Yellow & white Monkey (Picture)

Monkey-projektit.
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
konkar
Viestit: 135
Liittynyt: 10.07.2008 22:59
Paikkakunta: Kihniö

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja konkar »

Grimnir kirjoitti:26mm soikee on eri asia kun 26mm pyöree.
Toi on soikea kassu :D
~Supermoto ready monkey~
Grimnir
Moderaattori
Viestit: 2229
Liittynyt: 25.07.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja Grimnir »

Mutta silti ne on eri asiat :mrgreen: nojoo mites jesse tarakkajuttu etenee? :lol:
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Vittu Grimnir sunkaa! :mrgreen: Juttelaan vaan mesessä nää asiat. : D Tarikkakin tähän on varmaan tulossa. :)


Se on 22mm suurinpiirtein.
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Kyselisin tämmöstä,että kannattaisko tää maalata orkkis väreihin.? Eli orkkis värit oli tämmöset: pinkki,vihree,musta.



En otakkaan tota eloksointi väriä pois koska ei se lähtenyt millään ja koitan soveltaa tohon vakio väreihin.


Haluisko kokeilla muokata jotenkin edes tähän vakio värejä? :D


http://www.aijaa.com/v.php?i=5170672.jpg
Liitteet
Kuva0262.jpg
Iina
Viestit: 18
Liittynyt: 25.10.2009 13:21
Paikkakunta: Askola

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (päivitystä)

Viesti Kirjoittaja Iina »

Vilzze kirjoitti:Toi muuten ON aika hieno väri noissa kannen osissa. Jatka samaan malliin (Y)
Oon samaa mieltä : )
Vilzze
Viestit: 174
Liittynyt: 02.01.2008 19:43
Paikkakunta: Mouhijärvi

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja Vilzze »

Voin YRITTÄÄ muokata noita värejä tän illan aikana.
Zongshen z155 -> 188cc bigbore, 28mm vm-kopio ja muuta kivaa, +20hp
Jansson
Viestit: 77
Liittynyt: 19.09.2009 20:14

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja Jansson »

Noista tapeista lähtee toi eloksointi (mikälie) pois kun upottaa johonki viemärinaukaisuaineeseen. Se vaan kiehahtaa pois ;).
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Joo,kiitoksia jos joku viittis koittaa ees. :D



Meinaan tuli vaan yhtäkkiä tommonen ajatus että vakio väreillä med tuning ja sitten ehkäpä tohon mustaan orkkis väriin (siis,tankki,koppa,lokarit) vois vetästä mustalla mutta lakan sekaan kultasia hileitä. :wink: Mitä mieltä?


Ok, vois kokeilla jos toimis. Ei ainakaan maston super ohenteella lähtenyt pois. :mrgreen:
Vilzze
Viestit: 174
Liittynyt: 02.01.2008 19:43
Paikkakunta: Mouhijärvi

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja Vilzze »

Meni koko muokkaus päin p*rsettä huonon laadun takia:D mut tos nyt se on
Kuva
Zongshen z155 -> 188cc bigbore, 28mm vm-kopio ja muuta kivaa, +20hp
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Joo,Kuva laatu olikin mitä oli. :mrgreen:


Mut tosta sain jotain kuviteltua jo,että mimmosta ois tulossa. Mut ottaa huomioon että kromi vanteet on tulossa eli ei oo tulossa tolla vihreellä muutakuin jarru rummut. :wink:


Sitten sekin että tulossa on vakio tarrat.jne. Mutta älkää pettykööt jos ei tulekkaan tota original väriä!


Kiitoksia tosta kuvasta. (Y)
panyz
Viestit: 231
Liittynyt: 10.05.2009 15:25
Paikkakunta: Lappajärvi

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja panyz »

Ois hieno noin :!:
-
HPT
Vip-käyttäjä
Viestit: 871
Liittynyt: 20.04.2008 21:19
Paikkakunta: Suomen Texas = Pohjanmaa, Seinäjoki

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja HPT »

Ei välttämättä. Kiillotetut takahaarukka ja etupumput vois olla nätimpi.
Teoria on sitä että kaikki tiedetään ja mikään ei toimi ja käytäntö että kaikki toimii ja kukaan ei tiedä miksi, sitten kun molemmat yhdistetään niin mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi...
vartapower
Vip-käyttäjä
Viestit: 260
Liittynyt: 04.02.2006 15:31
Paikkakunta: Ylivieska

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja vartapower »

Miksei punamustaa? sitte se punanen ja musta ois jotain helmiäistä/hilemaalia? :roll:
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

No khyllähän mä tän oisin jo vetässyt vaikka rothmanssilla mut eihän se oo kamalan suotavaa,koska ei oo edes sen vm. Orkkis väritys on tuo ruma paska. :lol:


Eli mitäs mä sitten teen? oisin kiinostunut tuosta rothmans värityksestä ekana,mutta? Sanokaas tee?


Tai no emt onko tuo niin ruma väritys,mutta rumin. Niin ja tarkotuksena ois siis tuo etu pumput maalata tai kiillottaa.


Jotenkin musta tuntuu,että vois ola vaan parempi tolla jännällä pinkillä. ?
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Ei rothmanssiksi.
Gas, grass or ass. No one rides for free
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Tosa perjantaina ehtisin jotain edes mankille tehtyä ennen kuin tuonne iskälle siirryin.


Täsä huomenna jos sattuis ehtimään muokata tota keulaa: raiserit lyhennetään,raisereita siirretään tankkia kohti hieman,toiselta puolelta pumppua vielä lyhennän jousta. :wink:



Joku paska kuva.
Liitteet
Kuva0268.jpg
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Noniin,jaksoin talliinkin raahatua!


Eli lyhensin tosa raiserit,keulan jouset. Omasta mielestä tuli helvetin paljon paremman näköinen! Sitten eikun mielipidettä uudesta keulan" ilmeestä" ?!
Liitteet
Kuva0276.jpg
Kuva0277.jpg
Kuva0279.jpg
Jericho
Viestit: 700
Liittynyt: 30.03.2009 21:36

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja Jericho »

Jake 5v-> :D Hyvältä näyttää keula nyt. Kyllä tuo raisereiden lyhennyskin teki jo paljon ihmeitä. Mitäs seuraavaksi on suunnitelmissa tehdä?
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Hehe. Pikkuveli,tuleva motoristi. (Y)


Juu,ennen koko mankin maalausta hion noi röpöläiset kulmat vittuun noista raisereista! :)

seuraavaksi pitäis tehä iskarin kiinnikkeet,jarrutoppari pala,ketjun kiristäjän paikka! Sivu kopalle simmonen kiva muokkaus. :o Tietysti kone kasaan ja testille ja sitten kun alusta on kunnossa täydellisesti niin osiksi. ja maalaus ja jotain kivaa.



NIIN ja nyt senkun ehdottelemaan,että mitäs tähän vois tehä?
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Ei oo oikeen mitään tapahtunut. Mutta tuli ostettua tommonen kiva liila/pinkki bensafilsu.


Avasin myös sen takavalon ja voin sanoa että oli aika paskassa kunnossa. :( No sovittelin sitten tommosta "rumaa" takavaloa,itselleni vielä jotenkin menee,mutta ei oo mikään kamalan hieno. :mrgreen:

sanokaan jotain mielipidettä,että oisko hyvä?
Liitteet
Kuva0282.jpg
Kuva0284.jpg
Kuva0283.jpg
Jesse95
Viestit: 1371
Liittynyt: 06.01.2009 13:50
Paikkakunta: Salo

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja Jesse95 »

Haluisko joku taasen muokata photoshopilla esim mankiini värejä? :D Mulla on kaks vaihto ahtoa: pinkki musta (nykyset kultaset osat pinkillä, nykyset valkoset osat mustalla),pinkki valkonen(nykyset kultaset osat pinkillä ja nykyset valkoset osat kans valkosella. Jos joku jaksais muokata niin ois kiva?. :wink:

http://www.aijaa.com/v.php?i=5221972.jpg


Kävi myös mielessä neonin vihree/musta(nykyset kultaset osat neoni vihreellä ja nykyset valkoset osat mustalla) jos joku sen haluis kans muokata niin ois kiva. :mrgreen:
Pepo
Vip-käyttäjä
Viestit: 491
Liittynyt: 21.10.2008 20:13

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja Pepo »

Honda monkey -74 -78 -81 -87 -87 -89 -91
Jakke
Viestit: 772
Liittynyt: 29.07.2009 14:16
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Pinkki/Valko. osat vailla HelloKitty-tarraa :D
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Andhu
Viestit: 211
Liittynyt: 13.04.2008 20:35
Paikkakunta: Vihti

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja Andhu »

Sanoisin että, tankki, sivukoppa, keskiöt tolla vihreellä ja runko, keula yms. valkosella. nam nam (Y)
bombero
Viestit: 46
Liittynyt: 18.10.2009 11:48
Paikkakunta: LasMahluVegas

Re: 91-94vm mankin laittoa uusiksi. (KUVAA)

Viesti Kirjoittaja bombero »

Pinkki/valkonen (Y)
Lukittu