Yleistä keskustelua valmiskoneista (50-xxxcc)

Moottorin viritys.
Alueen säännöt
Muistathan, että Suomen lain mukaan rekisteröidyn mopon suurin sallittu rakenteellinen nopeus on 45km/h!
Säntti
Viestit: 111
Liittynyt: 08.05.2009 23:23

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Säntti »

Onko kellään mitää kokemusta/tietoa tosta OOracing 110cc kone paketista?
http://www.ooracing.com/store/index.php ... uctId=2692
Grimnir
Moderaattori
Viestit: 2229
Liittynyt: 25.07.2008 23:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Grimnir »

Muuten täydellinen setti mutta puola puuttuu. Plussaa 5levynen kytkin, cdi, 3venanen, polkimet, valot.

E: Jaa katos se on alennuksessa 190 £, eli jotain 250e sitten postien kanssa, ei paha periaatteessa :think:
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
oscar
Viestit: 88
Liittynyt: 18.12.2008 21:40

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja oscar »

Onko tommonen lifani 124cc kone hyvä ,kestääkö?
Toimiiko lifani 9mm vakio kaasarilla ?
Huomaako poliisit että on vaihettu kone,jos lyön 49cc merkinnät ja honda monkey magneeton kopan ja rajottaa sillein että menee sen 50km/h?
Säntti
Viestit: 111
Liittynyt: 08.05.2009 23:23

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Säntti »

oscar kirjoitti:Onko tommonen lifani 124cc kone hyvä ,kestääkö?
Toimiiko lifani 9mm vakio kaasarilla ?
Huomaako poliisit että on vaihettu kone,jos lyön 49cc merkinnät ja honda monkey magneeton kopan ja rajottaa sillein että menee sen 50km/h?
Eikö se oo ihan hyvä ja kestävä kone. Mutta miksi ihmeessä ostat 124cc koneen jos rajotat sen 50kmh? Jos pelkäät virittää niin jätä ne hommat kokonaan pois?
oscar
Viestit: 88
Liittynyt: 18.12.2008 21:40

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja oscar »

Siis voiko lähtee kilvet jos on isompi kaasari ,putki ja välit vaihettu .
Ja toi 9mm siksi kiinni jos tulee tehoratsioita ,niin voi laittaa siks aikaan kiinni.
kalleppi3
Viestit: 80
Liittynyt: 19.09.2009 11:42
Paikkakunta: LAITILA

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja kalleppi3 »

oscar kirjoitti:Siis voiko lähtee kilvet jos on isompi kaasari ,putki ja välit vaihettu .
Ja toi 9mm siksi kiinni jos tulee tehoratsioita ,niin voi laittaa siks aikaan kiinni.
9mm... kassu kyllä saa olla sitten iso suutin... ja älä aja tehoratsian aikana. eihä se kestä ku viikon tai pari.
Matzq
Viestit: 19
Liittynyt: 14.10.2009 15:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Matzq »

Onkos täälä kellään tota konetta,lähti meinaan tänään tilaukseen :?:
Jos jollain on tommonen niin vois kertoo vähän että miten on kestäny, yms.

Nii ja tässä viä linkki: http://glanspower.fi/tuote/805
Matiasssh
Matzq
Viestit: 19
Liittynyt: 14.10.2009 15:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Matzq »

Nyt tarttis NOPEESTI apua,miten toi koneglanssin moottori kytketään skyteamiin?Kun siitä koneesta lähtee 5 johtoo, vakiokoneesta lähtee kuus,ja johdot on ihan eri värisiä. Mikähän johto siitä puuttuu?
Ja sit siitä koneesta lähtee viiden johdon nippu,ja siinä on semmonen valkonen liitin,ja se sopis CDI-boksiin. Harmi vaan että mulla on jo se CDI-boksi kytkettynä :D
Että mihinkähän ton johtosarjan olis tarkotus mennä?
Voinko laittaa manaan kaks CDI:tä vai meneekö joku paskaks?


Jos joku tietää jotain niin kertokoon ystävällisesti minulle :|
juQ
Viestit: 950
Liittynyt: 13.11.2007 20:26
Paikkakunta: Joensuucity

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja juQ »

Onko sulla skyteamin mangeettoa, siirrä se tohon uutee koneesees..
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Matzq
Viestit: 19
Liittynyt: 14.10.2009 15:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Matzq »

Ei tarvi enään, sainkin jo toimiin :D
Ihan asialliselta koneelta vaikuttaa vaikka ei oo viä kehdannu ees kokeilla kunnolla.Kaiken lisäks hiunta koneella 174 euroo :lol:
Matiasssh
ketola
Viestit: 105
Liittynyt: 14.10.2009 20:00
Paikkakunta: Sastamala

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja ketola »

toi ooracingin 110cc kone setti on tosi hyvä tilasin sen ja tehoa on ainkin ja kaikki tarpeellinen tulee mukana. isot plussat ooracingille!
säästä luontoa ja taluta
NosSami
Viestit: 139
Liittynyt: 04.12.2009 13:57
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja NosSami »

Kannattaisko kaverilta ostaa 50cc kinroadin kone 30€, ajettu 150km ja kytkin ei kuulemma välillä irroita(uskon että käyttäjässä vika :mrgreen: ).
Skyteam Monkey 48cc http://www.motot.net/galleria/albumi4325/
Skyteam Monkey 125cc Black Power(piikkimanki) http://www.motot.net/galleria/albumi4324/
S4MPSA
Viestit: 142
Liittynyt: 23.11.2009 18:07
Paikkakunta: Kotka

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja S4MPSA »

Älä osta! Sano kaverilles että miä voin ostaa :D
NosSami
Viestit: 139
Liittynyt: 04.12.2009 13:57
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja NosSami »

eli näköjään kannattaa :D
Skyteam Monkey 48cc http://www.motot.net/galleria/albumi4325/
Skyteam Monkey 125cc Black Power(piikkimanki) http://www.motot.net/galleria/albumi4324/
VaLjUs
Viestit: 187
Liittynyt: 30.03.2010 21:49
Paikkakunta: nousiainen
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja VaLjUs »

NosSami kirjoitti:eli näköjään kannattaa :D
no tottkain se 30e kannattaa ostaa =)
Jusbatin
Viestit: 1
Liittynyt: 26.04.2010 19:17

125cc+ koneet

Viesti Kirjoittaja Jusbatin »

Mistähän saisi halvimmalla 125cc koneen joka olisi manuaalivaitheistolla? minimotoracingilla on lifani 275e ilman kaasutinta, mutta halvempaa etsiskelisin. Ulkomailta tilaus olisi vaihtoehto, mutta ei noista hinnoista saa selvää.

http://www.pitbikeparts.co.uk/125cc-spe ... p-665.html

^ Tuo olisi hyvin kiinnostava, sillä tuossa tulee kaikki tarvittava mukana. Noista hinnoista en oikein saa selkoa, joten voisiko joku vähän tarkentaa? Paljokohan tullaisen postikulut tänne Suomeen oikein olisi?

Ducarin koneet myös kiinnostavat ja isompi kuutiomäärä on aina plussaa ;) vaikka olenhan 110cc 4 venttiiliseen koneeseen törmännyt, josta irtosi 150cc lifanin verran tehoa että kyllä sellainenkin käy.

Mankigurut, kertokaas minulle vähän speksejä näistä koneista, ja kuinka saan jinkkuun tuollaisen kiinni.

Anteeksi kirjoitusvirheet ja kiitän valmiiksi vastauksista!
Jericho
Viestit: 700
Liittynyt: 30.03.2009 21:36

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Jericho »

Jouni myy halvalla. Tuolt ostamaa. Tällä foorumilla nick sama. (mopo1975) Tosi luotettava.

Tuos sun linkin liikkeen etusivul lukee PLEASE NOTE UK ONLY SHIPPING! Eli eivät lähetä muualle paketteja. Samoten infossa:
Deliveries: Overseas & non-mainland UK: No service availible. UK ONLY!

E: Joo myy tosiaan. Ite oon ostanut 2 konetta, vanteet ja sitten hommasin tält paikkakunnalt ostajan yhdel 140cc koneel.
Zepzep
Viestit: 322
Liittynyt: 06.08.2009 12:30

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Zepzep »

Vähän OT, mutta myykös Jouni useampiakin koneita, kun itsehän ostin tuolta tuollaisen ja näyttäähän siellä vielä olevan ilmoitus pystyssä?

E: Selvä kiitti
Viimeksi muokannut Zepzep, 26.04.2010 23:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BT
Viestit: 498
Liittynyt: 04.04.2007 14:04
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja BT »

Myy, aika monellakin on häneltä ostettu lifan.
Skyttari
Vip-käyttäjä
Viestit: 799
Liittynyt: 16.12.2007 19:30
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Skyttari »

Mites voi tunnistaa ulkoo päin onko tollanen 125cc lifani sitä "vanhempaa" vaiko sitä "uuempaa" mallia :think:
Monkeyt.net vanki numero 1005
Osmo_
Moderaattori
Viestit: 1478
Liittynyt: 29.03.2009 18:08
Paikkakunta: Huittinen/Ilmajoki

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Osmo_ »

Eikös vanhempi ole samannäköinen kuin 110cc Loncin ja uudempi taas samannäköinen kuin näksällä?
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04

EX. Devil, nyk. Osmo_
Skyttari
Vip-käyttäjä
Viestit: 799
Liittynyt: 16.12.2007 19:30
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Skyttari »

Ai että vanhempi siis primalutsilla ja uuempi sit on secklutsilla :think:
Monkeyt.net vanki numero 1005
Näksä
Viestit: 894
Liittynyt: 19.06.2009 17:41
Paikkakunta: Sastamala

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja Näksä »

mulla on primary clutc eli kytkin kampuran päässä, mutta mulla saattaa olla joku kopio lifan.
MahaBomber
Viestit: 125
Liittynyt: 08.03.2009 20:29
Paikkakunta: Keitele

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja MahaBomber »

HEI!
Pitäs saada pikasta tietoa et meneekö hondan sähköt samurain 110cc koneeseen?
Honda Monkey ''Rothmans'' vm88
110cc projekti kesken
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Yleistä keskustelua valmiskoneista (90cc+)

Viesti Kirjoittaja kurri »

cdi-koneisten sähköt menee, sähköstarttimalliin on tehtävä kierteet pohjalevylle.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Vastaa Viestiin