Pikkuviat
Alueen säännöt
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
• Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
• Käytä hakua ennen uuden viestiketjun luomista. Samaa ongelmaa on ehkä jo käsitelty.
• Liitä apukaavake viestiisi! Muiden on helpompi neuvoa sinua.
• Otsikoi aihe niin, että se kuvaa jo vikaa. EI siis otsikkoja tyyliin "mikä vikana?" tai "omituista..".
Re: Pikkuviat
puristuksia on,viikko siten lähti käyntiin toimi normaalisti ja kaasari 22 mm keihin.
Re: Pikkuviat
ai iso kaasari
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Re: Pikkuviat
En ny tierä onko tää mikää pikkuvika mut kumminki. Eli tulin tänään koulusta, matka on 25 km. Ajelin suht rauhallisesti koko matkan ja ku olin noin 2 kilometrin pääs kotoo niin manki sammu.. Sain kuitenki sen käyntiin mutta ei ottanut kierroksia ollenkaan, eikä käyny tyhjäkäyntiä sitte annoin mankin sammua ja koitin hetken päästä uudestaan ja kone ei pyöri polkastaessa? vaihde silmäs lykätes kyllä pyörii..
Koittakaa saada jotaki selvää ja kiitos jo etukäteen!
Koittakaa saada jotaki selvää ja kiitos jo etukäteen!
Re: Pikkuviat
ei oo vika mutta miten venttiilit irrotetaan ja mitä työkaluja tarvii kun en saa mitenkää irti niitä. mites ne säädetään sit ku on asenettu että aukee oikeeseen aikaan.
Re: Pikkuviat
Tulppa? Minkä värinen?oscar kirjoitti:puristuksia on,viikko siten lähti käyntiin toimi normaalisti ja kaasari 22 mm keihin.
Tulpan väri? Kannattaa koittaa toista tulppaa myös. Onko venttiilinvälykset oikeat ja ajotus? Ilmanputsari tukossa jos kerran laihemmalle tarvii nnoin paljon laittaa?JupeYli kirjoitti:Sitten oma kysmys, eli mankiin tehty yläkerran huolto ja kaasari putsattu. Ennen yläkerran remppaa kaasarissa oli alimmalla neula (5rakoa) niin oli hyvä, mut sitten piti laittaa ylimmälle ja siltikkin se paukahtelee välillä ajossa kun on kone lämmin ja ajaa kaasu pohjassa. Eli onko se vieläkin liian rikkaalla vai kannattaisiko tarkistaa muita asioita? Auttaisko tulpan vaihto mtn?
Venttiilien poisotto täällä tarkemminmakilu kirjoitti:ei oo vika mutta miten venttiilit irrotetaan ja mitä työkaluja tarvii kun en saa mitenkää irti niitä. mites ne säädetään sit ku on asenettu että aukee oikeeseen aikaan.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Re: Pikkuviat
Tulppassa oli irtopaskaa jonkuverran. Tulpan kärki oli vaalea ja muualta se oli ruskea/musta.Grimnir kirjoitti: Tulpan väri? Kannattaa koittaa toista tulppaa myös. Onko venttiilinvälykset oikeat ja ajotus? Ilmanputsari tukossa jos kerran laihemmalle tarvii nnoin paljon laittaa
Honda Z50J -90
_________________
Volvo 960 -95
Volvo 940 Turbo -92
Subaru Legacy GL STW -95
_________________
Volvo 960 -95
Volvo 940 Turbo -92
Subaru Legacy GL STW -95
Re: Pikkuviat
Eli omassa Keihinissä seos ruuvi juuttunu, saiskos sitä millää liikkeelle
http://piczasso.com/i/etq8a3b.jpg
E: Kuvasta tuli huono koska kamera kohdisti takana olevassa seinässä olevaan naulaan
http://piczasso.com/i/etq8a3b.jpg
E: Kuvasta tuli huono koska kamera kohdisti takana olevassa seinässä olevaan naulaan
Raaserit: Ford Sierra 2.0 DOHC EFi -92, Ford Cortina Mk3 -71 Honda NS125R -87, Honda Monkey Rothmans -89, Toyota Corolla DX -82, Samurai 110cc, Tunturi Tiger Aqua 1997, Arctic Cat Panther 440, Suzuki PV -86.
Menetetyt tapaukset: Jincheng Monkey 72cc -07, Yamaha FZR 600R, Ford Escort GT, Samurai 110cc, Honda XR125L -03, Mercedes-Benz C220D -94, Subaru Legacy 4wd -90, Ford Sierra 2.0 OHC -89, Yamaha ET340T, Nissan Micra GL -85
Menetetyt tapaukset: Jincheng Monkey 72cc -07, Yamaha FZR 600R, Ford Escort GT, Samurai 110cc, Honda XR125L -03, Mercedes-Benz C220D -94, Subaru Legacy 4wd -90, Ford Sierra 2.0 OHC -89, Yamaha ET340T, Nissan Micra GL -85
Re: Pikkuviat
haraa kirjoitti:kertokaa nyt että mikäs tossa jinkussa on ku laitoin sen jing ken kaasarin niin pätkii ylä kierroksilla vaikka olen kokeillut 65 70 ja 75 suuttimia ja säätänyt neulaa ja ilmaruuvia?
vai voisiko olla jokin sähkö vika?
tulppa oli ainakin sellanen ruskehtava..
vai millä säädöillä ootte ton jing ken toimimaan 50cc:llä?
Re: Pikkuviat
Koita harjata tulppa metalliharjalla ja koita ilman ilmanputsaria. Ja kato vaikka ne venanvälykset?JuPeYli kirjoitti:[
Tulppassa oli irtopaskaa jonkuverran. Tulpan kärki oli vaalea ja muualta se oli ruskea/musta.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.
Re: Pikkuviat
Höhöö..... Ei menny helpol käyntii ja vauhdista pysähtyy ni sammuu jos ei paina kaasuu.
Johtuu varmaa siitä et vikat bensat imi eilen ja paskaa tuli kaasarii. Kaasarii puhdistaa ->
E: Seosruuvin säätelyl toimii taas.
E2: Voi vittu nyt alko taas tekee tota....
Johtuu varmaa siitä et vikat bensat imi eilen ja paskaa tuli kaasarii. Kaasarii puhdistaa ->
E: Seosruuvin säätelyl toimii taas.
E2: Voi vittu nyt alko taas tekee tota....
-
toppppppsu
- Moderaattori
- Viestit: 1362
- Liittynyt: 19.11.2009 20:58
- Paikkakunta: Rauma
Re: Pikkuviat
mikä mahtaa olla vikana kun yleensä kytkin toimii hyvin, ottaa kiinni ja palauttaa hyvin. jonkun aikaa ajellessani (suurin osa keula pystyssä
) ja sitte kytkin ei enää palautakkaan lainkaan niin hyvin, vaan sillee "rauhallisesti" ja hiljaa vaikka kuinka kovaa kytkimen päästäisi. niin et mikä vois olla vikana?
fontti on leveetä, matalaa ja venyyki viel.
Re: Pikkuviat
Skyteamin keulan toinen pumppu vuotaa, niin missä voi olla vikaa? Ja viel jos siinä pumpussa on reikä, niin millä se kannattaa paikata?
Re: Pikkuviat
Kenties stefa vuotaa. Ja jos reikä on niin TIG:illä losottaa umpeen.
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Re: Pikkuviat
Vika 1. Kun laittaa 1 päälle, ja nopeesti pohjaan (esmes. keulii) niin antaa vaan tyhjää. Just vaihdettu kaasuvaijeri.
Vika 2. Ei nyt varsinaisesti vika, mutta koko kone magneetonkoppaa myöten on aivan helvetin kuuma, jopa lyhyen ajon jälkeen. Varmaan ihan normaalia, kaveri tosin väitti ettei..
Mikäköhän vikana?
Vika 2. Ei nyt varsinaisesti vika, mutta koko kone magneetonkoppaa myöten on aivan helvetin kuuma, jopa lyhyen ajon jälkeen. Varmaan ihan normaalia, kaveri tosin väitti ettei..
Mikäköhän vikana?
Re: Pikkuviat
Siis onko stefa jonkinlainen tiiviste, joka vaurioituneena aiheuttaa vuodondevil kirjoitti:Kenties stefa vuotaa. Ja jos reikä on niin TIG:illä losottaa umpeen.
Re: Pikkuviat
Joo, stefat ajan myötä kovettuvat(?) ja vuotaa sitten öljyä. Stefat vuotaa. En ny parempaa kuvaa löytäny.
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Pikkuviat
Siinä kohassa missä putket liukuu toistensa sisään on kuminen rinkula jonka tarkotus on pitää öljy sisäpuolella ja vesi ulkopuolella.

(ei mun kuva)
Keulan mallista riippuen pumpun alapäässä voi olla myös pultti josta voi vuotaa.. siihen auttaa joko kiristys tai tiivisteprikan vaihto. (toki sinne voi kikkailla jotain liimaakin... mut prikan vaihto on suositeltavampaa)

(ei mun kuva)
Keulan mallista riippuen pumpun alapäässä voi olla myös pultti josta voi vuotaa.. siihen auttaa joko kiristys tai tiivisteprikan vaihto. (toki sinne voi kikkailla jotain liimaakin... mut prikan vaihto on suositeltavampaa)
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Pikkuviat
Kertokaas kullat miten saisin lommon joka on tankinkorkin ulottuvilla niin oikastua? muotoillulla kulmaraudalla vai millä kannattas.. uutta tankkia en joka tapauksessa osta..


Honda Monkey Z50J
Re: Pikkuviat
Tinalla.. Tosi iso kolvi, juotostinaa tai Bera-superia joka tarvii pohjustusaineen. Hiot alueen pellille, tinaat sen hieman pinnan yläpuolelle, raspilla 'bout pinnan tasolle, viilalla siistit ja santapaperilla tasotat. Homma on vaikeata alkuun mutta kun oppii, niin helppoa. Ja maalipinta on samanlainen vuoden päästä eikä näy läpi, toisin kuin huokoinen kitti.
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Pikkuviat
Ei kittikään näy jos tekee pohjat oikein. Filleriä ja hionta ni ei imeydy ohuemmat maalit kittiin.
Toi on vielä sen verran pieni lommo että kitti on aika paljon helpompi vaihtoehto.
Toki tuohon vois myös hitsata jonkun tapin kiinni ja vetää liukuvasaralla ulos lommon. Liukuvasaralla ja sopivalla vänkyrällä vois kyllä sieltä korkin reiästäkin koittaa.
Toi on vielä sen verran pieni lommo että kitti on aika paljon helpompi vaihtoehto.
Toki tuohon vois myös hitsata jonkun tapin kiinni ja vetää liukuvasaralla ulos lommon. Liukuvasaralla ja sopivalla vänkyrällä vois kyllä sieltä korkin reiästäkin koittaa.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Pikkuviat
onko se korkin kautta suoristaminen mahoton ajatus? nimittäin pitäis taas laatia ostoslistaa jos meinaa tinata tai kitata yms...
Honda Monkey Z50J
-
kurri
- Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
- Viestit: 3432
- Liittynyt: 01.02.2008 18:16
- Paikkakunta: Akaa
Re: Pikkuviat
no ei.. jos sun tankkis on sitä mallia missä ei oo semmosta kaulusta reiän sisäpuolella, se vaikeuttaa aika paljon asiaa.
Helppoa se ei myöskään ole, jotain silotetta tarviit lähes varmasti kuitenkin että saat hyvän lopputuloksen, joten kauppalistaa kannattaa kerätä.
ps. älä osta paklan kittiä, se on ihan hanurista levittää ja hioo.
Helppoa se ei myöskään ole, jotain silotetta tarviit lähes varmasti kuitenkin että saat hyvän lopputuloksen, joten kauppalistaa kannattaa kerätä.
ps. älä osta paklan kittiä, se on ihan hanurista levittää ja hioo.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Re: Pikkuviat
Ja Soudal on myös. Ainkin soft -versio. Omasta mielestä parasta kittiä on Motip 
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
Re: Pikkuviat
Vieläkin kytkin luistaa polkastaessa vaikka säädin kytkimen
Onks levyt loppu? Vai onks niin paljo puristuksii 72cc wm kansi
Puolarikykin
Onks levyt loppu? Vai onks niin paljo puristuksii 72cc wm kansi
Puolarikykin
Skootterit on hinteille!
Honda monkey 4ever<3
Honda monkey 4ever<3
Re: Pikkuviat
Jos poljin tuntuu tahmealta niin kytkinjouset on kuolleentunu tai painot jumittaa. jos taas poljin ei tunnu ottavan mihinkään kiinni, bendixi jumittaa ja siihen auttaa öljynvaihto yleensä. Jos ei, joudut ottamaan polkimen irti ja vaihtamaan sen pikkujousen.
Foorumin säännöt. Lue.
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_
International 584 '81+Solid 2100, International 784 TA 4X4 '79, Nuffield 4/65 '67, Toyota Avensis '97, Honlei '04
EX. Devil, nyk. Osmo_