Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Onko teillä hajua että minkä vuosimallin tuo runko vois olla? sain tän kaverila joskus kauan sitten ja tänään tuli kaivettua se tuolta tallin perukoilta hiottavaks.. http://aijaa.com/008399336938
E: en siis itse oli hionut mitään numeroita pois, eikä kaverinikaan vaan joku sitä ennen. Ja mitenkäs tuon ekan kuvan tarran kanssa? onkos siinä ollut "värikoodi"?
Viimeksi muokannut tmppa, 10.01.2012 22:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Projektin vaiheet:
1. Valtava innostus.
2. Jumalaton hämminki.
3. Helvetillinen sekaannus.
4. Syyttömien rankaisu.
5. Syyllisten palkitseminen
Mitäs porukka tämmösestä mieltä : tekisin yhestä rungosta orkkisreplika tivolimankin. Ehkä korojouset ja aluvanteet. Muuten orkkiksen NÄKÖNE. Eli vähän paranneltu tivolimanki. Mutta. Koneena ei olisikaan ihan mikään lifan 125, vaan konepuolella tehosta huolehtisi yx 160 Vakio keula, vakio takahaarukka. Huom. Idea ei välttämättä toteudu.
Ei siinä ainakaan lue että olis. Joskus tuolla ollu noita mitkä on "+3cm top tube" -runkoja, eli samoja ku kiinanmankeissa. Tai ainakin Skyteamissa, siinä on runko 3cm pidempi...
Kaverilla olis varastossa mankin alkuperäinen tankki hyväkuntosilla tarroilla. Maalipinnassa pari pikkusii kolhui ympäri tankkia, mutta vielä iha katottavan näkönen. Sitä ei oo ikinä maalattu uudestaan tai tms. Paljonko tuosta saisi?
Peugeot Vivacity, 90- Honda Manki ja Jincheng Manki YoutubeYoutube2
Olen miettiny jos tekis semmosen topikin että "kimppatilaus" jossa olisi aina muutama tyyppi tilauksessa ja postikulut jaettas keskenään,koska monkeybikessä ja oorilla ei ole mitkään pienet postikulut.
Käviskö modeille tommonen juttu?
Periaatteessa mulle käy. Mutta se pitää rakentaa siihen muotoon että joku ilmoittaa sinne tilaavansa silloin ja silloin esim. oorille ja siihen tilaukseen sitten yhtyvät ne ja ne henkilöt, mutta sen itse yhtymisen voi hoitaa yv:llä. Eli siihen topickkiin ilmotettaisiin vain että olisi tilaamassa. Jos joku nyt ymmärsi.
http://pesukinnas.com/viewforum.php?f=2 ... be354fd305
Tuossa ois hyvä ehdotus että ois tietty päähenkilö, joka ottais tilaukset vastaan ja tilaajat laittais sen päähenkilön tilille rahat, vasta ennen tilausta ja se laittaa tillaukset ostoskoriin ja tilaa
Jakelu ja haku sit sovittuun paikkaan.
Juhis: Jep niinku tuola pesukinnas foorumilla että mistä tilaa ja maks raja montako tilaajaa.
Viimeksi muokannut N1K0, 15.01.2012 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oisko joku mode vaikka? Jos tuonne tori tai yleinen keskustelu puolelle sais oman topikin
Sit vaikka= säännöt,ohjeet,millon tilaus lähtee ja minne,maks henkilö raja plalaplaa... ja tekee tollasen sinne sit:
Tietääkö joku, että mikä tossa mun jinkussa meni hajalle, ku ajoin sillä niin eturenkaan laakereista kuulu semmosta rahinaa ja sit pysähyin ja kahtoin et mikä siel rohisee. No sitte lähin jatkamaan matkaa niin kahtoin, että enään ei toiminnu mittari vaikka se lähtiessä vielä toimi, ja huomasin rohinan loppuneen. Oisko joku mittarin pyörittäjä menny paskaks, vai mikä on?