamaalaamatta, koska ne ajattelin käydä kaverin kammiossa maalaamassa. Runko-osissa ei pienet roskat näy kellekkään niin ne maalasin työpaikallani.

Osakasan mukana tuli uusi alkuperäinen stanley koppa.

Kuva

Mattaus ja hiontaväri, myös sisäpuolelle.

Kuva

Kaikki osat hiontavärissä. Välihionta oli melko kova työ. :think:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Rungon R120 blaze red värin sai sekoitettua Cromax liuotinvärimassana alkuperäisen kaavan mukaan. Pinta viimeistelty Cromaxin vr1120 lakalla.

Kuva

Kuva

Kuva

Tässä vuosimallissa ei ole kromiosia ollenkaan, vaan ne on korvattu mustalla, siis tangot ja kaikki pakoputken lämpösuojat ja etuvalonkehys sekä polkimet.
Nämä osat tein vanhoista kromatuista osista, joista karhensin pinnan hiekkapuhalluksella ja pohjamaalasin asianmukaisilla aineilla ja pintamaalasin Normadur 65 HS polyuretaanimaalilla, sävy ral9005. Pinnasta tuli juuri semmoinen kuin pitikin eli puolikiiltävä. Lopputulokseen olen enemmän kuin tyytyväinen. 8)

Kuva

Kuva

Kuva

Jotain valmistakin viimein havaittavissa.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Penkin uusi pehmuste tuli erään tuttavan avustuksella muistaakseni jenkeistä. Kuvissa päällinen vielä kiristämättä ja kiinnittämättä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Uusilla alkuperäiskengillä kasaan.

Kuva

Vanteet myöskin nyt nipussa uusilla sisä ja päällyrenkailla, pulteilla ja muttereilla sekä laakereilla ja stefalla. Takahammasratas on hondan alkuperäinen, mutta uudemman mallin joten 3 piikkiä liian pieni. Se vaihtuu vielä myöhemmin 45 piikkiseen kunhan löydän jonkun hienon rattaan.

Kuva

Appiukko teki hienon löydön Juthbackan markkinoilta. Puolarin alkuperäinen uusi valokatkaisinrunko, joka moposta puuttui kokonaan. Hintakin oli miltei ilmainen. :D

Kuva

Kuva

Käytettynä löytyi ehjä puolarin kaasukahvarunko joka myös puuttui kokonaan minulta. Tässä pieni ero uuden mallin runkoon, joten ne sekoittaa helposti. Tämän saa hiomalla ja kiilloittamalla uudenveroiseksi.

Kuva

Sitten vielä pieni loppukevennys, kun sai niin halvalla.. Herkkuina uudenmallin vaihdepoljin, käynnistyspoljin, puolarin seisontatuki, etuvalokoppa ja paljon pientä nippeliä joita ei enään mistään uutena saa.

Kuva

_________________
Monkeyt -97, -94, -84, -83, -78

Honda alkuperäisosat: http://www.motokellari.fi


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.01.2018 09:24 

Liittynyt: 12.09.2017 13:22
Khai trương căn hộ mẫu Dream Home Riverside

Ngày 13/1, căn hộ mẫu của dự án Khu cao
ốc ven sông Dream Home Riverside Q8 sẽ ra mắt tại KDC Phú Lợi, phường 7, quận 8, TP HCM.


Chủ đầu tư Nhà Mơ cho biết, dù mới công bố thông báo từ ba tuần trước, Dream Home Riverside đã được nhiều khách hàng đón nhận. Theo đó, với mức giá vừa túi tiền, vị trí kết nối thuận lợi, tiện ích nội khu cao cấp, thiết kế căn hộ sáng dạ và được phát triển bởi chủ đầu tư uy tín, dự án trở thành điểm nóng thị trường.
[center][center]Kuva[/center]

[color=#333333]Căn hộ mẫu Khu cao ốc ven sông Dream Home Riverside do Công ty cổ phần Nhà Mơ làm chủ đầu tư và đơn vị tiếp thị phân phối độc quyền là Công ty cổ phần dịch vụ bất động sản Danh Khôi - DKRS sẽ ra mắt vào ngày 13/1.



Tận dụng lợi thế ven sông, chủ đầu tư đã phát triển dự án theo ý tưởng căn hộ vừa là nơi ở vừa là nơi nghỉ dưỡng, tận hưởng cuộc sống.

Dream Home Riverside có hệ thống tiện ích đẳng cấp, đồng bộ như công viên Paradise Park, quảng trường nước Water Square, sảnh đón Emerald Riverview Hall, khu thương mại Diamond Center Mall, hồ bơi Tropics Pools, Panorama Gym, Spa.

Dự án cũng gồm khu vui chơi trẻ em Rainbow Land, khu Café trên không Sky Coffee, vườn thiền trên không Zen Garden... giúp cư dân tận hưởng cuộc sống, thanh bình bên người thân, bạn bè.
[center][center]Kuva[/center]

Hồ bơi Tropics Pools của dự án Dream Home Riverside.


Dream Home Riverside tọa lạc trên hai mặt tiền đường lớn Nguyễn Văn Linh - Phạm Thế Hiển. Từ đây, cư dân có thể chuyển di đến Phú Mỹ Hưng, chợ Bến thành, quận 5, quận 6, quận 11 trong 10 đến 15 phút chạy xe.

Theo chủ đầu tư, ngoài lợi thế trên, dự án cũng được đánh giá cao về tiềm năng gia tăng giá trị khi đón đầu nhiều dự án hạ tầng trọng điểm. Đó là đường Trịnh Quang Nghị được mở rộng thành 40m kết hợp vị trí liền kề Nguyễn Văn Linh; đai 2, cầu Phú Định và cầu Bình Tiên hình thành sẽ là đòn bẩy cho toàn khu vực.

Bên cạnh cơ sở hạ tầng giao thông, các chương trình chỉnh trang đô thị như di dời dân cư sống trên và ven bờ Nam của Kênh Đôi, di dời hơn 26.000 dân dọc tuyến đường Phạm Thế Hiển đang được ưu tiên giúp quận 8 trở thành khu vực sầm uất, phát triển.

Tại Dream Home Riverside, 100% căn hộ đều là căn góc với hai phòng ngủ, hai nhà vệ sinh, khai phá tối đa các yếu tố như hướng gió, ánh sáng tự nhiên. Ngoài ra, dự án được xây dựng theo phong cách châu Âu sang trọng, hiện đại, tạo nét nổi bật cho khu tây nam Sài Gòn.
[center][center]Kuva[/center]

Đăng ký quam quan căn hộ mẫu qua Hotline: 0906 9393 21, 0906 9393 62. [color=#004f8b]website.[/color]


Sở hữu nhiều điểm cộng nhưng dự án có mức giá cạnh tranh, từ 1,1 tỷ đồng một căn hai phòng ngủ, hai nhà vệ sinh.

Ông Nguyễn Tri Nhân, Chủ tịch HĐQT Công ty Nhà Mơ chia sẻ, thành công của doanh nghiệp không đo lường bằng số lượng sản phẩm bán ra mà chính là mức độ ưng ý của cư dân khi họ nhận nhà để ở. Nhờ vậy, mỗi dự án mới của Nhà Mơ luôn có số lượng lớn khách hàng cũ giới thiệu người quen vào mua.

Ông cho biết thêm, dự án Dream Home Residence có mức thanh khoản cao, sinh lợi trên dưới 300 triệu đồng một căn và đang chuẩn bị bàn giao nhà.

Mới đây, Nhà Mơ đã trở thành đối tác chiến lược toàn diện của Tập đoàn The Global Group (Nhật Bản) cùng đầu tư phát triển dự án Dream Home Palace tại quận 8.
[right]Thế Đan[/right][/center][/center][/center]
[/color]


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 13.01.2018 21:27 

Liittynyt: 20.10.2011 20:50
Suomennos edelliseen:

Myy tämä minulle niin saat vaihdossa hyvän hotellin (Y)


Ylös
Poissa Profiili  
 
ViestiLähetetty: 18.01.2018 01:46 

Liittynyt: 27.12.2013 15:25
Ai shaakeli ku tulee nättiä 8)

_________________
a.k.a tuuppari

Honlei 03 50cc lintta yms ralli peli viewtopic.php?f=2&t=20703

Honlei 201cc "fighter" kesä mopo viewtopic.php?f=3&t=21854

Monkey YX160 "Hell K" viewtopic.php?f=3&t=22702

https://www.youtube.com/channel/UCI0xRS ... 9KA/videos


Ylös
Poissa Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com