JWDesigns Monkey
Alueen säännöt
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Ohjeet kuvien lisäämiseen!
Re: JWDesigns Monkey
Ei millää pahalla mut musta alkaa tuntua et tos allekirjotukses toi "JWD edition" meinaa JonnenWilliDesing edition. On nimitääin aika karsian näköönen ilmestys. Eikä toi ny mikää uniikkikaa oo. 
Ei me pohojalaasekkaa täyrellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkouret.
En nyt kyllä ymmärrä että miten jonnet liittyy tähän mopoon.. 
Koska näytää ihan jonnen rakentamalta ja tän näköösen mankin voi hyvin kuvitella jonnelle. 
Ei me pohojalaasekkaa täyrellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkouret.
Noku se rimmaa noitten kirjaimien kanssaSkartsu kirjoitti:En nyt kyllä ymmärrä että miten jonnet liittyy tähän mopoon..
On tää kyllä mielestäni hitusen ruoska.. Pesu, jonkun näköne pakoputki ton tötterön tilalle, yleinen ryhdikkyys kohdalleen ja tanko vaihtoon. Oot nyt menossa perse edellä puuhun, eli ihan väärään suuntaan
Nimeni ei liity mitenkää mihinkää tai kehenkää jonneen
Joo, putki vaihtuu kyllä siistimpää versioon. En itekkää siitä pidä mut kevyempi tuo kun se edellisen omistajan virittelemä norsun vehje joka oli kiinni kuopiosta ostettaessa..
Varmaa mielipidekysymys ku kokeilin pitbiken tankoo mut ite tykkään enemmän tuosta tangosta. Ostaessaki oli kiinni se krominen samantyylinen tanko kii. Osat maalaillaan vielä tulevaisuudessa mutta sitä ennen pitää kaikki saada kasaan jotta helpompi viedä kaikki kerralla maalattavaks.
Pitää uusia kuvia ottaa kuhan on saanu jotai enemmänki aikaseks taas.
Tekeleillä rekkariteline alumiinista ja vilkuille oma teline taakse.
OOR:lle lähtee tilaus en kuussa. Tarkotus olis tilata pidemmät etuputket, swingi, takaiskarit ja putki ellen tee uutta tai muokkaa tuota nykyistä sellaseks "bobber" tyyliseks. http://www.ooracing.com/store/index.php ... uctId=2758
Miten pitkät iskarit laittaa +16 swingin kanssa ?
Piilottaisko johdotukset rungon sisään niinku joissai isoissa pyörissä?
E: Linkki ja teksti
Joo, putki vaihtuu kyllä siistimpää versioon. En itekkää siitä pidä mut kevyempi tuo kun se edellisen omistajan virittelemä norsun vehje joka oli kiinni kuopiosta ostettaessa..
Pitää uusia kuvia ottaa kuhan on saanu jotai enemmänki aikaseks taas.
Tekeleillä rekkariteline alumiinista ja vilkuille oma teline taakse.
OOR:lle lähtee tilaus en kuussa. Tarkotus olis tilata pidemmät etuputket, swingi, takaiskarit ja putki ellen tee uutta tai muokkaa tuota nykyistä sellaseks "bobber" tyyliseks. http://www.ooracing.com/store/index.php ... uctId=2758
Miten pitkät iskarit laittaa +16 swingin kanssa ?
Piilottaisko johdotukset rungon sisään niinku joissai isoissa pyörissä?
E: Linkki ja teksti
Skyteam Monkey: 125cc, JWD edition
Minä myös apinoin
Minä myös apinoin
Et helvetissä tee kilven telinetitä tai yhtään mitään telineitä alumiinista
Se on niin paska aine noissa jutuissa. Kilven/valon telineenä se murtuu ja kamat tippuu ja häviää tai jää roikkumaan piuhojen varaan ja vilkuntelineinä se leviää ja jurvahtaa kiinni siihe penkin kiinnitys "akseliin"..
Ihan näin vinkkinä
Ihan näin vinkkinä
Jos äijästä on yhtään sanojensa mittaiseks (teet omia osia yms) niin swingin, putken yms. voi jättää sinne kaupan hyllylle. Täällä on porukkaa, mitkä ei omista mitään yritystä joka valmistaa omakustanneosia, mutta silti tulee semmosta osaa että oksat pois. mm. Nykynen Ford-mies Vartapower ja Monkeytin nykyinen puuha pete Sekopää.. 
Joo, otin kyllä huomioon murtumisvaaran. En vaa huomannu kirjottaa että se on 5mm paksua eikä mitää alumiinipeltiä.Kääkkä kirjoitti:Et helvetissä tee kilven telinetitä tai yhtään mitään telineitä alumiinistaSe on niin paska aine noissa jutuissa. Kilven/valon telineenä se murtuu ja kamat tippuu ja häviää tai jää roikkumaan piuhojen varaan ja vilkuntelineinä se leviää ja jurvahtaa kiinni siihe penkin kiinnitys "akseliin"
Ja ne ei tule kiinni siihen penkkii vaa väsään ne tarakkaan.. laittelen kuvia kuhan saan kii sen.
Aika on vähä rajallista nykysi ku on samalla aikaa nii monta muuta "rautaa tulessa". Nuo telineetki pitää teetättää ku ei ite kerkee. haarukkaa en ala ainakaa tekemää mut enemmä oon sillä kannalla että teen sen putken. Tai no.. voishan tuo sen swingin itekki tehä jos kerkeis. tuo prokkis vaa venyy turhan pitkää.. On se ollu jo vajaan vuoden ilman kilpee.sotarotta kirjoitti:Jos äijästä on yhtään sanojensa mittaiseks (teet omia osia yms) niin swingin, putken yms. voi jättää sinne kaupan hyllylle. Täällä on porukkaa, mitkä ei omista mitään yritystä joka valmistaa omakustanneosia, mutta silti tulee semmosta osaa että oksat pois. mm. Nykynen Ford-mies Vartapower ja Monkeytin nykyinen puuha pete Sekopää..
Kiitti kannustuksesta
Minä myös apinoin
Minä myös apinoin
Usein vaan tahtoo olla niin, että ihmiset haluu kuulla asiat hyvinä, parhaina yms. eikä miten ne on.
Jos sanoisin, että itte tehty penkki voisi olla hyvinkin mahdollisesti ehkäpä luultavasti hieno, niin et tee itte penkkiä. Pitää potkia perseelle et joku alkaa tekeenkin jotain.
Ota kaikki mun kommentit paskasti rakentavana kritiikkinä mopoon, älä henkilökohtaisuuksina
Jos sanoisin, että itte tehty penkki voisi olla hyvinkin mahdollisesti ehkäpä luultavasti hieno, niin et tee itte penkkiä. Pitää potkia perseelle et joku alkaa tekeenkin jotain.
Ota kaikki mun kommentit paskasti rakentavana kritiikkinä mopoon, älä henkilökohtaisuuksina
Meinaatko et teetätät ne rekkari telineen ja vilkkutelineet?
Se sahaat sitä amuliinia sehä on heleppoa ku mikä
Edelleenki kyllä kannattaisin peltiä, mut mite vaan..
Nii ja zemppiä vaan
Nii ja zemppiä vaan
Ei mitää henkilökohtasta ookkaa, huvittaa vaa ja välillä mietin joskus että mulla taitaa olla hieman poikkeeva rakentelunäkemys
Ymmärrän kyllä mitä tarkotat.
Kaveri tekee CNC:llä nii tulee mitat kohdallee ja on omasta mielestä viimeistellymmän näkönen.
kova ajo käy rasitustestistäKääkkä kirjoitti:Meinaatko et teetätät ne rekkari telineen ja vilkkutelineet?Se sahaat sitä amuliinia sehä on heleppoa ku mikä
Edelleenki kyllä kannattaisin peltiä, mut mite vaan..
Minä myös apinoin
Minä myös apinoin