Skyteam Monkey takavalo yms. säätöö...

Asia neon-valoista hopperin keulaan.
Antti14
Viestit: 49
Liittynyt: 05.04.2014 18:01

Skyteam Monkey takavalo yms. säätöö...

Viesti Kirjoittaja Antti14 »

Onko mitenkä mahollista hommaa mbfmoton tarakkaa ja sitten jollain hienolla systeemillä takavalon, kilven ja jotkut minivilkut kiinni mankiin.. Esim. takavalonrauta pitäiskö hommata? Kilpi vaikka ruuveilla lokariin? Saako sit vilkut mihinkä kiinni? Ja pitäiskö koko systeemiin ostaa uus takavalo, saako mitenkään hienosti noi kaikki Skyteam Monkeyn takavalon kanssa? Mitään osaamista tai kokemusta ei kiinnikkeistä oo, en omista autotallia tai mitään pajaa, ei oo materiaalia tehä mitään kiinnikkeitä. :?

Eli: Onko mitään mahdollisuutta saada Skyteam Monkeyhyn hienosti kiinni takavalo, kilpi, vilkut ja tarakka?

Ehdotuksia mitkä minivilkut hommais, vai pitääko kokonaan unohtaa vilkut? (Haluaisin vilkut)
Ehdotuksia pitääkö uusi takavalo hommata? Mikä?

Kiitos vastauksista!
skaiteam
Viestit: 8
Liittynyt: 13.02.2014 08:37

Re: Skyteam Monkey takavalo yms. säätöö...

Viesti Kirjoittaja skaiteam »

Vilkut oli ittellä joskus suunnitteilla silleen, että niihin etumaisiin tarakan kiinnikkeisiin laittaisin ne kiinni, mutta jäi vähän vaiheeseen kun keulin ympäri ja meni lokari paskaksi, jolloin tein itse tarakan, ja pussi tarakan päälle, ettei kura lennä niskaan. Eli jos mitään kiinnikkeitä ei ole mahdollista itse tehdä, niin vilkut niihin tarakan kiinnikkeisiin. Mutta jos olet tarakan ostamassa, niin käy vähän vaikeaksi niiden vilkkujen osalta (vilkuthan ei ole pakolliset, mutta tietenkin hyvähän sellaiset on olla). Takavalona itsellä toimii bilteman led takavalo (ei kannata ostaa se ledien kupu irtoaa samantien), mutta luulisin että skyteamiin saa laitettua monkeyn aidon takavalon kiinnikkeen ja takavalon. Tuossa hondan takavalossa kannattaa huomioida se, että se ''ihka aito'' takavalo on 6volttinen ja skyteamin sähköt on 12volttiset. Luullakseni ongelma korjaantuu vain vaihtamalla sen 6v polttimon sieltä takavalosta 12v polttimoksi ei tule mitään ongelmia. (Korjatkaa joku, jos olen väärässä)

Toivottavasta saat selvää tekstistä! :D
Antti14
Viestit: 49
Liittynyt: 05.04.2014 18:01

Re: Skyteam Monkey takavalo yms. säätöö...

Viesti Kirjoittaja Antti14 »

skaiteam kirjoitti:Vilkut oli ittellä joskus suunnitteilla silleen, että niihin etumaisiin tarakan kiinnikkeisiin laittaisin ne kiinni, mutta jäi vähän vaiheeseen kun keulin ympäri ja meni lokari paskaksi, jolloin tein itse tarakan, ja pussi tarakan päälle, ettei kura lennä niskaan. Eli jos mitään kiinnikkeitä ei ole mahdollista itse tehdä, niin vilkut niihin tarakan kiinnikkeisiin. Mutta jos olet tarakan ostamassa, niin käy vähän vaikeaksi niiden vilkkujen osalta (vilkuthan ei ole pakolliset, mutta tietenkin hyvähän sellaiset on olla). Takavalona itsellä toimii bilteman led takavalo (ei kannata ostaa se ledien kupu irtoaa samantien), mutta luulisin että skyteamiin saa laitettua monkeyn aidon takavalon kiinnikkeen ja takavalon. Tuossa hondan takavalossa kannattaa huomioida se, että se ''ihka aito'' takavalo on 6volttinen ja skyteamin sähköt on 12volttiset. Luullakseni ongelma korjaantuu vain vaihtamalla sen 6v polttimon sieltä takavalosta 12v polttimoksi ei tule mitään ongelmia. (Korjatkaa joku, jos olen väärässä)

Toivottavasta saat selvää tekstistä! :D
Kiitos vinkeistä ja sain ihan hyvin selvää! :)
Vastaa Viestiin