Wiikkis kirjoitti:Rumasti (rehellisesti) sanottuna nämä vehkeet ovat pääsääntöisesti julmetun rumia. Halvalla yritetty väkisin tehdä hienoa, niin eihän siitä mitään tule. Myöskään Honda-merkkien ja osien käyttö kiinanosien lomassa huonosti sovitettuna ei tunnu luonnolliselta.
Tämäkin yksilö on mielestäni jopa rumempi kuin kaupasta ostettu vakio. Miinuspuolina ehdottomasti karvanopat ja nuo ah niin ihanat liekkitarrat, joita on tavaratalojen hyllyillä riippumassa tottunut näkemään. Toki niitä amisten autoistakin löytyy. Sopivat erittäin harvaan paikkaan, ja tähänkään eivät (minun mielestäni) sovi.
Sen lisäksi, että uudet iskunvaimentimet näyttäisivät hyvältä, ne parantavat huomattavasti ajotuntumaa oikein valittuna, joten niitä suosittelen myös.
Tarkoitus ei ollut loukata, eikä kommentti ollut mitenkään henkilökohtainen. Täysin ajokkia arvioiva viesti, pahoittelen sen karkeutta.
EDIT: Ainiin, mitä vuosimallia tämä on? Ja mikä ihme kuristustoteutus oli tuo alkuviestissä kertomasi "kaasukahvan kääntymisen esto ruuvi", oliko tehtaalta tullessaan?
Itsekin olen sitä mieltä, että nämä baotianit ja honleit ovat erittäin rumia mopoja. Mopoon on tulossa vielä paljon muutoksia ja muuta ja siksi en alkaisi vielä arvostelemaan ulkonäköä, sillä se ei ole läheskään valmiudessa.
Karvanopat on ihan läpällä laitettu ja ne voisi kyllä tosiaan ottaa pois.

Myös liekkitarrat lähtevät menemään kun tankkikin jossain kohtaa vaihtuu. Olet oikeassa siinä että mopo on ruma ja olen itsekin tällä hetkellä vähän samaa mieltä, mutta ulkonäkö tulee tosiaankin muuttumaan vielä olennaisesti...
Vuosimalli on 08 ja kuristus on kaasu kahvan "katteen" yläosassa oleva ruuvi joka estää HUOMATTAVASTI kaasukahvan kääntymistä. Tiedon tästä sain liikkestä, jolta tämän mopon ostin kysymällä, että missä tässä mopossa on kuristukset ja sieltä vastattiin ettei 08 mallissa ole muuta kuin se kaasukahvan esto ruuvi.
PS. Olet muuten ensimmäinen joka on sanonut tätä mopoa rumaksi.