Pikkukysymykset

Yleinen keskustelu Mankeihin liittyen.
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Lukittu
Jombe
Moderaattori
Viestit: 2356
Liittynyt: 13.12.2009 19:47
Paikkakunta: Piikkiö

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Jombe »

Villexi kirjoitti:Viel uuestaan kysyn et olisko 40€ + postit hondan kokonaisesta koneesta paha hinta? Ei pitäs mittää vikaa olla puheitten mukaan, ja kuvista päätellen kosmeettisia ongelmia vain. Ja sitten että kummalla ennemmin kannattas simmonen lähettää, postilla vai matkahuollolla?
On hyvä hinta ja itella.
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
Arskaa
Viestit: 334
Liittynyt: 12.11.2011 19:51
Paikkakunta: YlämyllyHoodz

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Arskaa »

Nelari ei kummiskaan helari.
JCQ
Viestit: 1823
Liittynyt: 19.10.2011 20:49
Paikkakunta: Kajaani

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja JCQ »

Siis nuo lovet on tehty että putkea on helpompi taivuttaa oikeaan muotoon, loppuvaiheessa sitten vain hitsataan umpeen.
radon <3
I ♡ FDM
Puolikas tällä haavaa 0cc ohjus
Arskaa
Viestit: 334
Liittynyt: 12.11.2011 19:51
Paikkakunta: YlämyllyHoodz

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Arskaa »

Aajoo, niitä ei varmaan tarvii jos saa kerralla oikeaan muotoon.
Nelari ei kummiskaan helari.
Villexi
Viestit: 286
Liittynyt: 20.06.2012 23:00
Paikkakunta: Tohmajärvi

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Villexi »

Jombe kirjoitti:On hyvä hinta ja itella.
Selvä, sitähän miekin. Kiitos vastauksista :)
- Volvo S40 2.0T -03 -
EX Honda Monkey Z50J -92
EX Honda Monkey puolari
Väkäpenu
Viestit: 430
Liittynyt: 06.09.2011 16:57

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Väkäpenu »

Kuinka paljon öljyä menee 125cc koneeseen? Vai meneekö sama kuin normaalisti, eli 750ml?
Vastatkaa nopeasti kiitos 8)
It aint easy, being cheesy
Jaska123
Viestit: 120
Liittynyt: 10.06.2012 21:24
Paikkakunta: helsinki

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Jaska123 »

Olis pikkukysymys toho mittarin nopeuden näyttöön, eli ku siis mittari huijaa välillä 5-10 nii onks se iha vakiona sillei vai pitäis näyttää oikee aina ?
Itellä siis skyteamin mittari ja mittarin vaijeri. :think:
EX Aprillia rx 50cc -99
EX Skyteam monkey 50cc -11
EX Masai 50cc -08
EX Rieju mrx 50cc -06
Skyteam monkey 72cc -10

Tyylillä eteenpäin, se on tärkeintä.
Jaako
Viestit: 92
Liittynyt: 24.03.2013 03:49

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Jaako »

Eipä nuo täydellisiä ole. Normaalia että kusettaa vähäsen
JinkkuBOMBER1
Viestit: 451
Liittynyt: 23.05.2012 15:57
Paikkakunta: JuiceLeskinenhuudz
Viesti:

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja JinkkuBOMBER1 »

Mulla on mbfmoton 170€ keula ja mittari näyttää 70 kun gps kulkee 58-60..
Youtube kanava
----------------------------------------------------------------------------------------------
Menopelit:
- Suzuki noppeli [EX] - 2003 Honda TRX 90 [EX] - 1988 Ockelbo 3500 [EX] - 2011 MH Ryz 50 Pro Racing [EX] - 2004 stuntti jinkku [EX] - 2009 Rieju Marathon 183cc [EX] - Honda Monkey 50cc [EX] - 1996 Lynx Cobra Ultra [EX] -
2005 Yamaha Dt 125 Re [EX]

- 2010 Honda TRX 420cc - 1997 Suzuki bandit 600cc - 2006 Polaris Switchback H.O 600cc - 1997 Bmw 318i
sataKYBÄ
Viestit: 126
Liittynyt: 08.05.2012 20:06

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja sataKYBÄ »

Ex. Jinchgen Monkey,Honda Monkey,Fude,Suzuki Pv,Pitpro standard,Suzuki pv 50cc
Nyk. Rieju rrx,Jincheng manki,Jincheng Sudoku
ZombiPanda
Viestit: 170
Liittynyt: 17.02.2013 23:02
Paikkakunta: Kerimäki

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja ZombiPanda »

Mistä kohdasta iskareiden pituus mitataan?
abina
Viestit: 506
Liittynyt: 29.04.2012 15:36
Paikkakunta: Kiihtelysvaara
Viesti:

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja abina »

Ylimmäisen kiinnitysreijän keskikohdasta alimman reijän keskikohtaan.
" Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä ! "
sataKYBÄ
Viestit: 126
Liittynyt: 08.05.2012 20:06

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja sataKYBÄ »

sataKYBÄ kirjoitti:käykö tää http://www.mbfmoto.com/store/?page=shop ... n%20korkki tähän http://www.wandamotor.fi/tankki-monkey- ... -6555.html ja käykö kinkki mankin tankin korkki toho ??
Ex. Jinchgen Monkey,Honda Monkey,Fude,Suzuki Pv,Pitpro standard,Suzuki pv 50cc
Nyk. Rieju rrx,Jincheng manki,Jincheng Sudoku
Jaska123
Viestit: 120
Liittynyt: 10.06.2012 21:24
Paikkakunta: helsinki

Re: Pikkukysymykset

Viesti Kirjoittaja Jaska123 »

Kyllä minun mielestäni :smoke:
EX Aprillia rx 50cc -99
EX Skyteam monkey 50cc -11
EX Masai 50cc -08
EX Rieju mrx 50cc -06
Skyteam monkey 72cc -10

Tyylillä eteenpäin, se on tärkeintä.
Lukittu