Kaasarin säätö, lue ensin ohjeet.
Re: Ohjeita kaasarin säätöön ja valintaan
Tota on suunitelmis ostaa 20mm kaasari ja heittää toi 16mm lortto mäkeen (eli myyntii).
Minkä 20mm kaasarin ostan? Ihan lorttoo oon ajatellu ku toi 16mm meni säätöihin helposti mulla.
Minkä 20mm kaasarin ostan? Ihan lorttoo oon ajatellu ku toi 16mm meni säätöihin helposti mulla.
joo mulla on tuol ylimääräsenä kai jokin lohkon tiivite nii koitan siitä väntää siihe imukaulan ja kaasarin väliin jonku tiivisteenMannekyyri kirjoitti:Teeppä siihen imukaulaan jonkinlainen tiiviste esim. tiivistepaperista... Tai käyt ostamassa siihen tiivisteen... Kaverilla oli sikaflexiä kerran siellä välissä, toimi, mutta kaasari oli aika mielenkiintoinen ottaa irti imukaulasta.
millasilla säädöillä ootte muute saanu ton jing ken ylensää toimii ja tietääkö joku joku kumpi niistä säätö ruuveista on tyhjä käynti ruuvi?
Niin ja vielä onko se niin että tyhjä käynti on silloin hiljemmalla mitä enemmän ruuvi on kiinni vaiko toisin päin?
Se ruuvi missä on jousi on tyhjäkäyntiruuvi, tyhjäkäyntiruuvi toimii niin että syvemmälle kiristettynä se nostaa luistia ylöspäin ja nostaa neulaa samalla --> enemmän bensaa --> nopeampi käynti.
Ite lähtisin ekaks siitä että prikka neulan keskimmäisimmään loveen, joku 70 suutin paikalleen ja siitä hakemaan. Sen jälkeen kun oot saanu sen pelittään niin sitten tyhjäkäynnin kimppuun.
Ite lähtisin ekaks siitä että prikka neulan keskimmäisimmään loveen, joku 70 suutin paikalleen ja siitä hakemaan. Sen jälkeen kun oot saanu sen pelittään niin sitten tyhjäkäynnin kimppuun.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Oisko jollai myydä 16-18 mm kaasaria 
Skyttari kirjoitti:mites pitäs vielä säätää tota kaasaria ku ennen oli 95 suutin ja neula keskinmäisessä ja sillon ei kestäny yhtään antaa kaasua tai sammus heti ja nyt seit vaihoin suuttimen 100 ja neulan laitoin alimpaan loveen ja nyt se ei oikeen lähe käyntiin tai jos lähteekin nii sammuu heti jopa ilman kaasun painallusta
Monkeyt.net vanki numero 1005
No koitappa jollain '85 suuttimella. Sillä voisi pärähtää käymään 
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
mikähän tos jing kes on ku 75 suuttimel pätki pirusti yläkiekoilla ja ryyppy päällä ei toiminu ollenkaan että sammu heti.. sitten ostin 70 nii ei vaikutusta juurikaan yhtään mutta nyt toimii ryyppy täysillä mutta röpöttää ja ryyppy suunnillee puoles välissä toimii suht normaalisti niin pitäskö nyt isompaa vai pienempää suutinta hankkii ja minkä kokosta suunnillee?
nii ja tolla 75 suuttimel toimi sillee ihmeellisesti että ku oli ajanu tarpeeks kauan nii rupes toimii iha hyvi mutta pätki hieman yläkiekoilla
nii ja tolla 75 suuttimel toimi sillee ihmeellisesti että ku oli ajanu tarpeeks kauan nii rupes toimii iha hyvi mutta pätki hieman yläkiekoilla
Osta vaan 20mm phbg ne on ihan hyviä kaasareita ja menee sama imukaula kuin 16 milliseen.ConneX kirjoitti:Tota on suunitelmis ostaa 20mm kaasari ja heittää toi 16mm lortto mäkeen (eli myyntii).
Honda Cbr 125r Repsol -06 EX
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
Honda monkey -92 Valitettavasti EX
Honda monkey -81
mikäs on ku mulla on mankissa 15.5 mm joku zongcheng kaasari. kaverilla se toimi 110 kanssa hyvin mut mulla on 50 cc 20 mm avarretulla kanavilla nii tyhjä käynnillä ei pysy yhtään ja kun kääntää kaasua kiekat ei meinaa nousta ja kun päästää kaasun nii kiekat nousee tappiin ja on hetken aikaa ihan ylhäällä ja sen jälkeen tippuu taas alas. ilmanputsarina on malossin vapaavirtaus ilmanputsari
Imuvuoto luultavasti.nikke95 kirjoitti:mikäs on ku mulla on mankissa 15.5 mm joku zongcheng kaasari. kaverilla se toimi 110 kanssa hyvin mut mulla on 50 cc 20 mm avarretulla kanavilla nii tyhjä käynnillä ei pysy yhtään ja kun kääntää kaasua kiekat ei meinaa nousta ja kun päästää kaasun nii kiekat nousee tappiin ja on hetken aikaa ihan ylhäällä ja sen jälkeen tippuu taas alas. ilmanputsarina on malossin vapaavirtaus ilmanputsari
sitä oon epäillyt. kokeilen sit sillai et laitan tiiviste massaa sinne väliin viälä
Nyt tarttis apua ton Skyteamin vakiokaasarin kans. Ostin manaan 72cc koneen,muuta viriä ei oikein oo.
Ongelma on siinä että ala- ja keskikierroksilla ajaessa pätkii hieman, mutta kovilla kierroksilla tuntuu toimivan ihan hyvin. Ja sit kun kovista vauhdeista hiljentää niin kuuluu aina semmonen pieni pamaus kai putkesta.
Käykö liian rikkaalla? Ei kyllä pitäis kun tossa kaasarissa on kuitenki vakiosuutin sama mikä oli 50cc koneellakin. Seosruuvia oon vähän säädelly rikkaammalle mut en tiä mitä tolle ny pitäs tehdä.
Kertokaa te
Ongelma on siinä että ala- ja keskikierroksilla ajaessa pätkii hieman, mutta kovilla kierroksilla tuntuu toimivan ihan hyvin. Ja sit kun kovista vauhdeista hiljentää niin kuuluu aina semmonen pieni pamaus kai putkesta.
Käykö liian rikkaalla? Ei kyllä pitäis kun tossa kaasarissa on kuitenki vakiosuutin sama mikä oli 50cc koneellakin. Seosruuvia oon vähän säädelly rikkaammalle mut en tiä mitä tolle ny pitäs tehdä.
Kertokaa te
-
Mannekyyri
Nosta neulaa ja osta vähän isompi tyhjäkäyntisuutin. Putken paukkuminen on ihan normaalia.Matzq kirjoitti:Nyt tarttis apua ton Skyteamin vakiokaasarin kans. Ostin manaan 72cc koneen,muuta viriä ei oikein oo.
Kertokaa te
Mistä kaasarin koko mitataan?
Ventuurin kohdalta. eli just siitä 'bout luistin kohdalta. tai imuakon kapeimmasta kohtaa.
Foorumin säännöt. Lue.
EX. Devil, nyk. Osmo_
EX. Devil, nyk. Osmo_
ai siis suodattimen puolelta vai imukaulan puolelta? : DD
Imukaulan.
Foorumin säännöt. Lue.
EX. Devil, nyk. Osmo_
EX. Devil, nyk. Osmo_
Katoin tuossa eilen mankin tulpan, niin oli ihan valkoinen eli laihalla käy.Mikähän ois vikana kun vakio kaasari ja suutin, eikä ole imuvuotoa?
Laske neulan prikkaa.
Foorumin säännöt. Lue.
EX. Devil, nyk. Osmo_
EX. Devil, nyk. Osmo_
Se on jo alimmassa lovessa.
Sitten isompi pääsuutin
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Vakio koneeseen?
No voi sekin olla mahdollista, putsaa ilmanputsari tai koita ilman?
Mutta sehän ois rikkaalla jos ilmanputsari ois tukossa 
No periaatteessa joo kun rupeaa miettimään
Venttiili palanu? Että vuotais ilmaa sieltä välistä aina? Tai välykset?
Venttiili palanu? Että vuotais ilmaa sieltä välistä aina? Tai välykset?