On hyvä hinta ja itella.Villexi kirjoitti:Viel uuestaan kysyn et olisko 40€ + postit hondan kokonaisesta koneesta paha hinta? Ei pitäs mittää vikaa olla puheitten mukaan, ja kuvista päätellen kosmeettisia ongelmia vain. Ja sitten että kummalla ennemmin kannattas simmonen lähettää, postilla vai matkahuollolla?
Pikkukysymykset
Alueen säännöt
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
• Kirjoita selkeästi!
• Pysy aiheessa!
• Älä tee lainaushirviöitä! Ei yli 2 lainausta sisäkkäin!
• Muokkaa! Älä kirjoita uutta peräkkäistä viestiä lyhyen ajan sisällä!
Re: Pikkukysymykset
-87vm punavalko välimalli
EX -90vm käyttis
EX -90vm käyttis
Re: Pikkukysymykset
Niinku tuoppin mankin alkukäyrä https://lh4.googleusercontent.com/-b2eb ... C_6711.JPG
Nelari ei kummiskaan helari.
Re: Pikkukysymykset
Siis nuo lovet on tehty että putkea on helpompi taivuttaa oikeaan muotoon, loppuvaiheessa sitten vain hitsataan umpeen.
Re: Pikkukysymykset
Aajoo, niitä ei varmaan tarvii jos saa kerralla oikeaan muotoon.
Nelari ei kummiskaan helari.
Re: Pikkukysymykset
Selvä, sitähän miekin. Kiitos vastauksistaJombe kirjoitti:On hyvä hinta ja itella.
- Volvo S40 2.0T -03 -
EX Honda Monkey Z50J -92
EX Honda Monkey puolari
EX Honda Monkey Z50J -92
EX Honda Monkey puolari
Re: Pikkukysymykset
Kuinka paljon öljyä menee 125cc koneeseen? Vai meneekö sama kuin normaalisti, eli 750ml?
Vastatkaa nopeasti kiitos
Vastatkaa nopeasti kiitos
It aint easy, being cheesy
Re: Pikkukysymykset
Olis pikkukysymys toho mittarin nopeuden näyttöön, eli ku siis mittari huijaa välillä 5-10 nii onks se iha vakiona sillei vai pitäis näyttää oikee aina ?
Itellä siis skyteamin mittari ja mittarin vaijeri.
Itellä siis skyteamin mittari ja mittarin vaijeri.
EX Aprillia rx 50cc -99
EX Skyteam monkey 50cc -11
EX Masai 50cc -08
EX Rieju mrx 50cc -06
Skyteam monkey 72cc -10
Tyylillä eteenpäin, se on tärkeintä.
EX Skyteam monkey 50cc -11
EX Masai 50cc -08
EX Rieju mrx 50cc -06
Skyteam monkey 72cc -10
Tyylillä eteenpäin, se on tärkeintä.
Re: Pikkukysymykset
Eipä nuo täydellisiä ole. Normaalia että kusettaa vähäsen
-
JinkkuBOMBER1
- Viestit: 451
- Liittynyt: 23.05.2012 15:57
- Paikkakunta: JuiceLeskinenhuudz
- Viesti:
Re: Pikkukysymykset
Mulla on mbfmoton 170€ keula ja mittari näyttää 70 kun gps kulkee 58-60..
Youtube kanava
----------------------------------------------------------------------------------------------
Menopelit:
- Suzuki noppeli [EX] - 2003 Honda TRX 90 [EX] - 1988 Ockelbo 3500 [EX] - 2011 MH Ryz 50 Pro Racing [EX] - 2004 stuntti jinkku [EX] - 2009 Rieju Marathon 183cc [EX] - Honda Monkey 50cc [EX] - 1996 Lynx Cobra Ultra [EX] -
2005 Yamaha Dt 125 Re [EX]
- 2010 Honda TRX 420cc - 1997 Suzuki bandit 600cc - 2006 Polaris Switchback H.O 600cc - 1997 Bmw 318i
----------------------------------------------------------------------------------------------
Menopelit:
- Suzuki noppeli [EX] - 2003 Honda TRX 90 [EX] - 1988 Ockelbo 3500 [EX] - 2011 MH Ryz 50 Pro Racing [EX] - 2004 stuntti jinkku [EX] - 2009 Rieju Marathon 183cc [EX] - Honda Monkey 50cc [EX] - 1996 Lynx Cobra Ultra [EX] -
2005 Yamaha Dt 125 Re [EX]
- 2010 Honda TRX 420cc - 1997 Suzuki bandit 600cc - 2006 Polaris Switchback H.O 600cc - 1997 Bmw 318i
Re: Pikkukysymykset
käykö tää http://www.mbfmoto.com/store/?page=shop ... n%20korkki tähän http://www.wandamotor.fi/tankki-monkey- ... -6555.html ja käykö kinkki mankin tankin korkki toho ??
Ex. Jinchgen Monkey,Honda Monkey,Fude,Suzuki Pv,Pitpro standard,Suzuki pv 50cc
Nyk. Rieju rrx,Jincheng manki,Jincheng Sudoku
Nyk. Rieju rrx,Jincheng manki,Jincheng Sudoku
-
ZombiPanda
- Viestit: 170
- Liittynyt: 17.02.2013 23:02
- Paikkakunta: Kerimäki
Re: Pikkukysymykset
Mistä kohdasta iskareiden pituus mitataan?
Re: Pikkukysymykset
Ylimmäisen kiinnitysreijän keskikohdasta alimman reijän keskikohtaan.
" Nyt näyttää siltä ettei hyvältä näytä ! "
Re: Pikkukysymykset
sataKYBÄ kirjoitti:käykö tää http://www.mbfmoto.com/store/?page=shop ... n%20korkki tähän http://www.wandamotor.fi/tankki-monkey- ... -6555.html ja käykö kinkki mankin tankin korkki toho ??
Ex. Jinchgen Monkey,Honda Monkey,Fude,Suzuki Pv,Pitpro standard,Suzuki pv 50cc
Nyk. Rieju rrx,Jincheng manki,Jincheng Sudoku
Nyk. Rieju rrx,Jincheng manki,Jincheng Sudoku
Re: Pikkukysymykset
Kyllä minun mielestäni 
EX Aprillia rx 50cc -99
EX Skyteam monkey 50cc -11
EX Masai 50cc -08
EX Rieju mrx 50cc -06
Skyteam monkey 72cc -10
Tyylillä eteenpäin, se on tärkeintä.
EX Skyteam monkey 50cc -11
EX Masai 50cc -08
EX Rieju mrx 50cc -06
Skyteam monkey 72cc -10
Tyylillä eteenpäin, se on tärkeintä.