Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Samppa_91
Viestit: 38 Liittynyt: 04.09.2006 16:13
Viesti
Kirjoittaja Samppa_91 » 10.02.2007 19:27
Rasvasin kytkinvaijerin ja laitoin jarrupolkimen&jarrutangon napakammin kiinni
JUR1
Vip-käyttäjä
Viestit: 477 Liittynyt: 29.09.2005 21:02
Paikkakunta: kotka
Viesti
Kirjoittaja JUR1 » 10.02.2007 21:45
Kantta työstin.
Hekazi
Viestit: 153 Liittynyt: 08.08.2005 22:31
Paikkakunta: Kankoonpiä
Viesti
Kirjoittaja Hekazi » 10.02.2007 23:37
Modailin raisereita kiinni,vielä pientä viilausta ja saa taas värkin ajoon(oon siis vaihtanu keulan niin tarttee vaihtaa tanko+raiseritki)
Redline
Viestit: 323 Liittynyt: 08.08.2005 19:24
Paikkakunta: Kankaanpää
Viesti
Kirjoittaja Redline » 11.02.2007 01:01
Tänään tuli laitettua turboo. Laippoja ja voiteluputkia.
JUR1
Vip-käyttäjä
Viestit: 477 Liittynyt: 29.09.2005 21:02
Paikkakunta: kotka
Viesti
Kirjoittaja JUR1 » 11.02.2007 15:39
Tein sigmalle telineen ja muokkasin vahvemman magneetin siihe, sitte asensin koko paskan.
Redline
Viestit: 323 Liittynyt: 08.08.2005 19:24
Paikkakunta: Kankaanpää
Viesti
Kirjoittaja Redline » 11.02.2007 20:33
Imukaula turbolle tuli tehtyä ja hitsailtua loppupilliä turbosta.
lauri-
Viestit: 170 Liittynyt: 11.10.2006 19:27
Paikkakunta: Huittinen
Viesti
Kirjoittaja lauri- » 16.02.2007 18:52
Ostin venttiilin korkin,ja asensin sen
duudson
Viestit: 92 Liittynyt: 27.05.2006 00:00
Paikkakunta: kotka
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja duudson » 21.02.2007 16:40
Pistin uuden kilven kiinni!
Eemeli
Viestit: 168 Liittynyt: 26.08.2005 13:26
Paikkakunta: Vihti
Viesti
Kirjoittaja Eemeli » 22.02.2007 17:00
Pesin ja vahasin, tai oikeestaa en vahannu vaa pesuainees jotai v*tun paskaa joukos ni ku mopo kuivuu ni pinnas semmonen kuiva vahakerros mikä pitää hinkkaa pois... kiva operaatio tossa 10asteen pakkasessa
Valmiin osan ostamalla jää paitsi rakentelun viehätyksestä, mutta toisaalta pääsee huomattavasti helpommalla! (4 stroke 4 ever)
Tomppeli
Viestit: 70 Liittynyt: 08.02.2007 19:10
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti
Kirjoittaja Tomppeli » 22.02.2007 17:02
Pitäis paikata pakari, mut kattoo ny tuoko iskä sitä paikkausmömmöö jostain.
....
alccu
Viestit: 161 Liittynyt: 02.07.2006 16:56
Viesti
Kirjoittaja alccu » 24.02.2007 23:07
Purin koko kannen, liotan kaikkia kannen osia bensassa huomisen. Tänää hinkkasin kannsta jo kaikki maalit poies. Venttiilitki on nyt ihan kiiltävii ei karstaa lainkaan. Samalla hioin kannen ja sylkän tasaseks. Sylinterin hoonan kunhan löydän hoonauskivet ja tilaan uuden männän ja renkaat. Se mäntä liikku sylkässä ihan kelvästi, ihan väljä
polkas käymääki nii kuuluu vaa ''flots'' eikä puristuksii oikeen lainkaa. Pakovenaki kanto
Nyt on kansi timmis kunnos
Jäsen 412. Mankien kanssa touhuamista vuodesta 2002.
JUR1
Vip-käyttäjä
Viestit: 477 Liittynyt: 29.09.2005 21:02
Paikkakunta: kotka
Viesti
Kirjoittaja JUR1 » 25.02.2007 18:13
Muokkasin 6mm kierteellä olevan dellorton suuttimen mankin vakiokaasariin, mut se on vähän liian iso.
ahmaa
Viestit: 101 Liittynyt: 20.10.2006 12:45
Paikkakunta: Rauma
Viesti
Kirjoittaja ahmaa » 25.02.2007 22:16
Vaihdoin ykkösmanaan öljyt ja kakkos manasta otin pytyn ja kannen pois. Öljyillä oli ajettu ~100km ja melkeen mustat oli jo.
JUR1
Vip-käyttäjä
Viestit: 477 Liittynyt: 29.09.2005 21:02
Paikkakunta: kotka
Viesti
Kirjoittaja JUR1 » 03.03.2007 22:10
Heitin koneen päälle uudet maalit.
lauri-
Viestit: 170 Liittynyt: 11.10.2006 19:27
Paikkakunta: Huittinen
Viesti
Kirjoittaja lauri- » 03.03.2007 22:42
Pistin takalokarin kiinni
ahmaa
Viestit: 101 Liittynyt: 20.10.2006 12:45
Paikkakunta: Rauma
Viesti
Kirjoittaja ahmaa » 03.03.2007 23:29
#1 manasta rasvasin kytkinvaijerin, kyl nyt on taas mukava ajella. #2 manasta korjasin magneetonkopan.
JUR1
Vip-käyttäjä
Viestit: 477 Liittynyt: 29.09.2005 21:02
Paikkakunta: kotka
Viesti
Kirjoittaja JUR1 » 04.03.2007 15:33
Pistin olosuhteiden pakosta vakiorapakaaren taakse.
ahmaa
Viestit: 101 Liittynyt: 20.10.2006 12:45
Paikkakunta: Rauma
Viesti
Kirjoittaja ahmaa » 04.03.2007 17:43
JUR1 kirjoitti: Pistin olosuhteiden pakosta vakiorapakaaren taakse.
Pitäis itekkin laittaa. Ja koneesta sähköstartin korvake mihin se tulee kiinni, niin liimailla kemiallisella metallilla.
pepsi
Viestit: 46 Liittynyt: 02.04.2006 15:31
Viesti
Kirjoittaja pepsi » 04.03.2007 23:03
Vaihdoin kaasarin Dellortto -> Keihin.
toke
Viestit: 79 Liittynyt: 02.09.2006 11:19
Viesti
Kirjoittaja toke » 05.03.2007 22:15
Revin jarruletkun irti ja tilaukseen meni uus teräspunosjarruletku
.
ingman...saa maidon maistumaan. Opel...saa muovin ruostumaan.
Jinkku JA RäSä
alccu
Viestit: 161 Liittynyt: 02.07.2006 16:56
Viesti
Kirjoittaja alccu » 05.03.2007 22:21
öljynlauhduttimen paikkaa ettein, mutta en löytäny sopivaa paikkaa
Jäsen 412. Mankien kanssa touhuamista vuodesta 2002.
Kaasua!
Viestit: 270 Liittynyt: 30.12.2006 17:44
Paikkakunta: Kouvola
Viesti
Kirjoittaja Kaasua! » 06.03.2007 19:28
kytkimen kasaamista...
Entistä Seksikkäämpi Monkey Kuski!
JUR1
Vip-käyttäjä
Viestit: 477 Liittynyt: 29.09.2005 21:02
Paikkakunta: kotka
Viesti
Kirjoittaja JUR1 » 06.03.2007 21:09
alccu kirjoitti: öljynlauhduttimen paikkaa ettein, mutta en löytäny sopivaa paikkaa
Sama.
jonttuhu
Viestit: 80 Liittynyt: 12.11.2006 20:56
Viesti
Kirjoittaja jonttuhu » 06.03.2007 21:12
JUR1 kirjoitti: alccu kirjoitti: öljynlauhduttimen paikkaa ettein, mutta en löytäny sopivaa paikkaa
Sama.
Samaa ongelmaa löytyy...
EDIT: ostin ketjut mut oli 6cm liian lyhyet... hyppisin ilosta seinillä jälleen