Poliisi.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
-
MahaBomber
- Viestit: 125
- Liittynyt: 08.03.2009 20:29
- Paikkakunta: Keitele
Re: Poliisi.
eivät sanoneet mitään
huuti se kyllä lopuksi että soittaa mulle? ihmettelen kyllä että miksi? repesin siinä vaiheessa ku osotti taskulampulla ilman putsaria ja kysy et mikäs tötterö se tuo on
kaasari siis sojottaa ihan sivulle.
Honda Monkey ''Rothmans'' vm88
110cc projekti kesken
110cc projekti kesken
Re: Poliisi.
Riippuu kuinka iso mylly minicrossista löytyy, eli jos on vaikka 125cc ja piikkikortti niin ei lähde kortti ellei karkuun sotke ja kiinni jää.4NT54 kirjoitti:Onko kukaan koskaan "jääny kiinni" minicrossilla? Tuleekohan paljon sakkoa? Kortti varmaan lähtee?
Luonnollisesti jos tuollaisella ajelee mopokortilla niin lähtee kortti parempaan talteen.
Sakot riippuu paljonkin poliisista sekä mahdollisista muista rikkeistä, laskevat kaikista rikkeistä "könttihinnan".
Itseltä löytyi kun tuli rottamankilla bustattua kauemmin sitten liikenteenvaarantaminen, pysähdysmerkin (huudon) noudattamatta jättäminen, maastoliikennerikos, rekisteröimätön mopo ja joku muu ajoneuvorikkomus = 180 euron voitto, olipahan hauskaa koko rahan edestä sotkiessa mp:tä pusikossa karkuun
En kaipaa tuohon erikseen jeesustelua, nopea pusikkoon vilahtaminen venyi vähän pidemmäksi moottoripyörän lyöttäytyä seuraan, ei täällä kukaan mikään pyhimys ole, ketään en kuitenkaan vaarantanut (jonka poliisi myönsi)
Eivät mp:t nekään missä vain perässä tule, vieläkin pieni arvoitus miten löysivät keskeltä korpea.
Re: Poliisi.
Kaveri ajeli 110cc Samurailla, ajo karkuun ym, hylkäs mopon juoksi tehdas alueelle karkuun, jäi kuitenkin kiinni.. =36e sakkoa, kilvetön menopeli ja juttutti vaan karkuun ajamisesta, suht rentoo. 
Re: Poliisi.
Tänään kun tulin tetistä nii eka ajoin kahden lp ohi, sitten hetken päästä siitä käänty vammalan poliisi perää, ajoin siis nätisti mut oli nii liukasta et välil heitti pieneen myylin ja pari kertaa meinasin pannuttaaki ku lähti sillai pois renkaanjäljistä
si ku oli poliisi tullu joku kilsa melkei peräs nii katoin ku kaveri huito bussi pysäkillä ja samaan aikaan ajo poliisi auto rinnalle ja poliisi roikku ikkunasta ja huusi että ajas nyt sivuun! oli ollu varmaa hetken aikaa jo vilkut päällä peräs mut en huomannu. siinä sitte katteli, et takavalo ei toimi, tainnu sulla ennenki olla ongelmaa näitten valojen kans (oli samat poliisit mitkä vei kilvet kesällä) ja kilpi on epäselvä että hankipas uusi ja keula näköjään vaihdettu ja putken oot varmaan tehny ite mut pytty sentäs vakio. sitte kysy kortin ja paperit, paperit tietty kotona. sitte sano vaan et korjaapas takavalo ja hanki uus kilpi ja lähti menee, no sitte ku lähin nii heti lp vastaa ja katteli vähän pitkää mut tajus varmaa et just oli toinen poliisi pysäyttäny. sitte ku ajelin kotii päi nii eikös nää samat vammalalaiset ollu pysäyttäny auton siihen matkalle mut onneks oli ylämäkee siinä nii ei ollu ihan hirveesti vauhtii. jos huomenna kuhisee tälläi poliiseita nii toivottavasti ei lähe kilpii
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Re: Poliisi.
itelläki meinas käydä köpelösti ku syksyllä olin tetis ja menos ruokikselt takas töihi ni yhes loivas alamäes maija pamahtaa vastaa. painoin vähä jarrua et vauhti pienenis ja katoin mittaria ni 50 ylihä se meni iha reilusti
no lähin vikkelää siit menee ja maijaki näytti silt ettei lähteny perää ku nopee peilist katoin. no sitku pienen matkan jälkee olin liikennevalois ni yhtäkkii takaa vaa kuuluu "poika ajas toho bussipysäkille ni jutellaa" no mä ajoin ja laitoin ohittimen sit pois päält. no ne tietty kyseli kaikennäköstä ja katto rekisteriotteen ja otti kortin ja sano et "tätä sä et varmaa vähää aikaa tarvi" sit ne testas mankia ja muna-asennos sai 50 tutkaa eikä tullu mtn 
Re: Poliisi.
mahto vittuuttaa kortin-himosia polliiseja ko eivät saanu palaa muovia xD
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Re: Poliisi.
no pikkasen joo 
Re: Poliisi.
Poliisit pysäytti tänään noin klo 18.00, valitusta kilvestä, peilistä, putkesta, kilventelineestä ja valoista.. Vaik valot toimii varsin hyvin, etuvalosta sano ettei sovellu tähän menopeliin.. Onneks puhumalla selvittiin, uhkas kyl viedä kilvet.. Sit myöhemmin noin 22.30 pysäytti uusiks ja raivos että vieläkö täällä oon ja ei oo vakio osat kiinni ym =D
POLIISIT <3
POLIISIT <3
Re: Poliisi.
Kiinitääkö poliisi liikenteessä paljon ,alakautta tulevaa putkeen ?Minkä laisia kokemuksia teillä on?
Re: Poliisi.
Kyllä usea poliisi tietää minkä näköinen putki Monkeyssä on. Suurinpiirtein ainakin, eli tietävät sen tulevan yläkautta. Aika harvassa mopossa kun alakautta putki tulee vakiona. Tietysti se vielä enemmän poliisien katseita kerää, jos putki pitää kauheasti normaalia kovempaa ääntä. Jos ei putkea lukuunottamatta muuta viritystä kuitenkaan ole, poliisit eivät ensimmäisellä kerralla suullista huomautusta enempää yleensä anna. Muutamia tapauksia oon myös kuullut, että pysäyttäessä ei niitä poliiseja se putken ulkonäkö ole kiinnostanut, kunhan ei pidä kovaa ääntä tai kulje kovempaa. 
E:
Taas pätee se niin kulutettu lause näissä "mitä poliisi sanoo...?" kysymyksissä: Riippuu poliisista. 
E:
Re: Poliisi.
Kun kerran jäin tolla mun teleskooppikeulallisella mankilla missä oli Jing Ke ja alakauttanen putki kiinni, klik. Poliisi vinkui vaan valosta joka oli palanut, mutta kun katsoo tota mankia, niin siittä olisi jo ulkonäön puolesta pitänyt viedä kilvet 
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Re: Poliisi.
Miten muuten ku aina talutan mankia vähän matkaa maantiellä ku meen rantatielle ajamaan ni sanooko poliisi mitään jos huomaa mut siinä taluttamassa kilvetöntä mopoa 
Re: Poliisi.
Tuskin jaksavat tulla kyselemään jos työnnät
mutta mikset aja? :O
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Re: Poliisi.
En kehtaa, iskä saattaa antaa sakot 
Re: Poliisi.
Nyt joutuu laittaan vähän offtopiciks. Haluttaa niin kovasti modeilla. Piiveri98: Ei jokaisen lauseen perään tarvii laittaa hymiötä.
Tuossa säännöistä. Mutta ei sen enempää. En itsekkään tota tajunnut alkuun, vaan kirjoitin päin persettä kokonaan murteella, ilman pilkkua ja isoa alkukirjainta. Vinkkinä vaan, että ennen pitkää saat varoituksia. Asiaan: Kilvettömän mopon työntämisestä ei saa mitään käsittääkseni, ellei pytty ole kuuma. Riippuu poliisista.2. Hymiöt: Hymiöitä tulee käyttää hillitysti, ei yhtä hymiötä enempää peräkkäin. Hymiöitä ei myöskään tyyliin joka lauseen jälkeen yksi. Ei hymiöitä otsikoihin!
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Re: Poliisi.
mitäköhän poliisi setä sanoo, jos edellinen omistaja on ottanut kurit irti...? 
Re: Poliisi.
tuskin edes huomaavat jos vakio-mankista on otettu kureja pois xD
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Re: Poliisi.
Kävi tuossa viime viikolla paska tuuri.Oltiin kaverin kanssa lähössä tetistä syömään, kaverilla gilera rcr itellä manki.Lähettiin sitten ajamaan ja oltiin jo melkein koululla kun poliisi auto vilahtaa ohi vilkut päällä ja kuski hyppää melkein vauhdista pois.Kyselee kortit ja muuta ja käskee tulla laitoksella syönnin jälkeen.Mankista ja gilerasta kilvet pois ja kummallekin 50e sakkoa kun ajettiin 55 koko matka.Ois pitäny laittaa se peili kiinni
.olivat seuranneet perässä sen koko matkan mitä ajettiin ja välissä 2maijaa perässä.Hirveä meteli pienestä ylinopeudesta 
Re: Poliisi.
Jep sattu varmaan tämän paikan tiukin poliisi.
-
Zapperslam
- Viestit: 348
- Liittynyt: 21.09.2005 07:29
Re: Poliisi.
samaa ne sanois jos oisit itte ne kurit ottanu pois, jos sattuisi huomaamaan. Sun velvollisuus pitää mopos tieliikenne kunnossawatkins kirjoitti:mitäköhän poliisi setä sanoo, jos edellinen omistaja on ottanut kurit irti...?
145.3cc, 28mm mikuni yms...
Re: Poliisi.
nohh mulla näinkin kiva pysäytys kävi syksyllä...elikkäs oltiin 3 kaverin kanssa kylän teboililla ja sit siitä mietittiin et lähetäänkö kylän keskelle pärtsäämään vaiko kylän laitamille...nohh päätettiin sinne kylän keskustaan lähtee ja just ku oli mopot liikkellä nii huomasin että poliisi mondeo tuli vastaan ekassa mäessä ja kaverihan ei sitä huomannu ollenkaan ja vingutti suzukillaan teho piikillä
nohh minä katsoi peilistä et nyt tais käry käyvä ku pollarit heitti u-käännöksen...käännyttiin mopoilla isommalle tielle ja ajettiin sitä isonpaa tietä joku 1km poliisit takana ajaen...mittaria katsoessani vauhtia oli se 35 eli ensimmäisenä ajava kaveri tais vähän pelästyä...nohh eka kaveri jatko tietä suoraan kylälle ja me 3 muuta käännyttiin oikealle...edessäni ajavat 2 kaveria hieman kiihdytti vauhtiaan ja minäkin siihen 45km/h...katoin peilistä ja huomasin että poliisi autohan se rinnalle tulee...nohh kohta valot jo välkky ja minä vetäsin pientareelle ja sammutin mankin...no poliisit tuli ihan rentoina kyselemään että mitenkäs menee ja kysyvät kortin ja rek otteen..nohh rek ote oli kopio oikeasta mutta eivätpä ne huomannut.alkoivat mopoa tutkia ja kyselivät putkesta(cnc tehari) ja ilman putsarista ja kilven kulma oli hieman väärä...no minähän sanoin että ei ole varaa orkkis osiin jotenka siksi nuo osat kiinni...etu jarrukin oli täysin toimimaton johtuen siitä että levyn asennus oli tehty mutta satula ja puristin enää puuttui
siinä poliisien kanssa rupattelin ja lopuksi poliisit sanoi että penkin päällinen on kyllä hieno.että hyvää illan jatkoa ja koita saada vakio osaset ostettua...ja kilven kulman käskivät kääntää kohalleen paikan päällä...mopossa oli kyllä oikeasti laittomuuksia aika reippaasti joten en olisi ihmetellyt jos kilvet olisi lähteneet...mutta onneksi ei lähtenyt 