Underi

Asia neon-valoista hopperin keulaan.
AlekZi
Viestit: 33
Liittynyt: 07.08.2010 13:22

Underi

Viesti Kirjoittaja AlekZi »

Kun en tällaista topiccia löytänä, nii pistin pystyy iha omastaki mielenkiinnosta.

Eli siis, millasta underii ootte väsänny sinne manztskelin alle ?? Itellä pikku projuna ois sellanen rakentaa, mutta perhana ku en keksi miten sen sais kiinni sinne järkevästi..
Mulla on siis jincheng vakiopenkki. Kuvioidusta alumiinista tein jo yhen tossa muutama kuukaus takaperin muttaku yritin sitä sinne penkin sivuilla oleviin ruuvinreikiin laittaa ni se lörpötti siinä takavalon kohalla pahasti. Tämä koska en saanu sotä sinne kii
Eli mites sen sais järkevästi :?:

:EDIT: Tein topicin koska edellisessä kerrottiin mistä underi kantsii tehä ja että sen saa 4:llä ruuvilla kiinni. Haluisin tietää miten sen saa kiinni siihe vakiopenkkii ku se penkin teräs on nii ohutta :s
Viimeksi muokannut AlekZi, 21.09.2011 20:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ARMOTONTA JYYSTÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Jombe
Moderaattori
Viestit: 2356
Liittynyt: 13.12.2009 19:47
Paikkakunta: Piikkiö

Re: Underi

Viesti Kirjoittaja Jombe »

Ilmeisesti sinä tarkoitat jotain pellinpalasta tms. mitä laitetaan penkin alle kuten topppsulla ja Kääkällä. Itse olen tottunut puhumaan underista silloin kuin enskoissa tai miksei mankeissa on runkoa myöden menevä "lokari", joka ei siis ole lokari. Suojaa lähinnä runkoa ja konetta kuralta.

Pahoittelen OT:tä , koska vastausta itse kysymykseesi en tiedä.
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
AlekZi
Viestit: 33
Liittynyt: 07.08.2010 13:22

Re: Underi

Viesti Kirjoittaja AlekZi »

Juu kyllä samanlainen ku kääkällä, eli se on tavallaan penkin pohja joka on alumiininen
ARMOTONTA JYYSTÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
T0by
Vip-käyttäjä
Viestit: 1600
Liittynyt: 25.07.2010 00:54
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Underi

Viesti Kirjoittaja T0by »

No kai nyt vähän osaat käyttää mielikuvitustasi, esim popniiteillä tai puuruuveilla kun poraa penkinrunkoon sopivan reijän. Liimaa kiinni?
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
AlekZi
Viestit: 33
Liittynyt: 07.08.2010 13:22

Re: Underi

Viesti Kirjoittaja AlekZi »

Juu no popniitit ois hyvä idea, puuruuvit tai muut ruuvit mitkä poraa vaa läpi ni ei pysy itkemällä tai syvällä uskollakaa :D
ARMOTONTA JYYSTÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
T0by
Vip-käyttäjä
Viestit: 1600
Liittynyt: 25.07.2010 00:54
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Underi

Viesti Kirjoittaja T0by »

No ihan varmasti pysyy kun mulla on siellä takana puuruuveillä kiinni se levy.
Ja eihän missään mitään järkeä kuitenkaan ole niin turha sitä näissäkään asioissa
AlekZi
Viestit: 33
Liittynyt: 07.08.2010 13:22

Re: Underi

Viesti Kirjoittaja AlekZi »

Jjjeeeep. Underiprojekti hylätty koska penkin pohja irti ja pitöö hommata uus penkki ennnen undertailihaaveita :D
Eli jos kellää ei kysyttävää, lukottakaa pois =)
ARMOTONTA JYYSTÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
OsKu84
Viestit: 11
Liittynyt: 09.12.2014 00:33

Re: Underi

Viesti Kirjoittaja OsKu84 »

Miten pitkä se väli on missä takalokari on kiinni ku aattelin tehä semmosen suoran siit underista ja teen takavalolle ja kilvelle paikan
Vastaa Viestiin