Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Mä keulin just äskön ympäri manalla mut onneks oli keulinta rauta kiinni, niin ei tullu ku pari naarmua etulamppuun,tanko ja keulinta rauta väänty. Itelle ei tapahtunu onneks mitään. Lähti ympäri ku vaihoin 1-2 niin lähti kallistumaan oikeelle ja sitten lennettiin..
Kertokaas joku mulle jarrua vasten keulimisen ohjeet. eli, miten se tapahtuu?
Pitäs alkaa sitäki opettelee mutta kun en oikein tiedä miten se tapahtuu.
Osaan kaikki perus temput: keuliminen, suditus,stoppie ja burnikset. tietäiskö kukaan mistä sais ostettuu keulimis rautoja mankiin vai pitääkö tehä ite et vois harjotella 12 keulimista
kenvelo kirjoitti:Osaan kaikki perus temput: keuliminen, suditus,stoppie ja burnikset. tietäiskö kukaan mistä sais ostettuu keulimis rautoja mankiin vai pitääkö tehä ite et vois harjotella 12 keulimista
kenvelo kirjoitti:Osaan kaikki perus temput: keuliminen, suditus,stoppie ja burnikset. tietäiskö kukaan mistä sais ostettuu keulimis rautoja mankiin vai pitääkö tehä ite et vois harjotella 12 keulimista
Mr-X kirjoitti:Ei se vaikeeta oo, siinä vaaditaan vaan vähän uskallusta.
No joo, niinhän se taitaa olla. Mulla tuppaa aina käymää silleen että ku mopo on klo 12 niin laitan automaattisesti jalat maahan.
Mä ainakin lähtisin silleen harjottelemaan sitä klo. 12:sta keulimista että ensin rautojen kanssa ja sitten kun osaa paremmin/uskaltaa niin sitten kokeilemaan ilman.
Lately I'm identifying with the Jews and all the horrible things that happened to them during Vietnam. -Paris Hilton's prison diary.
Motormaniac kirjoitti:Mä ainakin lähtisin silleen harjottelemaan sitä klo. 12:sta keulimista että ensin rautojen kanssa ja sitten kun osaa paremmin/uskaltaa niin sitten kokeilemaan ilman.
Nyt on jäänyt keuliminen ja muut kikkailut vähemmälle, kun on ollut tota sisäänajoa ajettavana. Mutta on sillä manalla tullut keulittua, poltettua kumia ja heiteltyä stoppeja ihan kiitettävästi ja tullaan jatkossakin entistä enemmän kunhan saadaan sisäänajo alta pois. En nyt sanoisi että olen mikään loistava keulija, mutta ihan hyvin sillä manalla keula ilmassa pysyy.
PS. Kesällähän se "pommitus" sitten vie entistä enemmän aikaa ja sitä 360 circle wheelietä on pakko päästä harjoittelemaan.
Talvella on turha edes yrittää keulia jinkulla,mitrocit alla niin ei se tee mitään muuta ku suttaa paikallaan Ajaminenkin on täyttyä tuskaa jos saa sen liikkeelle,ku eturengas vetää sivuttain pitkin tietä ilman minkäänlaista pitoa Ja minähän en uusia renkaita osta