Yellow & white Monkey (Picture)
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
-
MoParmonster
Re: 91vm mankin laittoa uusiksi. (KAHTOKKEE.)
aivan täysin täydellinen
elä mittään kumeja ainakaan vaihda
Flirtin`with Disaster
Siis täähän on aivan vitun upee
Älä nyt noita renkaita vahida, just sopivat nuo.
Zongshen z155 -> 188cc bigbore, 28mm vm-kopio ja muuta kivaa, +20hp
Reps 
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Kumit ei vaihdu mihinkään,penkki tarttis suoristaa ja verhoilla uusiksi,mg koppa uusia/maalata,daxin kansi pistää kiinni med 2 levynen kytkin,joku isompi pytty tekis terää,koneen vois kiilloittaa,uusi kaasari (sivulle),tarttis ostaa toinen levy ku toi piparilevy on kaverilta lainassa,pikakaasukahva,uusi takahaarukka tarttis tehdä,etuhaarukkaa olen miettinyt USD:n muodossa,ELLEI tuo liikaa bolttis meininkiä??,keltanen maali päälle. Mitäs sanotte? nuo kaikki jutut mitä öskön listasin niin meinasin tehdä ennen kesää/kesäksi.MoParmonster kirjoitti:aivan täysin täydellinenelä mittään kumeja ainakaan vaihda
-
duutsony99
hieno manki!! mulla vähän saman tyylinen...

hieno on, ei mun mielstä sovi toi metallinvärinen "etumaski". Vois vaikka mustaksi maalata ja valkoisella joku numero... 
Se kellä on eniten romua, voittaa!
Tuo on alumiinia ja tuo on tänään kiillotettu teknisessä,ja mankikin pääsi teknisen alueen sisä puolelle.
Eli siis nyt on jotain vikaakin ilmennyt: Jätti prisman pihalle koska oli vitun musta tulppa ja lähtenyt käymään = vietiin kotiin autolla,ja sitten putsasin tulpan ja säädin kaasarista neulan ylempään loveen sen sokan (mikälie) eli laihemmalle,nyt ei oo tulppa ollu mitenkään musta ja toimis,mut nyt oon ajellut niin alakierroksilla alkanut hieman tökkimään,ja äskön ku tulin koulusta mankilla kotia päin niin vittu joka ikiseen ylämäkeen hyytys ihan helvetisti eikä jaksa enään kiihtyäkkään ja mun mielestä HIUKAN öljyä syö,oisko joku simmonen vika mitään kuin että: ois mennyt männän renkaat/venttiili varren kumit? ?
kuva teknisestä...
kuva teknisestä...
Dodi,nyt ei kone toimi,mutta voisko joku kertoo että mikä helvetti on ku ei lähtenyt silloin prismalla käymään,ku ihan yhtäkkiä musta oli aika vitun musta,miten se nyt on voinut yhtäkkii silleen lyödä ihan mustaks,ku yleensä siihen tarvitaan se että säätää liian rikkaalle,ja ny ei rikkaalla edes toiminut misä aina ennenki ollut säädöt,piti laittaa laihemmalla,että alko toimimaan,aika outoo ku yhtäkkii lakkaa toimimista noilla säädöillä millä aina ennenki toiminyt.!
Sitten aloin tutkimaan yläkertaa vähän paremmin,ja pytty ja mäntä olivat muuten hyväss kunnossa,mutta männässä oli kauhee karsta läjä,voisko joku kertoo että miksi mun kannen imukanava oli aivan musta karstasta sun muusta paskasta? Venttiili vissiin vuotaa? Kuvaa.

Tietoa!

Tietoa!
Hyvä juttu ko sait ton toimii.
Zongshen z155 -> 188cc bigbore, 28mm vm-kopio ja muuta kivaa, +20hp
Osta uus ilmanputsari. 
Ostetaan EHJÄ lampunkoppa ja umpio. Tarjoa!
Etupäästä en tykkää, jos ois mun manki ni vaihtaisin etuvalo / maskin.. Muuten tosi siisti !
Hetikun keula vaihtuu niin vaihtuu joku toisenlainen etuvalo tohon,koska toi on just hyvä nyt tosa,koska peittää vitun rumat t-palat.
Siisti mana
laita vielä joku loksu eteen ja valomaski tai joku vakiolamppu niin ois vielä hienompi 
Sait siis daxin kannen toimiin ? hyvähyvä 
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Niin sanoppas vähä tarkemmin, miten korjasit toin, että mäntä menee mustaan nokeen. Mulla on nimittäin sama homma pakoventtiilissä...
Se kellä on eniten romua, voittaa!
No hioin seetit tiiviste tahnalla (vamitälie),ja sitten loppus vuotaminen. 
Sulla saattaa käydä liian rikkaalla manki, Grimnir = juu sain toimimaan
Sulla saattaa käydä liian rikkaalla manki, Grimnir = juu sain toimimaan
-
Mannekyyri
Aikas komia mannaatti
Tuon etupeltilätkänumerokilpiminkälien voisit kyl vaihtaa 
Tosi hieno noil vanteil. Kiillota vaan kytkinkoppaki. 
Ei me pohojalaasekkaa täyrellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkouret.
Re: 91vm mankin laittoa uusiksi. (BLING BLONG<3.)
Kiillota ihmees jos vaan teet sen kunnolla loppuun asti. 
Ihmeen röpelöinen seetipinta, voi herkästi ottaa karstaa väliin ja rupee vuotaan.
Vai oliko tahna liika rajua?
On muuten mun viilaama kansi, minkä varmaan tiesitki?
Oisinkohan hanalle myyny ekana tuon
Vai oliko tahna liika rajua?
On muuten mun viilaama kansi, minkä varmaan tiesitki?
Oisinkohan hanalle myyny ekana tuon
Tuo makro huijaa et ois noin vitun röpelöistä tavaraa. Enkä muuten tiennyt että sun viilaama,ootko sä ton kannen madaltanut?
Juu hanalle myit ja siitä grimnirille ja siitä sitten taas mulle.
Vois koittaa jaksaa tota kytkin koppaa jossain vaiheessa,mut nyt ei oo intoa hinkkaamaan kiiltäväksi,on nytkin kädet ruvella. 
Mun mielestä toi numerokilpi pelti hössäkkä on siisti!