Palaute- ja toive topic

Ohjeita erinäisiin Monkeyn huolto-toimenpiteisiin. Vain rekisteröityneille käyttäjille.
Mango
Viestit: 2026
Liittynyt: 16.10.2012 08:21

Re: Palaute- ja toive topic

Viesti Kirjoittaja Mango »

Ne löytää helposti vaikka Mbfmoton sivuilta.
monsi1234
Viestit: 23
Liittynyt: 15.09.2012 08:23
Paikkakunta: Haukivuori

Re: Palaute- ja toive topic

Viesti Kirjoittaja monsi1234 »

Voisko joku tehä oppaan siitä miten vaihetaan sähköstartillisen koneen staattori ja vauhtipyörä "normaaliin"?
-Late
2-tahti vajaa tahti.
-Jincheng manki 72cc stuntti/käyttis
monsi1234
Viestit: 23
Liittynyt: 15.09.2012 08:23
Paikkakunta: Haukivuori

Re: Palaute- ja toive topic

Viesti Kirjoittaja monsi1234 »

Voisko joku tehä oppaan siitä miten vaihetaan sähköstartillisen koneen staattori ja vauhtipyörä "normaaliin"?
-Late
2-tahti vajaa tahti.
-Jincheng manki 72cc stuntti/käyttis
Mango
Viestit: 2026
Liittynyt: 16.10.2012 08:21

Re: Palaute- ja toive topic

Viesti Kirjoittaja Mango »

Ei tarvii opasta siihen. Irrotat vaan siitä magneetonkopan, sitten otat staattorin irti, sen jälkeen lohkoon kierteet uutta pohjalevyä varten ( joissakin on ne kierteet jo valmiiksi), pohjalevy irti, uusi tilalle, sitten uusi staattori kiinni ja seuraavaksi magneetonkoppa kiinni ja kovaa ajoa (Y) .
Newrider
Viestit: 71
Liittynyt: 01.06.2015 21:13

Re: Palaute- ja toive topic

Viesti Kirjoittaja Newrider »

Tulivaan mieleen tässä, että täällä ei taida olla maalaamiseen opasta? :think: Ois kyllä aika kiva jos joku sellaisen väsäis :D

Esim.Millasia maaleja voi käyttää,erilaisia maalaus tapoja(ruisku,spray maalaus), Enne maalausta tehtävät toimenpiteet (hionta yms...), Vaikka vähän hinta eroja jos käyttää ammattilaisella kuin tekisi itse, Ja se melkein tärkein eli maalaus tekniikkaa (C) Voi ehkä olla vähän turhaa, mutta kaikki ei ole ammattilaisia tässä asiassa :lol: Ja joo, tietoa löytyy netistä tästäkin aiheesta mutta tämä olikin vaa ehdotus (C) (C) :smoke:
Tomppa99
Viestit: 947
Liittynyt: 06.12.2013 20:14
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Palaute- ja toive topic

Viesti Kirjoittaja Tomppa99 »

Toi on hyvä idea! Ny vaa joku paljon maalauksen päälle ymmärtävä tekis sen.
"Ei ole olemassa esteitä, on pelkkiä hidasteita"

Honda monkey -90 "Paranneltu orkkis"
Santzu
Viestit: 357
Liittynyt: 07.07.2012 20:20
Paikkakunta: Kuopio

Re: Palaute- ja toive topic

Viesti Kirjoittaja Santzu »

ononon hyvä idis!!
"Omani on melko löysä ja jotkut on saatanan jäykkiä."
juha ei ole stuntajaminen
Santzu
Viestit: 357
Liittynyt: 07.07.2012 20:20
Paikkakunta: Kuopio

Re: Palaute- ja toive topic

Viesti Kirjoittaja Santzu »

Lisää bassoa
"Omani on melko löysä ja jotkut on saatanan jäykkiä."
juha ei ole stuntajaminen
JakkeX
Viestit: 507
Liittynyt: 10.01.2013 20:00
Paikkakunta: Huittinen

Re: Palaute- ja toive topic

Viesti Kirjoittaja JakkeX »

Toivon että Santzu saa ikuisen ib bännin
EX Honda monkey -97
EX Derbi senda racer -03
EX Honda Monkey 90cc -92
EX Cagiva Mito 125cc -04
EX Yamaha YZ 85cc 2011
EX Husqvarna SM 125cc -07
EX Husqvarna SMR 125 -10
EX Ktm Exc 125 -00
EX Ktm Duke 125 -11
EX Yamaha Tzr 125
EX Ktm Exc 125 -02

Yamaha Dt 125cc
Honda Nsr 125 -99
Bse 125
mon123key
Viestit: 12
Liittynyt: 24.08.2014 13:05

Re: Palaute- ja toive topic

Viesti Kirjoittaja mon123key »

MISSÄ YLLÄPITÄJÄT?? Onko täällä foorumilla ees semmosia kun jonnet pääsee trollailee vapaasti ja viestejä ei oo vieläkää poistettu :D
Appelsiini
Viestit: 8
Liittynyt: 12.06.2014 14:49
Paikkakunta: Nuorgam
Viesti:

Re: Palaute- ja toive topic

Viesti Kirjoittaja Appelsiini »

ANTAKAA PANNIA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Käykääpä katsomassa minun mankiprojua ;) http://www.goo.gl/bKm4FN
rocket
Viestit: 424
Liittynyt: 25.11.2013 10:29
Paikkakunta: Vaasa

Re: Palaute- ja toive topic

Viesti Kirjoittaja rocket »

mon123key kirjoitti:MISSÄ YLLÄPITÄJÄT?? Onko täällä foorumilla ees semmosia kun jonnet pääsee trollailee vapaasti ja viestejä ei oo vieläkää poistettu :D
Joo aikas vanhoja ulkomaan kielisiä viestejä aikas monessa viestiketjussa mutta ei poistettu??
Banneja vaan jaetaan mutta muuten aikas saamatonta menoa tällä foorumilla.

ELI HERÄTYS YLLÄPITÄJÄT!
Viimeksi muokannut rocket, 12.10.2017 14:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ekk
Viestit: 132
Liittynyt: 11.10.2015 20:15

Re: Palaute- ja toive topic

Viesti Kirjoittaja Ekk »

Alkaa olla tämän foorumin kulta-ajat jo vuosien takana, rocket. :(

Pitäis varmaan järjestää jotain miittejä ympäri Suomea ja mainostaa foorumia. Ois aivan mahtavaa nähdä taas se aktiivinen monkeyt.net mitä aina satunnaisesti selailin 9-12 vuotiaana. :mrgreen:
rocket
Viestit: 424
Liittynyt: 25.11.2013 10:29
Paikkakunta: Vaasa

Re: Palaute- ja toive topic

Viesti Kirjoittaja rocket »

Ekk kirjoitti:Alkaa olla tämän foorumin kulta-ajat jo vuosien takana, rocket. :(

Pitäis varmaan järjestää jotain miittejä ympäri Suomea ja mainostaa foorumia. Ois aivan mahtavaa nähdä taas se aktiivinen monkeyt.net mitä aina satunnaisesti selailin 9-12 vuotiaana. :mrgreen:
No tänne pitäis saada innostunutta porukkaa ylläpitäjiin ja kehitystä.
Kolmesta ylläpitäjästä yksi näyttää käyneen foorumilla viimeksi kesäkuussa, mitä hyötyä tuollaisesta on?
Ei ne miitingit auta kun ei vanhemmat harrastajat niissä käy mutta foorumin kunnollinen siivous ja topiccien järjestely olis suotavaa.
Esim värikoodit alkaa olla vanhentunutta tietoa, monta koodia joita ei enää edes saa, tarroista vois tehdä oman topicin eli millainen tarra / vuosimalli sekä mistä niitä saa.
kurri
Aktiivikäyttäjä, Vuoden Foorumilainen 2008
Viestit: 3432
Liittynyt: 01.02.2008 18:16
Paikkakunta: Akaa

Re: Palaute- ja toive topic

Viesti Kirjoittaja kurri »

rocket kirjoitti:
mon123key kirjoitti:MISSÄ YLLÄPITÄJÄT?? Onko täällä foorumilla ees semmosia kun jonnet pääsee trollailee vapaasti ja viestejä ei oo vieläkää poistettu :D
Joo aikas vanhoja ulkomaan kielisiä viestejä aikas monessa viestiketjussa mutta ei poistettu??
Banneja vaan jaetaan mutta muuten aikas saamatonta menoa tällä foorumilla.

ELI HERÄTYS YLLÄPITÄJÄT!
Kyl mä oon koittanu siivota sen minkä silmään osuu, mut ei mulla oo aikaa selata kaikkea. Tota vietnamispämmiä näyttää nyt tulevan reilusti... ja ei mulla ainakaan oo oikein muita mahiksia kun bannata käyttäjä ja poistaa viestit, mut se on aika työlästä.

Noi myös tulee ip:n perusteella vaikka mistä, en voi silläkään perusteella oikein bannata.
Lauhdutin kuuluu jääkaappiin!

Jos mulla ois mäyräkoira, sen nimi ois Dax.
Aleksanteri III
Viestit: 16
Liittynyt: 03.03.2017 11:00

Re: Palaute- ja toive topic

Viesti Kirjoittaja Aleksanteri III »

Mango kirjoitti:Ei tarvii opasta siihen. Irrotat vaan siitä magneetonkopan, sitten otat staattorin irti, sen jälkeen lohkoon kierteet uutta pohjalevyä varten ( joissakin on ne kierteet jo valmiiksi), pohjalevy irti, uusi tilalle, sitten uusi staattori kiinni ja seuraavaksi magneetonkoppa kiinni ja kovaa ajoa (Y) .

Mangneeton kopalle voi joutua tekemään kierteet sinne eteen alas että saa kiinni koska itse olen vaihtanut kahteen koneeseen mangneeton
Jonke
Ylläpitäjä
Viestit: 935
Liittynyt: 07.08.2005 18:13
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti:

Re: Palaute- ja toive topic

Viesti Kirjoittaja Jonke »

kurri kirjoitti:Kyl mä oon koittanu siivota sen minkä silmään osuu, mut ei mulla oo aikaa selata kaikkea. Tota vietnamispämmiä näyttää nyt tulevan reilusti... ja ei mulla ainakaan oo oikein muita mahiksia kun bannata käyttäjä ja poistaa viestit, mut se on aika työlästä.

Noi myös tulee ip:n perusteella vaikka mistä, en voi silläkään perusteella oikein bannata.
Vaihdoin tota rekisteröitymiskysymystä joskus viime vuoden puolella, mutta en tiedä minkälainen sen pitäisi olla, että robotit eivät osaisi sitä ratkaista. Nykyinen on

"Kirjoita numero kolmetoista numeroin, esimerkiksi "90""

Muutenhan alkaa itselläkin olla aikalailla pyyhe heitettynä kehään tämän osalta.

:think:
Vastaa Viestiin