pjh:n ex-tutti, ex-jinku, ex-masai ja tuleva rotikka
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
pjh:n ex-tutti, ex-jinku, ex-masai ja tuleva rotikka
Jos sitä nyt pistäisi tän omankin projektin tänne esille. Laiska kun olen, niin projekti etenee varmaan hitaasti, mutta haaveiltu on, että pääsis jo kesällä vähän ajelemaan tällä.
Lähtökohtana on siis kokonainen Z50J -91 manki jonka ostin kaveriltani 120e. vikaa siinä oli et impulssikäämi oli revenny irti.
juu, tehään nyt eka vakio ja katotaan sitte et jos rupeis jotai laittamaan
ja jos jollaki ois tarjota HALPAA magneeton pohjalevyä ni pistää yv:tä
ja kuvia ->->->->
Lähtökohtana on siis kokonainen Z50J -91 manki jonka ostin kaveriltani 120e. vikaa siinä oli et impulssikäämi oli revenny irti.
juu, tehään nyt eka vakio ja katotaan sitte et jos rupeis jotai laittamaan
ja jos jollaki ois tarjota HALPAA magneeton pohjalevyä ni pistää yv:tä
ja kuvia ->->->->
- Liitteet
Viimeksi muokannut pjh, 23.01.2019 22:02. Yhteensä muokattu 72 kertaa.
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Re: Monkey Z50J -91
ja paperit tähän vehkeesee on
mutta mitenköhän toi peltiväsäys oikeen mahtaa toimia, onko kellään kokemuksia?
ja tuleeko toi impulssikäämi kiinni lohkoon vai magneetonpohjalevyyn?
ei kellään sattuis olemaan kuvaa/viittis ottaa kuvaa et mihin toi impulssikäämi oikeen tulee?
(tuleeko tohon kello kolmeen, jossaki näyttäs tulevan tonne kello kaheksaan? )
Ja haittaako jos on tuolla klo:15.30? vaikuttaako sytytykseen?
mutta mitenköhän toi peltiväsäys oikeen mahtaa toimia, onko kellään kokemuksia?
ja tuleeko toi impulssikäämi kiinni lohkoon vai magneetonpohjalevyyn?
ei kellään sattuis olemaan kuvaa/viittis ottaa kuvaa et mihin toi impulssikäämi oikeen tulee?
(tuleeko tohon kello kolmeen, jossaki näyttäs tulevan tonne kello kaheksaan? )
Ja haittaako jos on tuolla klo:15.30? vaikuttaako sytytykseen?
Viimeksi muokannut pjh, 22.01.2011 21:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Re: Monkey Z50J -91
Pohjalevyyn tulee kii. Melko halvalla sait tän
Mutta älä tee tuplaposteja, eli 2 peräkkäistä viestiä 24h:n sisällä.
Mutta älä tee tuplaposteja, eli 2 peräkkäistä viestiä 24h:n sisällä.
Re: Monkey Z50J -91
Takaiskarit on väärinpäin. rauhassa hyvä tulee! onnea!
Se kellä on eniten romua, voittaa!
Re: Monkey Z50J -91
Noni, vähän päivittelyä
Vähän alottelin noitten osien putsailua ja kiillottelua.
keulan purin, ainaki holkit ja pölysuojat menee vaihtoon, ja tiistaina tarkotus hiekkapuhaltaa keula..
Vähän alottelin noitten osien putsailua ja kiillottelua.
keulan purin, ainaki holkit ja pölysuojat menee vaihtoon, ja tiistaina tarkotus hiekkapuhaltaa keula..
- Liitteet
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Re: Monkey Z50J -91
Älä mee poraamaan vakio kaasaria , koska siinä on suuri mahdollisuus että koko homma menee vituiks.
Ei me pohojalaasekkaa täyrellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkouret.
Re: Monkey Z50J -91
Mun tekstiä tuo topicin alotus >:(
Re: Monkey Z50J -91
Zepzep kirjoitti:Mun tekstiä tuo topicin alotus >:(
juu sori, kuulosti vaan niin hyvältä ja sopivalta
mutta siis kannattaako runkoa ja vanteita maalata, kun on hyvissä maaleissa viellä? riittäiskö pelkkä pesu ja vahaus? tankin maalaan ja laitan teipit
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Re: Monkey Z50J -91
Pese ny ekaks ja laita kuvaa millaista tulee
Nelitahti vääntää kuin hirvi paskalla.
Re: Monkey Z50J -91
nii, käykö tommonen bilteman akku mankiin?
Jännite V: 6
Ah: 4,5
Mitat mm: 70 x 47 x 101 (PxLxK)
Paino: 0,91 kg
Liitäntä: F1 (4,75 mm)
Nämä lyijyakut soveltuvat sekä jaksoittaiseen käyttöön että valmiustilakäyttöön. Ne ovat venttiilisäätöisiä, eivätkä ne tarvitse huoltoa.
7,99 €
ja lisäks et miten noi renkaat saa vaihetuu helpoiten?
otanko ilmatpihalle ja sit avaan ne ruuvit siitä et vanne menee kahtia?
edit: nyt rupes ketuttaan toi ruma haalistunu violetti-vihree yhdistelmä et teen tästä puna-mustan
Jännite V: 6
Ah: 4,5
Mitat mm: 70 x 47 x 101 (PxLxK)
Paino: 0,91 kg
Liitäntä: F1 (4,75 mm)
Nämä lyijyakut soveltuvat sekä jaksoittaiseen käyttöön että valmiustilakäyttöön. Ne ovat venttiilisäätöisiä, eivätkä ne tarvitse huoltoa.
7,99 €
ja lisäks et miten noi renkaat saa vaihetuu helpoiten?
otanko ilmatpihalle ja sit avaan ne ruuvit siitä et vanne menee kahtia?
edit: nyt rupes ketuttaan toi ruma haalistunu violetti-vihree yhdistelmä et teen tästä puna-mustan
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Re: Monkey Z50J -91
Joko olet päättänyt kumman teet?
sori en ole lukenut foorumia näin vain tuon kyselyn ja heti rupes kiinnostaan, että pilaatko mankin vai teetkö alkuperäisen
sori en ole lukenut foorumia näin vain tuon kyselyn ja heti rupes kiinnostaan, että pilaatko mankin vai teetkö alkuperäisen
Re: Monkey Z50J -91
juu, tarkotuksena ois tehä tommonen Puna-musta manki siis "orkkis", eri väreissäGoofyz kirjoitti:Joko olet päättänyt kumman teet?
sori en ole lukenut foorumia näin vain tuon kyselyn ja heti rupes kiinnostaan, että pilaatko mankin vai teetkö alkuperäisen
ku eikös toi puna-musta ois paljon nätimpi mitä toi liila-vihreä?
mun mielestä ainaki mut ehotelkaas mitä väriä mää tohon lätkäsen
edit: siis eikös tuo väri mikä tossa nyt on ni ole alkuperänen?
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Re: Monkey Z50J -91
Jos johonki alkuperääsiin maaleihin maalaat niin puna musta, ku toi lila vihree on aiva saatanan ruma.
Mut mun mielestä vois tehrä jotaki erikoista, ku ei oo kummiskaa mihnää hyvis maaleis yms. alkup kunnos.
Mut mun mielestä vois tehrä jotaki erikoista, ku ei oo kummiskaa mihnää hyvis maaleis yms. alkup kunnos.
Ei me pohojalaasekkaa täyrellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkouret.
Re: Monkey Z50J -91
Imo toi alkuperänen oksennuksenvärinen ois hienompi. Se uudenmallin punamusta ei oo mitenkään erityinen ja hienoks laitettu lilavihree on saatanan hieno . Sulla ois tuossa kuitenki kohtuu hyvä aihio orkkiksen valmistukseen. (Esim. hyvä ryhtinen penkki)
Re: Monkey Z50J -91
aika paha, mut kyllä toi puna-musta ois hienompi mitä tää nyt onZepzep kirjoitti:Imo toi alkuperänen oksennuksenvärinen ois hienompi. Se uudenmallin punamusta ei oo mitenkään erityinen ja hienoks laitettu lilavihree on saatanan hieno . Sulla ois tuossa kuitenki kohtuu hyvä aihio orkkiksen valmistukseen. (Esim. hyvä ryhtinen penkki)
ja kaikki vakio-osat löytyy...
ainaski ohittimen teen tähän
no pesetytän tän rugon ni katotaan missäkunnossa se oikeen on.
ja mitäs jos vaan vetäi noihin hyviin osiin lakan päälle
ainaski takahaarukka on ihan naarmuilla varmaan puolet maaleista lähteny kävelemään
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Re: Monkey Z50J -91
noniiin, tässä taas pientä päivittelyä
tosiaan ei mitään ihmeempiä tapahtunu, konetta oon alkanu purkamaan ja tommone lohkeama tuli eteen
e: siis lohkeama tossa "pakolaipassa" siis siihen mihin putki tulee kiinni
tosiaan ei mitään ihmeempiä tapahtunu, konetta oon alkanu purkamaan ja tommone lohkeama tuli eteen
e: siis lohkeama tossa "pakolaipassa" siis siihen mihin putki tulee kiinni
- Liitteet
Viimeksi muokannut pjh, 03.02.2011 20:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Re: Monkey Z50J -91
missä on lohkeema siis ???
Kunnon baskanen palari (palotila)
Kunnon baskanen palari (palotila)
The 80's....When they still produced good music and Volvo's still where Volvo's! Good times!
Re: Monkey Z50J -91
Jos tota luulet lohkeemaks mikä on pakokanavan vieres niin kuuluu olla tommonen.
Kesän 2009 pommitteluita: http://www.youtube.com/watch?v=zRU9tRiFYDg
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Kesä 2010: http://www.vimeo.com/15904163
Re: Monkey Z50J -91
siis eikö se sit vuoda kaikki pakokaasut sitäkautta pihalle??Näksä kirjoitti:Jos tota luulet lohkeemaks mikä on pakokanavan vieres niin kuuluu olla tommonen.
On nää nelitahit vähän erin laisia ku kakstahit jota on tottunu ruuvaileen
sii juu tarkotan tota suulaketta joka on tossa mihin putki tulee...
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Re: Monkey Z50J -91
pjh kirjoitti:siis eikö se sit vuoda kaikki pakokaasut sitäkautta pihalle??Näksä kirjoitti:Jos tota luulet lohkeemaks mikä on pakokanavan vieres niin kuuluu olla tommonen.
On nää nelitahit vähän erin laisia ku kakstahit jota on tottunu ruuvaileen
sii juu tarkotan tota suulaketta joka on tossa mihin putki tulee...
Taitaa vaan mennä putki tuonne syvemälle niin ei tuu tuosta reiästä pakokaasut..
Kaikissa hondatypeissä melkein taitaa olla tuo ''lohkeema''
Monkeyn osaa!
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =8&t=11092
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =8&t=11092
Re: Monkey Z50J -91
tuossa on iha normi valun jäljiltä tollane kolo, sinne tulee tälläset puolikuu holkit: http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... oupID=3440
Kuvassa osa numero 1.
Jos teharin laitat nii ei välttämättä noita holkkeja tarvii ees
Kuvassa osa numero 1.
Jos teharin laitat nii ei välttämättä noita holkkeja tarvii ees
Re: Monkey Z50J -91
jojjo kirjoitti:tuossa on iha normi valun jäljiltä tollane kolo, sinne tulee tälläset puolikuu holkit: http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... oupID=3440
Kuvassa osa numero 1.
Jos teharin laitat nii ei välttämättä noita holkkeja tarvii ees
Moposportin sivuilta ei voi linkata...
Monkeyn osaa!
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =8&t=11092
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =8&t=11092
Re: Monkey Z50J -91
No kiitoskia kun nopeesti postasitte, oisin muuten menny paikkaileen sitä kemiallisella metallilla
mut tosiaan jännä juttu, näyttää aivan lohkeamalta
otin sitte vähän niinku turhaan ton kannen irti
noo saapahan ainaki samalla hiottua venat
oiskos kenelläkään mitään hyvää ehdotusta et miten ton impulssikäämin sais hyvin jonnekki toimivasti kiinni, sitä palasta mikä ollut joskus pohjalevyn ja käämin välillä ei tullu kaupan mukana, muuten olisin hitsannut kiinni
ja kannattaako noita venttiilejä mennä hiomaan? onko kova työ ottaa venttiilit irti ja laittaa ne takaisin
ja ensviikolla tarkotus pesetyttää runko, vien tohon viereiseen rekkapesulaan
e: ja niin, rupes vähän hirvittämään ku katoin uuen lohkon hintaa moposportilta huikeat 218e!
mut tosiaan jännä juttu, näyttää aivan lohkeamalta
otin sitte vähän niinku turhaan ton kannen irti
noo saapahan ainaki samalla hiottua venat
oiskos kenelläkään mitään hyvää ehdotusta et miten ton impulssikäämin sais hyvin jonnekki toimivasti kiinni, sitä palasta mikä ollut joskus pohjalevyn ja käämin välillä ei tullu kaupan mukana, muuten olisin hitsannut kiinni
ja kannattaako noita venttiilejä mennä hiomaan? onko kova työ ottaa venttiilit irti ja laittaa ne takaisin
ja ensviikolla tarkotus pesetyttää runko, vien tohon viereiseen rekkapesulaan
e: ja niin, rupes vähän hirvittämään ku katoin uuen lohkon hintaa moposportilta huikeat 218e!
Voi
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Olla
Liikaa
Voimaa
Osaamattomille
Re: Monkey Z50J -91
Sinänsä helppo juttu, mutta voimaa tarvii.. Olis hyvä kun olis joku kaveri, niin toinen painaa venttiilit kasaan ja toinen laittaa ne "holkit" sinne. Eli purku käy kun vaan painaa kasaan ja magneetilla tai pihdillä ottaa ne holkit poijes.
viewtopic.php?f=15&t=6284
viewtopic.php?f=15&t=6284
It was at this moment that he knew, he fucked up.
Re: Monkey Z50J -91
petsku kirjoitti:Sinänsä helppo juttu, mutta voimaa tarvii.. Olis hyvä kun olis joku kaveri, niin toinen painaa venttiilit kasaan ja toinen laittaa ne "holkit" sinne. Eli purku käy kun vaan painaa kasaan ja magneetilla tai pihdillä ottaa ne holkit poijes.
viewtopic.php?f=15&t=6284
Kyllä ne lähtee ilman magneettiakin, kun vaan painaa vähän syvemmälle ja heiluttelee
Kasaukseen tarvii melkeen kaverin ellei oo jotain huippu työkalua hommaan. Sanokaas onko imu ja pakoventtiilin jouset,niin että toinen ois jäykempi? Itellä ei lähtenyt toinen yhtä helposti painamalla.
edit: Kiitti jupeyli:lle nopeasta vastauksesta! Pitää kokeilla tuota tekniikkaa.
Viimeksi muokannut raisubbi, 03.02.2011 23:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Monkeyn osaa!
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =8&t=11092
http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... =8&t=11092