Raaseri 125cc
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
-
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Raaseri 125cc
Aah, se olis sit taas vaiheeks mankiprojua Tää onkin jo mun neljäs mankiprojekti. Mutta, alkuun nyt kuvia:
Kone:
Osien luovuttaja:
Osakasa:
Tekniikaksi tulee:
110cc
YX140 kansi 27/23 venoilla
26mm Molkt (Mikuni VM kopio)
Inner rotor kit
Virinokka (Alkuun vakionokalla)
Kp-mäntä 52,5
16/28 välit
Suunnitelmaa
Maalaus suunnitelmat vaihtuvat koko ajan, joten en vielä sano mitään, orkkisväreihin voi olla että tulee, muttei suomimankin orkkisväreihin. Eli jonkun japanin mankin orkkisvärit voi olla että tulee. Kesällä kuitenkin lainataan hiekkapuhallus vehkeet ja puhallan kaikki osat, ja maalaan ruiskulla, tässä käytetään mahd. vähän spray maaleja. Suuret päivitykset alkaa vasta maaliskuussa kun saan sillon rahaa enempi, sitten varmaan Oorille tilausta. Tosta fudesta voi olla että tulee keula tähän, jos etukeskiö on tarpeeks kapee että menee tohon keulaan, sitten pidän ton jarrusatulan(2 mänt.) siinä, pidempi takahaarukka voi olla että tulee, varmaan toi fuden muokattuna. Saa nähdä mitä keksii. Päivittelen sitä mukaan kun on jotain päivitettävää. Tämä manki tehdään todella huolella, toisin kuin se kuparinvärinen!
Kone:
Osien luovuttaja:
Osakasa:
Tekniikaksi tulee:
110cc
YX140 kansi 27/23 venoilla
26mm Molkt (Mikuni VM kopio)
Inner rotor kit
Virinokka (Alkuun vakionokalla)
Kp-mäntä 52,5
16/28 välit
Suunnitelmaa
Maalaus suunnitelmat vaihtuvat koko ajan, joten en vielä sano mitään, orkkisväreihin voi olla että tulee, muttei suomimankin orkkisväreihin. Eli jonkun japanin mankin orkkisvärit voi olla että tulee. Kesällä kuitenkin lainataan hiekkapuhallus vehkeet ja puhallan kaikki osat, ja maalaan ruiskulla, tässä käytetään mahd. vähän spray maaleja. Suuret päivitykset alkaa vasta maaliskuussa kun saan sillon rahaa enempi, sitten varmaan Oorille tilausta. Tosta fudesta voi olla että tulee keula tähän, jos etukeskiö on tarpeeks kapee että menee tohon keulaan, sitten pidän ton jarrusatulan(2 mänt.) siinä, pidempi takahaarukka voi olla että tulee, varmaan toi fuden muokattuna. Saa nähdä mitä keksii. Päivittelen sitä mukaan kun on jotain päivitettävää. Tämä manki tehdään todella huolella, toisin kuin se kuparinvärinen!
Viimeksi muokannut ukkoperkele, 26.04.2010 21:12. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Gas, grass or ass. No one rides for free
-
- Viestit: 354
- Liittynyt: 11.07.2008 09:22
- Paikkakunta: Suomen Louisiana
Re: Mankiprojekti nr 4
Dodii, odotettavissa varmasti jotain hienoa
vinkvink: kun ny todella huolella teet ni älä pliis pistä tota futen keulaa, tossahan on jo toi levykeula, pidä se.
vinkvink: kun ny todella huolella teet ni älä pliis pistä tota futen keulaa, tossahan on jo toi levykeula, pidä se.
Flirtin`with Disaster
-
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Mankiprojekti nr 4
Joo voi olla ettei sitä tuu. Mut mut, voi olla että Fuden pumput tulee vakio t-paloihin... Korkeempaa tarttis Tai sit pidän tommosenaa/koropalat keulaan.
Gas, grass or ass. No one rides for free
Re: Mankiprojekti nr 4
Ihan mukavan olonen rojekti Mitenkä teit yxin kannen toisen ohjuriholkin kanssa, vai jätitkö vaan pois?
-
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Mankiprojekti nr 4
Niitä oli kaks, jätin molemmat pois, saa nähä miten toi toimii jos toimii ollenkaan
editoin tähän viestiin pian, käyn ottamassa kuvan sarvista joita sovittelin tos.
editoin tähän viestiin pian, käyn ottamassa kuvan sarvista joita sovittelin tos.
Gas, grass or ass. No one rides for free
Re: Mankiprojekti nr 4
Et ikinä tuu saamaan fuden pumppuja vakio T-paloille...ukkoperkele kirjoitti:Joo voi olla ettei sitä tuu. Mut mut, voi olla että Fuden pumput tulee vakio t-paloihin... Korkeempaa tarttis Tai sit pidän tommosenaa/koropalat keulaan.
Re: Mankiprojekti nr 4
Perkeleen yheski ex-mankis oli fuden pumput vakio t-palois .
Re: Mankiprojekti nr 4
no paas laittai kuvaa sitte?
Re: Mankiprojekti nr 4
No jos nyt ihan tarkkoi ollaan, eikös siinä ollut Samurain pumput vakio t-paloil? Kuvaa.
Re: Mankiprojekti nr 4
Kyllä. Ja fuden pumput on aika paljokin paksummat kun noi samurain menee suoraan kun on samaa kokoa kun jinkun/skyteamin.. mutta fudessa on n. 30-40mm se halkasia kun samuraissa ja jinkuis yms 25mm..
Re: Mankiprojekti nr 4
Selkeytetääs vähän: Samurain pumppujen halkaisija: 25mmm, Fudet, yms... 33mm
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Re: Mankiprojekti nr 4
Juu.Samurain ja jinkun / skyteami on 25mm ja fuden on ainakin 30mm
Re: Mankiprojekti nr 4
Niin samun pumput suoraan levykeulan t-paloihin, ei hondan. Mut mahtusko noi fuden pumput hondan keulaan/t-paloihin?jjeppee kirjoitti:Kyllä. Ja fuden pumput on aika paljokin paksummat kun noi samurain menee suoraan kun on samaa kokoa kun jinkun/skyteamin.. mutta fudessa on n. 30-40mm se halkasia kun samuraissa ja jinkuis yms 25mm..
Re: Mankiprojekti nr 4
Fuden pumput ei mahdu Hondan keulaan, Samukan mahtuu.
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Re: Mankiprojekti nr 4
Jeps jeps, mutta sais ne mahtumaan hituc modaamalla? Jos sorvilla hiukan kaventas pumppuja t-palojen kohalta
Re: Mankiprojekti nr 4
Ei tuu onnistuun, kyllähän sitä aina voi koittaa..
-
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Mankiprojekti nr 4
Kyl niis Hondan t-palois sen verti varmaan olis pelivaraa että sais noi pumput sisään survottuu. Mut taidan pistää vaan koropalat tohon keulaan.
Gas, grass or ass. No one rides for free
Re: Mankiprojekti nr 4
Juups voisit perustella, ei siitä paljoa pois tarviis ottaa.jjeppee kirjoitti:Ei tuu onnistuun, kyllähän sitä aina voi koittaa..
Re: Mankiprojekti nr 4
Just äsken mittailtiin ukkoperkeleen kans niit niin fuden pumput on 33mm paksut ja ne hondan vakiokeulan t-palojen putket on 33.5-34mm ulkomitoilta ja sisä mitalta 31.5-32mm niin voi jus tsopia mutta ei kovin kestävä tulisi, mutta ajateltiin että leikkais väli putket pois ja laittaisi isommat niiden tilalle niin siten saisi fuden pumput vakio t-paloihin.
Re: Mankiprojekti nr 4
Tai sit vaan sorvaa niistä pumpuista vähän pois? Jos niistä on varaa ottaa pois.
pyörät
Elämä on, manki ei.
Elämä on, manki ei.
Re: Mankiprojekti nr 4
Ei niissä taida olla niin paljoo varaa
Re: Mankiprojekti nr 4
Ei varaa? Eihä ne nyt mtn onttoja ole..?
-
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Mankiprojekti nr 4
En kyllä lähtis kaventeleen tavallisen mallisen keulan pumppuja, on kumminkin aika kriittinen osa, ei oo kivaa jos katkee vauhdissa.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Mankiprojekti nr 4
Eihän tuo ole ku 2mm mitä pitäs ottaa?
-
- Viestit: 881
- Liittynyt: 28.12.2008 21:53
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Mankiprojekti nr 4
Ennemmin avarran sen 2mm mankin vakio ala t-palasta. Sahasin ne "väliputket" sen ala t-palan ja yläkolmion välistä, ehkä hitsaan siihen jotain paksumpaa putkea. Fuden pumput saan huomenna.
Gas, grass or ass. No one rides for free