Ohjaustangot

Asia neon-valoista hopperin keulaan.

Minkälainen ohjaustanko?

Vakio,uudenmallin
314
55%
Vakio,vanhanmallin
56
10%
Isompi kuin vakio
114
20%
Pienempi kuin vakio
87
15%
 
Ääniä yhteensä: 571

jojjo
Viestit: 476
Liittynyt: 10.11.2008 16:32

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja jojjo »

mistä sais vakio uuden mallin tangon korkusia kromi tankoja joissa ois se väli putki?? =)
Jericho
Viestit: 700
Liittynyt: 30.03.2009 21:36

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Jericho »

Monkeybikeen kannattaa suunnata katse, minulta löytyy sieltä Kitacon kromi tanko irrotettavalla välitangolla ja on aika vakio kokonen. Muualtakin varmasti löytyy, selailet vaan... Riippuu kuinka samanlainen tulee olla.
En tiedä miten onnistus esim Timeless tangon osto, sitten Nitro Morssilla siitä eloksi pois ja autosolia hinkkaa pintaan? Lähteehän se pinta Nitrol?

E:Nyt ei suju.
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja kurri »

ei lähe eloksointi morssilla, tarvii hapottaa/elektrolyysin/syövyttää
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja HPT »

Ja mitenkähän ne tnt:n muoviset peilit olis eloksoitu? Niistä lähtee aina ne "eloksoinnit" mäkeen pienen käytön jälkeen...
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
Karhunen
Viestit: 113
Liittynyt: 07.10.2009 12:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Karhunen »

Vähän offtopiccia mutta tuosta tnt peilistä on raportoitu että lähti se "maali" sateella moottoritiellä ajaessa :D . Itekkin sain sen vahingossa hopeeksi kun pyyhkäsin brake cleanerilla/degreaserilla. Ja se peilihän on muovia joten eihän se elaksoitu voi olla?
edit: HPT kerkes eka
ariilari
Viestit: 211
Liittynyt: 10.09.2008 22:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja ariilari »

Onkos tuon mitat lähellä orkkistankoa
http://www.monkeybike.co.uk/acatalog/10 ... ebars.html Hakusessa alkuperäisen mitat omaava stonga kromisena. Ei ole hajuakaan mitoista, kuvista vain olen katsellut. Mistähän sitten saisi edukkaasti alkuperäiset raiserit? Jinkkuun jos vaihtaisi niiden pätkätankojen tilalle.
Jincheng Monkey 2008
Skyteam Monkey A1 2009
Skyteam Monkey 2014
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja HPT »

Ei ole, taitaa olla ennemminkin lähimpänä PBR:n tankoa...
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
TaikaTehari
Viestit: 7
Liittynyt: 25.08.2009 15:32

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja TaikaTehari »

http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=1787 Tommonen pitäs varmaa tilata omaan manaan :think: Näyttäs olevan vakiotangon kokonen mutta KROMINEN tai sitte moposopist tommonen tunturin kromitanko :D
KEULII KEUILII!!!! *rämin!!!*
viltzu
Viestit: 218
Liittynyt: 01.09.2008 20:35
Paikkakunta: Kitee

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja viltzu »

Tuo muistuttaa aika paljolti peeveen stongaa :think:
konkar
Viestit: 135
Liittynyt: 10.07.2008 22:59
Paikkakunta: Kihniö

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja konkar »

Mulla on se.
Kato manki topickki niin näet minkälainen se on.
~Supermoto ready monkey~
t3ppo
Viestit: 2
Liittynyt: 29.01.2010 23:53

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja t3ppo »

Onko kellään bilteman mini mx fatbaria itse haen sellasen ja tietty raiserit.
Kokemusia (Y)
S4MPSA
Viestit: 142
Liittynyt: 23.11.2009 18:07
Paikkakunta: Kotka

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja S4MPSA »

Itellä ei oo kokemusta, mutta jos mankiin laitat ni ajoasento on päin hanuria. IMO 8)
Jericho
Viestit: 700
Liittynyt: 30.03.2009 21:36

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Jericho »

Ite tuli ostettuu aika matala tanko ulkomailta, kun tuotekuva antoi vähän väärän kuvan korkeudesta. Ei kyllä oo ilman korkeita raisereita kovin hyvä ajoasento ja korkeat raiserit tekee ulkonäöstä kamalan. Toinen olis ostaa/tehdä jalkatappien siirtosarja. Sais varmasti siedettävemmän ajoasennon. Näksällä on tommonen, tuolta voit kattella kuvia ja vaikka kyselläkkin, jos ei herra eksy itse tänne kommentoimaan kyseistä tankoa. Onhan tämäkin vähän makuasia, joku saattaakin tykkää ajaa matalal tangol. :)
Broadspeed
Viestit: 172
Liittynyt: 14.08.2009 12:36
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Broadspeed »

Ei ole osunut vielä silmään; kuka myy noita Timelessin korkeita tankoja? Siis suht samankorkuinen kuin vakio?
Jericho
Viestit: 700
Liittynyt: 30.03.2009 21:36

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Jericho »

Tarkoitat kaiketi Timeless pit bike-tankoa, joka on aika yleinen täälläkin? Saa ainakin Tmi Jani Kaasalaiselta, Spare Wheel & Mc-Scatter.

E: Semmonen muuten vielä, että Sparella valkoset loppu.
Broadspeed
Viestit: 172
Liittynyt: 14.08.2009 12:36
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Broadspeed »

Juu, tack!
ariilari
Viestit: 211
Liittynyt: 10.09.2008 22:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja ariilari »

ariilari kirjoitti:Onkos tuon mitat lähellä orkkistankoa
http://www.monkeybike.co.uk/acatalog/10 ... ebars.html Hakusessa alkuperäisen mitat omaava stonga kromisena. Ei ole hajuakaan mitoista, kuvista vain olen katsellut. Mistähän sitten saisi edukkaasti alkuperäiset raiserit? Jinkkuun jos vaihtaisi niiden pätkätankojen tilalle.
Toistetaanpas kysymys. Timelessiltä löytyy tanko jossa nousu 170mm ja sanotaan että on lähellä orkkistankoa. Mua ei miellyttä kumpikaan kun ei saa kromisena. Tossa on nousu 160mm. Mikä mahtaa olla nousu alkupeäisessä? ei löydy tietoa mistään :cry: No tilaan ton ja kitacon raiserit, toivon mukaan ei ota polvet kiinni kääntäessä(kuskin pitus 171cm). Ps käyköhän tämä jinkkuun http://www.monkeybike.co.uk/acatalog/Ho ... Cover.html

Quote korjattu. -Jericho
Jincheng Monkey 2008
Skyteam Monkey A1 2009
Skyteam Monkey 2014
Näksä
Viestit: 894
Liittynyt: 19.06.2009 17:41
Paikkakunta: Sastamala

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Näksä »

t3ppo kirjoitti:Onko kellään bilteman mini mx fatbaria itse haen sellasen ja tietty raiserit.
Kokemusia (Y)
kannattaa ihan suosiolla ottaa ne korkeet raiserit ja vakiopenkillä varmasti liian matala mutta kuppipenkillä aika hyvä ajoasento ja ei saa tota tankoo vinoon millää jos kaatuu. korkeilla raisereilla aika saman korkunen kun S1 tanko vakioraisereilla.
onde
Viestit: 563
Liittynyt: 29.08.2009 14:04

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja onde »

Mulla ainakin ihan himo hyvä tanko kun levensin uudenmallin vakiotankoa 3,5cm molemmistä päistä. Mahtuu paremmin käppärin kahva, pikakaasukahva ja kunnon tupet.
PeZq
Viestit: 175
Liittynyt: 08.09.2008 21:31
Paikkakunta: iso joki

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja PeZq »

onde kirjoitti:Mulla ainakin ihan himo hyvä tanko kun levensin uudenmallin vakiotankoa 3,5cm molemmistä päistä. Mahtuu paremmin käppärin kahva, pikakaasukahva ja kunnon tupet.
Mulla on kans ollu jo vuoden 3cm pätkät molemmis päis lisänä :D Nimenomaa mahtuu se käppäri hyvin<33
Honda Stunting
JVN
Viestit: 63
Liittynyt: 19.07.2008 16:21
Paikkakunta: alavieska

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja JVN »

Vittuku oon taas sokee.. Mistä suometa löytää timelessin pit bikeä? een löyä mistää. (N)
Ostetaan EHJÄ lampunkoppa ja umpio. Tarjoa!
Jericho
Viestit: 700
Liittynyt: 30.03.2009 21:36

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Jericho »

Jericho edellisel sivul kirjoitti:Tarkoitat kaiketi Timeless pit bike-tankoa, joka on aika yleinen täälläkin? Saa ainakin Tmi Jani Kaasalaiselta, Spare Wheel & Mc-Scatter.

E: Semmonen muuten vielä, että Sparella valkoset loppu.
En tiedä onko enää valkoset loppu, jos semmosta etit.
NosSami
Viestit: 139
Liittynyt: 04.12.2009 13:57
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja NosSami »

Itelle tuli tänään tommoinen Timelessin pit bike tanko sparewheelista, ihan laadukkaalta tuntuu, suosittelen (Y)
Jotkut sanoo että kannattaa ottaa molemmista päistä 2-2,5cm pois niin tulee hyvä, onko totta?
Skyteam Monkey 48cc http://www.motot.net/galleria/albumi4325/
Skyteam Monkey 125cc Black Power(piikkimanki) http://www.motot.net/galleria/albumi4324/
Jericho
Viestit: 700
Liittynyt: 30.03.2009 21:36

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja Jericho »

Onse pitkälti totta. :) Jotkut on myös ottanut sen 3cm. Just tuol yhes omat Monkeyt-topicissa kysyttiin kans tost lyhennyksest.
mitäs
Viestit: 154
Liittynyt: 06.02.2010 17:31

Re: Ohjaustangot

Viesti Kirjoittaja mitäs »

nyt heräs kysymys kun ostin timeless:ssin tangon tmi jani kaasalaiselta
niin riittääkö noitten valojen ja kaasuvaijerin johon pituus? mopo on skyteam monkey 07.
Vastaa Viestiin