Apua osien suhteen (Skytea Monkey viritys)

Moottorin viritys.
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
biledani
Viestit: 1
Liittynyt: 29.05.2017 12:46

Apua osien suhteen (Skytea Monkey viritys)

Viesti Kirjoittaja biledani »

Morjens, en itse tiedä kauheesti virityksestä, mutta olen kiinnostunut siitä ja haluan saada mankini kulkemaan.

Olisiko teillä ehdotuksia sen suhteen, mitä osia kannattaisi hankkia jotka sekä tuovat jonkin sortin tehoa/vääntöä ja ovat kuitenkin järkevän hintaisia.

Tällä hetkellä käytössä on Skyteam Monkey jossa on kuriton imukaula ja vapari ilmanputsari. Välit ollaan vaihtamassa piakkoin.

Eli olisiko esimerkiksi kaasarin tms vaihto järkevää, ja minkälainen kannattaisi ostaa? Antakaa vaan suosituksia!

Pahoittelut siitä etten vielä itse tiedä näistä paljoa :D

Edit: mulla on siis kaveri joka auttaa asennuksessa ym, eli homma ei ole menossa pieleen, hän vaan suositteli kysymään esim. Täältä
panda
Viestit: 820
Liittynyt: 27.12.2013 15:25

Re: Apua osien suhteen (Skytea Monkey viritys)

Viesti Kirjoittaja panda »

Yx160 on hyvä hinta/laatusuhteeltan jos haluaa saada mankin ees vähä kulkemaan. Ei se sittenkää kiihy sen kummemmin ku normaali henkilöauto :D
Ekk
Viestit: 132
Liittynyt: 11.10.2015 20:15

Re: Apua osien suhteen (Skytea Monkey viritys)

Viesti Kirjoittaja Ekk »

Panda täällä heti huutelemassa.... :lol:
Aika halvalla saa 85cc sarjan joka käy suoraan vakiokannen alle. Tähän välitykset+kaasari niin ollaan jo vakioderbien eellä.
http://mbfmoto.com/home/2051-sylinterisarja-85cc.html
kauha
Viestit: 2
Liittynyt: 26.05.2017 17:04
Paikkakunta: Lahti

Re: Apua osien suhteen (Skytea Monkey viritys)

Viesti Kirjoittaja kauha »

Kaasuttimessa jos haluaa säästää niin kiinalaiset ajavat asiansa. Katso esimerkiksi Aliexpress. Toimii hyvin 73cc kanssa.
Vastaa Viestiin