Eli, ostin kyseisen mankin vm 2009. Tarkoituksena olisi laittaa rekisteröintiä varten vakioksi. Olisin kiitollinen jos joku viitsisi kertoa seuraavat asiat:
- vakio välit
- cdi rajoittimella vai ilman
- kaasuttimen koko ja vakio suutin
- plus muut kuristukset
Kiitokset vastaajille!
Jincheng vakioiminen
Alueen säännöt
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
• Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
• Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
Jincheng vakioiminen
saa tarjota halpoja manki projekteja
Re: Jincheng vakioiminen
http://www.motot.net/wiki/Jincheng_50_Q
Vakiona takarissa on vissiin 40 piikkinen, eturattaasta en osaa sanoa mutta varmaan 13-15?
Ja ite tekisin vaan imukaulan ja kannen väliin pellistä jonkun kurin ja poraisin vaikka 7-9mm reijän niin varmasti kuristaa, eikä sillä suuttimella oikeastaan ole väliä, kunhan nyt jotenkin käynnissä pysyy.
Niin ja sitten jinkuissahan on vakiona rajoittamaton CDI?
Vakiona takarissa on vissiin 40 piikkinen, eturattaasta en osaa sanoa mutta varmaan 13-15?
Ja ite tekisin vaan imukaulan ja kannen väliin pellistä jonkun kurin ja poraisin vaikka 7-9mm reijän niin varmasti kuristaa, eikä sillä suuttimella oikeastaan ole väliä, kunhan nyt jotenkin käynnissä pysyy.
Niin ja sitten jinkuissahan on vakiona rajoittamaton CDI?
Re: Jincheng vakioiminen
Vakiovälit lukee myös rungossa olevassa tyyppikilvessä, omassa -15 jinkussa ne oli 15/40.