Spraylla kestää. Ei tarvitse olla kuumankesto. Kiveniskut sen ennemmin rikkoo.konkar kirjoitti:sprayllä ei kestä,pitää olla kuumankesto.Ruiskulla kestää.
Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Re: Keskustelua maalauksesta ja maaleista
Lukekaa saatana
Koscheck fanclub <3Aktiivikäyttäjä? Aktiivinen sääntöjenrikkoja ja vittuilija korkeintaan. Jätäppä seuraavalla kerralla poika siis tällaiset viestit sikseen, jookos?
Joo. Ei mulla ollu mitäänn ongelmaa ku ihan normi sprayt lohkoihin vetäsin.
Jos automaalaamolle näytettäväksi osan,minkä värikoodista ei ole tietoakaan,niin kuinka lähelle ne saisi sen värin haettua jos ne vaikka paikkamaalaisivat?
Osa todennäkösesti maalattas kokonaan.
Tuhoan joskus tässä takahaarukkaa sen verta että saan siihen laakerit. Lisätään viellä että väri on efektiväri joten tuo paikkamaalaaminen kuulostaa jo mahdottomalta.
Kysympä silti, vaikka taidan arvata vastauksen
Tuhoan joskus tässä takahaarukkaa sen verta että saan siihen laakerit. Lisätään viellä että väri on efektiväri joten tuo paikkamaalaaminen kuulostaa jo mahdottomalta.
Uskosin, että saavat oikean sävyn, tai ainakin tosi lähelle. Itselleni ainakin löytivät minun jopooni aikoinaan alkuperäisen vihreän sävyn tietokoneelta, kun oli hiukan sitä alkuperäistä vihreää rungossa.
Kuvia menopeleistä
Passaakohan näin yleisesti tommoset spraypohjamaalit vesiohenteisten ruiskumaalien kans? Tiedän että voin kokeilla mutta kysäsimpä nyt vaan näin yleisesti.
Itellä ainaki alkoi keittämään, kun oli sprayta alla. Välillä alkaa jo ihan alkuperäisen maalin päälle vetästenkin keittämään. Nykyään hinkkaankin joka osan ihan metallille asti ennen maalausta 
Race_ kirjoitti:Itellä ainaki alkoi keittämään, kun oli sprayta alla. Välillä alkaa jo ihan alkuperäisen maalin päälle vetästenkin keittämään. Nykyään hinkkaankin joka osan ihan metallille asti ennen maalausta
Oliko vesiohenteista maalia jolla maalasit pohjamaalin päälle?
Kokeiltu on liuotin- ja vesiohenteisilla. Molemmilla alkoi joskus keittämään, välillä tosin ei..
Kyllä ne kaikki maalit kannattaa pois hinkata, kunnei se nyt niin kauheen paha hommakaan ole. Maalinpoistoainetta heti pintaan vaan ! Tai jos mahdollista, niin rungon ainaki vois hiekkapuhaltaa. Maalinpoistoaineella on vähän kämästä puuhaa hinkata rungon joka pieninkin kolo
Kyllä ne kaikki maalit kannattaa pois hinkata, kunnei se nyt niin kauheen paha hommakaan ole. Maalinpoistoainetta heti pintaan vaan ! Tai jos mahdollista, niin rungon ainaki vois hiekkapuhaltaa. Maalinpoistoaineella on vähän kämästä puuhaa hinkata rungon joka pieninkin kolo
Nii ehkä... ja efektinkin ne varmaan sais,mutta tulee hintaa jos ruiskulla sen vetää...anapoolis kirjoitti:Uskosin, että saavat oikean sävyn, tai ainakin tosi lähelle. Itselleni ainakin löytivät minun jopooni aikoinaan alkuperäisen vihreän sävyn tietokoneelta, kun oli hiukan sitä alkuperäistä vihreää rungossa.
Takahaarukka kuitenkin olis paras vetää kokonaan pinempienkin erojen välttämiseks,pulverimaalin päälle,tuskin se siellä alla haittais...
Millä moottori kannattaa maalata, jos haluaa mahdollisimman alkuperäisen näkösen?
Honda monkey -74 -78 -81 -87 -87 -89 -91
Kuumankesto harmaa tai kuumankesto alumiini.Pepo kirjoitti:Millä moottori kannattaa maalata, jos haluaa mahdollisimman alkuperäisen näkösen?
-
ukkoperkele
- Viesti:
Gas, grass or ass. No one rides for free
Tietääkö kukaan himmentääkö lakka kupari/messinki pinnotetta?
~Supermoto ready monkey~
Paineen säätö kun olis vielä.
Et viittisi mitata tuon halkasijaa tosta suuttimen kierteitten kohdalta?
Eihän siinä kupari/messinki pinnassa edes ole paljon himmenemisvaraa ku se ei edes kiillä niinkuin kromi tms...konkar kirjoitti:Tietääkö kukaan himmentääkö lakka kupari/messinki pinnotetta?
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
sanoisin että ei mee, on iwatan kopio. (menee iwataan, kokeiltu on
)
tai en mä varma oo oliko se just toi bilteman malli minkä suutin meillä on...
Tosin käytin tosta vaan pelkän maalisuuttimen ja neulan kun ilmasuuttimen työstöjälki oli ihan kamala...
tai en mä varma oo oliko se just toi bilteman malli minkä suutin meillä on...
Tosin käytin tosta vaan pelkän maalisuuttimen ja neulan kun ilmasuuttimen työstöjälki oli ihan kamala...
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
miranoli on valmiiks kiiltävä, ei sitä oikein voi lakata ellei hio pintaa ensin.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Nii mut aattelin vaa että sais kestämään sen pinnan.
E: ok se maali tais olla vielä markää,ku taka haarukka osu vähä runkoo nii lähti maalii pikkuse.
E: ok se maali tais olla vielä markää,ku taka haarukka osu vähä runkoo nii lähti maalii pikkuse.
Viimeksi muokannut panyz, 12.07.2009 23:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Miranoli on niin kestävää että sitä ei tarvitse lakata, mulla oli yks metallinpala ulkona ½ vuotta (talven) ja ei yhtään mitään ollut maalipinnalle tapahtunut.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Mitä mieltä ootte, käviskö mankiin Gulf- teema, eli esim. runko oranssiks, tankki, sivukoppa, lampunkoppa ja jotain muuta pientä vaaleansinisellä ja sekaan valkoisia ja mustia osia? Tuossa on tommon moottoripyörä http://www.bottpower.com/images/PORSCHE-GULF-OBIb.jpg
Jincheng on Manki, muttei välttämättä Monkey.
http://www.motot.net/galleria/82462
http://www.motot.net/galleria/82462
hei mistä löytäs sen oikeen punasen värin puoliautomaatti mankii?? saaksen selville runkonumerosta?? varmaa on jo kysytty mut en jaksanu selata 40 sivuu 
Skootterit on hinteille!
Honda monkey 4ever<3
Honda monkey 4ever<3
Punaisen värikoodi on R109=Punainen jos sitä meinasit. Sitä saat ihan vaikka jostain maalaamosta, jos haluat sitä itsellesi purkkiin ruiskumaalausta varten.
Kuvia menopeleistä
onkse se alkuperänen punanen?
Skootterit on hinteille!
Honda monkey 4ever<3
Honda monkey 4ever<3