Tänään on 14.12.2017 18:19


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Alueen säännöt


Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!



Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 379 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Mankin ahtaminen
ViestiLähetetty: 04.02.2017 00:38 

Liittynyt: 28.03.2006 17:54
Olisi tällainen ongelma tuon koneen kanssa. Kyseessä Blow trough asennus ja yritän ahtimelle tulevaa imuilmaa rajoittaa läpällä joka aukeaa _heti kun kaasukahvaa vääntää.

Ongelman vain on se että kone sammuu samantien kun kaasuun koskee. Läppä auki kaasutellessa toimii myös hyvin. Toimisiko "boost bottle" gason välivarastona ahdetussa tai mitä sitä keksisi?


Viimeksi muokannut pe3k päivämäärä 04.12.2017 13:25, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mankin ahtaminen
ViestiLähetetty: 12.10.2017 21:10 
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Avatar

Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa
Mitäs jos poraat läppään pienen reiän ettei se sulje ihan täysin virtausta?


törmäsin tälläiseen:

https://www.aliexpress.com/store/produc ... 73307.html?

Isohan toi taitaa mankiin kyllä olla...

_________________
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mankin ahtaminen
ViestiLähetetty: 06.11.2017 15:41 

Liittynyt: 16.10.2017 21:46
SuckTrough viritelmästä puheenollen onko porukat saanu bensan riittämään kaasarin kupissa kun on kierroksia ja ahtoja päällä? Turbo kuiteskin imee aika vauhdilla sitä bensakaasuseosta ja bensaa uskosin menevän normaalia vauhdikkaammin. Että alanko jo pientä bensapumppua virittelemään tohon vai meniskö vapaavirtauksella pikkuahdoilla?


Ylös
Poissa Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Mankin ahtaminen
ViestiLähetetty: 04.12.2017 13:24 

Liittynyt: 28.03.2006 17:54
Kurri kirjoitti:"mitäs jos poraat läppään pienen reiän ettei se sulje ihan täysin virtausta?"

Eipä auta kun oli jo reikä jätetty, jota vielä muokattiin ilman tulosta.
Hommasin myös pari kiinan sulkuläppäryypyllä varustettua kiihdytyspumpullista kaasaria.
Noiden säätäminen on tuskaa kun on niin raskas polkea käyntiin että käynnistyspoljin taipuu eikä ole perussäätöjä käymiselle vielä löytynyt.

Startille yritin keksiä paikaa mutta pitäisi magneeton vauhtipyörän pintaan saada ketjulle paikka, enkä tiedä onko se mahdollista. Tai sitten tehdä ulkopuolinen rullastartti.

On vähän turhauttavaa kun pyörä kyllä toimisi normi kaasarilla muuten hyvin mutta se meteli tyhjäkäynnin ollessa päälle 2.5k on liikaa.

Tuossa kova setti: https://rideapart.com/articles/worlds-f ... onkey-bike


Ylös
Poissa Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 379 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 12, 13, 14, 15, 16

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com