Sivu 1/82

Virityssylinterit

Lähetetty: 23.05.2006 10:32
Kirjoittaja earseeni
Aiheeseen liittyvää keskustelua!!

-Otsikko -Jones

Lähetetty: 27.05.2006 23:06
Kirjoittaja Löpö
Semmosta kysyisin että eikös Jinchengiin käy -86 eli vanhanmallin 72cc-pyttysarja? Ajattelin että vois kesäksi ehkä hankkia vähän lisää kulkua tuohon mopoon :) .

Lähetetty: 28.05.2006 21:05
Kirjoittaja Redline
Käy mutta osta sitte laadukas. Valumöntit ei tahdo kestää. Alumiini on paree,

Lähetetty: 24.06.2006 17:27
Kirjoittaja earseeni
Eikös skyteamin koneeseen mee manan pytty, mutta kumpi malli uus vai vanha?

Lähetetty: 25.06.2006 18:28
Kirjoittaja 4k1
- Vanhempiin jinkkuihin ym kiinanihmeisiin joissa on puoliautomaattkone, niin niihin käy samat pytyt ja männät kuin vanhempiin, vm <-86 mankeihin

- Uudempiin peleihin joista löytyy käsikytkin -> uudemman mallin mankin mäntä, eli lyhyt.

Lähetetty: 27.06.2006 14:49
Kirjoittaja earseeni
ok

Lähetetty: 28.06.2006 19:52
Kirjoittaja Redline
4k1 kirjoitti:- Vanhempiin jinkkuihin ym kiinanihmeisiin joissa on puoliautomaattkone, niin niihin käy samat pytyt ja männät kuin vanhempiin, vm <-86 mankeihin

- Uudempiin peleihin joista löytyy käsikytkin -> uudemman mallin mankin mäntä, eli lyhyt.
Ja muuten 4v, manuaali jinkus, on vanhanmallinen mäntä.

Lähetetty: 30.06.2006 17:35
Kirjoittaja Monttu
Hei!

Tartteeko kanteen tai muutenkaan yläkertaan tehdä mitään muita muutoksia jos laittaa vm.87- 73cc pytyn uudenmallin mankiin uudenmallin männällä kuin se parin alatiivisteen laittaminen?

Lähetetty: 02.07.2006 11:31
Kirjoittaja earseeni
Monttu kirjoitti:Hei!

Tartteeko kanteen tai muutenkaan yläkertaan tehdä mitään muita muutoksia jos laittaa vm.87- 73cc pytyn uudenmallin mankiin uudenmallin männällä kuin se parin alatiivisteen laittaminen?
eipähän se mitäää muuta tartte ku ne ala tiivarit!!!

Lähetetty: 02.07.2006 17:26
Kirjoittaja 4k1
Redline kirjoitti:
4k1 kirjoitti:- Vanhempiin jinkkuihin ym kiinanihmeisiin joissa on puoliautomaattkone, niin niihin käy samat pytyt ja männät kuin vanhempiin, vm <-86 mankeihin

- Uudempiin peleihin joista löytyy käsikytkin -> uudemman mallin mankin mäntä, eli lyhyt.
Ja muuten 4v, manuaali jinkus, on vanhanmallinen mäntä.
Varma kans?
Noh näissä kiinanihme 4v manuaaleissa on ainakin tuo matala uudenmallin mäntä.... Tilasin nimittäin motorpowerista itelleni vanhanmallin mäntää, niin sanoivat vaan että ei meillä ole kuin noita uudemman mallin mäntiä, että semmonen löytyy näistä honleista ym.

Lähetetty: 27.07.2006 14:17
Kirjoittaja dukes-
sellane kysymys olis et ku oon vaihtamas uudenmallin avarrettuun kanteen 72cc tä ni tarviiks sinne monta tiivistettä väliin et menee tai pitääks venataskui syventää et menee?

Lähetetty: 27.07.2006 18:21
Kirjoittaja mika_master
edelleenkin se riippuu ihan männästä.

Lähetetty: 28.07.2006 00:14
Kirjoittaja dukes-
aa sori se on D.R.P n mäntä...?

Lähetetty: 28.07.2006 13:04
Kirjoittaja Redline
Mikä niistä, Malliltaan?
Uudenmallin mäntä?
uudenmallin kupumäntä?
vanhanmallinmäntä?

Lähetetty: 28.07.2006 16:51
Kirjoittaja Löpö
4k1 kirjoitti:
Redline kirjoitti: Ja muuten 4v, manuaali jinkus, on vanhanmallinen mäntä.
Varma kans?
Noh näissä kiinanihme 4v manuaaleissa on ainakin tuo matala uudenmallin mäntä.... Tilasin nimittäin motorpowerista itelleni vanhanmallin mäntää, niin sanoivat vaan että ei meillä ole kuin noita uudemman mallin mäntiä, että semmonen löytyy näistä honleista ym.
Varma on! :) Ainakin mun Jinkussa, eli -05 ja 4 vaihteinen käsikytkin, on vanhanmallin mäntä.

Lähetetty: 29.07.2006 01:41
Kirjoittaja mar-ski
Redline kirjoitti:Mikä niistä, Malliltaan?
Uudenmallin mäntä?
uudenmallin kupumäntä?
vanhanmallinmäntä?
uudenmallin mäntä ilman kupua

Lähetetty: 02.08.2006 22:33
Kirjoittaja hentry
käykö tämmönen yhdistelmä: vanhanmallin kansi, 72cc vanhanmallin männällä ja uudenmallin kone? eli siis pitääkö olla uuden vai vanhanmallin mäntä?

Lähetetty: 02.08.2006 22:48
Kirjoittaja JUR1
hentry kirjoitti:käykö tämmönen yhdistelmä: vanhanmallin kansi, 72cc vanhanmallin männällä ja uudenmallin kone? eli siis pitääkö olla uuden vai vanhanmallin mäntä?
Muistaakseni pitäis toimia tuon yhdistelmän, koska alakerralla ei niin väliä korjatkaa jos olen väärässä

Lähetetty: 02.08.2006 23:37
Kirjoittaja Uhtuan Parooni
JUR1 kirjoitti:
hentry kirjoitti:käykö tämmönen yhdistelmä: vanhanmallin kansi, 72cc vanhanmallin männällä ja uudenmallin kone? eli siis pitääkö olla uuden vai vanhanmallin mäntä?
Muistaakseni pitäis toimia tuon yhdistelmän, koska alakerralla ei niin väliä korjatkaa jos olen väärässä
Mun käsittääkseni mulla on toi yhdistelmä ja uudenmallin mäntä.

Lähetetty: 03.08.2006 16:36
Kirjoittaja hentry
Uhtuan Parooni kirjoitti:
JUR1 kirjoitti:Muistaakseni pitäis toimia tuon yhdistelmän, koska alakerralla ei niin väliä korjatkaa jos olen väärässä
Mun käsittääkseni mulla on toi yhdistelmä ja uudenmallin mäntä.
kumpikohan mäntä se sitten pitäs olla, ku oon tilaamassa nyt tota 72cc, ni ois hyvä tietää... :roll:

Lähetetty: 03.08.2006 19:06
Kirjoittaja JUR1
No jos on vanhan mallin kansi niin eikös sitten pitäis olla myös vanhan mallin mäntä? Vai miten, nyt kiinnostais itteäkin tietää?

Lähetetty: 03.08.2006 19:25
Kirjoittaja hentry
niin itekki aatelin aluks...eikö kukaan tiedä?

Lähetetty: 03.08.2006 21:36
Kirjoittaja Uhtuan Parooni
Siis. Uudenmallinalakerta,vanhakansi,72cc UUDELLA männällä
Vanhanmallinalakerta,vanhakansi,72cc VANHALLA männällä

Tietty variaatioita voi kokeilla esim. tohon ekaan yhdistelmään vanhamäntä, mitä on rankasti muokattu jne..
Korjatkaa jos olen aivan väärässä noiden sopivuuksien suhteen. :wink:

Lähetetty: 05.08.2006 02:11
Kirjoittaja mika_master
Uuteen alakertaan _aina_ uudenmallinen mäntä. :wink: Muuten joutuu korottaan pyttyä 2mm. Silloin täytyy myös vaihtaa pitempi nokkaketju, joka jää väkisin liian löysälle. Tai toinen vaihtoehto on tietysti ostaa vanhan mallinen sarja ja sorvata mäntä kokonaan uusiksi. Kummassakaan vaihtoehdossa ei oo vaan mitään järkeä. :wink:

Lähetetty: 08.08.2006 12:27
Kirjoittaja pikkuensio
Onko eurocilindro tehnyt joskus mankiin 73 pyttyjä? sattu löytymään semmonen tuolta tallista yks päivä...