Virityssylinterit
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
-
- Viestit: 274
- Liittynyt: 20.09.2005 22:32
- Paikkakunta: Lahti/Hollola
No vähä miten sen nyt ottaa. Jos haluais noi 125cc koneet menemään, niin se kansi sitä vauhtia kyllä rajottaa. Kulkeehan noi koneet noillakin kansilla ihan kiitettävästi, mutta vahvasti olen sitä mieltä että venat vois olla vaikka noi 26/23mmJuuzmo kirjoitti:No ei noi nyt niin kovit pienet ole, piikkinelareissaki o jotai +-26/23mm venat..Uhtuan Parooni kirjoitti:Mutta niissä kun on venttiilitkin aivan liian pienet. Ite ku avartelin tuosta 125cc (ei tosin skyteam) kantta niin imu oli 23mm ja pako 20mm
Forum rules (säännöstö)
Tuolla olisi kuvia mankista (vanhoja, talvi rojekti menossa) :
http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 09/cat/500
Tuolla olisi kuvia mankista (vanhoja, talvi rojekti menossa) :
http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 09/cat/500
-
- Viestit: 76
- Liittynyt: 08.06.2006 14:20
- Paikkakunta: Lappeenranta
3-venanen kansi on ihan turha. Se on vaan semmonen sekasikiö. Suoraan vaan DOHC neliventtiilikansi.Juuzmo kirjoitti:Sanoisin et 125cc koneeseen sellanen 3 venttiili kansi, niin on aikas näpsäkkä varmastidukes- kirjoitti:no mikä motti kannattais hankkii jos haluis iha maksimitehot 125cc 4T koneest irti..? tai voisko siihe vaihtaa jonku Daxin kisa kannen tai jtn et olis asia niin ettää halki poikki ja pinoon?
Hah, ei kyllä mitenkään irtoa mitään kahtatoista heppaa niistä ainakaan vakiona Ehkä sitten kun hankkii vähän viripalikkaa niihin. Jonkun 100kmh vissiin kulkee vakiona ;oJuuzmo kirjoitti:Joku liike väitti että 12hp irtoais (unissaan), mut jossain halvemmissa minicrosseis o sama kone ja 5-6kw ilmotettudukes- kirjoitti:onks ducarin koneet tehokkaita ku näin oon käsittäny?
-
- Viestit: 348
- Liittynyt: 21.09.2005 07:29
Zapperslam kirjoitti:
mites toi 72cc sarja tuolt motorpowerilt, tuleeko siihe kaikki nokkakaselit ja sun muut hilpeet mukaan... paitsi kaasari
Juu oon kysynytkin sitä, kansi on sivulätkiä ja nokkaratasta vaille täydellinen kait, mutta ei ne osannu sanoo minkä vuotisen nokkaratas siihen käy.Jonke kirjoitti:
Ei muutakun e-mailia motorpowerille vaan Wink
Modaamalla siihen varmaan menee mikä tahansa mutta ajotus voi olla vaikee saada kohilleen ?[/quote]
Viimeksi muokannut Ihmepoika, 19.12.2006 23:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manki Projekti -> http://www.monkeyt.net/foorumi/viewtopic.php?t=1242
Kuvat -> http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 52/cat/500
Kuvat -> http://www.motot.net/galleria/showgalle ... 52/cat/500
Niinhän ne lupaa, mut ainaki tommone mistä luvattiin 12hp/100km/h otti 75 derbin mittariin, ja jää kiihdytykses yht tehokkaalle mut 2 kertaa painavammalle piikilleJonke kirjoitti:Hah, ei kyllä mitenkään irtoa mitään kahtatoista heppaa niistä ainakaan vakiona Ehkä sitten kun hankkii vähän viripalikkaa niihin. Jonkun 100kmh vissiin kulkee vakiona ;oJuuzmo kirjoitti:Joku liike väitti että 12hp irtoais (unissaan), mut jossain halvemmissa minicrosseis o sama kone ja 5-6kw ilmotettu
Mahtaiskohan sopia suoraan uudenmallin manaan: http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=495 ?
Eiköhän.jupppe kirjoitti:Mahtaiskohan sopia suoraan uudenmallin manaan: http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=495 ?
onko noissa moposportin ja emc:n 72cc pytyissä tai männissä mitään eroo,tarkotan nyt tuota 87- vuosimalleille tarkotettua. Ja käykö ne suoraan skyteamin 50cc koneeseen?
Virit:
Skyteamin 50cc moottori
17/11mm deni kaasari
15/35 välit
Powerfilter
tehari
Huiput n.65km/h
Kuvia!
Skyteamin 50cc moottori
17/11mm deni kaasari
15/35 välit
Powerfilter
tehari
Huiput n.65km/h
Kuvia!
Apu olisi nyt tarpeen. Elikkä tänään kokeilin pistää 72cc sylinteriä uudenmallin männällä uudenmaliin kannen kanssa. Kolmella alatiivisteellä nokkaketju vielä riitti mutta venttiilit ottivat rajusti kiinni mäntään. Eli onko pakko lähteä muokkaamaan mäntää tai hommaamaan vanhanmallin kantta? Ja eikös männän "IN" merkki pitäisi olla yläpuolella?
Yrität laittaa vielä tiivisteitä, tai suurennat venttiilientaskuja männästä.jupppe kirjoitti:Apu olisi nyt tarpeen. Elikkä tänään kokeilin pistää 72cc sylinteriä uudenmallin männällä uudenmaliin kannen kanssa. Kolmella alatiivisteellä nokkaketju vielä riitti mutta venttiilit ottivat rajusti kiinni mäntään. Eli onko pakko lähteä muokkaamaan mäntää tai hommaamaan vanhanmallin kantta? Ja eikös männän "IN" merkki pitäisi olla yläpuolella?
Kumpi noista siis kannattis tilata?Ja pitääkö tiivisteitä laittaa lisää siihen väliin?Mulla 50cc skyteam moottori. Vai meneekö ihan suoraan että ei ees hakkaa venoihin?Janecky92 kirjoitti:onko noissa moposportin ja emc:n 72cc pytyissä tai männissä mitään eroo,tarkotan nyt tuota 87- vuosimalleille tarkotettua. Ja käykö ne suoraan skyteamin 50cc koneeseen?
Virit:
Skyteamin 50cc moottori
17/11mm deni kaasari
15/35 välit
Powerfilter
tehari
Huiput n.65km/h
Kuvia!
Skyteamin 50cc moottori
17/11mm deni kaasari
15/35 välit
Powerfilter
tehari
Huiput n.65km/h
Kuvia!
Mulla oli sama homma, Hoitui venttiilitaskujen syventämisellä ja 2mm alumiinista tehdyllä alapään koropalalla...jupppe kirjoitti:Apu olisi nyt tarpeen. Elikkä tänään kokeilin pistää 72cc sylinteriä uudenmallin männällä uudenmaliin kannen kanssa. Kolmella alatiivisteellä nokkaketju vielä riitti mutta venttiilit ottivat rajusti kiinni mäntään. Eli onko pakko lähteä muokkaamaan mäntää tai hommaamaan vanhanmallin kantta? Ja eikös männän "IN" merkki pitäisi olla yläpuolella?
Eipä pysty laittamaan oikeastaan 3 alatiivaria enempää. Ite laitoin 3 alatiivaria virinokan kanssa ni se oli ihan hirveä homma vetää sitä et sai laitettua nokkarattaan kiinni. Eli nokkaketju ei taida riittää useamman alatiivarin kanssa.
Teho korvaa taidon.
Audi Club Finland
Audi Club Finland