Jincheng vakioiminen

Huolto, korjaus, vianhaku ja muu ylläpito.
Alueen säännöt
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
125cc
Viestit: 17
Liittynyt: 28.02.2012 22:37

Jincheng vakioiminen

Viesti Kirjoittaja 125cc »

Eli, ostin kyseisen mankin vm 2009. Tarkoituksena olisi laittaa rekisteröintiä varten vakioksi. Olisin kiitollinen jos joku viitsisi kertoa seuraavat asiat:
- vakio välit
- cdi rajoittimella vai ilman
- kaasuttimen koko ja vakio suutin
- plus muut kuristukset

Kiitokset vastaajille!
saa tarjota halpoja manki projekteja
Ventti
Viestit: 202
Liittynyt: 01.05.2014 12:10
Paikkakunta: Huittinen

Re: Jincheng vakioiminen

Viesti Kirjoittaja Ventti »

http://www.motot.net/wiki/Jincheng_50_Q

Vakiona takarissa on vissiin 40 piikkinen, eturattaasta en osaa sanoa mutta varmaan 13-15?
Ja ite tekisin vaan imukaulan ja kannen väliin pellistä jonkun kurin ja poraisin vaikka 7-9mm reijän niin varmasti kuristaa, eikä sillä suuttimella oikeastaan ole väliä, kunhan nyt jotenkin käynnissä pysyy. :)
Niin ja sitten jinkuissahan on vakiona rajoittamaton CDI?
Nyk. Husqvarna 125 SM/WRE White Dream *Klick*
Ex. Gas Gas EC50 Rookie
Ex. Honda Monkey -90 @Daytona T-Rex 150CC, Keihin PE28mm* --> *Klick*
racer123
Viestit: 118
Liittynyt: 26.04.2014 17:50

Re: Jincheng vakioiminen

Viesti Kirjoittaja racer123 »

Vakiovälit lukee myös rungossa olevassa tyyppikilvessä, omassa -15 jinkussa ne oli 15/40.
Vastaa Viestiin