Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
hondaZ50 kirjoitti:Siisti manki jesse95 Repesin tolle toisessa kuvassa olevalle stongalle yhtä pitkä ku lipputanko
haha,repesin tolle lipputanko jutulle ja pahasti. Tuohon aikaan ku olin pieni kakara (vielki kai?) niin oli niin helvetin hienoo jos oli joku vitun metrinen stonga,mulla oli 82cm
Tänne voi joko linkittää tai postata suoraan kuvia mankeista. Ei keskeneräisiä projekti kuvia tai likaisia/todella huonolaatuisia. Semmosia mitä ilolla katsoo. Ei myöskään muualta kopiotuja kuvia, vain omia!
Kuka jaksaa katella jotain kännykkäkamerakuvaa vessaan rahdatusta mankista? Eikö tähän topikkiin oo ideana laittaa siisti kuva siististä moposta?
Itekkin piti kyllä sanoa täysin samaa jo Jesse95:n parille kuvalle. 100% yhdyn siis, ei muakaan nuo puhelimella otetut kuvat kiinnosta ja syö topicin ideaa. Eli tästä eteenpäin laittakaa parempilaatusia ja tarpeeksi isoja, (640x480) jotta kuvista näkeekin jotain. Hyvänä esimerkkinä ensimmäinen sivu, joka sisältää hienoja hyvä laatuisia kuvia. Ja pari netistä otettua.
Eka mopo. 20e makso ja oli pahvilaatikossa kehnossa kunnossa. Tarakka solmussa takarengasta vasten ja paljon muuta. 50->72->125-> osina pois. Monet kaatumiset tuli koettua tolla, niin omasta takaa kuin vierestä katsoen jonkun muun toimesta.
E: Ei totakaan kyllä hirveä ilo ole katsella.
Jericho kirjoitti:Itekkin piti kyllä sanoa täysin samaa jo Jesse95:n parille kuvalle. 100% yhdyn siis, ei muakaan nuo puhelimella otetut kuvat kiinnosta ja syö topicin ideaa. Eli tästä eteenpäin laittakaa parempilaatusia ja tarpeeksi isoja, (640x480) jotta kuvista näkeekin jotain. Hyvänä esimerkkinä ensimmäinen sivu, joka sisältää hienoja hyvä laatuisia kuvia. Ja pari netistä otettua.
Sori nyt vaan,mutta mulla ei ollut kameraa tuolloin ku olin noin 11v joten piti kaikki kuvat ottaa kännyllä,ja laitoin vaan noi alkukuvat misä vaiheessa on niin kännyllä. Voin mä täsä lähi aikoina helvetti sen viel vaikkapa päivittää....
Jojjo: Kiits. Sain vinkin ystävältäni Tuksulta, että entisöi tämä ja tee siittä vihreästä oikeen kunnon stunttimuna ja hae ACS:n. Tarjosi itse apuaan niiltä osin kun kerkäisi. idea kytee...
JuQ: Saatan vaihtaakkin. Mutta pysyn silti vakiomitoissa.
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04