Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Moottorin viritys.
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Euu
Viestit: 42
Liittynyt: 09.07.2009 02:23

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Euu »

Joo ei oo ohitinta siinä välissä. Eikös minimotoracingillä myydä sellasta adapterii mil saa sen mukana tulleen cdi:n kiinni?
Karhunen
Viestit: 113
Liittynyt: 07.10.2009 12:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Karhunen »

Oon huomen aamulla hakemassa 125cc lifan konetta joka pitäisi -07 jinkkuun pultata. Eli olisiko jollain jotain sähkökaaviota tai listaa että mitkä johot mihinkin menee? Otin äsken irti tuon vakio kaasuvaijerin ja tajusin että kaasarin "kansi" on kiinni vaijerissa joten käykö vakiovaijeri edes 25mm keihiniin? Entä vetääkö kaasukahva vaijeria tarpeeksi pitkän matkan että luisti aukeaa kokonaan? Tossa vielä linkki koneeseen ku noita lifaneita taitaa olla erilaisia 125cc Lifan
Euu
Viestit: 42
Liittynyt: 09.07.2009 02:23

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Euu »

Karhunen kirjoitti:Oon huomen aamulla hakemassa 125cc lifan konetta joka pitäisi -07 jinkkuun pultata. Eli olisiko jollain jotain sähkökaaviota tai listaa että mitkä johot mihinkin menee? Otin äsken irti tuon vakio kaasuvaijerin ja tajusin että kaasarin "kansi" on kiinni vaijerissa joten käykö vakiovaijeri edes 25mm keihiniin? Entä vetääkö kaasukahva vaijeria tarpeeksi pitkän matkan että luisti aukeaa kokonaan? Tossa vielä linkki koneeseen ku noita lifaneita taitaa olla erilaisia 125cc Lifan
Ton mukana tulee sellanen sähkökaavio, mut mankin sähköihin meni väri väriin.itellä sopis ainakin vakio kaasuvaijeri hyvin ton 25 mikunin kanssa. Kannattaa tingata tosta hinnasta ite sain tingattuu 200e (Y)
Karhunen
Viestit: 113
Liittynyt: 07.10.2009 12:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Karhunen »

Ei taida olla hondassa ja jinkussa samat värit johdoissa? Vai riittääkö se koneen kaavio että saa kiinni? Muutenkin tarvitsisin jinkun kaavion niin homma menisi täysin putkeen.
Jericho
Viestit: 700
Liittynyt: 30.03.2009 21:36

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Jericho »

Ei kyllä ole kaikki johtojen värit samoja. Etköhän sä sen toimimaan saa helposti. Jincheng kaavio. Ikävä kyllä tekstit ovat vähän suttuiset kuvassa.
Ligettah
Viestit: 88
Liittynyt: 04.10.2009 16:24

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Ligettah »

http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... 62c2c1c262 Tommosta mietin. Mitä muuta tohon tarvii kylkeen? Saako säätöihin tommosella samurain kaasarilla (max. teho ei ole se tärkein!)? Valot? Laatu?

E: Vai olisiko tämä parempi? Saisi kaikki osatkin mukaan, http://www.motot.net/talli/osat/id364/url
Euu
Viestit: 42
Liittynyt: 09.07.2009 02:23

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Euu »

Karhunen kirjoitti:Ei taida olla hondassa ja jinkussa samat värit johdoissa? Vai riittääkö se koneen kaavio että saa kiinni? Muutenkin tarvitsisin jinkun kaavion niin homma menisi täysin putkeen.
Kyllä mulla ainakin toimis ku pistin väri väriin :roll:
juQ
Viestit: 950
Liittynyt: 13.11.2007 20:26
Paikkakunta: Joensuucity

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja juQ »

Ligettah kirjoitti:http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... 62c2c1c262 Tommosta mietin. Mitä muuta tohon tarvii kylkeen? Saako säätöihin tommosella samurain kaasarilla (max. teho ei ole se tärkein!)? Valot? Laatu?

E: Vai olisiko tämä parempi? Saisi kaikki osatkin mukaan, http://www.motot.net/talli/osat/id364/url
Toi motot.netin linkin kone on parempi setti. Sama kone on siis.
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Jokke
Viestit: 40
Liittynyt: 06.08.2009 03:15

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Jokke »

Onko noiden esim. minimotoracingin nokat tehty perusympyrää pienentämäl vai eri aihiosta?

Koululla voisin hitsauttaa nokkaan pattia (valupuikolla, luokkahitsari) ja hioa siitä tai koittaa pilata yhen nokan hiomalla vakiosta perusympyrää pienentämäl..
Kellään kokemusta moisesta?
Hitto vie ja taksi tuo..
sepo
Viestit: 52
Liittynyt: 28.07.2009 01:42

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja sepo »

juQ kirjoitti:
Ligettah kirjoitti:http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... 62c2c1c262 Tommosta mietin. Mitä muuta tohon tarvii kylkeen? Saako säätöihin tommosella samurain kaasarilla (max. teho ei ole se tärkein!)? Valot? Laatu?

E: Vai olisiko tämä parempi? Saisi kaikki osatkin mukaan, http://www.motot.net/talli/osat/id364/url
Toi motot.netin linkin kone on parempi setti. Sama kone on siis.
Mistähän mahtaa ostaa noita? pakko sen on voittoa saada :D
NosSami
Viestit: 139
Liittynyt: 04.12.2009 13:57
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja NosSami »

Onko tää hyvä kone? http://cgi.ebay.co.uk/stomp-pit-bike-en ... 3ca7f13dfc Miten manki kulkis tolla?
Skyteam Monkey 48cc http://www.motot.net/galleria/albumi4325/
Skyteam Monkey 125cc Black Power(piikkimanki) http://www.motot.net/galleria/albumi4324/
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

On ja ihan äkäsesti lähtee.
monki
Viestit: 64
Liittynyt: 21.09.2009 14:46

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja monki »

halpoja näyttää olevan ja käyttämättömiä. http://www.nettimoto.com/glans-power/manki/870572

Vaihteisto tosin aika outo ns "kiertää itseään"
juQ
Viestit: 950
Liittynyt: 13.11.2007 20:26
Paikkakunta: Joensuucity

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja juQ »

Onko noissa pakki... :D Vois olla aika äkästä mankilla pakittaa
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Ligettah
Viestit: 88
Liittynyt: 04.10.2009 16:24

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Ligettah »

* K.
*
Toni Niskala kysyi moi, mul on lifan merkkinen mönkkäri johon tarttis koneen, löytyykö 50-150cc??
0 Mitätön kommentti Merkittävä kommentti
* V.
* Kone-Glans Oy vastasi Suurin kone joka meiltä löytyy tällä hetkellä on 110cc mankinkone. 3 vaihdetta + pakki


Taitaa olla :D
oollii
Viestit: 34
Liittynyt: 18.06.2009 23:22
Paikkakunta: Kaupungissa!

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja oollii »

Alko tekeen mieli tommosta yx 140cc konetta,minkälainen ukkoperkele:läkin on :D
Nyt ois niin nätti joku pelleily vehje:D
Ymmärtääkseni 160cc koneet loppu? Oliko toi 140cc tosiaan 300e sis. pk?
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

270e+27e postit... kohta tääl on kaikilla toi kone XD
Gas, grass or ass. No one rides for free
oollii
Viestit: 34
Liittynyt: 18.06.2009 23:22
Paikkakunta: Kaupungissa!

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja oollii »

epäilen :D mite potkii?
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

Pitääkö ite toi nokka vaihtaa? Samalla vähä kanavaa viilailis niin sais 15hp :D
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Joo nokka+jäykemmät venajouset tuli mukana, KP-mäntä on sisäsä jo. Joku sano että pelkkä toi z-40 nokka maksaa 150e minimotoracingillä :o Imukanava oli ku mittasin 29mm :)
Olli: Potkii ihan perkeleesti ainaki 110cc:n jälkeen :D
Gas, grass or ass. No one rides for free
lokitekki
Vip-käyttäjä
Viestit: 1918
Liittynyt: 15.04.2006 21:19

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja lokitekki »

Se nokka on lifan 150ssä vakiona.. sittehän siinä se 15hp tulee olemaan..
Ainaki talavella vetää sladia kokoajan :D
ukkoperkele
Viestit: 881
Liittynyt: 28.12.2008 21:53
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja ukkoperkele »

Tän paketin mukaan ainakin pitäis tulla 15hp virinokan jälkeen:
http://www.ooracing.com/store/index.php ... ductId=974
Gas, grass or ass. No one rides for free
Matzq
Viestit: 19
Liittynyt: 14.10.2009 15:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Matzq »

Moro,tietääkkö kukaan saako tätä konetta jostain halvemmalla,ja että tuleeks tässä kaikki tarvittava mukaan.Vai olisko jossain parempaa ja halvempaa 110 cc konetta myynnissä ihan Suomessa?

Linkki: http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=2974
Matiasssh
juQ
Viestit: 950
Liittynyt: 13.11.2007 20:26
Paikkakunta: Joensuucity

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja juQ »

kallis

Miks et osta 125cc lifan konepakettia 220e?

vituttaa kun en osaa/uskalla tilata ebaysta :oops:
Viimeksi muokannut juQ, 23.12.2009 17:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
orgu
Viestit: 315
Liittynyt: 08.11.2008 18:44
Paikkakunta: Salo

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja orgu »

http://www.made-in-china.com/showroom/z ... P019-.html

Kukaan katellu? Tuli tossa vastaan, hinta ois ainaki kohallaan tuollakin.
500 viestiä silkkaa paskaa
Vastaa Viestiin