Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Joo ei oo ohitinta siinä välissä. Eikös minimotoracingillä myydä sellasta adapterii mil saa sen mukana tulleen cdi:n kiinni?
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Oon huomen aamulla hakemassa 125cc lifan konetta joka pitäisi -07 jinkkuun pultata. Eli olisiko jollain jotain sähkökaaviota tai listaa että mitkä johot mihinkin menee? Otin äsken irti tuon vakio kaasuvaijerin ja tajusin että kaasarin "kansi" on kiinni vaijerissa joten käykö vakiovaijeri edes 25mm keihiniin? Entä vetääkö kaasukahva vaijeria tarpeeksi pitkän matkan että luisti aukeaa kokonaan? Tossa vielä linkki koneeseen ku noita lifaneita taitaa olla erilaisia 125cc Lifan
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Ton mukana tulee sellanen sähkökaavio, mut mankin sähköihin meni väri väriin.itellä sopis ainakin vakio kaasuvaijeri hyvin ton 25 mikunin kanssa. Kannattaa tingata tosta hinnasta ite sain tingattuu 200eKarhunen kirjoitti:Oon huomen aamulla hakemassa 125cc lifan konetta joka pitäisi -07 jinkkuun pultata. Eli olisiko jollain jotain sähkökaaviota tai listaa että mitkä johot mihinkin menee? Otin äsken irti tuon vakio kaasuvaijerin ja tajusin että kaasarin "kansi" on kiinni vaijerissa joten käykö vakiovaijeri edes 25mm keihiniin? Entä vetääkö kaasukahva vaijeria tarpeeksi pitkän matkan että luisti aukeaa kokonaan? Tossa vielä linkki koneeseen ku noita lifaneita taitaa olla erilaisia 125cc Lifan
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Ei taida olla hondassa ja jinkussa samat värit johdoissa? Vai riittääkö se koneen kaavio että saa kiinni? Muutenkin tarvitsisin jinkun kaavion niin homma menisi täysin putkeen.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Ei kyllä ole kaikki johtojen värit samoja. Etköhän sä sen toimimaan saa helposti. Jincheng kaavio. Ikävä kyllä tekstit ovat vähän suttuiset kuvassa.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... 62c2c1c262 Tommosta mietin. Mitä muuta tohon tarvii kylkeen? Saako säätöihin tommosella samurain kaasarilla (max. teho ei ole se tärkein!)? Valot? Laatu?
E: Vai olisiko tämä parempi? Saisi kaikki osatkin mukaan, http://www.motot.net/talli/osat/id364/url
E: Vai olisiko tämä parempi? Saisi kaikki osatkin mukaan, http://www.motot.net/talli/osat/id364/url
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Kyllä mulla ainakin toimis ku pistin väri väriinKarhunen kirjoitti:Ei taida olla hondassa ja jinkussa samat värit johdoissa? Vai riittääkö se koneen kaavio että saa kiinni? Muutenkin tarvitsisin jinkun kaavion niin homma menisi täysin putkeen.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Toi motot.netin linkin kone on parempi setti. Sama kone on siis.Ligettah kirjoitti:http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... 62c2c1c262 Tommosta mietin. Mitä muuta tohon tarvii kylkeen? Saako säätöihin tommosella samurain kaasarilla (max. teho ei ole se tärkein!)? Valot? Laatu?
E: Vai olisiko tämä parempi? Saisi kaikki osatkin mukaan, http://www.motot.net/talli/osat/id364/url
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Onko noiden esim. minimotoracingin nokat tehty perusympyrää pienentämäl vai eri aihiosta?
Koululla voisin hitsauttaa nokkaan pattia (valupuikolla, luokkahitsari) ja hioa siitä tai koittaa pilata yhen nokan hiomalla vakiosta perusympyrää pienentämäl..
Kellään kokemusta moisesta?
Koululla voisin hitsauttaa nokkaan pattia (valupuikolla, luokkahitsari) ja hioa siitä tai koittaa pilata yhen nokan hiomalla vakiosta perusympyrää pienentämäl..
Kellään kokemusta moisesta?
Hitto vie ja taksi tuo..
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Mistähän mahtaa ostaa noita? pakko sen on voittoa saadajuQ kirjoitti:Toi motot.netin linkin kone on parempi setti. Sama kone on siis.Ligettah kirjoitti:http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... 62c2c1c262 Tommosta mietin. Mitä muuta tohon tarvii kylkeen? Saako säätöihin tommosella samurain kaasarilla (max. teho ei ole se tärkein!)? Valot? Laatu?
E: Vai olisiko tämä parempi? Saisi kaikki osatkin mukaan, http://www.motot.net/talli/osat/id364/url
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Onko tää hyvä kone? http://cgi.ebay.co.uk/stomp-pit-bike-en ... 3ca7f13dfc Miten manki kulkis tolla?
Skyteam Monkey 48cc http://www.motot.net/galleria/albumi4325/
Skyteam Monkey 125cc Black Power(piikkimanki) http://www.motot.net/galleria/albumi4324/
Skyteam Monkey 125cc Black Power(piikkimanki) http://www.motot.net/galleria/albumi4324/
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
On ja ihan äkäsesti lähtee.
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
halpoja näyttää olevan ja käyttämättömiä. http://www.nettimoto.com/glans-power/manki/870572
Vaihteisto tosin aika outo ns "kiertää itseään"
Vaihteisto tosin aika outo ns "kiertää itseään"
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Onko noissa pakki...
Vois olla aika äkästä mankilla pakittaa
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
* K.
*
Toni Niskala kysyi moi, mul on lifan merkkinen mönkkäri johon tarttis koneen, löytyykö 50-150cc??
0 Mitätön kommentti Merkittävä kommentti
* V.
* Kone-Glans Oy vastasi Suurin kone joka meiltä löytyy tällä hetkellä on 110cc mankinkone. 3 vaihdetta + pakki
Taitaa olla
*
Toni Niskala kysyi moi, mul on lifan merkkinen mönkkäri johon tarttis koneen, löytyykö 50-150cc??
0 Mitätön kommentti Merkittävä kommentti
* V.
* Kone-Glans Oy vastasi Suurin kone joka meiltä löytyy tällä hetkellä on 110cc mankinkone. 3 vaihdetta + pakki
Taitaa olla
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Alko tekeen mieli tommosta yx 140cc konetta,minkälainen ukkoperkele:läkin on
Nyt ois niin nätti joku pelleily vehje:D
Ymmärtääkseni 160cc koneet loppu? Oliko toi 140cc tosiaan 300e sis. pk?
Nyt ois niin nätti joku pelleily vehje:D
Ymmärtääkseni 160cc koneet loppu? Oliko toi 140cc tosiaan 300e sis. pk?
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
270e+27e postit... kohta tääl on kaikilla toi kone XD
Gas, grass or ass. No one rides for free
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
epäilen
mite potkii?
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Pitääkö ite toi nokka vaihtaa? Samalla vähä kanavaa viilailis niin sais 15hp 
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Joo nokka+jäykemmät venajouset tuli mukana, KP-mäntä on sisäsä jo. Joku sano että pelkkä toi z-40 nokka maksaa 150e minimotoracingillä
Imukanava oli ku mittasin 29mm
Olli: Potkii ihan perkeleesti ainaki 110cc:n jälkeen
Olli: Potkii ihan perkeleesti ainaki 110cc:n jälkeen
Gas, grass or ass. No one rides for free
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Se nokka on lifan 150ssä vakiona.. sittehän siinä se 15hp tulee olemaan..
Ainaki talavella vetää sladia kokoajan
Ainaki talavella vetää sladia kokoajan
-
ukkoperkele
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Tän paketin mukaan ainakin pitäis tulla 15hp virinokan jälkeen:
http://www.ooracing.com/store/index.php ... ductId=974
http://www.ooracing.com/store/index.php ... ductId=974
Gas, grass or ass. No one rides for free
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
Moro,tietääkkö kukaan saako tätä konetta jostain halvemmalla,ja että tuleeks tässä kaikki tarvittava mukaan.Vai olisko jossain parempaa ja halvempaa 110 cc konetta myynnissä ihan Suomessa?
Linkki: http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=2974
Linkki: http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=2974
Matiasssh
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
kallis
Miks et osta 125cc lifan konepakettia 220e?
vituttaa kun en osaa/uskalla tilata ebaysta
Miks et osta 125cc lifan konepakettia 220e?
vituttaa kun en osaa/uskalla tilata ebaysta
Viimeksi muokannut juQ, 23.12.2009 17:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)
http://www.made-in-china.com/showroom/z ... P019-.html
Kukaan katellu? Tuli tossa vastaan, hinta ois ainaki kohallaan tuollakin.
Kukaan katellu? Tuli tossa vastaan, hinta ois ainaki kohallaan tuollakin.
500 viestiä silkkaa paskaa