Poliisi.

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
MahaBomber
Viestit: 125
Liittynyt: 08.03.2009 20:29
Paikkakunta: Keitele

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja MahaBomber »

eivät sanoneet mitään :D huuti se kyllä lopuksi että soittaa mulle? ihmettelen kyllä että miksi? repesin siinä vaiheessa ku osotti taskulampulla ilman putsaria ja kysy et mikäs tötterö se tuo on :D kaasari siis sojottaa ihan sivulle.
Honda Monkey ''Rothmans'' vm88
110cc projekti kesken
4NT54
Viestit: 31
Liittynyt: 15.07.2008 14:57

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja 4NT54 »

...
Viimeksi muokannut 4NT54, 02.03.2017 14:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
5tr1pe
Viestit: 267
Liittynyt: 20.10.2009 15:07
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja 5tr1pe »

Jos sellasta on :D
1337
Viestit: 214
Liittynyt: 14.03.2007 18:14

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja 1337 »

4NT54 kirjoitti:Onko kukaan koskaan "jääny kiinni" minicrossilla? Tuleekohan paljon sakkoa? Kortti varmaan lähtee? :roll:
Riippuu kuinka iso mylly minicrossista löytyy, eli jos on vaikka 125cc ja piikkikortti niin ei lähde kortti ellei karkuun sotke ja kiinni jää.
Luonnollisesti jos tuollaisella ajelee mopokortilla niin lähtee kortti parempaan talteen.

Sakot riippuu paljonkin poliisista sekä mahdollisista muista rikkeistä, laskevat kaikista rikkeistä "könttihinnan".

Itseltä löytyi kun tuli rottamankilla bustattua kauemmin sitten liikenteenvaarantaminen, pysähdysmerkin (huudon) noudattamatta jättäminen, maastoliikennerikos, rekisteröimätön mopo ja joku muu ajoneuvorikkomus = 180 euron voitto, olipahan hauskaa koko rahan edestä sotkiessa mp:tä pusikossa karkuun :mrgreen:

En kaipaa tuohon erikseen jeesustelua, nopea pusikkoon vilahtaminen venyi vähän pidemmäksi moottoripyörän lyöttäytyä seuraan, ei täällä kukaan mikään pyhimys ole, ketään en kuitenkaan vaarantanut (jonka poliisi myönsi) :roll:
Eivät mp:t nekään missä vain perässä tule, vieläkin pieni arvoitus miten löysivät keskeltä korpea.
iVille
Viestit: 294
Liittynyt: 15.03.2008 16:24
Paikkakunta: Piikkiö

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja iVille »

Kaveri ajeli 110cc Samurailla, ajo karkuun ym, hylkäs mopon juoksi tehdas alueelle karkuun, jäi kuitenkin kiinni.. =36e sakkoa, kilvetön menopeli ja juttutti vaan karkuun ajamisesta, suht rentoo. :P
Näksä
Viestit: 894
Liittynyt: 19.06.2009 17:41
Paikkakunta: Sastamala

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Näksä »

Tänään kun tulin tetistä nii eka ajoin kahden lp ohi, sitten hetken päästä siitä käänty vammalan poliisi perää, ajoin siis nätisti mut oli nii liukasta et välil heitti pieneen myylin ja pari kertaa meinasin pannuttaaki ku lähti sillai pois renkaanjäljistä :lol: si ku oli poliisi tullu joku kilsa melkei peräs nii katoin ku kaveri huito bussi pysäkillä ja samaan aikaan ajo poliisi auto rinnalle ja poliisi roikku ikkunasta ja huusi että ajas nyt sivuun! oli ollu varmaa hetken aikaa jo vilkut päällä peräs mut en huomannu. siinä sitte katteli, et takavalo ei toimi, tainnu sulla ennenki olla ongelmaa näitten valojen kans (oli samat poliisit mitkä vei kilvet kesällä) ja kilpi on epäselvä että hankipas uusi ja keula näköjään vaihdettu ja putken oot varmaan tehny ite mut pytty sentäs vakio. sitte kysy kortin ja paperit, paperit tietty kotona. sitte sano vaan et korjaapas takavalo ja hanki uus kilpi ja lähti menee, no sitte ku lähin nii heti lp vastaa ja katteli vähän pitkää mut tajus varmaa et just oli toinen poliisi pysäyttäny. sitte ku ajelin kotii päi nii eikös nää samat vammalalaiset ollu pysäyttäny auton siihen matkalle mut onneks oli ylämäkee siinä nii ei ollu ihan hirveesti vauhtii. jos huomenna kuhisee tälläi poliiseita nii toivottavasti ei lähe kilpii
Rupikonna
Viestit: 14
Liittynyt: 03.12.2009 16:44
Paikkakunta: Orimattila

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Rupikonna »

itelläki meinas käydä köpelösti ku syksyllä olin tetis ja menos ruokikselt takas töihi ni yhes loivas alamäes maija pamahtaa vastaa. painoin vähä jarrua et vauhti pienenis ja katoin mittaria ni 50 ylihä se meni iha reilusti :) no lähin vikkelää siit menee ja maijaki näytti silt ettei lähteny perää ku nopee peilist katoin. no sitku pienen matkan jälkee olin liikennevalois ni yhtäkkii takaa vaa kuuluu "poika ajas toho bussipysäkille ni jutellaa" no mä ajoin ja laitoin ohittimen sit pois päält. no ne tietty kyseli kaikennäköstä ja katto rekisteriotteen ja otti kortin ja sano et "tätä sä et varmaa vähää aikaa tarvi" sit ne testas mankia ja muna-asennos sai 50 tutkaa eikä tullu mtn :wink:
Jakke
Viestit: 772
Liittynyt: 29.07.2009 14:16
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Jakke »

mahto vittuuttaa kortin-himosia polliiseja ko eivät saanu palaa muovia xD
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Rupikonna
Viestit: 14
Liittynyt: 03.12.2009 16:44
Paikkakunta: Orimattila

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Rupikonna »

no pikkasen joo :D
iVille
Viestit: 294
Liittynyt: 15.03.2008 16:24
Paikkakunta: Piikkiö

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja iVille »

Poliisit pysäytti tänään noin klo 18.00, valitusta kilvestä, peilistä, putkesta, kilventelineestä ja valoista.. Vaik valot toimii varsin hyvin, etuvalosta sano ettei sovellu tähän menopeliin.. Onneks puhumalla selvittiin, uhkas kyl viedä kilvet.. Sit myöhemmin noin 22.30 pysäytti uusiks ja raivos että vieläkö täällä oon ja ei oo vakio osat kiinni ym =D
POLIISIT <3
oscar
Viestit: 88
Liittynyt: 18.12.2008 21:40

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja oscar »

Kiinitääkö poliisi liikenteessä paljon ,alakautta tulevaa putkeen ?Minkä laisia kokemuksia teillä on?
Jericho
Viestit: 700
Liittynyt: 30.03.2009 21:36

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Jericho »

Kyllä usea poliisi tietää minkä näköinen putki Monkeyssä on. Suurinpiirtein ainakin, eli tietävät sen tulevan yläkautta. Aika harvassa mopossa kun alakautta putki tulee vakiona. Tietysti se vielä enemmän poliisien katseita kerää, jos putki pitää kauheasti normaalia kovempaa ääntä. Jos ei putkea lukuunottamatta muuta viritystä kuitenkaan ole, poliisit eivät ensimmäisellä kerralla suullista huomautusta enempää yleensä anna. Muutamia tapauksia oon myös kuullut, että pysäyttäessä ei niitä poliiseja se putken ulkonäkö ole kiinnostanut, kunhan ei pidä kovaa ääntä tai kulje kovempaa. :)

E: :lol: Taas pätee se niin kulutettu lause näissä "mitä poliisi sanoo...?" kysymyksissä: Riippuu poliisista. 8)
Osmo_
Moderaattori
Viestit: 1478
Liittynyt: 29.03.2009 18:08
Paikkakunta: Huittinen/Ilmajoki

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Osmo_ »

Kun kerran jäin tolla mun teleskooppikeulallisella mankilla missä oli Jing Ke ja alakauttanen putki kiinni, klik. Poliisi vinkui vaan valosta joka oli palanut, mutta kun katsoo tota mankia, niin siittä olisi jo ulkonäön puolesta pitänyt viedä kilvet :)
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04

EX. Devil, nyk. Osmo_
piiveri98
Viestit: 230
Liittynyt: 04.01.2010 14:43

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja piiveri98 »

Miten muuten ku aina talutan mankia vähän matkaa maantiellä ku meen rantatielle ajamaan ni sanooko poliisi mitään jos huomaa mut siinä taluttamassa kilvetöntä mopoa :think:
Jakke
Viestit: 772
Liittynyt: 29.07.2009 14:16
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Tuskin jaksavat tulla kyselemään jos työnnät :D mutta mikset aja? :O
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
piiveri98
Viestit: 230
Liittynyt: 04.01.2010 14:43

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja piiveri98 »

En kehtaa, iskä saattaa antaa sakot :lol:
Jakke
Viestit: 772
Liittynyt: 29.07.2009 14:16
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Jakke »

no onko sun isäs poliiisi? :)
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
Osmo_
Moderaattori
Viestit: 1478
Liittynyt: 29.03.2009 18:08
Paikkakunta: Huittinen/Ilmajoki

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Osmo_ »

Nyt joutuu laittaan vähän offtopiciks. Haluttaa niin kovasti modeilla. Piiveri98: Ei jokaisen lauseen perään tarvii laittaa hymiötä.
2. Hymiöt: Hymiöitä tulee käyttää hillitysti, ei yhtä hymiötä enempää peräkkäin. Hymiöitä ei myöskään tyyliin joka lauseen jälkeen yksi. Ei hymiöitä otsikoihin!
Tuossa säännöistä. Mutta ei sen enempää. En itsekkään tota tajunnut alkuun, vaan kirjoitin päin persettä kokonaan murteella, ilman pilkkua ja isoa alkukirjainta. Vinkkinä vaan, että ennen pitkää saat varoituksia. Asiaan: Kilvettömän mopon työntämisestä ei saa mitään käsittääkseni, ellei pytty ole kuuma. Riippuu poliisista.
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04

EX. Devil, nyk. Osmo_
watkins
Viestit: 12
Liittynyt: 16.01.2010 18:19

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja watkins »

mitäköhän poliisi setä sanoo, jos edellinen omistaja on ottanut kurit irti...? :think:
Jakke
Viestit: 772
Liittynyt: 29.07.2009 14:16
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Jakke »

tuskin edes huomaavat jos vakio-mankista on otettu kureja pois xD
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
janne2
Viestit: 26
Liittynyt: 02.04.2009 18:54

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja janne2 »

Kävi tuossa viime viikolla paska tuuri.Oltiin kaverin kanssa lähössä tetistä syömään, kaverilla gilera rcr itellä manki.Lähettiin sitten ajamaan ja oltiin jo melkein koululla kun poliisi auto vilahtaa ohi vilkut päällä ja kuski hyppää melkein vauhdista pois.Kyselee kortit ja muuta ja käskee tulla laitoksella syönnin jälkeen.Mankista ja gilerasta kilvet pois ja kummallekin 50e sakkoa kun ajettiin 55 koko matka.Ois pitäny laittaa se peili kiinni :D .olivat seuranneet perässä sen koko matkan mitä ajettiin ja välissä 2maijaa perässä.Hirveä meteli pienestä ylinopeudesta :x
Jakke
Viestit: 772
Liittynyt: 29.07.2009 14:16
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Jakke »

mitä helevettiä? :shock: Melko tiukkiksia?
EI lainauksia allekirjoituksiin. -Ylläpito
janne2
Viestit: 26
Liittynyt: 02.04.2009 18:54

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja janne2 »

Jep sattu varmaan tämän paikan tiukin poliisi.
Zapperslam
Viestit: 348
Liittynyt: 21.09.2005 07:29

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja Zapperslam »

watkins kirjoitti:mitäköhän poliisi setä sanoo, jos edellinen omistaja on ottanut kurit irti...? :think:
samaa ne sanois jos oisit itte ne kurit ottanu pois, jos sattuisi huomaamaan. Sun velvollisuus pitää mopos tieliikenne kunnossa
145.3cc, 28mm mikuni yms...
jmkk
Viestit: 6
Liittynyt: 17.02.2010 17:54

Re: Poliisi.

Viesti Kirjoittaja jmkk »

nohh mulla näinkin kiva pysäytys kävi syksyllä...elikkäs oltiin 3 kaverin kanssa kylän teboililla ja sit siitä mietittiin et lähetäänkö kylän keskelle pärtsäämään vaiko kylän laitamille...nohh päätettiin sinne kylän keskustaan lähtee ja just ku oli mopot liikkellä nii huomasin että poliisi mondeo tuli vastaan ekassa mäessä ja kaverihan ei sitä huomannu ollenkaan ja vingutti suzukillaan teho piikillä :D nohh minä katsoi peilistä et nyt tais käry käyvä ku pollarit heitti u-käännöksen...käännyttiin mopoilla isommalle tielle ja ajettiin sitä isonpaa tietä joku 1km poliisit takana ajaen...mittaria katsoessani vauhtia oli se 35 eli ensimmäisenä ajava kaveri tais vähän pelästyä...nohh eka kaveri jatko tietä suoraan kylälle ja me 3 muuta käännyttiin oikealle...edessäni ajavat 2 kaveria hieman kiihdytti vauhtiaan ja minäkin siihen 45km/h...katoin peilistä ja huomasin että poliisi autohan se rinnalle tulee...nohh kohta valot jo välkky ja minä vetäsin pientareelle ja sammutin mankin...no poliisit tuli ihan rentoina kyselemään että mitenkäs menee ja kysyvät kortin ja rek otteen..nohh rek ote oli kopio oikeasta mutta eivätpä ne huomannut.alkoivat mopoa tutkia ja kyselivät putkesta(cnc tehari) ja ilman putsarista ja kilven kulma oli hieman väärä...no minähän sanoin että ei ole varaa orkkis osiin jotenka siksi nuo osat kiinni...etu jarrukin oli täysin toimimaton johtuen siitä että levyn asennus oli tehty mutta satula ja puristin enää puuttui :D siinä poliisien kanssa rupattelin ja lopuksi poliisit sanoi että penkin päällinen on kyllä hieno.että hyvää illan jatkoa ja koita saada vakio osaset ostettua...ja kilven kulman käskivät kääntää kohalleen paikan päällä...mopossa oli kyllä oikeasti laittomuuksia aika reippaasti joten en olisi ihmetellyt jos kilvet olisi lähteneet...mutta onneksi ei lähtenyt ;)
Vastaa Viestiin