Niinpä. Varsinkin jos EMC:ltä ostaa mittarin osia. Kuvitellaanpa jos ostat Manan jossa ei ole mittarireleitä ollenkaan ja joudut uusimaan sen kokonaan. Niin siitähän tulee kepeästi yli satasen "keissi"! Mä ainakin hankkisin siiän tilanteessa Sigman.
Lately I'm identifying with the Jews and all the horrible things that happened to them during Vietnam. -Paris Hilton's prison diary.
Eikait tuo nyt niin millin päälle ole kun sitä halkaisijaa mitataan. Tai yleensäkään kannata minkään renkaan kulumisella päätään vaivata. Löyty tuolta autotallista vanha Sigma entisen asukkaan jäljiltä. Ihmeellistä se mittari on onnistunut lymyämään piilossa kolme vuotta jotka ollaan tässä asunnossa asuttu. No kuitenkin voisi huvin vuoksi "räppäillä" sen Manaan kiinni kun ei tuohon mopoon tähän hätään muutakaan uutta keksi. Tai voisi katsoa toimiiko se edes... Siis se mittari.
Lately I'm identifying with the Jews and all the horrible things that happened to them during Vietnam. -Paris Hilton's prison diary.
Ite teippasin sen venanhattuun, ei mikään tyylikkäin asennus mutta toimii. Nyt sain käsiini sellasen pienen litteän magneetin mikä pitäis jollain super-epoksilla liimata venanhatun päähän, jolloin ei tarvitsisi mitään teippiräpellyksiä.
"On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä."
Mulla sigma 1200 myös. Magneetin vaihdoin pienenpään littanaan malliin ja liimasin sen venanhattuun. Anturin laitoin aluksi sillä mukana tulleella kumilenkillä mutta kun se tuppasi koko ajan siirtymään, liimasin anturin kuumaliimalla etupumppuun kiinni.
"On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä."
Hönö kirjoitti:Mulla sigma 1200 myös. Magneetin vaihdoin pienenpään littanaan malliin ja liimasin sen venanhattuun. Anturin laitoin aluksi sillä mukana tulleella kumilenkillä mutta kun se tuppasi koko ajan siirtymään, liimasin anturin kuumaliimalla etupumppuun kiinni.
Hönö sua se vaan tuntuu tuo kuumaliima kiehtovan? Olen ostamassa digimittaria kun ei jaksa noita alapyörittäjiä aina vaihtaa, eli mitä sigmaa suosittelisitte?
Itellä sigman magneetti oli kiinni takarattaassa (tai ei se sen oma ollut, semmonen pyöreä mitä käytetään jääkaappimagneeteissa..), ja anturi takaiskarin alapäässä. Hyvin pelas.
Jones kirjoitti:Itellä sigman magneetti oli kiinni takarattaassa (tai ei se sen oma ollut, semmonen pyöreä mitä käytetään jääkaappimagneeteissa..), ja anturi takaiskarin alapäässä. Hyvin pelas.
eikö se oo vähän huono takarenkaas ainakin talvella, kun takarengas ei pidä, niin se voi näyttää aika paljon
Jones kirjoitti:Itellä sigman magneetti oli kiinni takarattaassa (tai ei se sen oma ollut, semmonen pyöreä mitä käytetään jääkaappimagneeteissa..), ja anturi takaiskarin alapäässä. Hyvin pelas.
millä perkeleen ilveellä ton magneetin oikeen saa kiinni ei viitti mitään teippirävellystä alkaa tekeen pysyykö se siinä venanhatussa kiinni jollain pienoismalli liimalla