Niimpä, heti ku mainittin sulle ku olit ostamas 85cc sylinteri sarjaa kantta jne. nii loppuu kiinnostus.
Koita hommata sitä pytäkkää ennen ku kyselet mitää.
Siu piti minulta ostaa se lauhari, olit jo ostamassa ja laitoin sulle "Jos laitat tänään vielä yhteystietos nii kerkeen viedä tänään postiin". Eipähän ole kuulunu.
Nii, ja laitas kuvaa noista mankeista.. Tää joutas miu mielestä Omat monkeyt- puolelle?
No mitä vittua sinä täällä sitten teet?! Eiköhä tämä joutas poistaa, tai ainakin laittaa lukkoon ku tälle ei tapahu mitää.. Koko topicci täynnä OT:ta ::D:D::D
No kun mua ei ny vittu kiinosta pätkän vertaa joku vitun monkeyt net.
Saatana mä vittu pidän tauvon vaikka mitä vittua kirjottelette tähän projekstiin...
SIILI kirjoitti:No kun mua ei ny vittu kiinosta pätkän vertaa joku vitun monkeyt net.
Saatana mä vittu pidän tauvon vaikka mitä vittua kirjottelette tähän projekstiin...
No jos ei kiinnosta monkeytti nii mitäs vittua tuut tänne tekee jotn topikkei...
Aluksi ostit raato-Romusain ja sen takia ei oo rahaa.. Sitten tulee Kawasaki ja rohmuaa rahat, ennemmi ite pistäisin projektiin.. Modet tulkaa näyttään lukkoa ja banhammeria tänne
En haluis olla ikärasisti, mutta mene pentu leikkimään sillä romusaillas jonnekki muualle.. Ja kerro siitä vaikka sitten niille vitosluokkalaisille kavereilles
SIILI kirjoitti:No kun mua ei ny vittu kiinosta pätkän vertaa joku vitun monkeyt net.
Antakaa mun hajota. XDXDXDXD
Missähä ne modet luuraa? Eikö ne saaakeli osaa laittaa yhtä topiccia lukkoon? Luulen että tästä OT:sta tuleee muutamille (ja mulle) varoitus mutta ei voi mittää.
kun katsoo viestejä, niin ensin on postannut siili ja sitten heti perään tämä zuq?
Siili oli ostamassa minulta projektia, niin sanoi että katso tuolta kauppakumppanit topicista käyttäjän Zuq luotettavuus??
En pysy enää kärryillä...
flame1995 kirjoitti:Onkos tämä SIILI ja Zuq sama kaveri?
kun katsoo viestejä, niin ensin on postannut siili ja sitten heti perään tämä zuq?
Siili oli ostamassa minulta projektia, niin sanoi että katso tuolta kauppakumppanit topicista käyttäjän Zuq luotettavuus??
En pysy enää kärryillä...
Tuskin ovat sama jonne, Zuqhan on ollut täällä jo paljon kauemmin kuin SIILI. Ja tääyysin ohi aiheen. Sorge
E: Mä olen kokoajan epäilly tätä SIILIä trolliks mut emt. Taitaa olla vaan -00 jonne joka ollut kaikki äidinkielen tunnit k-kaupan edessä eeässässissä. Zuqikaan ei todellakaan vaikuta edes miltään 15 vuotiaalta, niinkuin sillä lukee profiilissa.
PS: Olis kiva SIILI nähdä kuva kaikista sun neljästä mönsöstäs rivissä.
jjjesse kirjoitti:
Missähä ne modet luuraa? Eikö ne saaakeli osaa laittaa yhtä topiccia lukkoon? Luulen että tästä OT:sta tuleee muutamille (ja mulle) varoitus mutta ei voi mittää.
Eipä aika riitä foorumilla roikkumiseen, ja muutkin modet on kadonnu johonkin.
Pistetään nyt topicci jäähylle, ainakin niinkauaks aikaa, kunnes SIILI:llä on aikaa, innostusta ja rahaa tehdä tätä.
Avaimet modeilta.
- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded.